Catalans aixakeuvus xD (#4)

Al final és fa el dia 15 no? Fiqueume poendent de confirmar perque estic pendent que em diguin la data i hora d'un partit.... jugo a futbol.

Per cert molts catalans molts catalans... pero i CATALANES!!!!!!!!
Gerim escribió:Sgaesux, no t'interessa?


Merci pero vaig de cul.

Que us ho passeu bé.
Cafetino escribió:
Perdona la tardança.
Fa unes horetes que ens hem trobat en Cat_os i l'etc per parlar-ne. Hem decidit que si que vindrem. El més segur que vindrem amb cotxe, ja que si anem amb l'eix bus estariem molt lligats als seus horaris. Es molt segur que anem amb el meu cotxe, ja que d'entrada cat_os seria igual a farrukito+carmageddon i etc igual a alonso[sati]

Ara estaria be saber a quina hora quedariem i a on de manresa.



Doncs noi, va anar molt be. El cat_os i l'etc van estar presents per animar-me ^_^. Varem ser quatre estudiants defensabem i a mi em va tocar últim. La meva defensa va quedar en 18-19 minuts de rotllo de teoria i uns 5 de demostració mig improvisats, i uns altres 5 de preguntes i comentaris del jurat. Al final la nota va quedar en un 9 :D

Com a anecdota mireu aquestes dues fotos:
Imagen Imagen
Aquest son els endolls que vaig fer servir per l'ordinador que feia servir per la demostració. Ens en vam adonar quan ja haviem tornat l'ordinador al laboratori xD.

[SPAM]Si algú te ganes de xafardejar el meu projecte el pot trobar a http://www.ribux.tk[/SPAM]

Salutacions

PD: Suposo que en cat_os i etc es pasaran per aqui igualment per confirmar lo de la kdd

No em tornis a dir alonso [lapota]
[uzi][uzi]
Ja no sóc ni Movistar, ara Vodafone, vermell com Ferrari [reojillo]
Pos dic el mateix que Cafetino, allà estarem per donar guerra [sati]
Aqui hi soc per confirmar-ho,per mi de putis, si tot va be estarem els 3 allà.

Per cert, el lladre per fer la defensa va aguantar com un campió xD
1. Gerim (Barna). Sí
2. macarró (Ca'n Bustos). Segurament
3. tzare (Ca'n Bustos). Sí
4. Tredi (Terrassa). Sí
5. quelcom (Lleid@). Sí
6. Cafetino (Salt, Girona). Sí
7. Paboh (Badalona). Sí
8. keops (Terrassa). ¿?
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona). Sí
10. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida). Segurament
11. eTc (Empordà-Girona). Sí
12. kurras (Girona). ¿?


Només ens falten Keops i Kurres.



avadnc escribió:¿que es crema el dia 15? XD XD

Ei company, quant de temps! T'apuntes o què?


Cafetonet, m'encanta el detall dels endolls. Si no funcionen perquè estan a disposició dels alumnes?

Per cert, que veig que et dius com jo.



Salut nois, fins aviat!



PD: NO anirem de putis, que som gent de bé. [noop]
Ei, afegiu-me a la llista dels 200 i pico xD

Eto0 (Mallorca)

Salut i //*//! [360º]
ei bon dia companys. Com es que estic a la llista? ein? Em sap greu xo no crec que pugui venir, tinc altres coses en què pensar ara mateix..
No cremeu res e.. xD

salutt
Eto0 escribió:Ei, afegiu-me a la llista dels 200 i pico xD

Eto0 (Mallorca)

Salut i //*//! [360º]


[comor?]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Que té de dolent sentirse català sent de ses illes?
Lo decia porque la lista es de catalanes. O es de gente que se siente catalana, habla en catalan y luce senyeras?
Català es qui se sent català i comparteix la llengua i la cultura catalana, molta gent ha nascut o viu a catalunya i no ho son pas, de catalans.
macarrone escribió:Català es qui se sent català i comparteix la llengua i la cultura catalana, molta gent ha nascut o viu a catalunya i no ho son pas, de catalans.


Tienes un problema de comprension. Yo he nacido en Cataluña y no hablo catalan (es decir, lo hablo, lo domino, pero no lo uso) ni siento absolutamente nada. Me estas diciendo que no soy catalan?? Un congoleño que se "siente" ¿? catalan es catalan?

