Catalans aixakeuvus xD (#49)

educobainbcn escribió:Miedo x?


Miedo pk si... más de unos que de otros (no diré nombres) pero miedo... tirando a terror!!!!

[beer]
Rouse da la cara, no se puede acusar sin saber el ladrón.

Casi me muero ahora mismo, me he bañado y casi me sobo en la ducha, con el consiguiente ahogo y muerte. Me parece que me voy a tener que tomar varios cafés antes de ir a currar.

Cafetino, llega ya a tu aldea y postea fotos antes de que me vaya.
Vale Morr... si quieres saberlo... tu me das miedo!!!!! [mad] Al final he acabado teniendo pesadillas con tiburones por tu culpa!!! [qmparto]
Na, pero en serio, estubo muy bien [tadoramo]
"morr" escribió:Cafetino, llega ya a tu aldea y postea fotos antes de que me vaya.


Ojala no tarde mucho pero yo creo k estara sobando

El pobre debe estar rebentao y ademas reza para k no haya pasado nada con la RENFE xd

pd: es que tambien mira k las chicas ir a ver tiburones x una vez k kedamos... ya podrian haver kedado otro dia ellas solitas y ir a ver los tiburones y el dia k estamos todos ir juntos

saludos
*Rouse* escribió:Vale Morr... si quieres saberlo... tu me das miedo!!!!!


¡Encima!, yo os aporto seguridad, tengo conocimientos de artes marciales y grandes dotes para el paliqueo. Aunque no lo sepáis ayer medié en la sombra para no pasara nada.
morr escribió:¡Encima!, yo os aporto seguridad, tengo conocimientos de artes marciales y grandes dotes para el paliqueo. Aunque no lo sepáis ayer medié en la sombra para no pasara nada.

muahuahua, els teus contactes jueus van estar bé doncs..
holaaaaa



ja estic aquí, ara em conecto al msn i rulo les fotos.


morr, por favor deja en paz a los tiburones XD



la de la fadilla blanca, era la si wang mu ^_^


mmm si us porteu bé psoaré algunes fotos, sobretot del morr mig mort per allí al parc XD wahaha

falten els del cafetonet que el morr es va apoderar de la seva camara XD


rouse jo me fotut a sobar també al es 8 quant he arribat ara d'aquí poc aniré a dinar.


nenes, ara al msn us passaré la vostre carpeta de fotos ^_^ (si, la dels taurons) XD
li estic rulan les fotos al abarth per el msn, que te les faci arribar ell ^_^ a tu i al shock, sinó ja us agregaré.
Yo no estaba medio muerto, estaba viendo las estrellas y el firmamento en general. Además estaba reposando la mezcla explosiva que había en mi barriga ( Cerveza, Vermú, Ballatines, Jack&Daniel's, vino tinto, Pacharán, Sangría y Voll-Damm).

PD: Lodis, http://www.megaupload.com . Al fín y al cabo son mis fotos, porque de las dos cámaras habré hecho el 90% de las fotos..
yo soy practica, las colgaré en el hilo de la kdd y listo ^_^


a edu se lo decía porqué me las ha pedido, las del cafetino que te apoderaste de su cámara mejor que las cuelgue porqué tiene unas cuantas XD aunque ese estará sobando XD
Bona tarda

Després d'arribar a les 11 a casa i posar-me a sobar, per fi m'he despertat xDD

Doncs a la càmera hi ha 200 i pico fotos, més tard les pujo al fil


salut
^_^ es que el senyor morr está fet tot un paparazzi [plas]
uoles!!! com va anr ahir¿? sorry per no poder anar pero em va fotre mes a mi us u asseguro...
a la propera si, eh?

bueno gent marxo un bon rato, al vespre ens veiem, cafetonet espero al vespre les teves fotos XD
sgaesux escribió:frikis tots


No veas tío, a mi me llamaron casual, con eso te lo digo todo.

Cambiando de tercio, me encuentro fatal, entre falto de sueño, resacoso, que estaba enfermo, la mierda de los gelocatiles, el mezclar tantas cosas diferentes, el puro que no estoy acostumbrado a fumar. Madre mía, no sé en que condiciones voy a ir a currar hoy.
lodis escribió:bueno gent marxo un bon rato, al vespre ens veiem, cafetonet espero al vespre les teves fotos XD

I tant, ara començo a veure que utilitzo per fer xantatge X-D

Que vagi be ^_^

----

morr, no oblidis la de gelocatils que et vas fotre amb la sangria i tot plegat X-D
havera si l' Abarth em rula les fotos per msn a mi. Va estar be la KDD, esperu que la proxima em pugui kedar mes estona
Cafetino escribió:morr, no oblidis la de gelocatils que et vas fotre amb la sangria i tot plegat X-D


Mi barriga y el señor Roca no se han llevado nada bien esta mañana.

PD: Shock yonkee!

PD2: Mola mi firmita nueva eh? A ver si algun alma caritativa me puede poner los comandos que he de introducir para que quede centrada, que no sé que coño pasa que no me acepta ni el "center" ni nada.
Al final he acabat aqui, jaja, per cert, ja e vist al video que us veu enrecordar de mi xD
S.h.O.c.K escribió:Al final he acabat aqui, jaja, per cert, ja e vist al video que us veu enrecordar de mi xD


Bienvenido S.h.O.c.K!

