Catalans aixakeuvus xD (#52)

1, 2, 3, 4, 5, 611
lodis escribió:pasta gansa, perquè si pagues 600 euros per una consola es que et sobra la pasta...

O que no té el cap gaire ben moblat.. AMB AIXÒ ET POTS COMPRAR 3 WIIIIIIIIIIIIII's [looco][looco]

Apart, si la nevera ja ocupa moltissim, perquè vols un altre aparell que ocupi com la nevera?? [666]

tzare, gran troll sonyer del temple després de b1ade i gar1baldi (ho faig així perquè a la cerca avançada no ho trobin), apareix!
eTc_84 escribió:O que no té el cap gaire ben moblat.. AMB AIXÒ ET POTS COMPRAR 3 WIIIIIIIIIIIIII's [looco][looco]

Apart, si la nevera ja ocupa moltissim, perquè vols un altre aparell que ocupi com la nevera?? [666]

tzare, gran troll sonyer del temple després de b1ade i gar1baldi (ho faig així perquè a la cerca avançada no ho trobin), apareix!

O una xbox360 + wii [looco] [looco]

Cafetino, he estat probant beryl, pero em va millor (mes fluif) el "teoric" xgl+compiz, apart m'agrada més, aixo si, el dia que deixi de funcionar doncs a utilitzar beryl.
EL que estava tractan de probar es tenir una imatge de fon i fer el cub transparent, pero el que pasa es que em falta fer tranparent l'escriptori i no puc elegir color transparent per l'escriptori...
NGC escribió:Cafetino, he estat probant beryl, pero em va millor (mes fluif) el "teoric" xgl+compiz, apart m'agrada més, aixo si, el dia que deixi de funcionar doncs a utilitzar beryl.
EL que estava tractan de probar es tenir una imatge de fon i fer el cub transparent, pero el que pasa es que em falta fer tranparent l'escriptori i no puc elegir color transparent per l'escriptori...

Beryl+nvidia amb les opcions per defecte va "a salts", perquè vagi bé cal desactivar un parell de coses al beryl-manager
Beryl

In order to have great performance, we need to disable a few things and up beryl's frame rate. So please launch beryl-settings via a terminal or Beryl Settings Manager via your Desktop Environment's menu system.

Under General:

* Uncheck: Detect Refresh Rate

Under General->Main:

* Change: Refresh rate to 200 and hit enter

Optional (Try this only if the performance doesn't improve)

* Uncheck: Sync to VBlank

Now beryl should run just fine.
[edit]
trape escribió:
Bueno portava estalviant ja un any i dos mesos.... [triston]


A mi sempre m'han agradat les videoconsoles, però això no ho entendré mai.
Per mi és una animalada pagar 600€ per una videoconsola que amb els complements seran molts més.
I ja no parlem dels frikis que fan cua...http://www.youtube.com/watch?v=utyMRMvWz1c
Sembla que Lost va millorant episodi a episodi.
Bon diaa a la vila del pingüí
eTc_84 escribió:O que no té el cap gaire ben moblat.. AMB AIXÒ ET POTS COMPRAR 3 WIIIIIIIIIIIIII's [looco][looco]

Apart, si la nevera ja ocupa moltissim, perquè vols un altre aparell que ocupi com la nevera?? [666]

tzare, gran troll sonyer del temple després de b1ade i gar1baldi (ho faig així perquè a la cerca avançada no ho trobin), apareix!


No ocupa tant... si vols ensenyo una foto...

La wii considero que es una minitura... si dona por agafarla, sembla que te la vagis a cargar quan l'agafes!

I el mando ja ni t'explico...



PD: Em faltan poc missatges per els 3000! ;)
Imagen

joder ayer q mal...8 millones de quintos, 2 botellas de ron y 2 de absolut para 5 personas no puede ser sano xD.
seerj escribió:

joder ayer q mal...8 millones de quintos, 2 botellas de ron y 2 de absolut para 5 personas no puede ser sano xD.


Estigues unes setmanes sense beure, aixi despres amb la mitad de la pasta que et deus gastar i bebent la mitad ja aniras taja.
NGC escribió:
Estigues unes setmanes sense beure, aixi despres amb la mitad de la pasta que et deus gastar i bebent la mitad ja aniras taja.
ayer me gasté 5 euros entre cena y beber y metalzone (10 € la entrada, pero yo no me los gasté xD), así que flipa xD.
Bon dia

seerj escribió:joder ayer q mal...8 millones de quintos, 2 botellas de ron y 2 de absolut para 5 personas no puede ser sano xD.

