Catalans aixakeuvus xD (#47)

1, 2, 3, 4, 5, 611
lodis escribió:la botella era de les petites XD i jo no puc anar la trastever i menjar la pasta tant bona amb aigua sola...l'aigua és bona, pero si també tens una copa de vi...i el gelat de postres....[babas]

Ia [plas]
Imagen



Apa, bona nit tarambanes ^_^
doncs jo encara dono voltes per aquí. X
vaig a mirar si ha sortit el nou capitol de lost sinó,demà al matí.

cafetonet, vigila, que els atacs de vudú en aquestes hores de la nit, son perillosos...

era una botella petita, la de 8 octaus que diuen...
Bpon dia
que és aixo de fer marujeo sobre mi ¬¬

que tinc fotoooooooos

si soc bona nena

que tingueu bon diaaa

RoK despres parlem

p.D lodis ara m'has fet plorar a mi >.<
lodis escribió:ánimos morr !! pero habéis quedado los 2 solos o con más gente?


Uff, con más gente ( porque ir solo quedaría alomejor un poco mal ), a una especie de macrofestival.

Hoy no he ido a la universidad, llevo una depresión encima por el barça que no sé si voy a salir de esta en dos semanas.

p.D lodis ara m'has fet plorar a mi >.<


Bah noia, tampoc ploris que és molt lleig fer-ho sense algú que t'hi recolzi.
juee que be que viuen els putus profes de la uni.. porto 3 dies intentant parlar amb un i mai no esta ni al despatx.. A vivir la vida..
A veure si enviantli un mail em fa una mica de cas..
aya, [amor] [sonrisa]


morr, depèn de com vegis les coses, podries intentar quedar-te a soles amb ella, per molt macrofestival que sigui...a més hi ha la part positiva, si hi ha música hi ha sorollo, si hi ha soroll t'has d'enganxar a l'altre per poder parlar.... XD
Bona tarda, me'n vaig cap a la uni, a fer la única optativa que vaig triar per interès, les altres que tinc, son lo menys dolent que podia triar X-D


salut
Bona tarda

fes cas un macrofestival, concert és ideal per acostar-se [666] aixo si no vagis taja U.U

Bah noia, tampoc ploris que és molt lleig fer-ho sense algú que t'hi recolzi.
tens tota la raó
tu ja saps cap aquí has de recolzar-te [sati]



que les amigues sempre estem però a vegades va millor un ombro diferent ^_^
vaig a escriure unes coses que tinc retrassades, si tranquil·la això també inclou el fotolog, i després a viciar-me un rato al pc ^_^
He descubierto un nuevo mundo, jejeje :

agun ninio de hospitale o cercanias de 14 a 16/17... años k sea framenko/garrulo/chulo/NO SALIDO k buke novia??k abra privi


Me ha introducido en las artes un colega, que me ha dicho que me irá bien para superar mis bloqueos de intentar tratar a las chicas como personas y pasar a tratarlas como zorras.

¿ Te haces una paja por cam?


Esto...

PD: Creo que me estoy quedando atrás en el mundillo de la tecnología.
Deu ni do amb lo que pul·lula per internet [plas]
Yo no sé que grado habrá de verdad o mentira, pero como un 10% sea verdad, no sé que hace la gente yéndose de putas.

Bueno, me preparo el kimono, y me voy a dar unos cates xD.

PD: ¡ Yo abuso, del vino ! y ¡ ansío, tus besos ! [amor]
bona nit

[+furioso]

p.d: vaja amb la nena i a sobre d'hospi U.U
Joer està avui una mica abandonat això...

Suposu que serà per els globals no? Que tal us van?

Jo encara no tinc :-P Em falta un any per arribar això...



Que vagi bé... sol pasava per saludar.
trape escribió:Joer està avui una mica abandonat això...

Suposu que serà per els globals no? Que tal us van?

Per mi van acabar fa temps (fara un mes o aixi) [jaja]

Jo per la meva banda estic enfeinat programant, que demà tinc un "deadline" i no havia fet res encara xDD
morr escribió:Imagen

Carai, ara et van les morenetes?

Que se n'han fet de les teves idolatrades rosses pexugones? X-D
Era una imagen curiosa. Yo me mantengo fiel, "rosses no de pote + ullas clars", a las morenas como yo, mejor que no se tiñan que son más guapas morenas.

