Catalans aixakeuvus xD (#47)

1, 2, 3, 4, 511
propaganda subliminal per a qui li agradi la musica xD.
seerj escribió:propaganda subliminal per a qui li agradi la musica xD.
que son los happy_pinkies??? :s:s

ein? ein?
Ja tinc 2700 missatges [fumeta] !




Salu2!
bon diaa

que son los happy_pUnkies??? :s:s

simple, plan, good charlotte, els desapareguts busted, yellowcard, blink... [tomaaa] que menys busted i good charlotte escolto la resta)
bon dia!!!

una que va a esmorzar i després cap a classe ^_^ fins al migdia!!
happy punk = merda xD.
bon dia, men vai a classe..

fins al vespree
bon diaaaa!!!

jo avui tinc festa... algu pot ser tan idiota com per posar festa el dia després de carnestoltes? kina gracia te tenir festa quan ningu en té cawento
Bon dia


I parlant d'això que en dieu happy punk....
Simple plan = gays xDDD
uola
[noop] segur

que anaca a si :

oscuros no et queixis que tu no tenies dos examens
segon: amb SP fiqueu-vos que me dan igual

cataeol torna a estar no disponible pel que veig
Aya_cat escribió:cataeol torna a estar no disponible pel que veig

Això és en Frutos que hi deu estar treballant, així que paciència :p
segurament, deu aprofitar a ratos que ara està amb el curro ^_^
si és que el xiquet s'ho curra.

aya, ja estàs a casa?? com ha anat els exàmens?
lodis escribió:
aya, ja estàs a casa?? com ha anat els exàmens?

per oblidar

va pero queden dos : llati i art
jo vaig a mirar un capi que se m'ha baixat de las chicas gilmore ^_^ la 7ena temporada no està gens mal XD
a mi enkara em keden 3 examens, buenu 2 pero dibuix fem dos per dividir temari...
M'en vaigggggg que us vagi bé :)


Salu2!
Aya_cat escribió::(


¿?
Aya_cat escribió:
cataeol torna a estar no disponible pel que veig


Què és això de cataeol? [mad]
un foro separata que tiene montao el Frutos xD.
seerj escribió:un foro separata que tiene montao el Frutos xD.


||@|| CataEOLonia is not EOL ||@||

xDDDDDD
bona tarda..quin dia mes dur..ara nire al gym a vere si desestressu una mica..
Bueno ja esta que no trabava els apunts XD!
Tres reclamaciones y una incidencia abierta más a Tele2.

De momento me han prometido ( tengo las referencias ) que el próximo mes me sale gratis y además me abonan las llamadas al servicio técnico.
morr escribió:Tres reclamaciones y una incidencia abierta más a Tele2.

De momento me han prometido ( tengo las referencias ) que el próximo mes me sale gratis y además me abonan las llamadas al servicio técnico.

Bé, ara queda esperar a que cumpleixin el que han promès
bones!!


aya, estic traumatitza, en serio, no miris la 3era temporada de anatomia, et pots traumatitzar moltissim, el capi 15 dius...uff però el 16...dios me quedat en plan seran malparits els putos guionistes...
lodis escribió:bones!!


aya, estic traumatitza, en serio, no miris la 3era temporada de anatomia, et pots traumatitzar moltissim, el capi 15 dius...uff però el 16...dios me quedat en plan seran malparits els putos guionistes...

tia no m'espantisss la meva amiga igual ostia que si ara ell esta amb un altra que sino [mamaaaaa] no m'espanteu
jo només diré una cosa, no tots els triangles, son triangles, a vegades canvien de figura geomètrica, no tot lo que es veu, es la realitat, no tot lo que et penses, després passa i quant perfí dius vale ara la cosa pinta bé...patapam, putus guionistes...tu dis-li a la laus que es prepari per aquests capis...
Apa, després de donar una mica de guerra al matlab, vaig a mirar un rato gankutsuou XD
pero ara que faran un quartet nooooooo com sigui aixi és un culbró en tota regla que no supera ni el cor ( bueno aquest no el supera cap U.u)

Bon dia a la vila catalana XD!

Vaig a fer els dos ultims examens i a esperar les recus
En palabras de death ( la semilla número uno) :

"Fox lied, there's only one episode".

PD: Lodis, ¡ a la hoguera !
seerj escribió: [boma]

Imagen
Boooooooooombaaaaaaaaaaaaaaa
483. Visjoner - L'arboç (Tarragona)

[beer]
jojojo, me encanta los dias de entre semana que mi madre no curra...hoy de comer, paellarl! xDD [barret]
visjoner escribió:483. Visjoner - L'arboç (Tarragona)
Benvingut!

Pero no series el 483.. XD la llista del primer post no esta actualitzada..
visjoner escribió:483. Visjoner - L'arboç (Tarragona)

[beer]


benvingut visjoner!!!

per el numero, tranquil, quant el digijos actualitzi ja et posarà a la llist ^_^ per cert, jo soc de tgna ciutat XD




morr, yo a la hoguera porqué?? aunque me gusta mucho la canción de la hoguera de Sabina, es el himno de mi clase XD
lodis escribió:morr, yo a la hoguera porqué?? aunque me gusta mucho la canción de la hoguera de Sabina, es el himno de mi clase XD


Bah, no et fagis la tonta!. Vas afirmar, que aquesta setmana tindríem dos episodis de "Prison Break" i la realitat no sembla ser la mateixa.

Manipuladora!, Acebes!... a la foguera!
Dos chistes del PP que me han contado, ahora me he acordado, no son muy buenos, y encima no los se contar demasiado bien...xD :


Esto son Acebes y un amigo que están en el coche y eso que el amigo le dice:
- ¡Acebes! Sal y mira si funcionan los intermitentes.
Y esto que sale y dice:
- Ahora si, ahora no, ahora si, ahora no, ahora si, ahora no...

___________________

Esto es un coche oficial, con un chófer, Aznar, Acebes y Zaplana. Y eso que se estampan contra una familia de cerdos que estaba cruzando la carretera y le dicen al chófer:
- Anda y acercate a esa masia que deben de ser los dueños y excusate.
Eso que va y pasan los minutos, las horas, llega la noche, y al día siguiente, de mañana, se le ve que vuelve con la camiseta mal abotoná, hecho un piltrafa, y bastante bebido.
- ¡Pero cooño, que ha pasado, donde te has metido!
- Pues nada, que ayer llamé a la puerta y me salió el payés, y eso que le digo que lo sentía mucho, que iba con Zaplana, Aznar y Acebes y eso que he matado a los cerdos. Y eso que el hombre de repente me mira con una cara de felicidad, me entra pa dentro de un empujón, hace que su mujer monte un banquete en mi honor, comemos y bebemos, me da de beber de su cosecha, y me ha dejado que me tire a sus hijas de veintitantos años y todo...


en fin [beer]
jo vaig dir que hi havia RUMORS de que aquesta setmana hi haurien 2 episodis, no que jo SABIA que hi haurien 2 episodis... XD


no puedes poner una gatita en al hoguera, eso es de personas crueles XD

seerj, passat per el fil de la kdd ^_^
ohhhhhhhh no m'hi habia fixat en aquest fil (aixo de no entrar cuasi mai a "el rincon del eoliano" no pot ser)

He llegit que la llista no esta actualitzada, aixi que no se quin num. he de posar.

Fins ara!!
benvingut wallflow!!

ja aniràs passant per aquí ^_^

kurras, vine a la kdd [angelito] vaaaa
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511