Catalans aixakeuvus xD (#47)

Cafetonet, q corres x aqui?
Es q el nostre amic Windows em diu que:
"acer.scr" ha detectado un problema y debe cerrarse, seguit de informe a Microsoft...

Si li dic q no, diu:
"Application Error"
Exception EOleSysError in module ACER.SCR at 0004C6BD. No se puede encontrar el módulo especificado.

I per depurar-lo, me l'obre amb el Delphi, mostrant-me quin és el sector q falla.
Ales, sento la rallada [beer]
Bon dia ^^

drknss escribió:Cafetonet, q corres x aqui?
Es q el nostre amic Windows em diu que:
"acer.scr" ha detectado un problema y debe cerrarse, seguit de informe a Microsoft...


Si li dic q no, diu:
"Application Error"
Exception EOleSysError in module ACER.SCR at 0004C6BD. No se puede encontrar el módulo especificado.

I per depurar-lo, me l'obre amb el Delphi, mostrant-me quin és el sector q falla.
Ales, sento la rallada [beer]

Acer.scr pel que veig és un protector de pantalla, així que el cambies i llestos :p

I si et vols entretenir a depurarlo en asm tu mateixa, però això nomes ho fan els japos i chinos, que per això tenen aquests ulls xDDD


salut [beer]
kurras, doncs si la urv, és la uni de tgna ^_^


disme quina assignatura i el profe i et podré informar millor ;) que encara que jo sigui de lletres aquí tot se sap... XD


bon dia i bona hora ^_^
Acer.scr pel que veig és un protector de pantalla, així que el cambies i llestos :p

I si et vols entretenir a depurarlo en asm tu mateixa, però això nomes ho fan els japos i chinos, que per això tenen aquests ulls xDDD


salut [beer]

Merci. Depurar-lo no ho vull pas fer, pero com se q m'ho obre amb el Delphi, era +q res x si podia servir d'algo saber on estava l'error.
Xl q fa als ulls, com els chinos/japos no em kdaran, pero les ulleres de son per culpa dels cawento q passaven amb l'altaveu xl carrer de sota a les 10 del matí sí q les portare tot el dia
Vagi b, dws!!! [beer], vaig a dinar aviat
vaig a formatar el meu servidor p2p... [chiu]
drknss escribió:Xl q fa als ulls, com els chinos/japos no em kdaran, pero les ulleres de son per culpa dels cawento q passaven amb l'altaveu xl carrer de sota a les 10 del matí sí q les portare tot el dia

Idem, però la mateix amb uns veïns que han posat la seva música a tot taco. Lo divertit és que els qui ho feien abans varen cardar al camp, i té tota la pinta que els nous que han vingut han heretat la mateixa costum [uzi]
amb aixo lo millor es parlar-ho, home... jo avans tenia un lokal amb uns amics i idem.. pero varem parlar i es va arreglar l'assunto
hi ha que per molt que ho parlis res de res, així que ha vegades és millor contrarestar-ho de la mateixa manera o parlar amb el president de l'escala...
Jo per la meva banda, quan m'he aixecat, després de fer un riu volia treure el cap per la finestra de la meva habitació (que dona al pati de llums) i cardar el crit cagant-me en els seus morts, però m'han llegit el pensament i abaixat el volum....

Vull un Death Note xDDD
XD jo ha vegades també ho penso XD
Aprofitant q tinc radio-CD nova al cotxe, i q peta bastant b vista l'antiguitat del cotxe, potser avui a les 5 del matí aniré a posar-li algun cd de techno pur i dur al del altaveu
sé donde vives juas juas juas...
[poraki]
Joders amb el veí . ens ha donat la nit a tots. han vingut els mossos i tot i ara torna

jo aviso que sortirem :-(a Gente ho veig
jo quant le veí del costat posa bisbal jo li poso pont aeri XD no tarda ni 2 minuts apagar la música,
Aya_cat escribió: Joders amb el veí . ens ha donat la nit a tots. han vingut els mossos i tot i ara torna

jo aviso que sortirem :-(a Gente ho veig


[flipa]