Tienes un problema.

Ser = Sentir ---> MEC!! ERROR

El problema es que este hilo se hizo para contar a cuantos catalanes (aka nacidos en Cataluña) habia en EOL pero lo habeis convertido en un hilo no de catalanes sino de catalanismo. La lista de la primera pagina es de catalanes, no de catalanistas.
Un Congoleño que se sienta y hable catalan es mas catalan que muchos que conozco con el apellido Pla o Vila, por poner un ejemplo.

Un congoleño de 40 años que lleva viviendo en Sevilla 4 años y se nacionaliza Español, ya es Español? xD
des de bon principi jo vaig entendre aquest fil aixi, qui no se sent català no diu que es català, es simple.
fixa't que a la llista hi ha gent del pais valencià i de ses illes, ells diuen que son catalans perque aixi ho senten, o si mes no, senten una afinitat per ser d'un lloc de parla catalana.

tu ets espanyol encara que visquis a catalunya, jo soc català encara que visqui a espanya.
Paboh escribió:Un Congoleño que se sienta y hable catalan es mas catalan que muchos que conozco con el apellido Pla o Vila, por poner un ejemplo.

Va a ser que no. Un congoleño que se sienta y hable catalan, SE SIENTE mas catalan que muchos que tu conoces. Pero ES congoleño, lo cual implica que es 0% catalan, mientras el otro, hable catalan o un dialecto de un pueblo chino, es, no mas catalan, sino totalmente catalan, catalan al 100%

Paboh escribió:Un congoleño de 40 años que lleva viviendo en Sevilla 4 años y se nacionaliza Español, ya es Español? xD

Pues no, es congoleño nacionalizado español. Pero vamos, es congoleño en cualquier caso

macarrone escribió:son catalans perque aixi ho senten

NO

macarrone escribió:tu ets espanyol encara que visquis a catalunya, jo soc català encara que visqui a espanya.

Yo soy español, eso esta claro, pero tambien soy catalan. Y tu eres catalan si has nacido en Cataluña y español si has nacido en Cataluña (Spain)

Bueno en que quedamos, la lista es de catalanes o de gente que "se siente" catalana??


PD: En cualquier caso insisto, teneis un problema al confundir el verbo ser con el verbo sentir. Me parece genial que digais que os sentis catalanes, incluso que lo diga un sevillano, me parece precioso, pero eso NO convierte a una persona en mas catalana que otra. Y una persona que no ha nacido en Cataluña no es catalana, punto pelota. Es simple cuestion de la definicion de "catalan".
DANNY escribió:....
NO

...


DANNY, no quiero discutir, simplemente matizo, ya que en el fondo a lo mejor tienes razón pero no en las formas...

mira, el estado jamás va a decir a una persona lo que es, de acuerdo? q en mi carnet ponga que soy por ejemplo español (o si pone que soy catalan, me la pela) no quiere decir que lo sea. Que alguien me quiera imponer que soy español o catalan, que es tu caso, lo encuentro un tanto fascista, o si más no de inteolerante e intransigente...Yo soy lo que yo quiera y obviamente lo que yo me sienta...Recordemos que es el pueblo el que da poder al govierno y no al contrario, que en las ultimas decadas creo que nos hemos olvidado un tanto todos...

Y lo dicho estoy de acuerdo en tus formas, ya que últimamente en el hilo solo hablan personas de "caire" catalanista pero no por eso pienso que sea un hilo catalanista o donde solo quepan catalanes, que creo que es lo que intentas averiguar [oki]


Saludos [beer]


EDIT: perdon por inmiscuirme, pero también queria dejar constanciade que ultimamente no se ve más people como antaño :P
No, si yo tampoco quiero discutir, solo que hay cosas que no logro comprender.

No me parece fascista decir que alguien que ha nacido en X lugar es de X lugar, porque la definicion de ser de X lugar es haber nacido en X lugar, por lo tanto no veo ninguna agresion ahi, es simplemente entender el significado de ser catalan, ser español o ser panameño. Que ya digo que nunca me ha parecido mal (pese a que tampoco lo he entendido) el que un catalan diga que no se siente español o que un balear diga que se siente catalan, me parece perfecto. Pero un catalan es español y un balear no es catalan, nos pongamos como nos pongamos. Que se sienten de una u otra forma? Genial, pero como he dicho, que yo sienta simpatia por Suiza no hace que sea suizo.