Los videos son buenísimos xD
Alguien externo que vea los vídeos perfectamente puede pensar que estamos tirados debajo de un puente drogándonos hasta morir, encima con menores muy menores ahí corrompiéndose.
Ara em falta per veure les fotos de Lodis, que em diu el megaupload que no esta disponible

I les fotos que ja e vist, no se com u faig per sortir amb cara de yonki sempre xD [decaio]
morr escribió:
Mi barriga y el señor Roca no se han llevado nada bien esta mañana.

PD: Shock yonkee!

PD2: Mola mi firmita nueva eh? A ver si algun alma caritativa me puede poner los comandos que he de introducir para que quede centrada, que no sé que coño pasa que no me acepta ni el "center" ni nada.


passa del center que et diu al posar la foto i posa-ho tot entre
[*center]tota la firma[*/center]


PD:el code es una brossa, em pilla el center com a codi, sense * casual
morr escribió:Alguien externo que vea los vídeos perfectamente puede pensar que estamos tirados debajo de un puente drogándonos hasta morir, encima con menores muy menores ahí corrompiéndose.


XD Eso no está tan lejos de la realidad...por cierto, tu firma: ideal XD
sgaesux escribió:passa del center que et diu al posar la foto i posa-ho tot entre
[*center]tota la firma[*/center]


Gracias mierdanick.
morr escribió:
Gracias mierdanick.


np crestitapija
Cafetino, un poco más de brío home.
Apa, ja estan penjades la selcció de fotos
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1707044122#post1707044122

Deu ni do com ha costat, imageshack funcionava força lent a ratos [+risas]
frikis i yonkis.. Déu els creà i a la KDD es trobaren..

El morr disfrutava xupant el tronc.. però com que no quedava natural..
shock, si vols agrega'm i et passo el link, però segurament, si tothom us heu posat a descarregar-les al mateix moment.... ^_^


edu tinc unes fotos que em sembla que no les he penjat que surts tu amb rouse, aya i jo ^_^


pd. cal fer menció especial al nostre regal al morr ^_^ nuvolet rosa!!
benvingut!!!


cafetonet, no volem excuses, ja tardes ha posar les fotos ^_^
lodis escribió:pd. cal fer menció especial al nostre regal al morr ^_^ nuvolet rosa!!

.... foto? [boma]
he vist poques fotos de les noies.. on ereu? XD
video de la Rouse, nose si ja l'ha passat o no XD


(eren nubes de xuxes) XD parida de relacionar el núvol rosa amb les xuxes jeje.


morr encara espero el núvol del summa XD


amagades XD vam anar al imax a mirar un documental de la antartida i un 3D de taurons XD
lodis escribió:amagades XD vam anar al imax a mirar un documental de la antartida i un 3D de taurons XD

No pot ser veritat..
Ho trobeu normal? Fem una quedada tots, i ens abandonen i ens deixens sols ( la meitat de la gent va anar per veure les noies xD)
mare meva...i deixeu a tota la trepa solets? Pobrets..
S.h.O.c.K escribió:Ho trobeu normal? Fem una quedada tots, i ens abandonen i ens deixens sols ( la meitat de la gent va anar per veure les noies xD)

Així és veritat???

No diré res més al respecte.
eTc_84 escribió:Així és veritat???

No diré res més al respecte.


Fas be
vam arribar, ells van sudar de nosaltres, era rollo els moros, els tios davant les noies darrer. a la hora de menjar lo mateix taules separades, el Pakomet era l'únic que ens parlava, després van venir els yogurins, i ens vam decantar per anar les 5 noies a veure lo del imax per la nit (de els 12 a les 11:30) vam arribar a les 12 allí a meridiana ens van atacar uns guiris borratxos, pobre rouse, i els tios sense venir-nos a buscar, el Danny i el Jose els únics que ens vam trobar a mig camí, arribem al a ovella negra i no s'havien dignat a guardar-nos lloc...doncs mira.... XD no us queixeu tant eh?¿
lodis escribió:vam arribar, ells van sudar de nosaltres, era rollo els moros, els tios davant les noies darrer. a la hora de menjar lo mateix taules separades, el Pakomet era l'únic que ens parlava, després van venir els yogurins, i ens vam decantar per anar les 5 noies a veure lo del imax per la nit (de els 12 a les 11:30) vam arribar a les 12 allí a meridiana ens van atacar uns guiris borratxos, pobre rouse, i els tios sense venir-nos a buscar, el Danny i el Jose els únics que ens vam trobar a mig camí, arribem al a ovella negra i no s'havien dignat a guardar-nos lloc...doncs mira.... XD no us queixeu tant eh?¿


Si ja us ho imaginaveu que no us deixarien lloc XD!
Els yogurins ( que ens podrieu canviar el nom xD) no teniem la culpa, a mi m'agradava la vostra presencia ^^
lodis escribió:vam arribar, ells van sudar de nosaltres, era rollo els moros, els tios davant les noies darrer. a la hora de menjar lo mateix taules separades, el Pakomet era l'únic que ens parlava, després van venir els yogurins, i ens vam decantar per anar les 5 noies a veure lo del imax per la nit (de els 12 a les 11:30) vam arribar a les 12 allí a meridiana ens van atacar uns guiris borratxos, pobre rouse, i els tios sense venir-nos a buscar, el Danny i el Jose els únics que ens vam trobar a mig camí, arribem al a ovella negra i no s'havien dignat a guardar-nos lloc...doncs mira.... XD no us queixeu tant eh?¿


Ya veus... perque el guiri dels collons anaba massa passat de voltes, pq en realitat no estava malament... [looco]
*Rouse* escribió:
Ya veus... perque el guiri dels collons anaba massa passat de voltes, pq en realitat no estava malament... [looco]


Que va pasar amb el guiri? no m'he enterat xD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811