Catalans aixakeuvus xD (#52)

joe, feia temps que no estava tan chungu un dia despres de festa.. Porto tot el dia ben yonki.. [buaaj]
ja se sap, hi ha resakes i resakes [jaja]
Al final em faré mal tant de cops de cap.. :P

Fins-i-tot el talibà pro-java Cafetino reconeix les virtuts del c++ [toctoc], sobretot perquè aprens en gestió de memòria i pots fer marranades molt maques [looco]
la de 300 millor al cine o a casa?? XD


bones gent!!!

vinc a posar el toc de femení que tant parlar de informàtica no és bo XD


us faré una introspecció al món de les figures de fang i els cendres i altres utensilis XD


primer de tot, us heu de assegurar no tenir un nen gilipolles al costat que vagi arreplegant les figures dels altres nenes per aplastarles... pobrets un se'm va posar a plorar allí, després mentre feu veure que treballeu i esteu amb les crios, li dieu a l'altre noia ara vinc eh' 2 minuts, i te'n vas a la carpa del costat un quart d'hora a viciar-te la sing star, el golf i el snow XD un cop heu recobrat forces per tornar aguantar els crios cridant per a veure qui fa més figures i els més grandets inclou a pares) a veure quí és el més xulo i que aguanta més rato dalt la taula (com el toro mecànic, però en taula de surf) en fin... avui la frase del dia:

"aquí se tiene que hablar en español por cojones, y la propaganda del a universidad la tenéis que traducir al español, porqué esto que es? la universidad del carod-rovira?"

ai señor...lo que la gent de fora de Catalunya es pensa...com pot anar així el món??
Millor que les figures de fang són les lluites en el fang [sati]

Sobre tercermundismes no opino.
M'ha fet riure lu dels pares aix si es que son com crios i aixo d'escapar-te a cantar [plas]

aix i sobre alguns més val no opinar, jo aquest any per setmana santa sort que no haure de sentir res estupid com aixo que quan vaig anar a saragossa ja vaig tenir prou que ensm iressin com si fossim aliens i fent-nos comentaris perque no parlavem castellà
eTc_84 escribió:Al final em faré mal tant de cops de cap.. :P

Fins-i-tot el talibà pro-java Cafetino reconeix les virtuts del c++ [toctoc], sobretot perquè aprens en gestió de memòria i pots fer marranades molt maques [looco]

Només dir una cosa, no soc un talibà pro-java X-D

lodis escribió:la de 300 millor al cine o a casa?? XD

Com una bona pantalla gran no hi ha res ^^

lodis escribió:vinc a posar el toc de femení que tant parlar de informàtica no és bo XD

I ara si és molt sa xD

lodis escribió:... avui la frase del dia:
"aquí se tiene que hablar en español por cojones, y la propaganda del a universidad la tenéis que traducir al español, porqué esto que es? la universidad del carod-rovira?"

ai señor...lo que la gent de fora de Catalunya es pensa...com pot anar així el món??

Puta Espanya profunda
lo bo es qui ha fet aquest comentari és vasc...de bilbao... me oblidat de posar-ho abans XD
lodis escribió:lo bo es qui ha fet aquest comentari és vasc...de bilbao... me oblidat de posar-ho abans XD

Per desgràcia d'indesitjables en tenim a tot arreu
Cafetino escribió:Puta Espanya profunda


Estic d´acord amb tu
Lodis te rao, l'estona que nomes escribiem tius... s'ha desviat el tema als videojocs, despés a la programació... no ens poden deixar sols [666]

Bueno, jo vaig a llegir a Paulo Coelho una estona y a dormir d'hora que demà tinc metge a las 9 del matí, a veure que em diu del meu ditet xD

Bona nit a tots!
0m3gA escribió:Lodis te rao, l'estona que nomes escribiem tius... s'ha desviat el tema als videojocs, despés a la programació... no ens poden deixar sols [666]

És una de les maneres d'spamejar de forma sana xDD

A més, és inevitable, mig eol esta "vinculat" a la informàtica xD
doncs si, hi ha cada un....

bona nit omega!!

(que va, si am i no em molesta que parleu de informàtica, era per fer la conya XD)
0m3gA escribió:

Bueno, jo vaig a llegir a Paulo Coelho una estona y a dormir d'hora que demà tinc metge a las 9 del matí, a veure que em diu del meu ditet xD

Bona nit a tots!


