Catalans aixakeuvus xD (#51)

1, 2, 3, 4, 511
Bona nit

lodis escribió:a misce no hi ha res?¿ que estrany...

mmm total com a ells ja els hi deu estar bé..

Segur que tots aquells que defensen la llibertat d'expressió (ja se sap, manis 'feixistes si', rubianes no), segur que veurien amb bons ulls que una tv tan manipuladora i pancatalanista com tv3 fos expulsada del pais valencià
Paboh escribió:com es que ningú ha creat un post sobre el tancament de les emissions de tv3 a valencià¿


A causa de? A les illes la putegen de tant en tant l'emissio, paart de ferlos canviar de sintonia,...
Bueno gent

M´en vaig a dormir k dema tinc cole i tinc k aixecarme dora

Fins dema dew
si per allí baix, la gran majoria, no son massa partidarisi del català... no dic tothom, però si molta gent, i la gran majoria vota al pp, així que...molt interès a tenir tve 3 em sembla que no tenen.


bona nit edu!!
interes a tenir tv3 crec que cap U.U


bona nit edu
Algu de aqui ha anat de interrail?
Yo tenia una idea totalment equivocada xDD em epnsava que era com un tren-hotel y que anava donan voltes i tu podies dormir alla a dins i aixi t'estalviaves l'allotjament. Aixo existeix pero?

En realitat es una "tarifa plana" o "forfait" de dos setmanes on pots agafar els trens que et donguin la gana.

Es una manera barata de mouret per europa, pero aixo si suposo que sa de tenir tot ven controlat (allotjaments,...)
es una bona forma de viatjar, això si, has de tenir el allotjament controlat, els hores que pots agafar un altre tren, portar poc equipatge ja que estàs sempre assentat (així que si dorms i algú passa pot pendre't lo teu)

el trens amb lliteres si que n'hi han però no per fer grans rutes, per exemple tens un que va fins a paris (com a viatge llarg) o si vols per aquí espanya també en trobes; els viatges més llargs amb un tren d'aquestes categories, seria amb el orient exprés, si existeix de veritat, no només a les novel·les/pelis)


ah! i no pots agafar els trens que tu vols, sinó uns que estan estipulats amb uns horaris fixos...
eTc_84 escribió:Trabajadas 22 de las últimas 44 horas, no está mal.

Oi! Oi! Oi!


Uno que no es que te ande a la zaga, es que te supero. Además, estoy pasando por una fase muy difícil de mi vida. No creo que pueda volver a postear o almenos de forma muy intermitente este mes.

Defenderé la casa de mi padre, contra los lobos, contra la sequía, contra la usura, contra la justicia defenderé la casa de mi padre. Perderé los ganados, los huertos, los pinares; perderé los intereses, las rentas, los dividendos; pero defenderé la casa de mi padre. Me quitarán las armas y con las manos defenderé la casa de mi padre; me cortarán las manos, y con los brazos defenderé la casa de mi padre; me dejarán sin brazos, sin hombros y sin pechos, y con el alma defenderé la casa de mi padre. Me moriré, se perderá mi alma, se perderá mi prole, pero la casa de mi padre seguirá en pie

Harri eta Herri
morr escribió:Uno que no es que te ande a la zaga, es que te supero.

¡ Así me gusta pequeño kamarada !

L'interrail és un sistema de picadero amb un nom pegadizo
NGC escribió:
A causa de? A les illes la putegen de tant en tant l'emissio, paart de ferlos canviar de sintonia,...
interessos electorals, crec.
eTc_84 escribió:¡ Así me gusta pequeño kamarada !

L'interrail és un sistema de picadero amb un nom pegadizo


amb nom "pegadizo" diu... que tu també tens "quinciañeras" al msn?? [666]

a les illes no governa també el pp??
lodis escribió:amb nom "pegadizo" diu... que tu també tens "quinciañeras" al msn?? [666]

a les illes no governa també el pp??

Si vols et passo la meva adreça per MP i tindràs l'honor de ser la primera en molt de temps.

Diria que si.
lodis escribió:
el trens amb lliteres si que n'hi han però no per fer grans rutes, per exemple tens un que va fins a paris (com a viatge llarg)


si en el que va a paris jo hi vaig anar l'any passat i vaig an-hi molt bé almenys jo la resta va tenir insomni XD! encara que vam passar una mcia de dormir


i si al PP governa a les illes que son els iluminats que van dirautopista per mallorca
Aya_cat escribió:


i si al PP governa a les illes que son els iluminats que van dirautopista per mallorca


autopista de quatre carrils per sentit... per un tram de ni 10km... tenen un sentit comú...
eTc_84 escribió:Si vols et passo la meva adreça per MP i tindràs l'honor de ser la primera en molt de temps.

