Catalans aixakeuvus xD (#4)

17, 8, 9, 10, 11
keops, acabes de guanyar 10 minipunts [oki]. Si finalment passem per Terrassa posat al davant amb en tzare.


Ara us passo la llista.



EDiTO: Ja està, si a algú li falta que m'ho digui.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Paboh escribió:El meu grup quin es? xD
Jo agafava els catalans fins a sabadell i desde sabadell marxava cap a manresa amb cotxe no?


[Ooooo]


Si, jo tenia entès això, pero en Gerim sembla k et vol XD
Bé aneu dient amb ki voleu anar.I aixi anem concretant :P
Mirad lo que me voy a comprar :

Imagen

Aún me tengo que pensar el color pero posiblemente negra.

y mi gran ilusión que me cuesta mucho trabajo :

Imagen

El Polo Fred Perry negro y con rayas amarillas.

¿Qué os parece?


PD: En total me cuestan las dos cosas juntas 105€ es una sablada, una puñalada en el corazón pero que se le va a hacer, la clase es la clase y cuando te obsesionas con tener uno no paras de currar hasta conseguirlo.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
[hallow]
Afegiu-me a mi tambe, soc de Sabadell pero visc a Badalona ( totes dues de Barna)

Quin percentatge de EOL som catalans?

Un salut.
Benvingut NSND



morr, si t'ho pots permetre i t'agrada endavant.



tzare, suposo que el dibuix de'n quelcom queda prou clar:

Imagen



Notícia a e-notícies:
http://www.e-noticies.com/2005/10/10/popups/popImprimirElemento_asp_idSeccion_1_idSubSeccion_2_id_21812.htm

Catalunya demana perdó pels Almogàvers.

Imagen

El conseller portaveu del Govern de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal, ha visitat aquest diumenge la restauració d’una part del monestir de Vatopedi, de la comunitat monacal d’Athos, a Grècia, que ha estat reconvertida en sala d’exposicions. El nou museu ha estat finançat per la Generalitat de Catalunya en un gest de desgreuge i restitució de les relacions del poble català amb aquesta comunitat monacal. A l’any 2003, el Govern de la Generalitat decideix finançar la restauració de part d’un dels monestir d’Athos com a gest de desgreuge i reconciliació amb les terres gregues i la comunitat monacal d’Athos, assolades per les tropes dels almogàvers el segle XIV. D’aquesta manera, el Govern de Catalunya participa en la restauració d’aquest edifici del monestir de Vatopedi amb una subvenció de 240.000, que cobreix el 80% de la despesa prevista.
l'única cosa bona q hem fet i mira, demanant perdó...ells son els q tindríen q demanar-nos perdó :-p

i després d'aquesta vena catalano-histórica, me'n vai a prendre una til·la ^^u


Saluts [beer]
Doncs al final nose amb qui vaig [mamaaaaa] , pero si el keops va i porta cotxe podria anar amb ell, si vol, clar :p
Piro a jugar al AOE3 [poraki]
Només faltava això, destinar pasta a fer monestirs i els pobres joves sense pis que ??? ratataaaa
seerj escribió:l'única cosa bona q hem fet i mira, demanant perdó...ells son els q tindríen q demanar-nos perdó :-p

i després d'aquesta vena catalano-histórica, me'n vai a prendre una til·la ^^u


Saluts [beer]

Haviém d'haber acabat de destruir el que vam deixar a mitges... putos traidors grecs...
Desperta Ferro, Desperta!!
Llavors ens tenien por.... ara segueixen tenint-nos por i vigilant-nos pàtries bastants cops més grans en nombre, que no en inteligència (ho dic pels veïns [jaja]).
Salut [barret][beer]
Tredi escribió:Doncs al final nose amb qui vaig [mamaaaaa] , pero si el keops va i porta cotxe podria anar amb ell, si vol, clar :p
Piro a jugar al AOE3 [poraki]


Per mi OK, el que no ser es si em podre quedar fins al final, segons l'hora.
Es veritat que els grecs diuen allo de "vigila que venen els catalans", com nosaltres l'home del sac? xDD
això diuen, pero crec q no es tan generalitzat, només en petites zones, suposo ^^ [sati] [sati] [sati]

Saluts [beer]
Paboh escribió:Es veritat que els grecs diuen allo de "vigila que venen els catalans", com nosaltres l'home del sac? xDD

Home... els veïns diuen... "vigileu, que ve en Carod, el destripador de la unidad de Ejpaña!" [qmparto]
XDXDXD



Els de Sabadell com ho tindrieu per a quedar amb els de Bcn/Bdn i els terrassencs a Terrassa?
No sabeu organitzar com deu mana :o

PD: Si, ganes d'incordiar :) Saluts a tots [angelito]
Parlant d'incordiar, mireu una coseta que m'han enviat per correu electrònic:

Imagen
Gerim escribió:Parlant d'incordiar, mireu una coseta que m'han enviat per correu electrònic:

Imagen

[qmparto][qmparto][qmparto]

DANNY escribió: No sabeu organitzar com deu mana

PD: Si, ganes d'incordiar Saluts a tots

Enveja [burla2]

PD: Vine [poraki]
Hem d'estalivar llum costi el que costi :o

Quan i on es la quedada? Jo no crec que pogues anar
Bon dia!

