jo he menjat estofat ^_^ i després aniré a buscar-me alguna pasta per berenar estic a la espera que a prop de els 5 sempre surt una fornada nova...mmm... corsants de xocolata
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
Lodis escribió:jo es que ferros mai he portat, però m'han dit que fot molt el primer dia que els apreten, i et queda per molt de temps?
no només és la primera vegada q te'ls apreten q fa mal, sempre fa mal, el q la primera vegada mes q les altres i em keda poc... esperu , uns mesos i ja ta
jo ja he fet els deures vaig a odenar l'armari que el tinc fet u ndesastre i més tard cap a angles, i mira que avui fa mandra amb el fred que fa i haver de sortir de casa
lodis escribió:em sembla que com els terres del nord...res
se'ls hi a de preguntar als de Girona quant treguin el cap per aquí.
Uix, doncs per aqui fa un airet força fred, he hagut d'anar pel carrer ben abrigat amb la jaqueta
educobainbcn escribió:El Cafetino deu estar mirant Anime com sempre xd
No, per la tarda aparento ser una persona normal i responsable xD
lodis escribió:més aviat a classe o al curro el anime és per la nit sinó està segrestat per mi al msn
Classe i curro ha tocat avui
I després de sopar toca posar-se a programar, per fer uns retocs a un programa que hem d'entregar dijous. Suposo que acabaré 'aviat' per tal de veure anime o ser segrestat
lodis escribió:estàs molt desaparegut cafetonet, em tocarà segrestar-te al msn esta nit...
It's possible
seerj escribió:Por fin, mi obra maestra xD, mi discoteca dividida en subestilos al fin está concluida, ahora solo faltan los toques de gracia xD.
Per l'amor de $deity, no em diguis que després ho escoltaràs tot amb l'esquifit del winamp o amb el dinosaure wmp del maligne
On estigui el meu amarok que es treguin els demés
Potser em tocaria arreglar una mica els tags dels mp3, ja sigui si ordeno per genere o grups... però fa una mica de mandra, i apart que tinc força merda per allà ficada xD
Cafetino, ¿tú con Death, Black y Thrash? acabáramos, no sabía eso de usted, lo tendré en mejor consideración ahora .
Por cierto, yo por lo general uso el mediamonkey, que además te busca las 3ID esas o cómo se digan a través de amazon y va de lujo si te faltan los nombres y tal .