Catalans aixakeuvus xD (#47)

16, 7, 8, 9, 10, 11
morr escribió:
[flipa] [flipa]






[enfa]


d'acord corregeixo

que feliç és tooooooooooooot millor?
Com es nota que aquesta noia m'ha vist en persona akesta tarda [rtfm]
doncs res, ha esperar el següent cop ^_^

aya happines/feliç com un anís XD
em roda tot


si i millores
Aya_cat escribió:
d'acord corregeixo

que feliç és tooooooooooooot millor?


Sí. Ara parles el teu idioma i no tonteries invasores que la degraden i et globalitza.
XD!

Spam
alo estas mirant el marujeo?
eTc_84 escribió:Love is in the air..

:( :( :(
Joder, cada vez cobra más sentido aquella mítica canción de RAC que viene a decir :

Luchador, sin batalla que ganar, apartado en el olvido...
morr, que t'has pres??xD
morr, et veig molt poc interessat en la globalització i això que fas economia... XD
lodis escribió:morr, et veig molt poc interessat en la globalització i això que fas economia... XD


millor millor
lodis escribió:morr, et veig molt poc interessat en la globalització i això que fas economia... XD


Yo hago empresas que es muy diferente, y sí, estoy radicalmente en contra de la globalización. En este tema, la mayoría de la gente de este hilo y de la sociedad española en general me dáis asco. Parece que no asimiláis el daño que estáis haciendo, sucumbiendo "culturamente" a unos desgraciados.

Odio la desidia y falta de valores de la mayoría de la generación en la que me ha tocado vivir. Menos mal que siempre quedan una minoría, que como dice la canción son luchadores sin batallas que ganar...

Imagen

PD: Ir por cualquier foro anglosajón para ver si ponen frases como " Today I'm very feliz", " Es sólo a game"... " What coño?".
Hi ha coses que millor no traduir pel fet de ser referències o frases fetes... en canvi altres, es tradueixen furtivament seguint una actitud Kitsch
eTc_84 escribió:Hi ha coses que millor no traduir pel fet de ser referències o frases fetes... en canvi altres, es tradueixen furtivament seguint una actitud Kitsch


Saps molt bé que no es el cas de la joventut espanyola ( i sorprenentment catalana, sobretot en els independentistes que demostren ser uns hipòcrites), a mi mateix m'agrada dir algunes expresions en llatí o en francès.

PD: Jewtc, sols tens que veure el fil de cinc estrelles, "Happy birthay to you" en aquesta mateixa pàgina.
trés bien nous parlerons en français. je crois que je pars pour dormir et vous?
morr,llavors fas ade?

eTc ets molt fan de tenir imatges d'aquests al teu pc, per mi que les tens de fondo de pantalla i tot XD


aya estic mirant un capi de las chicas gilmore ^_^
lodis escribió:morr,llavors fas ade?


Sí. Hago ADE, aunque tengo que pensar como enfocar la carrera para no acabar pegándome un tiro, o hacer algo que me produzca asco.

PD: Aya, crec que jo també m'en vaig a dormir, independentment el meu missatge anterior no volia dir això. Mes aviat, feïa referència a expresions com de souche .
morr escribió:Saps molt bé que no es el cas de la joventut espanyola ( i sorprenentment catalana, sobretot en els independentistes que demostren ser uns hipòcrites), a mi mateix m'agrada dir algunes expresions en llatí o en francès.

PD: Jewtc, sols tens que veure el fil de cinc estrelles, "Happy birthay to you" en aquesta mateixa pàgina.

La joventut, la joventut... aquesta generació està perduda..

La diferència entre algú que sap utilitzar algunes expressions en altres idiomes d'algú que no en sap és que el segon pot quedar o com un imbècil o com un intent de fardón, i en el primer cas va bé per recolzar frases/explicacions..

El PD no entenc a què ve.. però suposo que sobre el 'borreguisme' o l'intent de semblar globalitzat del que parles..

pija, no tinc imatges d'aquestes al pc, l'època de les xorradetes aquestes no és l'actual... si sabessis què tinc de fons de pantalla i d'avatar al client de missatgeria..

Per acabar el post, res millor que una frase estúpida: ADE ADE ADE, muerte a ESADE!
eTc_84 escribió:Per acabar el post, res millor que una frase estúpida: ADE ADE ADE, muerte a ESADE!


Poca coña, gerundense, pero tengo pensado - y me he informado-, de enfocar mi futuro empresarial - que no beneficios- en empresas solidarias a personas del cuarto mundo.

