Catalans aixakeuvus xD (#47)

1, 2, 3, 4, 511
[beer]

home jo ho deia, perquè sinó estareu esperant a que arribem XD
Bona tardaaaaaa

Ala avui a mirar les mussaranyes XD! [666]


p.d lodis
de part de la lau que s'acaba d'anar cap a casa seva: No me hagas sufrir XD!
aya,diga-li a la lau, que jo li explico, ara que després d'explicar-li una de dos, o es queda allí callada en "shock" o em mata per explicar-li... XD
Entre tu i jo
deixala que es torni boja i histerica esperant que mola XD! :P
pobreta, mira que ets cruel, diga-li de part meva, que comenci a prepar-se per les sorpreses, i no totes son "bones"
Bona tarda

M'encanta aquest 2n quadrimestre XD
Ya hay subs del 2x17 de Prison Break, esta vez se le han adelantado a asia-team ( igualmente no se les puede reprochar nada, que una vez sacaron los subs a las 5.00 de la madrugada del lunes).

Aquí

Los de Heroes estarán en breves en el sitio habitual. Y los de Stargate como siempre habremos de esperar al jueves a que los saqué arb194 o el fan sub (ssfansub.net).
Impresionante Heroes, impresionante Prison Break,

Sendos capítulos, muy, muy buenos.
bones!
Apunt de començar el 2n examen ratataaaa [jaja]
lodis, quan tingui temps t'he d'explicar novetats :-(
drknss escribió:Apunt de començar el 2n examen ratataaaa [jaja]

Sort

--

A veure si s'acaba de baixar el 1r capi de Naruto shippuden... que després de dos anys de relleno de merda toca la història de debò ^^
Joder me estoy dando cuenta que no tengo un nivel de inglés tan malo como yo pensaba ( sólo tengo el first). Acabo de transcribir para el foro de Heroes una entrevista que les hacen a los personajes sobre el siguiente episodio. Cierto que he tenido que pasar a algunos personajes (sobretodo a los putos japos) dos veces o tres, pero vamos. Me he quedado sorprendido conmigo mismo, lo entendía todo.

A ver si el yankee va a ser más fácil que los hijosdeputa de las islas.
lodis

tinc novetats...
marxo unes hores i aquí tot deu amb novetats...eTc no em xuta els mp's.


los subs ya los he encontrado esta tarde, pero merci por la información morr.



drknss espero que aquestetes novetats siguin sobre algo que jo em se...


aya......ja em poso les mans el cap de les teves novetats....bones o dolentes?¿
lodis escribió:

aya......ja em poso les mans el cap de les teves novetats....bones o dolentes?¿
es el tema que ja vam parlar
saluts des del ciber, se m' acaba l'hora , bona nit [rtfm]
Después de dejarme la vida en el dojo, no quiero ver a nadie hablando, que dan :

loS SSerrano.
morr escribió:Después de dejarme la vida en el dojo, no quiero ver a nadie hablando, que dan :

loS SSerrano.
[burla3] [burla3]
morr que fas miran aquestes coses??? XD
Pues me he reído como nunca.

Agur, que me voy a la cama.
Bon dia ..

torno a la rutina

;-)
bon dia!!! ala a fer un examen de dibux... ara torno [jaja]
morr escribió:Joder me estoy dando cuenta que no tengo un nivel de inglés tan malo como yo pensaba ( sólo tengo el first). Acabo de transcribir para el foro de Heroes una entrevista que les hacen a los personajes sobre el siguiente episodio. Cierto que he tenido que pasar a algunos personajes (sobretodo a los putos japos) dos veces o tres, pero vamos. Me he quedado sorprendido conmigo mismo, lo entendía todo.

A ver si el yankee va a ser más fácil que los hijosdeputa de las islas.


Jo sempre he tingut la teoria, que per molt que ens ensenyin l'angles de les illes, el yankee es mes clar, els anglesos tenen un accent molt més béstia i que fa ràbia.
Tot depén sempre de cada persona, també hi ha algun americà que tela amb l'accent i a les illes hi ha motls accents diferents, pero potser pel costum de veure coses americanes m'és més fàcil.

Pd: els Serrano es una série lamentable en tots els aspectes, per qüestions de la vida me la he hagut de tragar més d'una vegada i es lamentable, sempre els mateixos guions, les mateixes situacions una hi una altra vegada i l'humor de l'espanya profunda amb bonilla & cia. repetitiu fins la mort.
Hola gent, us informo.


[color=#ffffff]Ya tinc ADSL.
Per flashget baixar a 120 - 180 kbps (Conexió d'1MB)
Per navegador (firefox) només a 15 kbps.

Pero hi ha un problema.
Només sincronitza el router quan estic a una conversa vía telèfon.
En 48h, arribarà un tècnic, veiam.

Al tema, CataEOLonia serà reformada un cop tingui ja bé la conexió.
Us deixo, que el meu colega està esperant al telèfon.

PD. Que vagi bé, i que guanyi el Barça aquesta nit.

[/color]


el barça ha de guanyar si o si

jo avui he tingut un dia tranquil, me aixecat tard, he fet el dropo, he dinat, de postres ma mare ha compart maduixes [looco] i després me posat a llegir un llibre que em quedava la meitat per acabar-lo.


aya, no ens podrem veure, que vaig a sopar amb el xiquet, a veure si més tard et trobo al mbl i sinól demà parlem ^_^ petons guapa.
sgaesux escribió: també hi ha algun americà que tela amb l'accent


El bush no s'enten ni ell mateix [uzi] bush
es clar q el barça té q guanyar... sinó kedarem com el cul devant del madrid i aixo no pot ser... [fumeta]
lodis escribió:

aya, no ens podrem veure, que vaig a sopar amb el xiquet, a veure si més tard et trobo al mbl i sinól demà parlem ^_^ petons guapa.

gracies per trucar [beer] m'has donat una idea i tot


jo no he fotut res en totta la tarda [sonrisa]

I ja m'explicaras que passava aixx com la montes XD!
Lodis escribió:jo avui he tingut un dia tranquil, me aixecat tard, he fet el dropo, he dinat, de postres ma mare ha compart maduixes smile_[looco] i després me posat a llegir un llibre que em quedava la meitat per acabar-lo.

