Catalans aixakeuvus xD (#4)

kurras escribió:ei bon dia companys, feia dies que no entrava per aqui
Nose pas si podre venir io a la kdd, porto uns dies mol dolents personalment..
Per colmu avui stic malalt... [snif]

Va, no diguis tonteries que tot té arreglu. Justament el que necessites és fer alguna cosa diferent!



eTc, tu com ho tens?
Hoy por casualidad he establecido contacto con los miembros de una de esas series penosas que adoráis usease "El cor de la ciutat" y sólo deciros que no se como serán como actores pero como personas ( NO IDEOOGÍA que no tengo ni puta idea de lo que son ) son una mierda.

La misma percepción me causó Sardá.


PD: ¡Viva el Makinavaja joder!, ¡la vida auténtica!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Crec k ara tocaria la canço de la cabra del Basté XD XD
Gerim escribió:Jo crec que és millor decidir primer el lloc, per a arribar ja ens espavilarem. No pot ser tant difícil.


RadiKl-Z, tu què?


Manresa esta guay i Montserrat que sapigueu que aqui teniu un guia de puta mare perque e sigut escolanet XD

PD: NO es conya
tzare escribió:Crec k ara tocaria la canço de la cabra del Basté XD XD

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gerim, jo sóc un 'potser', si no curro, cosa que no sabré fins entre setmana de cada idem (setmana), pot ser que m'acobli al CatOs i al Cafetino XD
RadiKl-Z escribió:Manresa esta guay i Montserrat que sapigueu que aqui teniu un guia de puta mare perque e sigut escolanet XD

PD: NO es conya

Ei nanos, que les llistes estan per a apuntar-s'hi, eh? Haver-ho dit abans!

Radical, parla amb en quelcom.


Llista per a la kdda:

1. Gerim (Barna). No preferències de dia ni de lloc.
2. macarró (Ca'n Bustos). Sense preferències.
3. tzare (Ca'n Bustos). Sense preferències.
4. Tredi (Terrassa). SP
5. quelcom (Lleide). SP
6. Cafetino (Salt, Girona). SP
7. Paboh (Badalona). SP
8. keops (Terrassa). Dubtós.
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona).
10. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida).
11. eTc (Empordà-Girona). Dubtós
12. kurras (Girona). Obligat







morr escribió:Hoy por casualidad he establecido contacto con los miembros de una de esas series penosas que adoráis usease "El cor de la ciutat" y sólo deciros que no se como serán como actores pero como personas ( NO IDEOOGÍA que no tengo ni puta idea de lo que son ) son una mierda.

La misma percepción me causó Sardá.


PD: ¡Viva el Makinavaja joder!, ¡la vida auténtica!

Si tu ho dius...




(el cor de la ciutat, com a culebró és un producte de qualitat. Els actors -a banda de les noies que estàn bones- me la suen bastant. Si parléssis més clarament potser podríem comentar-ho i tal...).
Aquest morr sempre amb ganes de tocar els collons... [noop]
Aquest morr sempre amb ganes de tocar els collons... [noop]
Els de barcelona podriem anar junts amb els fgc a manresa no? :D
També podriem començar ja a proposar dies per fer la trobada :P

Ara que ho penso, millor agafar els renfe que és mes barat xD
Paboh escribió:Els de barcelona podriem anar junts amb els fgc a manresa no? :D
També podriem començar ja a proposar dies per fer la trobada :P

Ara que ho penso, millor agafar els renfe que és mes barat xD


Jo desde Lleida segurament aniré amb renfe, que la economia no va especialment bé :Ð .

Com a data aproximada proposo abans del novembre (per evitar problemes als que tingon examens parcials). Octubre seria el més ideal, ja que sinó potser seria allargar-ho massa i a aquest pas haurem de fer kdd al inserso [sonrisa]

Salut!
Es podria fer el dia 22 d'octubre, o el 15. Jo el dia 29 no podre, marxo cap a Valencia [sonrisa]
Paboh escribió:Els de barcelona podriem anar junts amb els fgc a manresa no? :D
També podriem començar ja a proposar dies per fer la trobada :P

Ara que ho penso, millor agafar els renfe que és mes barat xD

Els de Barcelona? Només en veig a un a la llista! [poraki]



Jo també estic d'acord en que ha de ser a l'octubre. De moment proposaria el dia 15, aneu responent tots si us plau i aniré actualitzant la llista.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
JO en principi el 15/10 no tinc problema, avui li ho comentare a la parenta k es la k mana XD
Gerim escribió:Els de Barcelona? Només en veig a un a la llista! [poraki]


No m'agrada anar-hi tot sol :(


Jo 29/30 treballo.

Per cert, que teniu pensat fer? Pq depen de l'hora que quedem, s'hauria d'anar a un lloc o altre.