El de la bruixa de Portobello? [amor]


Es que el dissabtevaig escapar i me'l vaig comprar [ayay] per llegir en Setmana Santa
Cafetino escribió:És una de les maneres d'spamejar de forma sana xDD

A més, és inevitable, mig eol esta "vinculat" a la informàtica xD


Si buenu ja aniras coneixen a la Lodis lo Spamer k es xd

I si a EOL a la majoria ens interesa l´informatica
Aya_cat escribió:
El de la bruixa de Portobello? [amor]


Es que el dissabtevaig escapar i me'l vaig comprar [ayay] per llegir en Setmana Santa


No, L'alquimista, per mi era necessari començar la meva aventura particular amb coelho amb aquest llibre xDD

Ara si marxo xD

Bona nit!
lodis escribió:(que va, si am i no em molesta que parleu de informàtica, era per fer la conya XD)

Uix, aleshores continuem [sati]


Osti, hauré de decidir quin anime miro avui, que divendres vaig acabar serie xDD
Chobits potser? xD
s'havia d'intentar XD! [tomaaa]
Joder portu tota la tarda descarregant un monto de cançons del Frets On fire

Espero k m´ho arreglin si no em cagare amb algu xd
Va, ja començo un flame, la PS3 és per casuals.

FIGHT!
si bueno...mira qui anat a parlar...com sou tant santets tots... el que passa es que molts dels meus posts, son a lite ^_^

el alquimista és un dels millors llibres que et pots llegir.
eTc_84 escribió:Va, ja començo un flame, la PS3 és per casuals.

FIGHT!

Jo encara diria més, perquè voleu una consola si no es 100% vostra, ja que només acceptarà el software que dictarà un fastigos directiu de la companyia[/flame]
Cafetino escribió:Jo encara diria més, perquè voleu una consola si no es 100% vostra, ja que només acceptarà el software que dictarà un fastigos directiu de la companyia[/flame]


Home si fan com a la PSP k segur k ho faran k pots manipular el Firware aleshores si k sera una bona consola
educobainbcn escribió:
Home si fan com a la PSP k segur k ho faran k pots manipular el Firware aleshores si k sera una bona consola

Parlo en general, no només de la ps3 :p

Lo del firmware hackejat no és rés més que un apanyo, ja que a més, tens part de l'scene preocupada en crackejar la versió X del firm i una altra part per treure sof "casero" per la consola...
bona nit gent!! una que va ha fer feina XD jaja
Jo tampoc tinc son com dema puc dormir fins l´hora k vulgui
quina sort qe tenen alguns.. [uzi] d'altres ens em d'aixecar a les 6...
mota escribió:quina sort qe tenen alguns.. [uzi] d'altres ens em d'aixecar a les 6...


Joder si jo em tingues k aixecar a les 6 ja estaria dormint fa estona xd
mira al menys ara poder fem cotilleo i merci per avisar XD ja ho he arreglat wahaha que es prepari ;)


jo flipo amb les finalites...si la de a coruña és lo millor que hi ha de les 12...en fin...
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit i fins dema

pd: Visca l´Spam i la seva Reina xd
Sí, encara que soni extrany son casi la 1:30 i me'n vaig a dormir X-D


Bona nit
lodis escribió:mira al menys ara poder fem cotilleo i merci per avisar XD ja ho he arreglat wahaha que es prepari ;)


jo flipo amb les finalites...si la de a coruña és lo millor que hi ha de les 12...en fin...



I Alicante que millor que no sonrigues :o.


Bon diaa

m'he levat a les 6.00 per repassar i si me'n vaig anar a dorir a la 1 passades



Que us vgi bé el dia

Gracies per informar-me lodis ^^
bon dia, avui he dormit com un angelet.. [maszz]
Bon dia jo he dormit fatal pero bueno
Aya_cat escribió:aix i sobre alguns més val no opinar, jo aquest any per setmana santa sort que no haure de sentir res estupid com aixo que quan vaig anar a saragossa ja vaig tenir prou que ensm iressin com si fossim aliens i fent-nos comentaris perque no parlavem castellà


Pues hija, yo siempre que voy a visitar otras zonas de España me tratan con una cortesía y un buenismo bestial, y aún más en Zárágózá, que siempre que voy allí o a Huesca es un auténtico gozo. ¿ Seréis vosotros que váis predispuestos o sugestionados para ver fantasmas o para crearlos ? Alomejor soy yo que no soy un provinciano de mierda.

Cambiando de tercio, ¿ a nadie le cansa la contínua -sobretodo por parte del inefable educobcn- repetición de la palabra "*e*spam" para referirse al hilo tontamente, o aún peor el "encumbramiento" absurdo de Lodis?