Tiu, això no ha de ser bo [tomaaa]
bon dia! jo al contrari em tocava conduir i no vaig poder beure [mamaaaaa]
oscuros escribió:bon dia! jo al contrari em tocava conduir i no vaig poder beure [mamaaaaa]


pobret [qmparto]
oscuros escribió:bon dia! jo al contrari em tocava conduir i no vaig poder beure [mamaaaaa]
am lu be que va anar am una ma a cada ou i trobar algu que et porti.. xDD
Jo ja veure si em toca avui, ahir un colega que va sortir va acabar xafant el cotxe per davant
io es que, digueume borracho, pero no mho passo ni la meitat de be si no vaig taja.. [beer]
Se me olvidaba comentar también los 2 litros de calimocho hechos con mi receta especial, joder como entraba...xDDD

Hoy he quedao ya a las 7 para inflarnos a cubalitros muajajaja
bon dia, gent! ja trobava a faltar el fil des de casa meva..
Sk com al Fil de Catalans no hi ha res xd
avui canvien l'hora! Tindrem 1h menus de festa.. xD
kurras escribió:avui canvien l'hora! Tindrem 1h menus de festa.. xD


K vols dir k avui s´atrasa l´hora?

Joder no ho sabia

Gracias x avisar
S.h.O.c.K escribió:kina putada XD

tot sera questio de començar a tajarla 1h abans.. [jaja]


PD: edu, no, s'avança. A les 2 seran les 3
Ostia si mekivocat k tonto soc xd
Bon vespre

Firma del kurras escribió:Imagen


Que trist, la finestra està feta en visual basic xDDD
Bon vespre

Joder kina tarda mes aburrida he pasat

Entre k els meus amics no han sortit i amb el poc Spam k hi ha aki ha sigut una tarda molt llarga i aburrida
educobainbcn escribió:Bon vespre

Joder kina tarda mes aburrida he pasat

Entre k els meus amics no han sortit i amb el poc Spam k hi ha aki ha sigut una tarda molt llarga i aburrida

Jo ja veurem si podre sortir avui, me germana es la ostia, ha convidat a un colega de cerdanyola que vingui ara al vespre per aqui Girona.... no és per no veure'l, però és que la tia va i m'ho diu aquest migdia abans de sortir de casa
Cafetino escribió:Que trist, la finestra està feta en visual basic xDDD
le fet io, algun problema? XD
kurras escribió:le fet io, algun problema? XD


Podries canviar les opcions per: Fuck , suck, suck&fuck aixi hi ha algu de varietat xDD
kurras escribió:le fet io, algun problema? XD

Canvia l'icona per defecte, que queda molt lleig xD

I pel que veig, dedueixo que t'has actualitzat al infame vista no?
Cafetino escribió:Canvia l'icona per defecte, que queda molt lleig xD

I pel que veig, dedueixo que t'has actualitzat al infame vista no?
sips, he vist que surt aquest icono peste del visual. Nose com es treu. Pero weno, no crec que la deixi molt de temps..pero ia estava rallat dels comentaris per la firma de la britney.

I no, no m'he passat al Vista, es un theme.
educobainbcn escribió:Bon vespre

Joder kina tarda mes aburrida he pasat

Entre k els meus amics no han sortit i amb el poc Spam k hi ha aki ha sigut una tarda molt llarga i aburrida



Et canvio la teva tarda per la meva, és a dir, Hume i Kant per no fotre res
kurras escribió:sips, he vist que surt aquest icono peste del visual. Nose com es treu. Pero weno, no crec que la deixi molt de temps..pero ia estava rallat dels comentaris per la firma de la britney.

L'icona si no recordo malament era tocant la propietat icon del formulari(form)

Aya_cat escribió:Et canvio la teva tarda per la meva, és a dir, Hume i Kant per no fotre res

Sona apassionant [+risas]
Cafetino escribió:


Sona apassionant [+risas]



oi que si? [+risas]
jo m'ho he passat força bé avui, han vingut la tira de nenes, em fet figueretes de fang, a les estones que no havia ningú he fet 2 cendres, demà toquen bols XD

i ara he arribat, dutxat i posat el pijama XD
lodis escribió:jo m'ho he passat força bé avui, han vingut la tira de nenes, em fet figueretes de fang, a les estones que no havia ningú he fet 2 cendres, demà toquen bols XD

I no has castigat a ningú, dictadora lodis? xDD
que va XD sudo que no vegis XD jaja estic per allí fen activitats, no pas com a monitora XD
lodis escribió:que va XD sudo que no vegis XD jaja estic per allí fen activitats, no pas com a monitora XD

Ja veig el show, potingues tirades per terra, nens barallant-se, parets tacades i tu en el teu raconet passant de tot i rient xDD
uenu gent, io men vai a sopar i de festa! [looco]

Fins dema!
doncs no, estaven sentats fent figures de fang XD
bona nit gent, ja le catada la ps3, quina flipada de consola.. pero em quedo amb la meva wii..

¬_¬
uoles gent, jo nkara no he jugat a la ps3 pero me viciat a la meva ps2 a tennis jeje
Bona nit

Jo vull k em funcioni el Frets On Fire cosa k es imposible pero bueno
que tal si hacemos una quedada lo de Barcelona para el próximo finde...
Si a mi me encantaria hacer una kdd

Haver k dice la gente

saludos
jo si en fem una avere si puc akesta vegada...
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611