Catalans aixakeuvus xD (#52)

1, 2, 3, 4, 511
ki seria tan ididota per comprar una patata pintada?¿?¿?¿
morr escribió:

¡Viva España! ( Eso sí, cuando tenga pasta me voy a vivir a Chile o México)



mm no se que decirte



que malament esta la gent pintant una patata
buenu i enkara q la pintis s'aguanta... però q la vulguis vendre per internet?¿ [+risas]

edit:
comentari d'un posible comprador escribió:
HOLA, ME GUSTARÍA MASTURBARME CON LA PATATA Y PODER MENTENER RELACIONES SEXUALES CON ELLA. EN CASO DE GANAR LA PUJA Y DE PRACTICAR LA PENETRACIÓN SIN PRESERVATIVO, PODRÍAMOS LLEGAR A TENER BEBÉS-PATATA? ES CASO DE RESPUESTA AFIRMATIVA A LA PREGUNTA ANTERIORMENTE MENCIONADA, SI PELO A DICHOS BEBÉS PATATA, ESTARÍA COMETIENDO UN ACTO DE CANIBALISMO? POR FAVOR NECESITO RESPUESTA URGENTE, PUES ESTOY FALTO DE AFECTO Y UNA PATATA QUE SONRÍA A MI LADO ANTE LAS DIFICULTADES DE LA VIDA ES JUSTO LO QUE ANSÍO. UN SALUDO Y MUCHAS GRACIAS (P.D: Si me aburro del sexo xon tubérculos, podría ponerle los cuernos con una zanahoria de enormes protuverancias pectorales???)
Aya_cat escribió:mm no se que decirte


No me jodas, a la gente en España se le llena mucho la boquita de que vaya mierda de país y que todo está caro y polladas y a la hora de la verdad demuestran ser unos patriotas. Yo si fuese uno de esas personas de 40-50 años con la hipoteca pagada, y unos ahorrillos, vendía todo y me largaba a La Argentina, Brasil, Chile, Venezuela,Colombia o México, a vivir la vida, tirado en una playa con una botella de ron (que no cuesta ni 10cent)en la mano, dos mujeres en la otra ( si fuese con alguna novia en serio quitaría lo de las mujeres), madre mía... y todo por cuatro duros, que con 40 millones de pesetas, allí vives 2 vidas y bien.

Si ya lo decían los Nikis, ¡ Seremos de nuevo un Imperio !

PD: Ha estado bien el episodio de Prison.
lo decia por los paises, Mexico y Chile no me hacen ilusion, a mi claro


Argentina ya es otra cosa ahí ya me haces dudar
Bona tarda

Ja he jugat a la PS3 una bona estona i ara ja estic aqui
Aunke m´agrada molt mes la 360 pero la PS3 es una pasada
L'spam d'aquest fil ja torna a ser tant escandalós com era XD
Joder soc un desgraciat

La PSP estava cargant i he anat corrents al ordena i sense voler he tropesat i... cap a terra

Resultats:

Tapa de la Bateria trenkada i ara no la puc tancar be pero almenys funciona
seerj escribió:¡Viva Albacete, joder! xD


Anda que no vaig riure ahir amb el Polonia. No ho entenc com totes les coses que fan gràcia les posen el dijous, i la resta de dies no fan res més que porqueria...

En fi, ja ha acabat la setmana, res de pràctiques, res de treballs, res d'examens... avui de festa, demà a la pelu, aixxx.... com m'agrada ser lliure (llàstima que dilluns tornaré a estar amb les de sempre [buuuaaaa])


P.D: SPAMERRRRRRRSSSSSS!!!!!!!
io men vai a vere Troia

Diane Kruger [amor] [amor]
Linuxeros us necesito!!!

Us explico, he aconseguit fer funcionar xgl+compiz+driver_nvida_9x.xx, cosa que he trobat per internet que no funciona i que sa de utilitzar beryl, pero bueno aixo es igual.
Resulta que de tant en tant al entrar a la sessio, no s'obra be i s'em queda el cub blanc per totes les bandes, pero nomes cal que tanqui la sesio a cegues o tornarla a engegar.
Resulta que ho he fet a potra un cop, no em se les tecles per linux :P Quines son per tancar sesio directament amb el teclat? Tinc kde.
Una altra pregunta, estic dintre el cub del xgl, i m'agrada mes desde fora, pero no se on canviar-ho, ho sabeu?

