Catalans aixakeuvus xD (#52)

16, 7, 8, 9, 10, 11
en fi, ja tinc una altre feina per aquest finde, promo de yogurts pasqual, algú en vol?? XD
si fossin de danone encara XD!
Jo en vui, ja que soc yogurin Xd
doncs no, em toca pasqual...però la pasta és la pasta a mi com si son marca dia...

però els de maduixa si que m'agraden, espero que ne sobrin i cap a la saca, que d'aquest finde tinc un carregament de caramels de la caixa, bolis, camisetes... però com al estiu amb els gelats res de res XD
Jo aquest estiu si que haure de treballar sigui com sigui
jo al estiu ja se on em toca, com els altres anys...amb els crios XD jajaja, si trobo alguna altre cosa millor però sinó...tampoc si està tant mal, a part que aquest any fijo que em toquen també tots els dinars que ja anàvem curts el anys passat, així que cobraré més pasta que ja me renovat el títol de manipulador d'aliments.
Els bolis son de la caixa? si es axi jo en viu!! xDD des de petit tinc una estranya fixació per aquest bolis [mad]

Jo a l'estiu espero continuar on soc ara, que estic bastant bé xD

PD: Vui una ds, vui una ds... [toctoc]
si, de la caixa i del tidos XD havia un xiquet disfressat de tidos... [looco]

també tinc per enganxar el mòbil i les claus XD jajaja ja que et fas la col·lecció...
Mira al boli i lo de les claus no et diria que no eh!! xD

Multi conversació amb lodis, pel msn y per aquí [ok]

Ja he pujat una foto pel perfil, però encara no es veu.
hi ha cap fil obert per posar els messengers i jo no m'he enterat? o com va això? xD
depen del a feina que tinguin, però no solen tardar molt a valid-es

(jo soc un perill...jaja) el cafetino t'ho pot dir que normalment el segresto per el msn XD


marxo un rato, fins la nit!!
Lo vostre no té nom, me'n vaig a classe i em feu varies pagines noves al fil xDD

educobainbcn escribió:No parleu de MSDOS em fa fastic xd

El mític msdos mereix un respecte :p

educobainbcn escribió:X lo k m´han dit la meva pantalla no reconeix MSDOS i em cabreja xk el Frets On fire crec k esta fet x MSDOS i x aixo no puc jugar i x aixo em fa tanta rabia el MSDOS

El fof no està fet per msdos, es per windows

lodis escribió:en fi, ja tinc una altre feina per aquest finde, promo de yogurts pasqual, algú en vol?? XD

Jo també en vull ^^

lodis escribió:(jo soc un perill...jaja) el cafetino t'ho pot dir que normalment el segresto per el msn XD

Imagen
Jo em deixo segrestar eh! però després no val deixar-me anar així com així dient que si menjo massa, que si els diners del rescat no compensen tot el que t'has gastat en menjar per mi... xDD

El gif de cafetino crec que ho diu tot xDD
Bona tarda ja soc aqui

El k en fara un amic xk em vagi el FOF sera pujar la seva pantalla i conectarla al meu PC, aleshores l´arrancara i cambiara la resolucio fins k la meva pantalla vagi be el joc
cafetonet t'he robat el gif m'ha molat. eis pos a mi m'agrada que em segresti [sonrisa]



Anda que no em va fer companyia n ires ahir a la nit
Aya_cat escribió:cafetonet t'he robat el gif m'ha molat. eis pos a mi m'agrada que em segresti [sonrisa]

Fes fes, jo el vaig "robar" a algú de 4chan farà un parell de setmanes X-D
gràcies bonica [amor] jo també vull ser segrestada per tu!!!! [inlove]


ale per fi em posat una regleta per tapar els cables del pc... me quedat sense llum perqué estan fen obres...


