Catalans aixakeuvus xD (#49)

1, 2, 3, 4, 511
Me está constando Morr, pero tiene su gracia [qmparto]
jojojojo, frutos para qué me quieres en el msn, aceptar o no aceptar esa es la cuestión.

¿ Cómo has conseguido mi correo electrónico?

PD: No soy muy partidario de tener gente con la que no hablo en el "messenger".
CataEOL.. los tengo de ahí, me faltaban algunos por tener en el messenger, me gusta teneros agrupados, pero hombre, si consideras que no va haber conversación, muy problable porque siempre se suele hablar con los mismos, algo lógico. Pues lo entiendo.

También por el tema KDD.
ufff, no puc suportar-ho... el seu castellà parlat fins a cert punt (mentre sigui gent del carrer, res de series ni osties), pero cantat...

morr escribió:Me da vergÜenza que esta gente se considere descendientes nuestros y tal.

Totalment d'acord, pero jo diria que en part es 'culpa' del colonialisme del gran 'imperio español' i que després no hagin sapigut espavilar-se, en la meva opinió, clar :p
Ara que veig la firma d'eTc. Doncs he vist la película Fight Club, i es impresionant. Sense paraules.

Cafetino, estic veient el teu blog.


Imagen


[qmparto]
FrutosXP escribió:Cafetino, estic veient el teu blog.

Uix, això és un projecte fallit de blog col·laboratiu amb els col·legues, on molts han sucumbit a tindre fotolog i prou
morr escribió:http://www.youtube.com/watch?v=oAl8RgSQGaA

Impresionante los piques entre suramericanos.

PD: Premio a quién aguante estoicamente como un servidor la canción entera.



Me da vergÜenza que esta gente se considere descendientes nuestros y tal.
Me lo pasó no hace mucho cierto forero que ha tenido 1001 nicks ya y me sigo meando, qué cosa más triste...
Ciertamente es deprimente, y yo que pensaba hacer un poco pasta aquí en España y pirarme a vivir la vida y a rascárme los cojones en Suramérica. Me parece que o voy a Argentina o no voy a ver más que gente penosa.


Polla:

en Ecuador: papelito lleno de apuntes que el estudiante esconde para usar durante un examen. En plena clase, Pocho sacó su polla y la ten# nía entre sus dedos, para dársela a Silvia, quien la cogió con muchas ansias. De repente la profesora volteó y en su desesperación Silvia solo atinó a meterse la polla de Pocho en la boca.
# en España: organo genital masculino (¿en España qué pensarían al oir el episodio de arriba? Pero también hay que ver los de abajo...)
# en Perú: premio mayor de las apuestas hípicas (también m. pollón). Javier, un chico tranquilo y sencillo fue un día al Hipódromo de Monterrico y al final de la última carrera, en el momento menos esperado... ¡zas! se sacó la polla, dejando boquiabiertos a todos los presentes. Desde entonces se volvió el soltero más codiciado de su localidad.
# en Colombia: novia. Es la polla de René. La reconozco por la foto.
# en Chile: es el nombre de la lotería nacional. ¿Supiste que Fernando se sacó la polla?
Cafetino escribió:Uix, això és un projecte fallit de blog col·laboratiu amb els col·legues, on molts han sucumbit a tindre fotolog i prou

Com tota bona quinceañera [666]
eTc_84 escribió:Com tota bona quinceañera [666]

Estas jugant amb foc [boma] [boma]
q bo [qmparto][qmparto][qmparto]
bona tarda/vespre!
Fff... quina rallada de classe... però almenys ha servit per saber q els he passat la mà per la cara (i de tros) als inútils q em van deixar de banda per fer un treball. [360º] [sonrisa]
Adoro tocar la moral als trolls xDDDD
Més que trolls... lamers o lusers.. no? ein?
eTc_84 escribió:Més que trolls... lamers o lusers.. no? ein?

Una mica de tot potser
Cafetino escribió:Una mica de tot potser

Una mica quinceañeras potser també, no? [sati]
veig q avui començeu dora [plas]
[uzi] [uzi] [uzi]
eTc_84 escribió:Una mica quinceañeras potser també, no? smile_[sati]

També, els 'termes' del gran Ferdy marquen de per vida xD

drknss escribió:veig q avui començeu dora [plas]
[uzi] [uzi] [uzi]

Que va, estem comentant la jugada del partit i la posterior expulsió [poraki]
No he insultat a ningú present... si no que m'he unit, igualment com en Cafetonet, a insultar als teus companys.

muahuahua ja sé fer taules en CSS [sati]
drknss em mola la userbar ^_^
lodis escribió:drknss em mola la userbar ^_^

Ains, quina mania que teniu amb yaoi xDD
i com sas tu q es yaoi?
no es yaoi, es shonen-ai! XD fotet

pues lodis, contal tinguis la imatge arreglada pq e vegi el tros q t'interessa, lo demés es anar triant opcions d'una pag d'internet.
Talibà, em sona que tu vas fer NTSI.. es picarà si en comptes de la meva foto li poso:
Imagen

??