E insisto, si la lista es de catalanes, no se puede meter a alguien de baleares porque la lista pierde su sentido. Si haceis una lista de gente que se sienta catalana entonces estara perfectamente ahi. Si la lista pasa de ser una lista de catalanes a ser una lista de gente que se sienta catalana, habla catalan y dice no ser española sere el primero en pedir que se me quite de esa lista y no sere el ultimo. Y si lo soy sera porque a la gente le dara igual, no porque esten de acuerdo
A lo de fascista me refiero a que tu delimitas a las personas según una línea discontinua que algún cartógrafo dibujó, según los países y su organización política, y yo creo que pensar de esa manera y no concebir de que alguien piense distintamente, pues es un tanto cerrado de miras ^^.

Yo se lo que quieres decir, pero esta lista se hizo con una finalidad, y la cumple tanto poniendo gente de Baleares como de Catalunya, fíjate que hay hasta gente de Málaga...que últimamente gente con pensamientos catalanistas sean las que posteen en el hilo no implica de que el hilo se haya convertido en un hilo catalanista o excluyente, simplemente que la demás gente, pues no postea, ya sea por que a lo mejor cohíbe algo tanta gente pensado como los que postean o por que no quieren [bye]

Yo por mi parte, lo dicho, mientras que no me quieran imponer sus ideas, encuentro que el hilo no ha cambiado sus funciones bases.


Saludos cordiales [ginyo] [beer]
1. Gerim (Barna). Sí
2. macarró (Ca'n Bustos). Segurament
3. tzare (Ca'n Bustos). Sí
4. Tredi (Terrassa). Sí
5. quelcom (Lleid@). Sí
6. Cafetino (Salt, Girona). Sí
7. Paboh (Badalona). Sí
8. keops (Terrassa). ¿?
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona). Sí
10. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida). Segurament
11. eTc (Empordà-Girona). Sí


Segur kurras? :-(


DANNY escribió:El problema es que este hilo se hizo para contar a cuantos catalanes (aka nacidos en Cataluña) habia en EOL pero lo habeis convertido en un hilo no de catalanes sino de catalanismo. La lista de la primera pagina es de catalanes, no de catalanistas.

1. El fil el va crear en Benzo, i si et fixes apareixen valencians i en els primers llocs de la llista. No és una cosa que ens haguem inventat els "habituals" del fil.


2. Jo no sóc ningú per a dir-li a algú que se sent part de la llista que no pot formar-ne part.


3. Si el fil s'ha convertit en un fil "catalanista" si és el que insinues, és per culpa de que la gent que no se'n sent no hi posteja. Quina culpa en tenim els que ens agrada postejar aquí? Tothom qui ha entrat de bon rotllo se l'ha tractat bé (l'An0n1m0 sense anar més lluny).


DANNY escribió:Yo he nacido en Cataluña y no hablo catalan (es decir, lo hablo, lo domino, pero no lo uso).

Segur? :P



Bon rotllet.[beer]
Ja estem com sempre, una part del forum tocant les pilotes i els altres defensant-se, curiosament sempre son el catalans els que s'han de defensar.

Aquest es un fil de la cultura catalana, tot el que vulgui expresar-se en català, o simplement vulgui compartir unes paraules amb gent del territori català (on la cultura catalana d'una manera o altre hi es present) es benvingut.

Per discutir sobre tonteries gramaticals ja pots anar a tocar les pilotes a un altre lloc, jo crec que esta ben clar de que va el fil nomes havent-lo mirat per sobre, si no ho vols entendre es el teu problema, no el nostre.
Carai quin merder s'ha organitzat...el pobre Eto0 nomes volia entrar a la llista... xD
Gerim escribió:Segur kurras? :-(
si tranqui, iam si pengeu alguna foto xD
kurras escribió:si tranqui, iam si pengeu alguna foto xD

A tu et penjarem, a tu! L'spammer més gran que ha parit aquest fil... [snif] Brindarem per tu.


Hi hagi pau, les coses es poden discutir civilitzadameeeeent.



DANNY, ara ens veiem!
I si hi ha algú que no entén la llista què? És el seu problema, no se li han de donar explicacions, que no fem res dolent.
És que he d'haver nascut a Catalunya per ser o sentir-me català?

