Catalans aixakeuvus xD (#51)

1, 2, 3, 4, 5, 611
edu que t'ha petat el msn?¿

ja dirà algo quant ho tingui decidit, que va dir que aquest finde diria alguna cosa...estem a dilluns, paciència XD


pd: vaig a fer nones, bona nit gent!!!
bon dia gent!!!

ala avui toca baixar a barna al dntista [mamaaaaa]
Vaig a fer-me l'arrós bullit i la carn per dinar XD
arrós bullit?? que sa... XD

jo he menjat estofat ^_^ i després aniré a buscar-me alguna pasta per berenar [babas] estic a la espera que a prop de els 5 sempre surt una fornada nova...mmm... corsants de xocolata [babas]
jo ara he tornat del dntista i menjant sopa ja m'he mort de dolor i es sopa joer [looco] si fos algu mes consistent seria normal q em fes mal pero amb sopa!!!
però que tens? t'han tret algun queixal?
lodis escribió:edu que t'ha petat el msn?¿

ja dirà algo quant ho tingui decidit, que va dir que aquest finde diria alguna cosa...estem a dilluns, paciència XD


Bon dia

Si em va petar el MSN i em feia pal tornarlo a Conectar i em vaig pirar a dormir

Lo de la KDD va dir k ho diria aket cap de setmana pasat, pero deu estar molt ocupat

pd: avui he jugat a la PS3 i vaya pasada!!!

pd2: 200 post
Lodis escribió:però que tens? t'han tret algun queixal?


q va, m'han apretat els ferros
uis 200 no es res XD [poraki]

jo es que ferros mai he portat, però m'han dit que fot molt el primer dia que els apreten, i et queda per molt de temps?
Uyyy la Profe diu k estic Suspes xd

Ha seguiru intentant
Lodis escribió:jo es que ferros mai he portat, però m'han dit que fot molt el primer dia que els apreten, i et queda per molt de temps?


no només és la primera vegada q te'ls apreten q fa mal, sempre fa mal, el q la primera vegada mes q les altres i em keda poc... esperu , uns mesos i ja ta
a mi em teoria també em queden mesos :-| ^^


la kdd es pot fer que només marxo 4 dies o menys
una que vol fer en Frutos i que quan es conecti ha de dir si es fa o no
Aya_cat escribió:una que vol fer en Frutos i que quan es conecti ha de dir si es fa o no


merci [oki]
si estiguessis al a secta del altre foro... XD jaja però claro aquí anem parlant i ens quedem tant amples XD
i mira que vaig intentar que entres U.U
per entrar a la secta ha de passar unes probes XD [sati]


edit: marxo a comprar berenar [babas]
Jo surtire una estona

Fins despres dew
doncs la final han caigut canyes de xocolata i per la nit aros coberts de xocolata [babas]

jo vaig a acabar de fer coses que tinc per aquí a mitges...
jo ja he fet els deures vaig a odenar l'armari que el tinc fet u ndesastre i més tard cap a angles, i mira que avui fa mandra amb el fred que fa i haver de sortir de casa [buuuaaaa]
io ara men vai a clase.. [enfa]
Hola gent

Ja estic aqui
aquí fred...regular, sobretot per el vent, sinó s'estaria bé que ara fa solet,
Aqui a Barcelona fot un Vent molt fort
em sembla que com els terres del nord...res XD

se'ls hi a de preguntar als de Girona quant treguin el cap per aquí.
El Cafetino deu estar mirant Anime com sempre xd
més aviat a classe o al curro el anime és per la nit sinó està segrestat per mi al msn XD


doncs mira, jo vaig a llegir manga [plas]
Aya_cat escribió:i mira que vaig intentar que entres U.U


si q ho va fer però estava omplint el formulari de registre em van trucar i no m'hi he tornat a posar ZzzZZ