¿Qué hace?
Jo a dia d'avui encara no he fet el ull x ull, pero sense dubte, posaria rammstein o algo per l'estil per acollonar xDD
lodis escribió:jo quant le veí del costat posa bisbal jo li poso pont aeri XD no tarda ni 2 minuts apagar la música,

nosaltres tenim un que és del la musica. Li poso ska-p i calmat
pero amb l'altre no es tan facil. Va drogat i amb una taja impressionant i ahir amenaçant a sa mare i al germà i picant a la porta buffff
truqueu als mossos, i res de treure el cpa a veure que passa...que segur que la pasta que li va donar sa mare la gastat en més "provisions"
lodis escribió:truqueu als mossos, i res de treure el cpa a veure que passa...que segur que la pasta que li va donar sa mare la gastat en més "provisions"

Aixo segur.. pero no podem fer res si els sues pares no fan res l(l'home té 40 anys ehh) perque es el seu fill i si ella o el denuncia i aquesta nit que podia haver dit que se l'emportessin . vaig escoltar que encara l'estava perdonant [agggtt] . Pero si aquesta nit i torna trucarem
ja, però millor que truqueu per si al cosa es lia, al menys ja estaran aquí, encara que no podeu fer la denúncia...
bon dia gent!!! q guai sense resaka [oki]
Aya, prop del forn on ma mare va a comprar el pa viu tmb un paio aixi:
drogat, borratxo, i q fa cosa de una setmana va acollonir el meu germa i un amic mentre esperaven dins el cotxe q ma mare comprés el pa. Aixo si, quan va sortir ma mere es va cagar i va marxar parlant sol (no hi és tot).
lodis escribió:kurras, doncs si la urv, és la uni de tgna ^_^

disme quina assignatura i el profe i et podré informar millor ;) que encara que jo sigui de lletres aquí tot se sap... XD
pos es diu La Revolucio d'Internet, assignatura per passar el rato suposo.. xD

El profe es diu Robert Rallo Moya ^^
kurras després pregunto XD


aya, tu passa, quedat la quarto, posat música per no sentir-lo i ja vindrà la poli o algo....si sa mare no vol denunciar...
[tomaaa] dios ara els mossos estan a l'edifici del costat

que res que sortirem a Gente algun dia d'aquests
ja aniràs retransmetin les noticies XD
si XD!

p.d: ultimes noticies

s'han emportat a un de l'edifici del costat detingut
[666] a que pensaveu que era algo important i llarg XD
Radio-Aya_Cat en directe des dela seva pròpia residència [sati]
Aya. EOL L'hospitalet de Llobregat
saps que si XD


aya tu ves dient que aquí estem aborrits.
Estem a l'espera de més informació XD!
drknss que has fet cuelguin del msn?¿ ara que tenia cotilleo XD
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el puto live de merda, q estic amb el fixe
quan em piqui fotre Amsn a tot arreu, o el 7.0
posat el 7.5 a males...si els vols jo el tinc guardat per ma mare que sinó amb el live es fa un lio XD



cuixils
el 7.5 no xuta al portatil (coses de kksoft)
res, mantinc lo dit: un d'aquests ultims 2, q son els q mes bon resultat m'han donat a mi personalment.
es que tu el msn el tens gafat.




repeteixo





cuixils
Ami el live em va molt bé [Ooooo]

cuixils spamerils XD!
Si no, al veí, un dia que vagi drogat, patada i escales avall... ningú haurà vist ni sabrà res.. [fumeta]

Encara hi ha gent que fa servir salvapantalles? [+furioso]

Lol, acabo de veure que tenim Imagen al fil (Data registre 16-06-2006)
eTc, sempre busques 3 peus al gat?¿

i qui tenim amb esta data??

edit ja ho he vist, drknss t'ha tocat [666]
lodis escribió:eTc, sempre busques 3 peus al gat?¿

Si, considera't avisada... [toctoc]
eTc, ja as nat de botigues? XD
drknss escribió:eTc, ja as nat de botigues? XD

XD! [qmparto]
drknss escribió:eTc, ja as nat de botigues? XD

No m'hi has volgut acompanyar... i sol em fa vergonya..
eTc_84 escribió:Si, considera't avisada... [toctoc]


tu també vudú power!!! [pos eso]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811