Gerim escribió:Quelcom, Cafetino, Keops, Catós, Radical, Etecé, Kurras. Responeu coi!
Perdona la tardança.
Fa unes horetes que ens hem trobat en Cat_os i l'etc per parlar-ne. Hem decidit que si que vindrem. El més segur que vindrem amb cotxe, ja que si anem amb l'eix bus estariem molt lligats als seus horaris. Es molt segur que anem amb el meu cotxe, ja que d'entrada cat_os seria igual a farrukito+carmageddon i etc igual a alonso[sati]
Ara estaria be saber a quina hora quedariem i a on de manresa.
Gerim escribió:PD: Com va anar la defensa del projecte de'n Cafetino?
Doncs noi, va anar molt be. El cat_os i l'etc van estar presents per animar-me ^_^. Varem ser quatre estudiants defensabem i a mi em va tocar últim. La meva defensa va quedar en 18-19 minuts de rotllo de teoria i uns 5 de demostració mig improvisats, i uns altres 5 de preguntes i comentaris del jurat. Al final la nota va quedar en un 9
Com a anecdota mireu aquestes dues fotos:
Aquest son els endolls que vaig fer servir per l'ordinador que feia servir per la demostració. Ens en vam adonar quan ja haviem tornat l'ordinador al laboratori xD.
[SPAM]Si algú te ganes de xafardejar el meu projecte el pot trobar a
http://www.ribux.tk[/SPAM]
Salutacions
PD: Suposo que en cat_os i etc es pasaran per aqui igualment per confirmar lo de la kdd