Uns o altres [+risas] jo porto des de les 7 llevada, a mes dels examens per fer analisis :S
Amb lo q m'emocionen a mi les agulles...

ales, vaic a posarmi pel pròxim examen, dws gent!
PD: Frutos, ja diras aviam q tal lo del router i aixo, q volia pasarme per cataeol pero ja he vist q fas reformes ^^
vaja dies de pluja, no es qe no m'agradin pero amb aquest terra no es pot patinar..
bueno, com a mínim he anat a casa d' ún colega qe feia temps qe no veïa i ens em viciat a la wii amb el wiinja ja posat i funcionant..
només com incís...
quina m*rd* porter que tenim...

barça 1 - 1 liverpool...

els que pateixin del cor que no es mirin el gol del liverpool, i els que coneguin personalment a Valdés... també.. xDDD

vagi be

editat: no... no ha nat bé.... barça 1 liverpol 2......estic deprimit...
Barça o muerte hijosdeputa.

Ricardo paredón, laporta... ETA mátalo.

PD: Jewtc, que sepas que estoy totalmente en contra de TODAS tus opiniones en el hilo del barça. Y que creo que eres periquito.
bufff, tot el putu dia per reorganizar i posar ordre als meus discdurs, per culpa de que me germana se n'ha quedat un de 120gb... encara sort del disc dur nou i un altre que tenia ^^

Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/sda2              19G  6.6G   12G  37% /
/dev/sda1              20G  8.2G   11G  43% /mnt/sda1
/dev/sda3              29G   18G   11G  63% /mnt/sda3
/dev/sda4             393G  200G  190G  52% /mnt/sda4
/dev/hda1              15G  6.9G  7.3G  49% /home
/dev/hda3             205G   36G  170G  18% /mnt/hda3
/dev/hda4             9.4G  150M  9.3G   2% /mnt/hda4
Pero cyberpunk, delante del cataclismo que tenemos encima esas cosas importan una mierda.

PD: Sí, voy borracho y MUY CABREADO.
PD2: Lodis, l'únic que em salva el dia, és que he quedat aquest cap de setmana amb el meu amor platónic.
morr escribió:Pero cyberpunk, delante del cataclismo que tenemos encima esas cosas importan una mierda.

Pot ser, però porto tot el dia desconectat del que passa al mon exterior X-D

morr escribió:PD: Sí, voy borracho y MUY CABREADO.

Es nota [+risas]

No et vindria malament una d'aquestes
Imagen
Que vuelvan los Christanval, Rochemback, Kluivert, Alfonso... YA !!

Reixach entrenador !!

[666]
Dicho esto, cyberpunk, el barça me importa una mierda delante de las mujeres.

PD: Zorronxo, no blasfemes.
vaia desastre de barça..

Que complicat veig que remontem a Anfield..
Yo dije que tenía muy buen@s amig@s periquit@s, mi padre es del madrid y mi madre del Burgos.
ánimos morr !! pero habéis quedado los 2 solos o con más gente?

jo no he vist el partit, he anat a sopar fora, de pas he trucat a la aya i la drknss, aya, que sàpigues que te deixa't un comentari força extens al fotolog ^_^ i m'has fet plorar perqué no m'esperava que posessis algo així.



drknss demà si ens veiem parlem del tema. cuida't!! i vigila amb lo del peu.


seerj, tengo una idea para la kdd, por la tarde...que tal ir al parc güell o el tibidabo... XD jo me poliat 2 llibres en 2 dies XD demà ataco el tercer que tinc per aquí....


no tinc son....algú vol ser segrestat per el msn¿? [qmparto] acabo de trobar una víctima ^_^
lodis escribió:
no tinc son....algú vol ser segrestat per el msn¿? [qmparto] acabo de trobar una víctima ^_^

[+risas] [+risas]
jejeje podria ser jo una vicitma?? qui ha sigut al final la vicitma¿? cafetino?? jejeje

tink son pero no vull dormir, no vull que arribi un altre dia....es una merda tot....i a sibre el barça..... [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]
les victimes s'han multiplicat per el telf també XD wahaha.

rock si vols et converteixo en victima, així fem marujeo sobre l'aya XD
I les ampolles de vi? xDDD


PD: Merda, se m'han acabat les piles dels auricolars inalambrics...
lodis escribió:les victimes s'han multiplicat per el telf també XD wahaha.

rock si vols et converteixo en victima, així fem marujeo sobre l'aya XD
fet! pero dema que jo ara si que men vaig a dormir....i daki a 6:45 hores un altre cop a la facultat dotze hores seguides alla ....quina merda tot..... ratataaaa ratataaaa ratataaaa ratataaaa
12h?¿ joders... XD el meu màxim a1er 5h seguides...més dos del matí 7h de classe, ara el dia que ne tinc més son 4h...2 al matí 2 a la tarda; demà tinc 2h i ja està....en fi, tota la tarda per mi...


fet XD demà fem marujeo ^_^



bona nit gent!!!!



la botella era de les petites XD i jo no puc anar la trastever i menjar la pasta tant bona amb aigua sola...l'aigua és bona, pero si també tens una copa de vi...i el gelat de postres....[babas]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511