Lodis escribió:per entrar a la secta ha de passar unes probes


kines proves¿? [mad] [jaja]
has de contar amb l'aprovació del sector spamer XD

i un cop a dins, passar la petita enquesta del tomateol XD (que serà possible un cop el frutos faci magia XD)


va home, entra que no mosseguem [sati]
téns raó no mossegueu... només feu vudú [jaja]
sinó entres, si que et farem vudú XD
Vinga oscuros animat a entrar

Si et fan algu ja et protegire xd
ui veient les amenaces de la lodis em sembla q m'hi hauria de passar [+risas]

buenu kuan tingui un moment d'aki un parell d'horetes kuan em conecti ja mu miraré
així m'agrada que siguis aplicat ^_^

aquí tens el link
lodis escribió:em sembla que com els terres del nord...res XD

se'ls hi a de preguntar als de Girona quant treguin el cap per aquí.

Uix, doncs per aqui fa un airet força fred, he hagut d'anar pel carrer ben abrigat amb la jaqueta

educobainbcn escribió:El Cafetino deu estar mirant Anime com sempre xd

No, per la tarda aparento ser una persona normal i responsable xD

lodis escribió:més aviat a classe o al curro el anime és per la nit sinó està segrestat per mi al msn XD

Classe i curro ha tocat avui :p

I després de sopar toca posar-se a programar, per fer uns retocs a un programa que hem d'entregar dijous. Suposo que acabaré 'aviat' per tal de veure anime o ser segrestat
estàs molt desaparegut cafetonet, em tocarà segrestar-te al msn esta nit...
Por fin, mi obra maestra xD, mi discoteca dividida en subestilos al fin está concluida, ahora solo faltan los toques de gracia xD.
Imagen
lodis escribió:estàs molt desaparegut cafetonet, em tocarà segrestar-te al msn esta nit...

It's possible [+risas]


seerj escribió:Por fin, mi obra maestra xD, mi discoteca dividida en subestilos al fin está concluida, ahora solo faltan los toques de gracia xD.
Imagen

Per l'amor de $deity, no em diguis que després ho escoltaràs tot amb l'esquifit del winamp o amb el dinosaure wmp del maligne [decaio]


On estigui el meu amarok que es treguin els demés :Ð
Imagen

Potser em tocaria arreglar una mica els tags dels mp3, ja sigui si ordeno per genere o grups... però fa una mica de mandra, i apart que tinc força merda per allà ficada xD
segurament que si XD

jo tenia el winamp, però amb el portàtil, ho escolto o per el bsplayer o per el wmp del mmaligne que dius tu... XD
lodis escribió:segurament que si XD

jo tenia el winamp, però amb el portàtil, ho escolto o per el bsplayer o per el wmp del mmaligne que dius tu... XD

Doncs espera't a que el reproductor que faig servir a Linux surti per windows, perquè fliparas :p
no tinc massa música la pc la veritat...al menys en aquest, i com tenia que buidar o vaig gravar tot i llestos.

va, que et mor de ganes, posa una foto del super reproductor de linux ;)
lodis escribió:no tinc massa música la pc la veritat...al menys en aquest, i com tenia que buidar o vaig gravar tot i llestos.

va, que et mor de ganes, posa una foto del super reproductor de linux ;)

Està en el post que contestava al seerj, que ho he afegit després :p

Per més captures, a la web oficial n'hi ha unes quantes ^^
http://amarok.kde.org/d/en/index.php?q=gallery&g2_itemId=1009
es que ja no he mira't a la part de a dalt, a part com has editat després...

ara vaig a mirar
Cafetino escribió:Doncs espera't a que el reproductor que faig servir a Linux surti per windows, perquè fliparas :p

No sé quina gràcia li trobes a un reproductor que quasi és un sistema operatiu, és l'emacs dels reproductors...
Cafetino, ¿tú con Death, Black y Thrash? acabáramos, no sabía eso de usted, lo tendré en mejor consideración ahora :P.

Por cierto, yo por lo general uso el mediamonkey, que además te busca las 3ID esas o cómo se digan a través de amazon y va de lujo si te faltan los nombres y tal :P.
bona nit..quin rallasu d'assignatura.. A més, no podien haver trobat pitjor horari.. ratataaaa
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611