Catalans aixakeuvus xD (#47)

joee dema els de 5è se'n van cap a Cuba! Tornaran tots casats.. xDDD

A vere si l'any que ve ens marquem un bon viatge..
kurras escribió:joee dema els de 5è se'n van cap a Cuba! Tornaran tots casats.. xDDD

A vere si l'any que ve ens marquem un bon viatge..

els nostres de 5è ja han tornat de cuba fa un mes!!! jeje tothom va a cuba!??! :p :p
lol estoy probando la radio interna del móvil nuevo que man dao los de vodafone y me propuesto escuchar un rato la cope... Bueno, he tenido varios intentos, por que me aburria bastante. Y joder, todo el puto rato rajando del gobierno, flipo como lo relacionan todo con PSOE y los catalanes xD.
Tinc una idea amb la que ens podriem forrar, crear un ninot inflable de carod-rovira, segur que a misce tindria molt de exit, no paren de parlar de ell, estan obsecionats alguns!!! xDD


Una pregunta, al final de la carrera es fa viatge?? Esk a la upc no se si es fa, apart que ho vec chungo pk al anar a cada clase amb gent diferent, tants alumnes, ... no es com a batxillerat que coneixes a tothom encara que hi hagin varies clases
NGC escribió:Una pregunta, al final de la carrera es fa viatge?? Esk a la upc no se si es fa, apart que ho vec chungo pk al anar a cada clase amb gent diferent, tants alumnes, ... no es com a batxillerat que coneixes a tothom encara que hi hagin varies clases
Es fa si es vol fer dic io..

No te perque anarhi tothom.. pero si..
Ja se sap, cada setmana es necessita un 'cap de turc': carod, de juana, oleguer, etc... per distreure l'atenció de la gent dels problemes més terrenals...


En la meva opinió, el Carod és un personatge demonitzat per la prensa espanyola i pels membres l'espanya rància i profunda... d'acord que és polític i tots ja sabem com són, però lo divertit és que n'hi ha de molt pitjors (cof, cof, zaplana, acebes...) i que la fan molt més grossa, i a sobre la gent els alaba als cels.
Cuba, el puticlub més gran del món..
eTc_84 escribió:Cuba, el puticlub més gran del món..


Después del Riviera.

PD: Me voy, que os zurzan.
Bona nit

lodis quan puguis parlem
NGC escribió:Una pregunta, al final de la carrera es fa viatge?? Esk a la upc no se si es fa, apart que ho vec chungo pk al anar a cada clase amb gent diferent, tants alumnes, ... no es com a batxillerat que coneixes a tothom encara que hi hagin varies clases


Ho organitzen els alumnes i es fa si es vol.
bones!!!
[sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] X fi he acabat examens!!! ^^
Dema a apallisar el Tecla Sala. A pendre per cul el viatge a Llivia [poraki]
sgaesux escribió:Quin pepi deu fer anar això:

http://video.google.es/videoplay?docid=-7587965514994593432&q=xgl

Noi, arribes una mica tard :p

Busca pel youtube "Beryl" i sorprenent-te de lo que es pot arribar a fer avui dia, i no et creguis que fa falta un pepino windows vista capable per moure-ho


A més, en aquest video la tecnologia que permet els efectes 3D, és un servidor gràfic modificat dels judes de novell anomenat xgl... afortunadament, avui dia, si tens una nvidia amb els drivers oficials, o les xorg 7.1, ho pots tenir perfectament sense cap marranada al sistema.


salut [beer]
Cafetino escribió:... dels judes de novell ...

taliba antimicrosoft, que ets dels que prefereixen utilitzar el emacs + g++ o utilitzar el visual studio amb el seu debuguer,....?

Microsoft avegades fa programes que van be.
ala ja estic "mudat" [jaja] d'aki un ratu em piru de festa [looco]
ZholvaX escribió:Dema a apallisar el Tecla Sala. A pendre per cul el viatge a Llivia [poraki]




No parlis molt del TEcla [qmparto] que ja veurem qui apallisa a qui


p.d: nire amb els dos equips [sonrisa]




p.d2: Felicitats drknss^^
NGC escribió:Microsoft avegades fa programes que van be.

[qmparto] [plas] Oooh
Merci Aya
drknss escribió:
[qmparto] [plas] Oooh


Algun cop se ta bloquejat el paint?? [qmparto] [qmparto]
NGC escribió:taliba antimicrosoft, que ets dels que prefereixen utilitzar el emacs + g++ o utilitzar el visual studio amb el seu debuguer,....?

No és pas que jo sigui un talibà antimicrosoft, però hi han varies coses que can novell fan pudor a socarrim.

Del visual studio, l'únic que en conec és el visual basic 6.0 i poca cosa menys

Per cert, soc anti-emacs
VI VI VI the editor of the Beast xDD


NGC escribió:Microsoft avegades fa programes que van be.

