Catalans aixakeuvus xD (#49)

morr escribió:
A ver lodis, primero, yo dije que me gustaba Santa Justa Clan, porque es un grupazo ( Teté (que en mi opinión está muy verde, pero en SuperHincha más de uno ha dicho que se la follaba), el bolinche, el subnormal del hijo del Resines, el Deuvedé), pero en ese grupazo no sale el Fran Perea.

2.- Me podría llevar la Harrington, pero queda muy del palo para los sitios que vamos a ir, y no tengo ganas de tener que irme a casa a cambiar, así que cojo una de estas cazadoras que me compra mi tía y punkto.

PD: Ahora a curra que puto palo.


sisi... pero la canción del otro día es de Fran Perea...ais morr, di la verdad, a ti te moal comrpar en zara XD


drknss que no m'has dit que et busques l'altre web que no podeis entrar?¿ tia em faràs parar boja!!!
doncs si el 80% dels complements de marcar solen se bastant horribles.

drknss no em punxis o trauré a la llum tota la teva col·lecció de complements i altres de marca... XD i en tens més que jo XD
No sabia que els sharps fossin tan pijos X-D

Lodis escribió:drknss no em punxis o trauré a la llum tota la teva col·lecció de complements i altres de marca... smile_XD i en tens més que jo smile_XD

Després us queixeu que us diuen pijes [+risas]
lodis escribió:
sisi... pero la canción del otro día es de Fran Perea...ais morr, di la verdad, a ti te moal comrpar en zara XD


Ni puta idea, la escuché en los Serrano, y se me quedó esa maldita melodía.

Enga, que piro ya que sino me echan bronca.
mira el 90% del a meva roba es del zara,mango,bershka,stradivarius.

el 5% del mercadillo i l'altre 5% de marca.... i a vosaltres us ha donat per aquest 5%...

així que direu lo que voldreu però que jo NO SOC PIJA JODERS!!!


vaig a fer feina i després marxo. ja vaig avisar, si voleu res teniu el meu mbl que jo no se si avui em tornaré a conectar.



doncs si, lo de la vida la revés és de fran perea.
jo??? complements de marca??? [qmparto] apart d'un parell de bolsos... ehem ehem llàstima q no tinc foto del teu armari AL COMPLET, pq si tu tens un 5%... jo 0'001% XD
a mes, a q ve tot aixo? si no xuta b es culpa del q fa programacio, x fotrehi desgracies andantes com el delphi.
PD:no soc jo qui et diu pija, aixi q no ho paguis amb mi
kurras escribió:ia tenim lemoticono i tot del +1? XD

Faltaria més... hi ha iconos per quasi tot [fies]

D'altra banda, millor recordar a la Britney pel que va ser i per com estava.. que ara fot vergonya aliena.. ¬_¬

Salut.
ejesm drknss, ejems, col·lecció de 5 o 6 bolsos, jaquetes, cinturons, per no mencionar el regal dels papes per només aprobar la teorica...ejems XD

tu has començat primer :p



no se si em conectaré més, així que si voleu res ja teniu el mbl, i a tot cas al vespre us truco ^_^ petonets.
lodis escribió:ejesm drknss, ejems, col·lecció de 5 o 6 bolsos, jaquetes, cinturons, per no mencionar el regal dels papes per només aprobar la teorica...ejems XD

tu has començat primer :p

Que fuerte que fuerte que fuerte! xDD

---

Quin putu pal lo dels 30 segons entre missatge i missatge, que m'ha tocat enviar mp's als que encara no han confirmat que vindran demà i tela xD
lodis: no tinc tal col·leccio de bolsos, i lo de la teorica no els hi vaig demanar en cap moment.
El q passa es q ja t'han penjat el títol de pija oficial (ejem, rellotge D&G?) i ara no saps com treurete'l sinó donant-li a algú altre.
edit:
lodis, no em toquis lo q no em sona q no estic GENS d'humor avui
kurras escribió:bona tarda

Bona tarda.. per fi algú coherent entre tant d'spam..

drknss escribió:El q passa es q ja t'han penjat el títol de pija oficial (ejem, rellotge D&G?) i ara no saps com treurete'l sinó donant-li a algú altre.