NO

Jo no som un català del Principat, sino un català dels Països Catalans, lo qual no implica que hagi de ballar sardanes o fer calçotades, per exemple.

El gran problema dels catalans és la divisió que ens volen impossar des de totes les bandes de l'estat espanyol, desgraciàdament... Els hi feim por, tots units seriem "imparables" xD

Apart, quin problema hi ah en ser catalanista? És delicte pensar diferent del PP o del PSOE? No és la llibertat de pensament i d'expressió un dels drets humans fonamentals? Ens hem d'amagar per pensar diferent? Hem de demanar perdó? Hem de donar explicacions a ningú per no anar de la seva mà? IDO QUE PUTES VOLEU?

Però bé, jo no he encetat la polèmica, només que si em toquen els collons, jo no me callaré, evidentment!

Per a tothom una salutació republicana, que és la més sana!

(PD: I a qui no li agradi, que se'n vagi a fer punyetes, cagondell xD)
Gerim escribió:Segur? :P

Nomes parlo en catala amb tu XD

Gerim escribió:2. Jo no sóc ningú per a dir-li a algú que se sent part de la llista que no pot formar-ne part.

Com que no? Si es fa una llista de gent de color i de gent blanca, si un es negre, per mes blanc que se senti no pot formar part de la llista perque seria una llista falsa

sgaesux escribió:Ja estem com sempre, una part del forum tocant les pilotes i els altres defensant-se, curiosament sempre son el catalans els que s'han de defensar.

Tocant les pilotes? A mi em toca les pilotes que el titol del fil sigui "catalans aixakeuvus" quan hauria de ser "els qui hos sentiu catalans aixakeuvus". Et recordo que en aquest cas no son els catalans els que s'han de defensar, perque estem parlant entre catalans. I em sembla que no he dit res fora de lloc perque us poseo aixi

eTc escribió:I si hi ha algú que no entén la llista què? És el seu problema, no se li han de donar explicacions, que no fem res dolent.

No he dit que feu res dolent, simplement pregunto perque no entenc la llista. I em sembla que si se m'han de donar explicacions perque vull saber en quina llista estic apuntat.

Eto0 escribió:És que he d'haver nascut a Catalunya per ser o sentir-me català?

Per sentir-te no, ja et dic que pots sentir-te afroamerica, pero per ser si. No ets catala, ets balear, encara que (no entenc perque) et molesti


I deixo de discutir per alegria de tots vosaltres perque no puc parlar amb gent que no enten la diferencia entre ser i sentir... Si no aconseguiu entendre-ho no podem parlar perque no te sentit la conversacio.
Clar que som balear! Som palmesà de Palma, mallorquí de Mallorca, balear de les Illes i català dels Països Catalans.

I qui no ho cregui, que ho vaja a cercar (Antoni M. Alcover :P)
Eto0 escribió:català dels Països Catalans


Si em diueu que la llista es un recompte de gent dels paisos catalans, esta correcte. Si dieu que es de Catalunya no. Que no es el mateix.

PD: Jo ja m'anava ^^
DANNY escribió:Nomes parlo en catala amb tu XD

XD
DANNY escribió:Com que no? Si es fa una llista de gent de color i de gent blanca, si un es negre, per mes blanc que se senti no pot formar part de la llista perque seria una llista falsa

El que no pots fer és actuar com si una llista així sigui tan fàcil com diferenciar entre 0 i 1, la vida real és més complexa. Que tu no creguis en una certa realitat nacional que engloba els territoris anomenats "Països Catalans", no implica que algú com en Eto0 no tingui dret a creure-s'hi part.
DANNY escribió:No he dit que feu res dolent, simplement pregunto perque no entenc la llista. I em sembla que si se m'han de donar explicacions perque vull saber en quina llista estic apuntat.

El títol, el primer post i la llista dels apuntats està al teu abast. Ets tu qui ha de decidir. En Benzo no va dir: <>.
DANNY escribió:Per sentir-te no, ja et dic que pots sentir-te afroamerica, pero per ser si. No ets catala, ets balear, encara que (no entenc perque) et molesti

Sembla que sigui a tu que et molesti que el EtOo volgui lliurement entrar a la llista. Per això hauries entrat al fil amb un "[comor?]" esperant una resposta per a exposar la teva.. ¿queixa?. Si no es així et demano disculpes, però crec que aquesta ha sigut la sensació que hem tingut els que t'hem respost.
DANNY escribió:I deixo de discutir per alegria de tots vosaltres perque no puc parlar amb gent que no enten la diferencia entre ser i sentir... Si no aconseguiu entendre-ho no podem parlar perque no te sentit la conversacio.