DANNY escribió:Hem d'estalivar llum costi el que costi :o

Quan i on es la quedada? Jo no crec que pogues anar


Aquest dissabte a Manresa.

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:XDXDXD



Els de Sabadell com ho tindrieu per a quedar amb els de Bcn/Bdn i els terrassencs a Terrassa?


Cap problema, ve d pas, podriem kdar davant del Don Candido per exemple.
A no ser k els terrassencs considerin un lloc + facil
PD: de Sabadell soc jo sol al final [mamaaaaa]
DANNY escribió:Quan i on es la quedada? Jo no crec que pogues anar

A veure si ens llegim el fil! Aquest dissabte, anem a passar el dia a Manresa, tu tranquil (o no) que jo t'hi porto.


tzare escribió:Cap problema, ve d pas, podriem kdar davant del Don Candido per exemple.

Tu a mi no me able asín ¿eh? ¿é don candido qué éh lo que éz?
El Don Candido aquest no se que deu ser, pero te nom de local de "senyoretes"
Oki

Doncs no puc anar, que treballo i tinc partit, que ho passeu be ^^
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Es un hotel k hi ha si entres desde la C58 (Terrassa Centre o nord, ara no ho recordo )
XD
(si te nom d putiferi jejejej ) [carcajad]
Necessito quina és la millor ruta per a arribar a Terrassa des de Barcelona i un mapa de com arribar al Don Putiferio aquest.


Danny, si diumenge no postegem vine a rescatar-nos de les profunditats d'alguna comissaria.
Hola Nois!! Jo tb m'enumero. Sóc el 228. M'agrada molt aquesta iniciativa de tenir un post de catalans.


Som-hi!!!!!!!!!! [barret]
per anar al Don candido(per cert, es de 4 *) desde barna, has d'agafar la C58 i sortir a la sortida Terrassa-centre, no te perdua.
Sir Alucard escribió:Hola Nois!! Jo tb m'enumero. Sóc el 228. M'agrada molt aquesta iniciativa de tenir un post de catalans.


Som-hi!!!!!!!!!! [barret]
mmm crec que no.. Mirat l'autentica llista i veuras que som molts mes.. [oki]

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&%20postid=1703315384#post1703315384
Jue! quina mobilització per anar a manresa, sembla mentida que siguem catalans xDD

Per cert, que voleu fer? Es per anar miran't ja alguna cosa [bye]
Organització organització! XD

He trucat a la companyia d'autocars i arribo a Manresa a les 10:15

Com que tot Cristo arriba amb cotxe millor quedar a l'estació d'autobusos de Manresa i rescatar al perdut de Lleida oi? [chulito]

Paboh escribió:Per cert, que voleu fer? Es per anar miran't ja alguna cosa [bye]


Res que implico acabar a la comisaria dels Mossos :P XD

Salut!
quelcom escribió:

Res que implico acabar a la comisaria dels Mossos :P XD

Salut!


Home, però he de saber mes o menys alguna cosa, q no em conec tot manresa xD
Gerim escribió:Necessito quina és la millor ruta per a arribar a Terrassa des de Barcelona i un mapa de com arribar al Don Putiferio aquest.


Danny, si diumenge no postegem vine a rescatar-nos de les profunditats d'alguna comissaria.

No deieu que de putis no? [qmparto][qmparto]
Gerim escribió:Necessito quina és la millor ruta per a arribar a Terrassa des de Barcelona i un mapa de com arribar al Don Putiferio aquest.


T'arrepentiras de haver preguntat aixo, ni en Rioga necessita un mapa per arribar al don candido des de la c58 [sati]
Paboh escribió:Per cert, que voleu fer? Es per anar miran't ja alguna cosa [bye]

No ho sé, anar a fer un volt, veure alguna cosa interessant, anar a fer uns billars o uns futbolins, unes cervesetes i anar dinar a algún lloc maco.


Tens controlat el tema de com arribar a la companya d'autobusos?


Tredi escribió:per anar al Don candido(per cert, es de 4 *) desde barna, has d'agafar la C58 i sortir a la sortida Terrassa-centre, no te perdua.

Ok, ara només em falta saber com agafar la C58, ja m'espavilaré que suposo que no deu ser gaire difícil.


Què us sembla mini-kdda d'eolians de la província (o vegueria que queda millor) de Barcelona a les 11h davant del Don No-Putiferio de Terrassa?



PD: sgaesux sux cawento
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ok, ara només em falta saber com agafar la C58, ja m'espavilaré que suposo que no deu ser gaire difícil.


Què us sembla mini-kdda d'eolians de la província (o vegueria que queda millor) de Barcelona a les 11h davant del Don No-Putiferio de Terrassa?

.