Adeu!! Ara crec que utilitzare menys el windows xp, queda molt maco el linux xDD
Bona nit

Ja he conseguit arreglar lo de la meva PSP

Nomes era apretar una mica una peça i ara ja esta la tapa de la Bateria be jeje

Te alguna rascada pero bueno ja va perfecte

pd: el forum de CataEOLonia s´ha tornat ha obrir despres d´uns dies amb problemes
jo he anat a currar, però mira, com no hi havia gent, doncs em aprofitat ^_^

ara posaré fotos ^_^

uff he arribat només tenia ganes de una dutxa que ara ja feia fred he sopat i ja torno ha estar en forma que aquesta tarda si que me tingut feina, a part de una mica de caos, amb el vent s'ha volat una de les carpes, resultat una tele de plasma petada XD

trobo que s'ha envellit moltissim en poc temps, aixó si ell ha arribat ha fet el discurs i ha marxat XD

Imagen

amb aquest cotxe tant senzill XD

Imagen
Bona nit familia!

Ara aniré a fer unes partidetes al trivial o al tabú amb els amics :p Ja era hora de desconectar!

No spammegeu gaire ^^
YEahhh ja tinc la PS3 [chulito]

Algu d'aqui la té?

Si es així agregeumeeeee!


ID: Trape
mira-la que aplicada XD jeje ^_^ jo prefereixo el scatergories XD
Bueno.. es que anem canviant. Anem a un bar lúdic i depen de l'humor ens viciem a una cosa o a una altra... [+risas]
trape escribió:YEahhh ja tinc la PS3 [chulito]

Algu d'aqui la té?

Si es així agregeumeeeee!


ID: Trape


Joder tiu kina sort tenen alguns xd
educobainbcn escribió:
Joder tiu kina sort tenen alguns xd


Jo no diria sort... diria PAAAASTAAAAAAAAA [sonrisa]
pasta gansa, perquè si pagues 600 euros per una consola es que et sobra la pasta...
jups i tanta pasta gansa

les fotos amb el luis del Olmo ju [tadoramo] encara que si algu em va enganxar a la radio va ser Baste
*Rouse* escribió:
Jo no diria sort... diria PAAAASTAAAAAAAAA [sonrisa]


Si tens rao alguns els hi sobra la pasta xd
jo he anat cap allí i li dic: perdone, que me puedo hacer una foto con usted? i em contesta: claro claro, flataria más ^_^ doncs fan la ruta per diverses ciutats perquè és le programa 100 mil de protagonista.
aixxx


crec que estem soles...



spam?o marujeo?
Aya_cat escribió:crec que estem soles...

sempre hiha algu que observa.. [jaja]
que no surts de festa kurras??



mmmm les dos coses? que marxo aviat XD
Tu no estaves veient la Diane Kruger?
lodis escribió:que no surts de festa kurras??

avui potser a pendre algu..pero a dormir aviadet..


dema festa grossa [beer]


PD: aya, ara feien pausa.. xD
Aqui un altre Spamer aburrit
kurras escribió:avui potser a pendre algu..pero a dormir aviadet..


dema festa grossa [beer]


PD: aya, ara feien pausa.. xD


ara ja no
jo estic entre troya, (que cada cagada que torno a veure m'entra mal de panxa) i donde estás corazón, que sortia el bertin osborne
has vist el que li passa al seu fill?
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
bona nit edu!!


si pobre, em fan patir tant petits i tot el que li ha passat, a veure si surt endavant d'una vegada sense cap problema més.
si jo que pensava que explicaria les seves histories, es que es bonisim i explica lu del seu fill m'he quedat [agggtt] xafada pero si tan petits i que hagin de passar per tot aixo deu costar


bona nit edu



El Brad Pitt em distreu aquesta escena es la meva preferida
és de lo millor de la peli ^_^ perquè tot lo altre deu ni do...
Aquest tros és el bo

quan el passeja mort
per mi el guapo és Hector, em pirren els morenos així mig desendreçats ais [inlove] com el Aragon [babas]
i vaia floreta l'Orlando Bloom.. que patetic el seu combat..


uenu, men vai a pendre alguu, fins dema!
Eric Bana a Munich no et dic que no pero aqui em tira més el Brad Pitt [tomaaa] claru que el cabell curt li queda molt millor. l'Orlando bloom no m'agrada ni a Piratas del Caribe U.u
es que el Pris era un rajat i a sobre després encara la lia més, tot i que a la peli ja no surt XD

vagi bé!!


jo d'aquí poc aniré a dormir que sinó demà fliparem que avui ja ha vingut coles, i demà toca families..en fin...
jo demà seguire amb Hume i Kant [mamaaaaa]

ales bona nit
bona nit!!!


que no et passi res [jaja]
Bona nit, acabo d'arribar a casa

NGC escribió:Linuxeros us necesito!!!

