eTc_84 escribió:O que no té el cap gaire ben moblat.. AMB AIXÒ ET POTS COMPRAR 3 WIIIIIIIIIIIIII's [looco]
Apart, si la nevera ja ocupa moltissim, perquè vols un altre aparell que ocupi com la nevera??
tzare, gran troll sonyer del temple després de b1ade i gar1baldi (ho faig així perquè a la cerca avançada no ho trobin), apareix!
O una xbox360 + wii
Cafetino, he estat probant beryl, pero em va millor (mes fluif) el "teoric" xgl+compiz, apart m'agrada més, aixo si, el dia que deixi de funcionar doncs a utilitzar beryl.
EL que estava tractan de probar es tenir una imatge de fon i fer el cub transparent, pero el que pasa es que em falta fer tranparent l'escriptori i no puc elegir color transparent per l'escriptori...
Cafetino
SPIN ON!
6.097 mensajes desde ago 2001
Editado 1 vez. Última: 24/03/2007 - 03:01:22 por Cafetino.
NGC escribió:Cafetino, he estat probant beryl, pero em va millor (mes fluif) el "teoric" xgl+compiz, apart m'agrada més, aixo si, el dia que deixi de funcionar doncs a utilitzar beryl. EL que estava tractan de probar es tenir una imatge de fon i fer el cub transparent, pero el que pasa es que em falta fer tranparent l'escriptori i no puc elegir color transparent per l'escriptori...
Beryl+nvidia amb les opcions per defecte va "a salts", perquè vagi bé cal desactivar un parell de coses al beryl-manager
Beryl
In order to have great performance, we need to disable a few things and up beryl's frame rate. So please launch beryl-settings via a terminal or Beryl Settings Manager via your Desktop Environment's menu system.
Under General:
* Uncheck: Detect Refresh Rate
Under General->Main:
* Change: Refresh rate to 200 and hit enter
Optional (Try this only if the performance doesn't improve)
trape escribió: Bueno portava estalviant ja un any i dos mesos....
A mi sempre m'han agradat les videoconsoles, però això no ho entendré mai.
Per mi és una animalada pagar 600€ per una videoconsola que amb els complements seran molts més.
I ja no parlem dels frikis que fan cua...http://www.youtube.com/watch?v=utyMRMvWz1c
Entre k els meus amics no han sortit i amb el poc Spam k hi ha aki ha sigut una tarda molt llarga i aburrida
Jo ja veurem si podre sortir avui, me germana es la ostia, ha convidat a un colega de cerdanyola que vingui ara al vespre per aqui Girona.... no és per no veure'l, però és que la tia va i m'ho diu aquest migdia abans de sortir de casa
Cafetino escribió:Canvia l'icona per defecte, que queda molt lleig xD
I pel que veig, dedueixo que t'has actualitzat al infame vista no?
sips, he vist que surt aquest icono peste del visual. Nose com es treu. Pero weno, no crec que la deixi molt de temps..pero ia estava rallat dels comentaris per la firma de la britney.
kurras escribió:sips, he vist que surt aquest icono peste del visual. Nose com es treu. Pero weno, no crec que la deixi molt de temps..pero ia estava rallat dels comentaris per la firma de la britney.
L'icona si no recordo malament era tocant la propietat icon del formulari(form)
Aya_cat escribió:Et canvio la teva tarda per la meva, és a dir, Hume i Kant per no fotre res
jo m'ho he passat força bé avui, han vingut la tira de nenes, em fet figueretes de fang, a les estones que no havia ningú he fet 2 cendres, demà toquen bols
lodis escribió:jo m'ho he passat força bé avui, han vingut la tira de nenes, em fet figueretes de fang, a les estones que no havia ningú he fet 2 cendres, demà toquen bols