PD: Me voy a la cama que mañana si que voy a la universidad.
bones!!


aya ho sento, però ma mare i m'ha tieta m'han arrastrat a mirar coses de la casa nova...en fi que fins les 11 que no he arribat a casa... XD
Dema tinc clase de Vi! xD

i parlant d'alcohol, quines ganes que tinc de proveir! [babas]
kurras escribió:Dema tinc clase de Vi! xD

i parlant d'alcohol, quines ganes que tinc de proveir! [babas]

Ia, pero segur que no en podras ingerir gaire X-D


Per cert, no et tocaria actualitzar firma? [sati]
Imagen
Cafetino escribió:Ia, pero segur que no en podras ingerir gaire X-D
al cap de setmana segur que si.. XD

Sobre la firma, millor no dic res.. [uzi]
au doncs aprofita les cates ^_^
bon dia!!

marxo a classe ^_^


aya, guapa meva del meu cor, sobretot quant tornis sinó em veus al msn, fes-me toque (o proba que pot ser que estigui com a no conectado) que t'he d'explicar una cosa, és urgent, te relació amb lo que et vaig soltar ahir per el msn... ^_^
Bon dia pel de matí

A veure si faig algo de profit abans d'anar a dinar


PD: La persona que tinc al msn, que fa servir el nick com a diari, ha descobert les comes, i a desactivar les majuscules per complet xDDDDD
home millor així no?? a menys no deu molestar tant, jo ara veig nicks de colors...
lodis escribió:home millor així no?? a menys no deu molestar tant, jo ara veig nicks de colors...

Per mi, millor que posi el nom/nick i després la frase que li doni la gana :p

Lo dels colors, això serà perquè tens el messenger plus.. sort que va "passar de moda" a la meva llista, ja qui els que no el fem servir veiem el nick amb un piló de caracters raros. Almenys només em passa amb dues persones
però el primer dia vaig entrar tota feliç i em vaig quedar en plan...i aquests colors?? després ja i vaig caure, però no entenia res i mirava i dic però a mi em surt normal...XD ais jeje.
Lodis eres una auténtica ultra en el hilo de la quedada, que contundencia floril.

[tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

PD: Aya I la Rompecorazones.
Ja ho deia jo... noies, feu por [carcajad]
que volies al msn cafetí que ara nom parleeees [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] xDDD
mira que digui lo que vulgui però contra aya?? i fen public el seu nom??? mira a mi que digui lo que vulgui però com es posi alguna persona contra alguna de les meves amigues jo mossego i trec les ungles i més per ella perquè s'ho mereix.
la gent no em pot dir les coses per mp no U.u
seerj escribió:que volies al msn cafetí que ara nom parleeees [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] xDDD

Ja ta home [carcajad]


--------

Tela, acabo de rebre un correu del 'politoleg' que em va deixar tirat aquest estiu perquè li fes una web, i quan havia començat hem va dir que no ho volien...

I ara es veu que el tiu em torna a donar feina.... més o menys del mateix pal...
em sembla collonut, adeu fil a una puta semana de la kdd...
aya pasa que ja ahs vist que ell segueix amb el tema....


jo ja te dit pq vaig passar d'ell i perquè em va borrar del msn, i amb tu és ambl a única que he de parlar del tema.


sento molt que el fil s'hagi tancat en part per culpa meva.
al final no s'ha tancat
si es que santa paciència que té el da_hot ^_^
la indiferencia es la millor arma (com ve sap fer la aya :p :p) , per més que es posin amb els teus amics i t'agradi saltar amb les ungles!!! d'aquesta manera el deixes mes en evidencia davant de eol...nomes comentar axo!

i bon dia gent!!!! avui ha sigut un dia mes soportable que els altres....el temps pasa volant porto quasi un mes ja de estudis i no men habia enterat, 27 dies i parcials....u.u ho porto com el cul.....:'(
Vaa que tu pots treure t'ho tot ^^
seerj escribió:em sembla collonut, adeu fil a una puta semana de la kdd...


ara no et posis aixi eh xD
rock, te agregat XD que així podré fer el marujo ^_^
a aprt, crec que hi ha un tema que et pot interessar jeje ara hi he pensat.

va que d'aquí no res ja estaràs dels exàmens...


vaig a buscar llibres a veure si en torbo algun de nou que valgui la pena i e pas em sembla que també aniré de compres ^_^

ens veiem al vespre!!!


per cert, per els que estava parlant amb elles pel msn, he fet quelguin que he hagut de reiniciar que estava amb la nova fotocopiadora.
Quin "follón" que portem amb el viatge que ens volem marcar al Regne Unit (al surest) per a veure els grups més importants que formen part de la nostra escena.

Ens surt més o menys la broma per 300€, que inclou:

Avió : 73,19€ ( Vol Reus-Londres Luton Anada/tornada)

Alquiler del cotxe : 30€ per cap.

Allotjament+Entrada: S'inclouen juntes, y costa 135€, habitació privada. Tenim cuina, piscina, bitllars, camp de fútbol...

Altres despeses : Gasolina, Menjar, Beguda (!!!)...
bufff vinc de jugar al furbito amb els colegues i estic destrossat, desde l'estiu q no jugava a futbol, al final acabare "exando la pota" [lapota] [jaja] i a sobre akesta nit a l'eibisi, no se com m'aguantare...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611