La juventud si que está perdida como dices, muy perdida, y en el tema lengua me da verdadero asco, se creen los más guays, y alomejor lo son delante de otros gilipollas como ellos, pero a mis ojos producen verdadera pena insultando a siglos de historia, a sus padres, a su pueblo y consecuentemente a él mismo.
morr escribió:

PD: Aya, crec que jo també m'en vaig a dormir, independentment el meu missatge anterior no volia dir això. Mes aviat, feïa referència a expresions com de souche .


ja pero el meu era per.....

ara no recordo

el cas es que piro a dormir que dema noto que estare fatal
Aya_cat escribió:
ja pero el meu era per.....

ara no recordo

el cas es que piro a dormir que dema noto que estare fatal


El teu missatge era per demostrar a la gent d'aquí que tens un nivell mitjà de francès. No t'enganyis.
[+risas]
gracies es que la meva memoria avui esta poc fina
Aya_cat escribió:[+risas]
gracies es que la meva memoria avui esta poc fina


[qmparto]

Gran frase, aparentment innocent, però plena de "punyalada" i toc d'atenció.
la joventut que ja no sap beure XD



no crec que m'espantis massa de saber el teu fondo de pantalla XD



només hi ha una cosa segura amb esade, surts amb feina assegurada ^_^

bona nit guapa!!
lodis escribió:només hi ha una cosa segura amb esade, surts amb feina assegurada


En empresas elitistas después de haber pagado 6000€ ( o más ) cada año, moviéndote en un determinado círculo social que te impedirá conocer las necesidades y virtudes de los trabajadores.

Así le va a esta mierda de país.
bona nit

p.d el pais va fatal el meu pare que volia fer contabilitat o no sé quin rottlo per UOC per treure's el titol només mirant els preus se li van passar les ganes
Aya_cat escribió:bona nit
[bye] . Pensa en ovelletes negres.
bona nit guapa!!!



morr, una cosa esta segura, no entres a esade, sinó pertanys a un cert cercle social, o vens de uns certs col·legis o la teva família té una quantitat determinada la banc.

i per molt que vulguis, hi ha coses que no canvien, per molt que tu facis, a dalt, sempre hi ha nels mateixos, perquè els fills hereten dels pares.
morr escribió: [bye] . Pensa en ovelletes negres.


d'acord [tomaaa]
millor en altres coses... [poraki]
lodis escribió:millor en altres coses... [poraki]

en coses d'adults [plas]

p.d que per cert ens han fotut fora d'un local per ser menors i una part del grup que ja estavem no ens han dit res pero quan han vigut els que fsaltaven ale que ensenyessim el dni flipooooo
lodis escribió:morr, una cosa esta segura, no entres a esade, sinó pertanys a un cert cercle social, o vens de uns certs col·legis o la teva família té una quantitat determinada la banc.

i per molt que vulguis, hi ha coses que no canvien, per molt que tu facis, a dalt, sempre hi ha nels mateixos, perquè els fills hereten dels pares.


Esto no siempre fué así, y espero que no lo sea en un futuro, de hecho, creo que daría mi vida por ello ( en sentido amplio ).
esperem que no, però si mires en els grans empreses, o no tant grans...fins fa poc la cosa estava així.

una altre que també va a dormir. bona nit gent!! [maszz]
hola gent!!


toteking ha estat prou be!! ^^

bona nit!!
Holaaaaa, doncs jo ara soc catalana temporal. Al menys mentre hem dure el treball de professora substituta, això sí, els caps de setmana torne a ser valenciana.
I això que encantada de estar en terres catalanes :)


Per cert, no ho recordava i estic a la llista d'eolians catalans [qmparto] amb el meu nick antic (supersilvia) [qmparto] definitivament no estic massa bé del perol [qmparto]
Bona nit

Acabo d'arribar a casa, me mare s'ha aixecat i m'ha fet el gest que demà hi haurà bronca.... definitivament aquesta dona no hi ha qui l'entengui, ni que anés papa perdut
Quina papa ahir...i avui concert i demá també...
Deu ni do com esta plovent per aquí ^_^
Bon dia! [boing] [boing] [boing]
PD: Aqui com segueixi posant-se fosc voràs quina tempesta q tindrem a la tarda (q ja convé, q plou a tot arreu menys aquí).
edito: Acabo de treure el Live pq n'estic fins als ovaris d q es penji a la mínima. [toctoc] [toctoc] [toctoc]
UP!

que passa que no hi ha ningu XD!
No.. estàn tot/e/s de compres..
bon dia [Ooooo]

Quin festival ahir [sonrisa] [sonrisa]
drknss escribió:edito: Acabo de treure el Live pq n'estic fins als ovaris d q es penji a la mínima. [toctoc] [toctoc] [toctoc]


amsn is the answer xD


kurras escribió:bon dia [Ooooo]

Quin festival ahir [sonrisa] [sonrisa]

I tan, ben tort que anaves xDD
ve una setmana dura! resistirem XD
eTc escribió:No.. estàn tot/e/s de compres..

El proxim dia q anem a coimprar ja quedarem, q sé q te'n mors de ganes XD
Cafetino, es q lo q he posat es l'Amsn ^^
uolesss acabu de veure destino final 3... kina masacre [jaja]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11