Diria que si.



no em diguis aquestes coses que me faràs posar vermella ^_^ [ayay]

que jo la vull, eh??


encara que els 15 em queden una mica lluny ja...


i tant que es sentit comú, després les parades de autobús els posen a on els i surten de allí baix i es queden tant amples...total com ja hi ha la autopista...
bona nit guapos!!!



bona nit bonica, petons ^_^
bon dia

Quin fastic de dia [snif]
bon dia gent, tens raó kurras avui fa un ida guapissim
bon dia!!

aquí una que ha fet el vago i he dormit fins les 12:30h ^_^ [plas]
Bon dia! (bueno, lo de bon una mica entre cometes pq això de tenir ek dia de festa va bé sempre que després no te l'hagis de passar a casa amb arcades i una resaca impresionant)...

[lapota]
Up!!!
Hi ha gent q li van donar el carnet a la tombola... a qui se li acudeix fer un adelantament en carretera de dos carrils (un per cada sentit) i en ple canvi de rasant? i a sobre un camió...
No, si llavors encara sera culpa dels novatos per anar pel nostre cantó!
amb el vent que fa per aquí, anava per le carrer i pensava que sortiria volant....

Rouse, si es que no es bo beure tant ;) XD
Uoles
com que no >.< jo ja estic desitjant fer-ho
bona tarda desde platja d' aro
benvingut Oska!!

jo també segueixo slam dunk :)
bona tarda i benvingut oska
Bona tarda


*Rouse* no beguis tant que després les ressaques son lo pitjor, millor anar amb el puntillo i prou :p
Cafetino escribió:Bona tarda


*Rouse* no beguis tant que després les ressaques son lo pitjor, millor anar amb el puntillo i prou :p


Si normalment és el que faig.. el que passa és que ahir vaig anar a una calçotada, i l'unic que hi havia per beure era vi... i total, que a les 5 de la tarda ja portava el puntillo de sobres... després em vaig fotre un carajillo de orujo (era pitjor que la gasolina...) i a partir d'aqui, ja tinc les primeres lagunes de la tarda...
Després se'm va passar una mica, pero a la nit vam fer sangriada, vam anar a "la llar del pernil" a fer unes litrones de wiski cola i xupitos, que jugant jugant... fan mal, i després al port no paraven de convidar-nos a cubates i xupitos, així que... malament, molt malament! [+risas]
No penso tornar a beure (en 5 dies mínim :p)
Ui, si la gent va invitant és molt difícil controlar quant beus xD



PD: Jo també vull que em convidin a cubates [mamaaaaa]
Cafetino escribió:Ui, si la gent va invitant és molt difícil controlar quant beus xD



PD: Jo també vull que em convidin a cubates [mamaaaaa]


Sempre li pots demanar al morr... la lodis ho va aconseguir :p
fa molt que no pillo una turca... Ja arribara setmana santa
aix la meva setmana santa ^^

4 dies al sud de França i pel que m'han dit tindrem guia nocturn autocton [sonrisa]
*Rouse* escribió:Sempre li pots demanar al morr... la lodis ho va aconseguir :p

Al morr millor que no, ves a saber que em demanarà a canvi, que després de lo dels bears xDDDD


Aya_cat escribió:4 dies al sud de França i pel que m'han dit tindrem guia nocturn autocton [sonrisa]

Pobre gabaxo xDD
Aya_cat escribió:4 dies al sud de França i pel que m'han dit tindrem guia nocturn autocton [sonrisa]
nomes nocturn? xDD
Bueno Cafetino, si al final vinc a viure a Girona al setembre, prometo convidarte a un cubata [toctoc] pq despres diguin que soc una rancia!

Aya... aixi que guia nocturn.... [babas] a veure que fas, marranota! :p
*Rouse* escribió:Bueno Cafetino, si al final vinc a viure a Girona al setembre, prometo convidarte a un cubata [toctoc] pq despres diguin que soc una rancia!

Aquesta me l'apunto XD
eTc, que n'has fet del teu avatar i firma? ¬_¬
Els tindrà a la sinagoga...xD
*Rouse* escribió:
Aya... aixi que guia nocturn.... [babas] a veure que fas, marranota! :p



[angelito] em portare bé [sonrisa]
seerj escribió:Els tindrà a la sinagoga...xD

Com a cap espiritual de la mateixa me'ls has robat i te'ls has introduït per la cavitat anal mentre recitaves els manaments de la Gòtia [poraki]
S'ha picat :P

El frutos no anava a fer una altra kdd???? mana ous :P
bones gent!!


uis, al final aniràs allí dalt rouse?? ja diràs algo ^_^


jo vinc de posar-me les botes al trastavere ^_^
seerj escribió:
El frutos no anava a fer una altra kdd???? mana ous :P


Si aixo va dir

Ojala la fagi k tinc ganes d´una altra kdd pero deu estar molt ocupat
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511