[cartman]
Clar que sí home, ja quedarem d'alguna manera :).
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Paboh, si t acostes a sabadell amb tren pots venir amb en macarrone i amb mi amb cotxe, per exemple :)
Sapigueu que la parada de renfe de Manresa i la de els catalans estan cada una a una punta de la ciutat diferent, que caminant no hi ha gaire (uns 20mins) pero que per quedar es una mica dificultós.

Salutacions.


Pd: el Morr espera que algú es piqui per aquell comentari? pq a mi no m'importa una merda.
Situación : Plaza Real, mamaos de alcohol y sustancias varias, un colega empieza con un zipo ha encenderlo en la chupa de los demás. Viene un policia:

- Enséñame las manos
- ( las palmas de la mano hacia arriba) ¿uh?
- Me estáis poniendo nervioso con el mechero o párais o os registro.
- ( Risas ) Seguimos haciendo lo que queremos con el mechero.
- El poli pasa de nosotros.

Tenía que contarlo, jajaja, no podemos ni encender mecheros ya.

PD: No pretendo que nadie se pique por el comentario sobre la serie esa de mierda, son tus paranoyas.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
mamaos de alcohol y sustancias varias, un colega empieza con un zipo ha encenderlo en la chupa de los demás


La gent es lliure de fer el que vulgui sempre k no es molesti la llibertat dels demes, o inclús incomodarlos. Potser seria divertit passar-te per una unitat de cremats d'un hospital per, concretament , veure com estan alguns pacients per accidents fortuits o jugant.
Per altra banda encara no entenc fins a quin punt la gent necessita fer l'imbècil per divertirse.
Nomes es una divagació mental meva. Em feia gràcia posarla.
Meccc, comentario desafortunado. No ànavem quemant la chupa dels nostres amics, es una forma especial de obrir el zipo que el nostre colega ens estava ensenyant, consisteix a pasarla com una roda pel abric d'una forma molt guapa ( no sé, es inexpicable, queda tot mafiòs)

No te res a veure amb lo que has dit de quemades i no se quins rollos.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Meeeeeeeeeec pos explicate mejor. La comunicació es la base de la civilització :P
tzare escribió:Paboh, si t acostes a sabadell amb tren pots venir amb en macarrone i amb mi amb cotxe, per exemple :)


Doncs estaria de puta mare, aixi m'estalvio unes quantes zones xD

Per cert, el gos que portes a l'avatar es teu? xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Sips :) es el Milú (original eh?¿? )

Ara tink k buscar una foto de l'altre, l'Idefix [amor]
tzare escribió:Sips :) es el Milú (original eh?¿? )
jurr..pos fa unes dentetes que dewnido... [+risas]
tzare escribió:Paboh, si t acostes a sabadell amb tren pots venir amb en macarrone i amb mi amb cotxe, per exemple :)

[uzi](ehem)[uzi]. Què ràpid que ens oblidem de la gent. [decaio]




PD: Crec que el post de'n morr estava ben explicat, i si no et fa gràcia el que hi diu no cal que responguis. :o
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
no t'enfadis Gerim!!!!!!!!!!! em pensava k anaves amb cotxe .
Podem anar-hi 5 en el meu cotxe, contant-me a mi XD. Només ho heu de dir!!

Ara per ara, a falta de reconfirmació seriem en maca, paboh, jo mateix i si vols fer pinya gerim ets benvingut (aixo si, dueu-me una gorreta de taxista :Ð )
I encara keda una plaça per si algu mes vol venir amb naltros (be i sempre podem posar algu al maleter XD )
Doncs si hi ha lloc jo també hi vaig [risita] , per cert, quina música tens al cotxe?? [sati]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Va a epokes, pero si voleu posar la vostra (mentres no sigui flamencu XD ) podeu dur-la si voleu ;)

PD: doncs si el Gerim tb s'apunta (disculpes again :( ), akest transport esta ple ja [chulito]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]


De fet encara no sé si agafaria el cotxe o no, he de calcular si poder beure més birres del compte compensa 2 hores de transport públic.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
colla de catalans alcoholics [666]
tzare escribió:colla de catalans alcoholics [666]

Shhhh..... que et sentirà la Tura!




PD: Redueix (o enllaça) la foto dels teus gossos, que descuadra tot. [oki]
jo tambe tinc que estar a la llista que soc de sant boi XD

locos powa [barret]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Una miketa d'spam per pujar el fil XD

PD: benvingut :)
Joder etc vaya líos te montas con alejo
morr escribió:Joder etc vaya líos te montas con alejo

Hahahah, tens raó. Són tal para cual. XD
Eh eh, sense faltar.. que jo no us he insultat [jaja]

És lo que té tenir una fobia contra catalans i contra els que es queixen.. i casualment, reuneixo les dues coses [qmparto][qmparto].