Us explico, he aconseguit fer funcionar xgl+compiz+driver_nvida_9x.xx, cosa que he trobat per internet que no funciona i que sa de utilitzar beryl, pero bueno aixo es igual.
Resulta que de tant en tant al entrar a la sessio, no s'obra be i s'em queda el cub blanc per totes les bandes, pero nomes cal que tanqui la sesio a cegues o tornarla a engegar.
Resulta que ho he fet a potra un cop, no em se les tecles per linux :P Quines son per tancar sesio directament amb el teclat? Tinc kde.
Una altra pregunta, estic dintre el cub del xgl, i m'agrada mes desde fora, pero no se on canviar-ho, ho sabeu?

Adeu!! Ara crec que utilitzare menys el windows xp, queda molt maco el linux xDD

mmm.... vols dir que no et fas un taco amb lo que et fa falta pel beryl o compiz?

Per poder fer-los funcionar et cal una d'aquestes coses:
- XGL
- AIGLX
- Driver de nvidia 9xxx

Veient que tens una gràfica nvidia, jo m'asseguraria de tenir els drivers 9xxx i activar les corresponent opcions al /etc/X11/xorg.conf i passa olímpicament de xgl i aiglx
http://wiki.gentoo-xeffects.org/NVidia#Xorg.conf_Modification (encara que digui gentoo, aquestes instruccions son independents de la distro)

Després per reiniciar les X a lo bestia, amb ctrl+alt+backspace en tindràs prou

I per acabar, per modificar lo del cub, crec que hi hauries de tenir algo anomenat compiz-settings per poder-ho retocar. Sento no dir-t'ho exactament, però jo a dia d'avui utilitzo beryl

salut
Cafetino escribió:Bona nit, acabo d'arribar a casa


mmm.... vols dir que no et fas un taco amb lo que et fa falta pel beryl o compiz?

Per poder fer-los funcionar et cal una d'aquestes coses:
- XGL
- AIGLX
- Driver de nvidia 9xxx

Veient que tens una gràfica nvidia, jo m'asseguraria de tenir els drivers 9xxx i activar les corresponent opcions al /etc/X11/xorg.conf i passa olímpicament de xgl i aiglx
http://wiki.gentoo-xeffects.org/NVidia#Xorg.conf_Modification (encara que digui gentoo, aquestes instruccions son independents de la distro)

Després per reiniciar les X a lo bestia, amb ctrl+alt+backspace en tindràs prou

I per acabar, per modificar lo del cub, crec que hi hauries de tenir algo anomenat compiz-settings per poder-ho retocar. Sento no dir-t'ho exactament, però jo a dia d'avui utilitzo beryl

salut


Ok, merci.
Efectivament tinc un potipoti aki fotut... abans de llegir el teu misatge he aconseguit instalar el beryl, i he vist que el xgl se m'engega pels pels, pk un cop estic dintre el xgl+compiz, si obro el beryl manager aleshores si canvio el gestor de finestres al tornar a compiz paff, pantalla blanca xDD
EL berylja el tinc instalat el k pasa es que ara hauria de cofigurarlo pk s'engegui al iniciar, pero bueno mentrse em funcioni tal com o tinc ara no tocare res, que ja m'agrada.
Si, efectivament en el compiz, compiz-settings-plugins hi ha una opcio que posa in cube, la tinc deseleccionada pero igualment em fot a dins... es lo que
te la informatica pero bueno.
--edit
Ja he arreglat lo del cub xDD m'esta tornan boig, he canviat per enesima vegada la opcio i per art de magia ara ha funcionat... Es un mon de boixos la informatica
lodis escribió:per mi el guapo és Hector, em pirren els morenos així mig desendreçats ais [inlove] com el Aragon [babas]


Aragon [looco]

Bueno, ja stic a caseta... queda algu viu?
lodis escribió:pasta gansa, perquè si pagues 600 euros per una consola es que et sobra la pasta...


Bueno portava estalviant ja un any i dos mesos.... [triston]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511