Les discussions que serveixen per a aclarar punts de vista sempre tenen sentit, que parlant s'entén la gent.





I la resta també podeu dir el que volgueu, però una mica de tacte collons!
Gerim escribió:XD

XDXD

Gerim escribió:El que no pots fer és actuar com si una llista així sigui tan fàcil com diferenciar entre 0 i 1, la vida real és més complexa. Que tu no creguis en una certa realitat nacional que engloba els territoris anomenats "Països Catalans", no implica que algú com en Eto0 no tingui dret a creure-s'hi part.

Es pot creure part, com jo puc creure que soc negre :P

Gerim escribió:El títol, el primer post i la llista dels apuntats està al teu abast. Ets tu qui ha de decidir. En Benzo no va dir: <>.

Es que hauria quedat massa llarg XD Pero jo si veig un recompte d'andalusos per mes que em senti granadi no voldre entrar a la llista perque no cumpleixo les condicions per entrar-hi

Gerim escribió:Sembla que sigui a tu que et molesti que el EtOo volgui lliurement entrar a la llista. Per això hauries entrat al fil amb un "[comor?]" esperant una resposta per a exposar la teva.. ¿queixa?. Si no es així et demano disculpes, però crec que aquesta ha sigut la sensació que hem tingut els que t'hem respost.

No em molesta que vulgui entrar, al cap i a la fi no em molesta res, no parlo de coses que em molesten, sino de cosas que no entenc. I no volia exposar una queixa, sino un dubte. Si em dieu que la llista preten englobar tots els "paisos catalans", s'acava la discusio i contesto amb un "ah vale ;)" si em sortiu amb que el que se sent xines ho es encara que sigui un negre del congo, doncs si que em queixo perque no em sembla logic

Gerim escribió:Les discussions que serveixen per a aclarar punts de vista sempre tenen sentit, que parlant s'entén la gent.

I tant [beer]
Gerim escribió:PD: NO anirem de putis, que som gent de bé. [noop]


O.o que jo sapiga ningu ha dit aixo
ACORD

DIJOUS, 29/09/2005 - 21:23h
120 a 15
Mas i Maragall anuncien l'acord per l'estatut · Després de vint mesos CiU i el govern pacten en l'últim instant un acord de finançament · El parlament aprovarà demà el text amb l'únic vot en contra del PP

Finalment hi ha acord. Poc després de les nou de la nit el tripartit i CiU han fet públic un acord sobre finançament que dóna via lliure definitiva al nou estatut. Ha estat després d'haver aturat a les sis el ple del parlament per a permetre als negociadors treballar contra el rellotge. En el darrer moment s'ha obert un nou front de discrepància respecte al tema de la laicitat de l'esenyament públic. Finalment els partits han acceptat que es mantingui la referència a la laicitat de l'escola pública però afegint el dret dels pares a rebre ensenyament religiós i moral. El president de la Generalitat Pasqual Maragall i el líder de CiU Artur Mas han escenificat l'acord posant per als fotògrafs junts somrients i amb els polzes cap amunt. Immediatament després s'ha reprès la sessió del parlament, que l'han hagut d'aturar per una protesta de forma feta pel PP, l'únic partit que queda fora del gran acord sobre l'estatut. Demà al matí el ple del parlament farà oficial el text del nou estatut d'autonomia.

Imagen

Imagen

Imagen

[beer] [beer]
En que consisteix aquest estatut? Que te de bo i en que afectara a les nostres vides? (pregunto desde la ignorancia, no m'estic queixant de res XD)
DANNY escribió:Com que no? Si es fa una llista de gent de color i de gent blanca, si un es negre, per mes blanc que se senti no pot formar part de la llista perque seria una llista falsa

He sentit blanc? XD

Ja som una nació segons els infidels aquests que tenim per desgràcia per veïns?
I creieu que s'Estatut s'aprovarà a Madrid? Si aixi fos no seria injust que es digues si a s'Estatut Català i no al Basc? (be, he de reconeixer que encara no me l'he llegit)
Llucia escribió:I creieu que s'Estatut s'aprovarà a Madrid? Si aixi fos no seria injust que es digues si a s'Estatut Català i no al Basc? (be, he de reconeixer que encara no me l'he llegit)


I no seria injust que es digues No a l'estatut català quan s'ha dit SI a l'estatut Valencià??