Tu ho has dit, a vegades.

Un que sé segur, que funciona mig bé, és el buscamines X-D


salut


PD: El problema que té la gent racional (no els fanatics anti-ms) amb ms, és que basicament fa la punyeta als que no em triat els seus productes i formats
mmm... [idea] fa anys que no el faic servir
Pregunta rebot: Quants cops es reinicia el vista mentre s'intal·la? [qmparto] [qmparto] [qmparto]
NGC escribió:
Algun cop se ta bloquejat el paint?? [qmparto] [qmparto]

A mi si, quan feia servir Windows 3.11 xDDD

drknss escribió:mmm... [idea] fa anys que no el faic servir
Pregunta rebot: Quants cops es reinicia el vista mentre s'intal·la? [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Quan el vaig provar en el seu dia, diria que entre 4 o 5 cops xDDD


És impresionant que una empresa que ha destinat tants milions en desenvolupar un sistema operatiu, l'hagi fet de tal manera que calgui reinicar.

Si em permeteu una comparació odiosa, quan instal·les Linux no fa falta mai reiniciar, un cop acabada l'instal·lació, és reiniciar i arrancar ^^
Cafetino escribió:
Per cert, soc anti-emacs

Jo tambe, pero utilitzo el kwrite xD el vim... no le probat el que si que he utilitzat ha sigut el vi per unes practiques on no hi havia entorn grafic.

YO utilitzo tan linux com windows i tot que avegades fa el burro el windows, si se sap utiilitzar i cuidar be tampoc es casca tant.

El meu ordinador vell era antiwindws (98 ixp) i cada cop que instalava windwos en alguns mments de la isntalacio es bloquejava , aixo si si el reinciava continuava instalant xDD li pasare al stallman pk se la casqui xDD

Weno em piro a vesti que dintre de 10 min. em pasen a bsucar
Visca Catalunya!!
Adeu!
NGC escribió:YO utilitzo tan linux com windows i tot que avegades fa el burro el windows, si se sap utiilitzar i cuidar be tampoc es casca tant.

E aquí el problema, si es cuida no casca tant, pero cascar, cascarà. En la meva experiencia personal al llart d'aquests tortuosos anys, windows és un sistema, que encara que el cuidis, al pas del temps es va desgastant, que a més té els seus dies tontos, i que et falla quan més el necessites. La de cops que m'ha fet anar de cul per alguna de les seves parides.


Jo també faig servir windows a vegades, ara bàsicament per programar en matlab, i per jugar rarament algun dia
bones!!!

ja estic per aquí ^_^
que va, pero s'ha de mantenir el fil amunt ^_^


el trio spameril ha tornat XD
viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
[uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi]
bona nit!!!

vaig a dormir ejems XD
bona nit!
i no pateixis pel q es donen a la bona vida i els q els segeixen el fil XD
a fer cosses d'adults ¬¬ XD!
Aya escribió:a fer cosses d'adults ¬¬ smile_XD!

[jaja]
que dolentes que sou... XD mira ue dir estes coses de mi a les meves esquenes...


doncs si, a fer coses de adults XD
spam spam spam!!


jo ara a la facultat per fer informatica em de programar amb kubuntu i mi he acostumat, m'agradaria instalarlo a casa pero ho vaig intentar i vaig fer una xapuza...sok un negat per akestes coses...¬¬''
^RöKöKÿ^ escribió:jo ara a la facultat per fer informatica em de programar amb kubuntu i mi he acostumat, m'agradaria instalarlo a casa pero ho vaig intentar i vaig fer una xapuza...sok un negat per akestes coses...¬¬''

Sempre ho pots tornar a intentar, o bé et pots esperar a:
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=711024
Cafetino escribió:Sempre ho pots tornar a intentar, o bé et pots esperar a:
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=711024
si puc poder mi apunto!!! ^^ molaria

piro a dormir ja |-) nanit!!!

pd:spam per tot
Uo, no queda ningú spamejant? [poraki]


Bona nit [bye]
Quizás el jack&daniel's me ha vuelto a recordar, nena por qué no volvistes a llamar...
Cafetino escribió:Uo, no queda ningú spamejant? [poraki]



com q no¿? aki enkara q sigui a ls 5 de la matinada i amb una taja q "deu ni do" s'spammeja plogui o nevi [jaja]

nanit... o bon dia¿?¿?
Bueno, nos despertamos escuchando "Luar na Lubre", grupo de música celta y folk muy guapo, que te levanta el ánimo.

Hai un Paraíso en dos confins da terra, hay un paraíso, que te espera
Osti lodis, vas a la uni Rovira i Virgili? Ho he vist ara al fil d'universitaris.
Es que aquest semestre fai una assignatura per internet que la fa aquesta uni.. Ni sabia que era de Tarragona.. ^^
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711