És que no tinc cap foto meva ara mateix i sudo de fer-ne [uzi][uzi]

L'alternativa seria posar el Bin Laden.. però al final potser acabaria relacionat amb l'11-M i ETA..
drknss escribió:i com sas tu q es yaoi?
no es yaoi, es shonen-ai! XD fotet



No has vist el capitol 13è(o 1a OVA segons com es miri) de Genshiken?
Apart de que vaig riure com un cabró a costa de cert personatge femení, vaig aprendre que era això X-D

Si pots descarrega't la serie i mira-la ^^

eTc_84 escribió:Talibà, em sona que tu vas fer NTSI.. es picarà si en comptes de la meva foto li poso:
Imagen

??

És que no tinc cap foto meva ara mateix i sudo de fer-ne [uzi][uzi]

L'alternativa seria posar el Bin Laden.. però al final potser acabaria relacionat amb l'11-M i ETA..

Home, millor que fiquis la teva foto, aquest profe no fa pinta de estar per gaires conyes X-D

Per cert, tinc un colega que també esta fent ntsi, et sona un tal Josep R?

Rula la url de la web despres xD
que va jo les demano per encarreg com la meva ^_^ així pel morro XD
lodis escribió:que va jo les demano per encarreg com la meva ^_^ així pel morro XD

Al torturat per vosaltres, aka digijos? X-D
Cafetino escribió:Home, millor que fiquis la teva foto, aquest profe no fa pinta de estar per gaires conyes X-D

Per cert, tinc un colega que també esta fent ntsi, et sona un tal Josep R?

Rula la url de la web despres xD

pfffffffffffffffff fuck fuck fuck

Josep R no em sona.. ho sento, sóc bastant sectari i no conec massa companys... a menys que juguin a la buti a la gespa [sati]

Després la penjo... a veure si trobo espai gratuit XD, però amb dades falses [rtfm]
Cafetino escribió:Al torturat per vosaltres, aka digijos? X-D


no pas, la meva userbar es feta per un altre. XD
yo pedí una ayer o anteayer y ni puto caso, ¿algún otro sitio para pedirlas?
lodis escribió:no pas, la meva userbar es feta per un altre. smile_XD

Te l'ha fet el rei dels urbanites? (ja saps qui vull dir)
eTc_84 escribió:Josep R no em sona.. ho sento, sóc bastant sectari i no conec massa companys... a menys que juguin a la buti a la gespa [sati]

Aquest jugar a la buti no, però és borratxo professional.


eTc_84 escribió:Després la penjo... a veure si trobo espai gratuit XD, però amb dades falses [rtfm]

Saps que tard o d'hora trobaré quin és l'espai que t'ha assignat la uni [sati]
Cafetino escribió:Saps que tard o d'hora trobaré quin és l'espai que t'ha assignat la uni [sati]

Una altra cosa és el que puguis fer amb ell... [rtfm][rtfm]
No tinc pràctiques agafades d'aquesta manera [qmparto][qmparto]

seerj escribió:yo pedí una ayer o anteayer y ni puto caso, ¿algún otro sitio para pedirlas?

També pots aprendre a fer-les tu mateix.. aquí
Una altra opció, potser més ràpida i tot és canviar el teu perfil i fotos per les de sexe contrari..
nono, el rei dels urbanites i jo ens parlem lo just i necesari i ni ganes...


que va la vaig demanar al yohiro ^_^
Aya_cat escribió:uoless
[bye]
¬¬

[Ooooo] jo no he d'estudiar ^^
bona nit.. quin rallasu fer "monoleg" de qualitat de 7 a 9.. ZzzZZ

Sort que dema no tinc clase!!
Uala, quin teclat acabo de trobar ^_^
Imagen

Te un estil clarament a steampunk :p
doncs el teclat es original^^ jeje hola gent que tal?!??!!?


de moment el barça 0-2 ^^ mola
què dius kurras?
SPAM!!!
ia feia masa rato que no ho llegia.. xDD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511