Jo tinc curiositat per veure que fara el PSOE ara, si ZP cumplira el que ha promes i veure que diuen Bono e Ibarra.
DANNY escribió:Es pot creure part, com jo puc creure que soc negre :P

Tu pots creure el que et doni la gana. Però si hi ha tanta gent de fora de la CA de Catalunya que se sent d'alguna manera catalana és per alguna cosa. No esperis que a la teva llista d'andalusos s'hi apuntin gaires manxecs, per exemple. La realitat va més enllà del que diuen les delimitacions adiministratives que es van formar a partir de la Constitució Espanyola, i si no ho vols veure és el teu problema
DANNY escribió:No em molesta que vulgui entrar, al cap i a la fi no em molesta res, no parlo de coses que em molesten, sino de cosas que no entenc. I no volia exposar una queixa, sino un dubte. Si em dieu que la llista preten englobar tots els "paisos catalans", s'acava la discusio i contesto amb un "ah vale ;)" si em sortiu amb que el que se sent xines ho es encara que sigui un negre del congo, doncs si que em queixo perque no em sembla logic

Doncs explicat des del començament que tenies curiositat i punt.[/quote]


CaT_Os_MandRoS escribió:O.o que jo sapiga ningu ha dit aixo

CaT_Os_MandRoS al #304 escribió:Aqui hi soc per confirmar-ho,per mi de putis, si tot va be estarem els 3 allà.

DANNY escribió:En que consisteix aquest estatut? Que te de bo i en que afectara a les nostres vides? (pregunto desde la ignorancia, no m'estic queixant de res XD)

El dia en que s'aprovi no et creixerà la titola 10 centímetres ni cobraràs el doble sense que puji l'IPC. Però si tot va com ha d'anar, al la llarga la teva qualitat de vida millorarà.

eTc_84 escribió:He sentit blanc? XD

Ja som una nació segons els infidels aquests que tenim per desgràcia per veïns?

Per a la gran majoria d'ells mai no ho hem sigut ni mai no ho serem. El que digui l'estatut es decidirà a Madrid si després nosaltres acceptem en referèndum el text definitiu.

Llucia escribió:I creieu que s'Estatut s'aprovarà a Madrid? Si aixi fos no seria injust que es digues si a s'Estatut Català i no al Basc? (be, he de reconeixer que encara no me l'he llegit)

Tot depèn de què i com es demani, i també del "noble art" de la política professional.




Birres per a tothom!
Gerim escribió:Tu pots creure el que et doni la gana. Però si hi ha tanta gent de fora de la CA de Catalunya que se sent d'alguna manera catalana és per alguna cosa. No esperis que a la teva llista d'andalusos s'hi apuntin gaires manxecs, per exemple. La realitat va més enllà del que diuen les delimitacions adiministratives que es van formar a partir de la Constitució Espanyola, i si no ho vols veure és el teu problema

Be, es la discusio interminable. Per a tu (vosaltres) un es d'on creu que es i per a mi un es d'on neix, perque per a mi "ser catala" es haver nascut a Catalunya i no es el mateix que "sentir-se catala". Si per a vosaltres si que es el mateix no hi ha res mes que parlar, perque no ens convencerem mutuament

Gerim escribió:Doncs explicat des del començament que tenies curiositat i punt.

El meu primer post ha estat inexpressiu, tens rao, pero pensava que era obvi el que no entenia. Despres, al seguent post ja he preguntat si la llista era de gent catalana o gent que s'hi sent


Gerim escribió:El dia en que s'aprovi no et creixerà la titola 10 centímetres ni cobraràs el doble sense que puji l'IPC.

>_< !!!!!!

Gerim escribió:Però si tot va com ha d'anar, al la llarga la teva qualitat de vida millorarà.

