Catalans aixakeuvus xD (#51)

1, 2, 3, 4, 511
ImagenImagenImagenImagen

Hola


ImagenImagenImagenImagen


XDDDDD

Bon vespre gent
hola gent!!!!!

per fi he vist diamantes de sangre ^_^ amb el bon dia que ha fet he sortit a tombar ^_^ llàstima del vent que ma fet pal anar a la platja, però demà si ^_^

i ara a la tarde una peli fent el vago... XD


no hi ha res com esperar al diferit XD ho tornes de festa i ho mires...o passo de llevar-me tant aviat...esteu pirats [risita] [tomaaa]
Em guanyat en basquet i estem guanyant 0-2 en futbol XD


edit:0-3 XD
Ostia k be em guanyat a Basket!!!!!

Ostia k kedin aixi a Futbol aixi acerto porra jajaja

X cert k hi ha marcat els Gols?
educobainbcn escribió:X cert k hi ha marcat els Gols?
x2 Eto'o
Zambrotta
educobainbcn escribió:Ostia k be em guanyat a Basket!!!!!

Ostia k kedin aixi a Futbol aixi acerto porra jajaja

X cert k hi ha marcat els Gols?


porra a pendre pel cul 0-4

ronaldinho enkra esta a la muntanya buscan bolets, haviam quan torna en cos i anima pk mare meva...
NGC escribió:
porra a pendre pel cul 0-4

ronaldinho enkra esta a la muntanya buscan bolets, haviam quan torna en cos i anima pk mare meva...


Joder ultimament no acertu cap porra
Bona niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
La gent va a dormir dora

Jo avui em kedare com k dema no em tinc k aixecar dora
jo no vaig a dormir d'horaaa
bones!!!


uis molt mal això de anar a dormir tan aviat...kurras que no sorties de festa??
ja mu imaginava però era per veure q deieu [jaja]
Acabo de veure la pelicula mes dolenta desde fa anys!!! piratas del caribe 2... es una comedia patetica amb tocs de beny hill...
Bueno feu-me cas i no la mireu en la vostra vida... i si o feu no digueu que no us han avisat xDD
se siente jo ja l'he vista i esperu q estigui millor la 3ª
oscuros escribió:se siente jo ja l'he vista i esperu q estigui millor la 3ª


jo no la penso veure, la 1 estava be, pero esk la 2...
home jo enkara q estigui b o malament sempre m'agrada acabar de veure una saga
doncs a mi em va agradar, personalment m'agrada més la 1, més que res perquè hi han més escenes del deep [babas] però espero que la 3era sigui millor que la 2ona, hi havia moments que es van fer llargs i avorrits.
lodis escribió:doncs a mi em va agradar, personalment m'agrada més la 1, més que res perquè hi han més escenes del deep [babas] però espero que la 3era sigui millor que la 2ona, hi havia moments que es van fer llargs i avorrits.


aixx... a les ties mai sus pot fer cas per les pelicules ya que les valoreu per si us agrada o no certs actors... no sou objectives!!
jo soc objectiva ^_^

la 1era és molt millor, per mi inclús si només hagut una peli doncs ja hauria estat bé, el problema es que la 2ona i 3era son una mateixa peli i la van tallar per fer-ne 3.

hi han força coses que en seguida saps que passaran, i masses detalls que fna que el final doncs no sigui tan sorprenent com es podria fer ja que hi ha una altre continuació.


però si, el fet que surti el jhonny deep, ajuda molt a veure una peli ^_^ [666] he vist totes les seves pelis, i m'encanta és molt camaleònic, es capaç de fer qualsevol paper.

pd: que estàs despert al a espera de la F 1 ??
bona nit.. més val tard qe mai
paapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bona nit

Encara que sembli que vagi a veure la F1, la veritat es que sudo d'això i me'n vaig a dormir xDD


PD: Classificar Piratas 2 com a "merda" ho trobo molt agosarat, hi ha una infinitat de pel·lícules que s'ho mereixen molt abans que aquesta.
Potser no serà un "peliculon" però com a mínim passes l'estona
Llastima del final i que no vinguis mentalitzat per esperar a una 3a part
Dios, que resaca xD.

Fuimos a comer a un sitio de san adrià que se està de vicio! joder, por 10 euros me comí 3 señores bocatas, un carajillo y medio litro de rubia cerveza. Además, la salsa especial que te ponias lo que querias estaba de muerte, me cepille un pote yo solo, nunca lo había visto en un bareto, era una salsa de tomate casera royo tomate frito con un poco de picante, cebollita picada y esoh, mhhhhhhhhhh, me corro vivo xD.

Cómo la liamos en el dixies, juasjuasjuasjuas, creo que era el último dia, mejor, no creo que nos vuelvan a dejar entrar xDDDDDDDDDDDD, pero bueno xD.

Grande san Patricio!
Bon dia




tornan el tema dep iratas del caribe 2 a mi em va semblar dolenta i tens raó el jhonny depp salva la peli



Has vist Quien ama a Gilbert Grape? m'encantaaaa és seva i buff molt bona molt bona

em retiro a estudiar
bon diaa

lodis escribió:uis molt mal això de anar a dormir tan aviat...kurras que no sorties de festa??
Nops, vaig sortir a pendre algu i a dormir aviadet..


Ale vaig a vere la F1!
Bon dia

Vaig a veure la F1
Jo vaig veure les ultimes voltes ahir al arribar.
Esperava arribar més aviat XD
Final de la Cursa!!!!!

1. Raikonen
2. Alonso
3. Hamilton
4. Heidfeld
Joer, no pensava que Alonso quedaria tan bé en aquesta cursa...
es preveu una temporada emocionant! [ok]
la primera carrera era molt imprevisible..no es sabia a quin punt estava cada equip.

Que be que van els Ferrari, han arrassat totalment..

i flipant en Hamilton, primera carrera de F1 i podi.
Si els Ferrari van molt be

El Hamilton m´ha sorpres
Aquest any sera un duel ferrari vs. mclaren. Els bmw poden fer bons resultats en cirucits rapids, els renault... com no li donguin un wrc al kovalainen no fotran res xDD
A la cursa de avui s'ha vist clarament els diferents nivells:
1- Mclaren, ferrari
2- Renault, bmw

Els de honda fatal.
Bueno em piru

Fins despres
Reorganizando mi vida.

[decaio]
bones!!!
amb lo malament que me cau el hamilton....en fi, a veure com va la propera...
lodis escribió:amb lo malament que me cau el hamilton....en fi, a veure com va la propera...
perque pobret? xD


jue ara fins d'aqui 3 setmanes no es la carrera de Malasia
Trabajadas 22 de las últimas 44 horas, no está mal.

Oi! Oi! Oi!
3 semanes?¿ [flipa] juer com es passen...

a part, m'ha semblat una cursa mes aviat aborrida avui
doncs no se però li he agafat molta mania...coses que passen...
jo li tinc mania al rossi U.U
Aya_cat escribió:jo li tinc mania al rossi U.U


Ya som 2 xd
juas, aquesta tarda me vist la peli de Jackass, vaia regalasuu.. [qmparto] [qmparto]
com es que ningú ha creat un post sobre el tancament de les emissions de tv3 a valencià¿
a misce no hi ha res?¿ que estrany...

mmm total com a ells ja els hi deu estar bé..
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511