Catalans aixakeuvus xD (#51)

a part del oscuros, he fet una altre aportació a la secta la Yui ^_^


doncs mira, jo vaig amb el del windows i em quedo tant ample XD
eTc_84 escribió:No sé quina gràcia li trobes a un reproductor que quasi és un sistema operatiu, és l'emacs dels reproductors...

No siguis troll cawento

L'amarok porta tot un conjunt d'utilitats per escoltar i 'gestionar' tot el que és la teva musica. L'emacs ja és un show perque apart de ser un editor de texts, te clients del irc, msn: jocs: tetris, quake (crec), i un sense fi de parides que s'allunyen de la seva funció principal que si el fan tot un sistema operatiu :p


seerj escribió:Cafetino, ¿tú con Death, Black y Thrash? acabáramos, no sabía eso de usted, lo tendré en mejor consideración ahora :P.

Por cierto, yo por lo general uso el mediamonkey, que además te busca las 3ID esas o cómo se digan a través de amazon y va de lujo si te faltan los nombres y tal :P.

De música en tinc força variada, i jo diria que tinc mp3's que encara no he escoltat mai xDD


El mediamonkey ara l'he mirat per sobre a la seva web i no està gens malament....
...fins que no surti el amarok per windows xDDD



Lady lodis spammer escribió:doncs mira, jo vaig amb el del windows i em quedo tant ample smile_XD

Heretge, et cremaràs a l'infern per pecadora :Ð
lodis escribió:abans et cremaràs tu [qmparto]

Jo? si soc tot un santet [angelito]

kurras escribió:cataSPAMeol no chuta? ein?

mm... fa la pinta que esta caigut desde fa no gaire
ribu@zefiris ~ $ ping cataeolonia.multiforos.es
PING multiforos.es (207.218.237.235) 56(84) bytes of data.
From ev1s-207-218-237-235.ev1servers.net (207.218.237.235) icmp_seq=1 Destination Host Unreachable
From ev1s-207-218-237-235.ev1servers.net (207.218.237.235) icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
From ev1s-207-218-237-235.ev1servers.net (207.218.237.235) icmp_seq=3 Destination Host Unreachable
From ev1s-207-218-237-235.ev1servers.net (207.218.237.235) icmp_seq=4 Destination Host Unreachable
From ev1s-207-218-237-235.ev1servers.net (207.218.237.235) icmp_seq=5 Destination Host Unreachable

--- multiforos.es ping statistics ---
5 packets transmitted, 0 received, +5 errors, 100% packet loss, time 3999ms
Pasaros por el mío de musica de mientras, que está medio muerto xD.
Cafetino escribió:mm... fa la pinta que esta caigut desde fa no gaire
En Frutos deu star remenant..

Imagen

xD
ahir per la nit feia el tonto, abans no fa massa si que anava, potser si que Frutos està remenant alguna cosa.
No se k li deu pasar al servei Multiforos xk tant el Foro del Seerj com el de CataEOLonia em trigan molt a carregar i no puc entrar
educobainbcn escribió:No se k li deu pasar al servei Multiforos xk tant el Foro del Seerj com el de CataEOLonia em trigan molt a carregar i no puc entrar

Doncs si, fa la pinta que son la gent de multiforos
Joder jo k tenia una Sorpreseta x CataEOLonia pero bueno encara no esta feta

Quan pugui entrar ya la fare

Li agradara a la Lady lodis spammer xd

EDIT: A mi ja em va

Preparant sorpresa
a mi si que me va...

ja veurem edu si m'agrada o no XD


pd: encara no tens prous posts per poder-me dir lady spamer ^_^ això es made in cafetont i el senyor eTc XD
ala ja me conectat tot i q enkara tinc q supar [babas]

edit: juer, desapareixu un parell d'hores i apareixen 3 pàgines al fil!!!
Ei, bona nit! Veiam, demà per la tarda poso ON el nou fòrum i la web. (Ja toca, serà més estable, i estètic!)

He estat uns díes una mica fotut de temps, i tal.
Preguntali a la Spamer i al Cafetino xd
Bona nit ^^

l'examen d'angles de l'academia he tret bona nota .. MOLT BONA NOTA estic feliç :-p ja tocava


Frutos que estava sopant perdona
FrutosXP escribió:Ei, bona nit! Veiam, demà per la tarda poso ON el nou fòrum i la web. (Ja toca, serà més estable, i estètic!)

Guai, el forum vell quedarà desactivat o encara hi podrem accedir quan activis el nou?
ala lodis/aya ja me registrat a cataeolonia [jaja]
ara que la xapen?? ja podries esperar a demà XD tu també...no pensava que fos tant aviat, avui que li he dit a la Yui...



per cert, tinc copiats uns quants fils ^_^ ja els col·locaré demà.

però menys o menys la distribució serà la mateixa?¿
Joder no pensava k s´obris la Web tan Rapid!!!