I a més, ara em porto bé... no dóno raons per poder-me fer res [sati]

Per no parlar del "jo dic l'última paraula i tanco el fil..."... [sonrisa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Certament la 'màniga' ample kuan es tracta de desqualificacions , sobretot cap a 'nacionalistes' no espanyols, es evident. Inclús insults encoberts. Però vaja, ja sabem de kin peu calcen alguns. En tot cas crek k els xinxa més k no caiguem en la temptació i no tenir motius objectius per fotre'ns fora k kap altra cosa.
PD: molt bona la discussio amb l'aleix , etc_84 XD
Pastejeu el fil, que no se de que coi parleu xD
[sonrisa] ja hi tornem etc?? [qmparto] [qmparto] el que em toca el que no sona es que gent com el gaditanoerrante insulti en cada un dels seus posts i segueixi com si res, a mi per exemple em va dir "tontolava" evidenment vaig reportar el seu missatge i encara estic esperant que apareixi l'aleix, despres veus que per una tonteria s'ha banejat a altres persones mentres aquest personatge segueix possant insults en cada un dels seus posts. Per cert es estrany que l'aleix encara no hagi dit res, com que va dir en aquest mateix fil que no ens estaba controlant sino que es llegia tots els posts d'eol, deu ser que en la lectura diaria de tots els posts d'eol encara no ha arribat a aquest. [qmparto]

[666]
Vinga gent, anem tornant al tema:

Si a algú no li va bé el dia 15 que hi digui fins divendres o que calli per sempre.


Aneu-se mirant les posibles comunicacions aquells que ho tingueu més difícil.
jo no ho se segur si em va be, haig de mirar el calendari de la lliga, si no tinc partit, de conya
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
En principi a mi em va be :) Tb caldria saber a kines hores fer la kdada ;)
Llista provisional per al dia 15 d'Octubre a Manresa:

1. Gerim (Barna). Sí
2. macarró (Ca'n Bustos). Segurament
3. tzare (Ca'n Bustos). Sí
4. Tredi (Terrassa). Sí
5. quelcom (Lleide). ¿?
6. Cafetino (Salt, Girona). ¿?
7. Paboh (Badalona). Sí
8. keops (Terrassa). ¿?
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona). ¿?
10. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida). ¿?
11. eTc (Empordà-Girona). ¿?
12. kurras (Girona). ¿?


Quelcom, Cafetino, Keops, Catós, Radical, Etecé, Kurras. Responeu coi!


Sgaesux, no t'interessa?



PD: Com va anar la defensa del projecte de'n Cafetino?
15 ? En un principi cap problema, i si surt quelcom anul.lo i llestos

5. quelcom (LleidA). Si

Gerim, ets un cachondo XD

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim, ets un cachondo


i l'ànima del fil [buenazo]
1. Gerim (Barna). Sí
2. macarró (Ca'n Bustos). Segurament
3. tzare (Ca'n Bustos). Sí
4. Tredi (Terrassa). Sí
5. quelcom (Lleid@). Sí
6. Cafetino (Salt, Girona). ¿?
7. Paboh (Badalona). Sí
8. keops (Terrassa). ¿?
9. CaT_Os_MandRoS (Empordà-Girona). ¿?
10. RadiKl-Z (Alguaire-Lleida). ¿?
11. eTc (Empordà-Girona). ¿?
12. kurras (Girona). ¿?



quelcom escribió:5. quelcom (LleidA). Si

:-m Segur? Mmmm....


Ho sento nois, es fa el que es pot. *^_^*
Gerim escribió:Quelcom, Cafetino, Keops, Catós, Radical, Etecé, Kurras. Responeu coi!


Perdona la tardança.
Fa unes horetes que ens hem trobat en Cat_os i l'etc per parlar-ne. Hem decidit que si que vindrem. El més segur que vindrem amb cotxe, ja que si anem amb l'eix bus estariem molt lligats als seus horaris. Es molt segur que anem amb el meu cotxe, ja que d'entrada cat_os seria igual a farrukito+carmageddon i etc igual a alonso[sati]

Ara estaria be saber a quina hora quedariem i a on de manresa.


Gerim escribió:PD: Com va anar la defensa del projecte de'n Cafetino?

Doncs noi, va anar molt be. El cat_os i l'etc van estar presents per animar-me ^_^. Varem ser quatre estudiants defensabem i a mi em va tocar últim. La meva defensa va quedar en 18-19 minuts de rotllo de teoria i uns 5 de demostració mig improvisats, i uns altres 5 de preguntes i comentaris del jurat. Al final la nota va quedar en un 9 :D

Com a anecdota mireu aquestes dues fotos:
Imagen Imagen
Aquest son els endolls que vaig fer servir per l'ordinador que feia servir per la demostració. Ens en vam adonar quan ja haviem tornat l'ordinador al laboratori xD.

[SPAM]Si algú te ganes de xafardejar el meu projecte el pot trobar a http://www.ribux.tk[/SPAM]

Salutacions

PD: Suposo que en cat_os i etc es pasaran per aqui igualment per confirmar lo de la kdd
¿que es crema el dia 15? XD XD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811