SaludoSS RacialeSS.

PD: Sgaesux, de acuerdo contigo, tanto "Lost" como "Prison Break" por fín están virando hacia posiciones interesantes.

PD2: Me ha enviado una carta el ministerio de interior - yo ya creía que era una multa- en la que opto a 1600€ de beca para irme a estudiar inglés un mínimo de tres semanas a : Inglaterra, Irlanda, Malta y atención EEUU, Canadá y ¡¡Nueva Zelanda!!
¿A quien te has trabajado, morr?
seerj escribió:¿A quien te has trabajado, morr?


Mas quisiera yo trabajarme alguna antes de pirarme para las Inglaterras, que llevo varios días de una sequía atroz que me consume.

Si lo preguntas por la beca, resulta que en el curso 05/06 (el del año pasado), solicité una beca de mobilidad y otra para iniciar estudios universitarios, que me concedieron. El viernes, el amable Ministerio de Interior ( ¡Sí!,¡Sí! Aquél que te envía multas de 3000€ por pegar un tipo en un bar antes de un partido en la calle), me dijo que tengo de plazo hasta el 31 de Marzo para solicitar esta nueva beca de cursos de verano en la que las condiciones para entrar son, voilà! :

* Haber nacido entre el 1 de enero de 1977 y el 31 de diciembre de 1989
* Haber obtenido en el curso 2005-2006 alguna de las siguientes becas del Ministerio de Educación y Ciencia:
o Beca de la convocatoria general
o Beca para iniciar estudios universitarios
o Beca de Movilidad


Luego va en orden de ingresos de familia, como mi familia no es que gane mucho y encima soy familia numerosa tengo muchas posibilidades.
Ah, vale, vale, entonces lamentablemente queda fuera de mi alcanze.

A mi también me parece que últimamente los derroteros de éste nuestro hilo han sido decepcionantes, pero bueno.

Salud!
morr escribió:Cambiando de tercio, ¿ a nadie le cansa la contínua -sobretodo por parte del inefable educobcn- repetición de la palabra "*e*spam" para referirse al hilo tontamente, o aún peor el "encumbramiento" absurdo de Lodis?


No se a k te referiras pero aki todos somos unos Spamers

Bueno em piru un rato dew
El morr ha sortit de la cova [carcajad]
educobainbcn escribió:No se a k te referiras pero aki todos somos unos Spamers


Hago referencia al enaltecimiento absurdo e infantil de actitudes reprobables.

Saludos. Voy a imprimir lo de la beca.

PD: ¿Has currado este fin de semana jewect? 150€ que me he sacado yo.
morr escribió:Pues hija, yo siempre que voy a visitar otras zonas de España me tratan con una cortesía y un buenismo bestial, y aún más en Zárágózá, que siempre que voy allí o a Huesca es un auténtico gozo. ¿ Seréis vosotros que váis predispuestos o sugestionados para ver fantasmas o para crearlos ? Alomejor soy yo que no soy un provinciano de mierda.

O potser és que quan vas a la resta d'espanya no sols parlar català amb la gent que hi vas.

Encara que suposo que com a tot arreu, de idiotes no en falten.

Jo no he viatjat gaire per les espanyes, però a als llocs on he anat no m'han mirat pas malament :p
bon dia gent!!


(de res aya, em vaig esperar per avisar-te XD) jajaja


depèn més de la gent que hi viu que de la zona, per exemple quant vaig estar a Madrid va ser quant tot lo de la tornada dels papers ja s'havia fet oficial (abans de que els portessin) doncs bé, vam anar de visita a Salamanca i no ens van dir res, i ma mare i jo pel carrer parlant en catalá justs al costat d'una taula que recollien firmes en contra de la tornada dels papers i allí ningú ens va dir res, igual que en altres llocs, on trobo més queixes és per la zona de València i Saragossa, allí a la més mínima et diuen de tot, et miren malament i si poden de pas et fan el discurset de que : "en España se habla español, todo lo demás son mierdas" així tal qual m'ho han dit.
joder menudo curro de lujo...

Vuelvo al loquero xD, pero ésta vez con un horario onanista.

Del 2 al 13 de Abril, de 10:00 a 18:00, jojojo, no tendré que madrugar y las noches las tendré libres para tajrme libremente xD.

Sueldo por las casi 2 semanas: más o menos 1000 € [toctoc] [toctoc] [toctoc]


[beer]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811