Jo estic creant un post x la seccio manga anime i ja el ficare
lodis escribió:per cert, tinc copiats uns quants fils ^_^ ja els col·locaré demà.

Això em recorda que haure de fer backup del fil d'escriptoris dels meus dominis :p
jo estic pensant la creacio d'un fil i mel currare ^^
juer... i cambia de direcció i tot¿?
Vaig a programar un rato

El segrestos i distraccions queden prohibits xDD
Bona nit

Vaig a Dormir k dema tinc una altre excursio jaja

salut
educobainbcn escribió:Vaig a Dormir k dema tinc una altre excursio jaja
que be que es viu a l'institut.. [+risas]
pos al meu insti els de lletres si q surten mlt però cientific i tecnologic estem sempre tancats [noop]
juer pos kina sort tenen alguns i kina mala sort altres [burla3]
Quan jo feia batxillerat, tret d'anar al saló de l'ensenyament i una sortida al teatre abans de festes de nadal, no feiem mes excursions.
I això q feia lletres [rtfm]
pos els de lletres amb l'excusa d'història de l'art surten cada mes
no para el xiquet de excursió en excursió i tiro perquè em toca, com la oca. ^_^


doncs si nosaltres vam anar a bcn i sitges només per art, i altres en general, teatre per català i castellà, angles també tocava teatre, i alguna de historia...
Encara no sé com s'atrevien a dur-nos al teatre, cada vegada que hi anàvem, hi havia un company que, a l'hora de les preguntes als actors, feia LA MATEIXA PREGUNTA [qmparto][qmparto][qmparto]

Era quelcom així com, què us ha aportat la preséncia del ciclograma a l'obra?

Obviament més d'un cop no tenia res a veure amb l'obra [jaja]

I tot va venir perquè li va tocar fer aquesta pregunta (van fer un sorteig perquè ningú volia preguntar) en una de les obres que vam anar.. i a partir de llavors, repitiendo [plas][plas]
eTc_84 escribió:Encara no sé com s'atrevien a dur-nos al teatre, cada vegada que hi anàvem, hi havia un company que, a l'hora de les preguntes als actors, feia LA MATEIXA PREGUNTA [qmparto][qmparto][qmparto]

Era quelcom així com, què us ha aportat la preséncia del ciclograma a l'obra?

Obviament més d'un cop no tenia res a veure amb l'obra [jaja]

I tot va venir perquè li va tocar fer aquesta pregunta (van fer un sorteig perquè ningú volia preguntar) en una de les obres que vam anar.. i a partir de llavors, repitiendo [plas][plas]



joder nosaltres ens obligaven a preguntar, i sempre eren els mateixos, els empollons de torn XD jajaja i eren els preguntes normals, com triaven l'ora, i aquestes coses...
els de lletres ens ho menjàvem cada dos per tres....
lodis escribió:els de lletres ens ho menjàvem cada dos per tres....

I els no de lletres també..

Almenys ens esbargíem una mica XD
pos al meu insti només lletres sortia excepte kuan algun profe deia de anar a veure una ora de teatre pero cadascu per lliure... vams sense insti
A nosaltres al insti per sort vam fer unes quantes excursions:
- A la fabrica seat
- Un lloc on feien ferro colat a Girona
- I a asco II

Totes de tecnologia industrial, odiava aquesta assignatura, pero almeny passavem l'estona



PD: Ja he acabat de programar, així que ja tic disponible per segrestos i distraccions xDD
^_ ^ uis jo estic molt entretinguda desocobrints coses XD
lodis escribió:^_ ^ uis jo estic molt entretinguda desocobrints coses XD
Oooh
ja te contaré ^_^ et segresto al msn i ja está XD que demà no tinc classes
Pels aficionats al super mario kart Link

Jo que havia fet la cursa de la meva vida, primera pantalla de totes 1:06:00 i ara veig que el WR està en uns 58 segons [buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa][buuuaaaa]

Això si, he fet servir el mario i sense passar per la sorra per retallar camí [oki] no com el tiu del WR, que agafava en bowser i retallava camí

Imagen
ets un friki i després et poses amb mi i el cafetonet per veure anime....
lodis escribió:ets un friki i després et poses amb mi i el cafetonet per veure anime....

Jo no em fico amb vosaltres, parelleta, només faltaria.

Apart, el Super Mario Kart va marcar una època, i continua amenitzant quasi el 100% de les meves hores de pràctiques [carcajad][carcajad][carcajad][carcajad]
excuses XD


mmmm no hi ha res més perfecte que la teva parella li agradin les mateixes coses que ha tu, sobretot el anime, (la meva parella, Debra laFave) que ja et veig vindre. pobre cafetonet, si quant deu veure aparèixer el meu nom al msn es deu amagar XD
Alguna aplicació per capturar audio i video? XDXD

El vídeo l'aconsegueixo capturar, però l'audio no hi ha manera [buuuaaaa] [buuuaaaa]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711