Jo tambe soc de finals d'any, novembre No mola aquesta discriminacio xD Que spamers son, heu fet 3-4 pagines, i era de nit, avera que feu aquesta tarda..
S.h.O.c.K escribió:Jo tambe soc de finals d'any, novembre No mola aquesta discriminacio xD Que spamers son, heu fet 3-4 pagines, i era de nit, avera que feu aquesta tarda..
Bona tarda familia! Per fi divendreeees!!!
El que m'heu fet llegir, eh? Sou una panda d'spammers!!!
Ara em faré el dinar i m'apalancaré un rato aquí abans d'anar a practiques... quina mandraaaaa
educobainbcn
Baneado
1.309 mensajes y 1 foto desde feb 2007 en Barcelona
jo ara he dinat ^_^ tinc autògraf del Pinilla i foto amb el Luís del Olmo ^_^ jajaja i de moment ja he fet 5 figuretes de fang aquesta tarda més, 4 horetes i plego fins demà...
total me passat el mati jugant al sing stars, amb un joc de realitat virtual de snow i a més com un toro mecànic però en comptes del toro era una planxa de surf aquesta tarda si no ve molta gent aniré a patinar sobre gel ^_^
jo ara he dinat ^_^ tinc autògraf del Pinilla i foto amb el Luís del Olmo ^_^ jajaja i de moment ja he fet 5 figuretes de fang aquesta tarda més, 4 horetes i plego fins demà...
total me passat el mati jugant al sing stars, amb un joc de realitat virtual de snow i a més com un toro mecànic però en comptes del toro era una planxa de surf aquesta tarda si no ve molta gent aniré a patinar sobre gel ^_^
Tu has anat a treballar o a jugar?
kurras escribió:vui la play3!!!!! Quines babes veientu per la tele..
Ho acabo de veure per la tele, quant de sonyer junt
educobainbcn
Baneado
1.309 mensajes y 1 foto desde feb 2007 en Barcelona
[troll]
No sé perquè voleu la ps3 si sony es dedica a estafar als europeus en preu i característiques, ja que té el preu inflat, i ve capada pel tema d'emulació dels jocs de ps2, que en comptes de hard vindrà per soft, reduint així la compatibilitat
[/troll]
No em feu molt de cas, però el borreguisme d'alguna gent em posa de mala llet, i que consti que no ho dic per ningú d'aquí