Aixo m'agrada mes. Pero.. en quin sentit ha de millorar? Algun exemple practic?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Més diners pels poders publics, mes recursos en educacio, carreteres, sanitat, ke a lhora poden cridar l'atenció de mes empreses i generar treball etc etc
DANNY escribió:Be, es la discusio interminable. Per a tu (vosaltres) un es d'on creu que es i per a mi un es d'on neix, perque per a mi "ser catala" es haver nascut a Catalunya i no es el mateix que "sentir-se catala". Si per a vosaltres si que es el mateix no hi ha res mes que parlar, perque no ens convencerem mutuament


A veure si t'entra al cap d'una vegada, la cultura catalana no només esta restringida al territori de catalunya i si un viu a valencia i es considra català ja que la seva cultura es la catalana no veig pq no es pot apuntar a una llista de catalans del fórum sense que algú tingui que posar pros.
Català es el que ha nascut a catalunya pero un català també es el que la seva cultura es la catalana, evidentment amb les variacions de cada regió, pero al capdavall tots parlem el mateix idioma, tenim costums similars i tradicions comunes.
Que un valencià no es consideri català pq la seva cultura es la castellana, doncs em sembla molt bé, no se pq tan merder si es al revés.

Com ja he dit abans son simples qüestions gramaticals, com el merder del catala y el valencià, si a catalunya en comptes de parlar català diguessim que parlem "catalunyenc" i a valencia que parlen valencià no hi hauria cap problema en denominar-ho tot català, pero es clar com que a catalunya l'anomenem català i a la meitat de valencia li fa alergia catalunya hi ha el merder.
Igualment si existis el nom 'paiscatalanenc' per un que viu sota la cultura catalana i no el terme català, que comparteix definició amb una persona nascuda a catalunya, no hauria tingut que escriure aquesta parrafada interminable.
Un bon estatut, si senyor
espero que no ens el tombin o dilueixin a madrid
sgaesux de veritat que "vidres a la sang" canten en català? [carcajad]
sgaesux escribió:A veure si t'entra al cap d'una vegada, la cultura catalana no només esta restringida al territori de catalunya i si un viu a valencia i es considra català ja que la seva cultura es la catalana no veig pq no es pot apuntar a una llista de catalans del fórum sense que algú tingui que posar pros.


Perque s'hauria d'apuntar a una llista de valencians

No m'ha d'entrar res al cap perque son maneres diferents de pensar, de la mateixa forma que no pretenc que estiguis d'acord amb el que jo penso sobre el tema
Paboh escribió:sgaesux de veritat que "vidres a la sang" canten en català?


No només canten en català sino que les lletres son den Miquel Martí i Pol ;-)

Danny i la segona parrafada te la passes pel forro?

sgaesux escribió:Igualment si existis el nom 'paiscatalanenc' per un que viu sota la cultura catalana i no el terme català, que comparteix definició amb una persona nascuda a catalunya, no hauria tingut que escriure aquesta parrafada interminable


No diguis que no ho entens, simplement no ho vols entendre.
sgaesux escribió:No diguis que no ho entens, simplement no ho vols entendre.


Clar que ho entenc. Si existis aquest terme seria correcte englobar dins d'ell a catalans, balears, valencians i tal, pero com no existeix, segueixo estant en contra de dir que un balear o un valencia son catalans, igual que un catala no es balear ni valencia.
DANNY escribió:
Clar que ho entenc. Si existis aquest terme seria correcte englobar dins d'ell a catalans, balears, valencians i tal, pero com no existeix, segueixo estant en contra de dir que un balear o un valencia son catalans, igual que un catala no es balear ni valencia.


Doncs com que no existeix el terme s'usa Català, convertint-se aixi en un mot polisémic.
DANNY en quina llengua parlen a ses illes? tinc curiositat

per molt repetir el mateix no tindras mes rao, millor deixar el tema k ja hem vist la opinio de cadascu, i no anem enlloc
Paboh escribió:sgaesux de veritat que "vidres a la sang" canten en català? [carcajad]


Vinga la lletra de la canço mp3 que hi ha a la web dels vidres a la sang:

1- El més dur sempre guanya

Aquest malson de créixer esgotadorament
dins d’un cos endurit
ple de bonys i d’arrugues, que cap pluja no estova.
Tants inútils records, el vent, les coses tendres,
afeixuguen la sang.
I cruix a cada pas tota la baluerna,
al capdavall, el cos s’adaptarà
al rectangle de fusta del taüt.
Res no deforma tant com la vida mateixa


Escolta-la i podras corroborar per tu mateix que canten en català [jaja]
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911