¡Repetirá pero no convencerá!

Salut.
Bona nit

Vaig a fer el sopar
Els de 'Vaya Semanita' són uns cracks [tadoramo][tadoramo]

Molta sort per demà a les pijes, frikis i barcelonistes... disfrutin tant com puguin..
el Cafetino no ha aconseguit treure't de la cova? XD

Marxo a donmir, fins dma gent! i q vagi mb als q n poden venir. [bye] [maszz]
genial, sembla que se macaba de morir la tele.. [burla3]
això és vudú de la lodis per no venir XD XD XD
drknss escribió:
el Cafetino no ha aconseguit treure't de la cova? XD

Marxo a donmir, fins dma gent! i q vagi mb als q n poden venir. [bye] [maszz]

El dia que vulguis que t'acompanyi i anem de compres en sortiré gustosament... mentrestant s'hi està molt fresquet..
Apa gent, encara que sembli mentida, me'n vaig a dormir.
El temps que feia que no hi anava a aquesta hora :Ð



salut [beer]
Bonanit!

Soc el que més tard s'en va avui?
no pas...postejant des d la wii
bones!!!


espero que mantingueu el fil amunt encar que faltem gent ^_^


aya si llegeixes això, si al sortir no et veig, et truco per si de cas, i sinó ja quedaríem via mbl.


drknss, sento moltisim lo de ton àvia, espero que la final no sigui res i després ja parlarem i se den cas més tard et truco a veure que.

petons.
bon dia ^^
lodis escribió:espero que mantingueu el fil amunt encar que faltem gent ^_^
tranquila ia fare algun monoleg per aqui.. XD

Que us ho passeu be! [sonrisa]
kurras... compta amb mi per spamejar si vols, almenys ara al matí [poraki]

Donen al Barça avui per la tele?
eTc_84 escribió:Donen al Barça avui per la tele?
sips, per TV3/Sexta
lodis escribió:bones!!!


espero que mantingueu el fil amunt encar que faltem gent ^_^


aya si llegeixes això, si al sortir no et veig, et truco per si de cas, i sinó ja quedaríem via mbl.


drknss, sento moltisim lo de ton àvia, espero que la final no sigui res i després ja parlarem i se den cas més tard et truco a veure que.

petons.



Alo te llegit XD!

bon dia
quin perill deixa el fil en mans d'aquests dos
kurras escribió:sips, per TV3/Sexta

Interessant... thanks [fumeta]
sgaesux escribió:Patirem aquesta nit?
suposo que si, i mes sense en Deco

Pero espero que guanyem! La bestia ha de marcar!
Ja t'has passat pel fil de la Britney? XD
sips, veig que la gent no te gaire feina.. XD
sgaesux escribió:Ja t'has passat pel fil de la Britney? XD

Pobre kurras.. acabarà traumatitzat amb els photoshops.. [+risas]

Jo per avui veig un empat..
Quina cagada triar ser informàtic... fins la polla de que em demanin favors [+furioso]
Bona nit spammers no heu fet gaire mal no'
Aya_cat escribió:Bona nit spammers no heu fet gaire mal no'

El seny es nota..
eTc_84 escribió:El seny es nota..
[flipa]
Bona kdd, i els que no van voler venir... [poraki]

per cert, qui era la noia que portaba una faldilla blanca? Quina memoria més bona [rtfm]
La KDD va ser una pasada

Aveure si algu penja les fotos dora k tinc ganes de veureles
seerj escribió:eTc= JXXU

[reojillo]
Imagen

Imagen

Imagen

PD: Vaya resaca, me voy a tomar algo.
Buenos dias gente! Una que llegó a casita a las 8 y sudó completamente de ir al partido de voley, así que acabo de amanecer [Ooooo]
Debo reconocer que sois buena gente... pero ME DAIS MUCHO MIEDO!!! [mad]
Aleeeee [bye]
*Rouse* escribió:pero ME DAIS MUCHO MIEDO!!! [mad]

JJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAAJJAJAJA
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711