La C58 si agafes qualsevol d les dues rondes direcció besos (nus trinitat), direcció terrassa manresa.Compte al sortir (hi ha 6 carrils, kuan surts d ronda litoral, es la autopista d l'eskerra, k la de la dreta es d peatge i va cap a santa perpetua.
No vas a l'autonoma gerim?, doncs la k et duu a l'autonoma. Si vas molt liat kedem a l'autonoma i ja anem junts fins a terrassa.

A mi em sembla bé 11 a Terrassa. Tingueu en compte k a l'entrar a Terrassa el don Candido keda a ma eskerra, continueu recte fins una rotonda i doneu la volta ;)
tzare escribió: La C58 si agafes qualsevol d les dues rondes direcció besos (nus trinitat), direcció terrassa manresa.Compte al sortir (hi ha 6 carrils, kuan surts d ronda litoral, es la autopista d l'eskerra, k la de la dreta es d peatge i va cap a santa perpetua.
No vas a l'autonoma gerim?, doncs la k et duu a l'autonoma. Si vas molt liat kedem a l'autonoma i ja anem junts fins a terrassa.

A mi em sembla bé 11 a Terrassa. Tingueu en compte k a l'entrar a Terrassa el don Candido keda a ma eskerra, continueu recte fins una rotonda i doneu la volta ;)

Vaig a l'UAB sortint per la diagonal i no em fixo mai en els cartells ^^'. Per mi dabuti, encara que sabent el camí segurament arribi bé, hauries de desviar-te molt tu? Cuanta estona hi ha fins a Terrassa des de l'UAB, 10/15 min?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Hi ha 10km com a molt 7-8 min.Si vols kedar a la UAB ja m'ho diras, per a mi son 5 minuts desde casa.
mmm Sembla que estem preparant comandos com a l'època dels Maquis... ¬_¬
Al final vindrà cert moderador i ens titllarà de terroristes!

Salut i bona nit [beer]
tzare escribió:Hi ha 10km com a molt 7-8 min.Si vols kedar a la UAB ja m'ho diras, per a mi son 5 minuts desde casa.

10:45?


Ara que ho veig la cosa s'està liant massa en aquest fil. Què us sembla si la resta de petits detalls els concretem per privat?
Que sepáis que he llamado a la policia utilizando los datos que ponéis para decir que ciertos personajes separatistas-terroristas se están organizando en un puticlub para hacer sus planes.
morr escribió:Que sepáis que he llamado a la policia utilizando los datos que ponéis para decir que ciertos personajes separatistas-terroristas se están organizando en un puticlub para hacer sus planes.

Així m'agrada, potser alguns guardies civils hi trobaran gent coneguda allà [qmparto][qmparto]
Suposo que els hi has dit la paraula ETA.. que si no.. [poraki]
[beer][qmparto]
Gerim escribió:PD: sgaesux sux cawento


Suposo que saps que es conya [jaja]














Rioga! [burla2]


Si saps anar a l'autonoma no te perdua, has de seguir la mateixa autopista i una vegada vegis Terrassa, entrar per l'entrada que hi ha just despres del Decathlon que es veu des de l'autopista, crec que es Terrassa Centre, el Don candido esta alli mateix, si hi vas comprendras el que t'he dit abans de conya [fies]
eTc_84 escribió:Així m'agrada, potser alguns guardies civils hi trobaran gent coneguda allà [qmparto][qmparto]
Suposo que els hi has dit la paraula ETA.. que si no.. [poraki]
[beer][qmparto]


Crec que els del ABC ja s'estan desplaçant de Perpinyà a Manresa per tal de cobrir amb imatges la trobada. De fet ja tenen llesta la portada per dilluns: "Un grupo de radicales catalanes iniciará de forma inminente la lucha armada contra el Estado".

Jo volia ensenyar el fil als meus pares pero al final s'acabaran pensant que he anat amb dones de la vida [carcajad]

Apa salut!
sgaesux escribió:Rioga! [burla2]

"mother faka" no sembla molt català [qmparto].


Sgae, (em deixes dir-te sgae per a abreviar?) que aquesta paraula aparegui just sota la teva cita és casualitat, suposo que t'ho deus imaginar.



De tota manera ja ho tinc tot atado y bien atado, primer he quedat amb en Paboh a casa meva, després amb en tzare a l'Autònoma, després amb els terrassencs devant del lloc X, i després amb la resta de terroristes. Que tremoli l'enemic!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
En Geri és el líder espiritual de la revolta puti-independentista [boma]
tzare escribió:En Geri és el líder espiritual de la revolta puti-independentista [boma]

[qmparto][qmparto]


Un parell de temes importants : algú portarà càmera de fotos?

I aneu dient els vostres noms de veritat o envieu-me'ls per MP, a vosaltres no ho sé però a mi em resultarà més fàcil, de moment només sé el de'n quelcom i el de'n cafetino. Paboh, si em vas dir el teu no me'n recordo. El meu no cal que us el digui.
Ohhhh!!!

que ustedes tienen otro lenguaje ademas del español y lo siguen hablando? eso esta de PM [tadoramo]
d'on ets unknow? sud america?

(de donde eres?)
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11