és el millor de la peli ^_^ "perezoso power" !!! XD jajaja

no es veritat jo no soc tant dolenta [mamaaaaa]
A mi encara no m´ha segrestat al msn la Lodis, pero si ho fa ja ser k fer jo
uoles gent, avui es la primera vegada q em passu per aki... dec estar de baixa jejejeje, el q té adormirse i fotre el camp corrent cap al cole i no tornar a kasa fins ara [toctoc]
Uo lo que acabo de veure

http://www.noticies.cat/pnoticies/notItem.jsp?item=noticia&idint=182091 escribió:La COPE i Losantos hauran d'indemnitzar ERC amb 60.000 euros per comparar-la amb ETA
mes gran mida del text

Segons ha sabut TV3, l'Audiència de Barcelona ha condemnat la COPE i el seu locutor dels matins, Federico Jiménez Losantos, a indemnitzar amb 60.000 euros Esquerra Republicana de Catalunya i els seus líders, Josep-Lluís Carod-Rovira i Joan Puigcercós. Després de la reunió de Carod-Rovira amb la cúpula d'ETA el 4 de gener del 2004, el locutor va comparar reiteradament la formació republicana amb la banda terrorista i va acusar Carod-Rovira de pactar-hi. També va qualificar Puigcercós de terrorista reciclat.

Davant el discurs de Jiménez Losantos, la formació independentista i els seus líders el van demandar i ara l'Audiència de Barcelona els ha donat la raó. A banda de la indemnització econòmica, la justícia condemna el locutor a publicar la sentència en dos diaris, l'"Avui" i "El País", i en dues emissores de ràdio, Catalunya Ràdio i la Cadena SER. Jiménez Losantos encara pot recórrer contra la sentència davant el Tribunal Suprem.


Ja li està bé
La COPE i Losantos hauran d'indemnitzar ERC amb 60.000 euros per comparar-la amb ETA



avui es un dia de bones noticies [plas]
Aya_cat escribió:uooles

jelowwww
Aya_cat escribió:uooles


ola

La COPE i Losantos hauran d'indemnitzar ERC amb 60.000 euros per comparar-la amb ETA


[plas] [plas] [plas] [plas]

K es fotin akets cabrons de merda de la cope sobre tot el puto Losantos
ja se sap q hi ha gent per tot i Lossantos no és una excepció [tomaaa]
mira en aquest món ha de haver-hi una mica de tot
a això em refereixu, sense diversitat no hi hauria tot el q hi ha, exemple: sense l'oposició segur q el govern aniria pitjor, és només una teoria XD
au va!! ara me diràs que la oposició fa meravelles??
Si no estigues la oposisio no hi haurian pikes politics xd
no dic q l'oposició sigui bona home.... sinó q és com un "animador" q fa q el govern no s'adormi...
A vegades el que fa es caldejar l'ambient
oscuros escribió:no dic q l'oposició sigui bona home.... sinó q és com un "animador" q fa q el govern no s'adormi...


+1
hola gent! quan de temps


adew gent fins un molt de temps mes jejej [burla2] [burla2] [burla2]
aparició estel·lar la teva Rock... [jaja]
lodis escribió:aparició estel·lar la teva Rock... [jaja]

:cool: :cool: :cool:

bona nit! un consell a les joves promeses, no feu mates!!!!! [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]
L'oposició pepera deixa molt que desitjar
uF, política al fil..

PD: Estrenant firma [toctoc]
Cafetino escribió:L'oposició pepera deixa molt que desitjar


Els del PP son uns cabrons
eTc_84 el homenet que va escriure lo de la teva firma si que es un figura xD. El millor de tot es que encara va donant pel sac a altres forums.
roig escribió:eTc_84 el homenet que va escriure lo de la teva firma si que es un figura xD. El millor de tot es que encara va donant pel sac a altres forums.

xDDDDDDDDDDD
Si tu sabessis... tens un MP.

PD: La firma encara no està acabada.. estic fent lo de les estrelletes :)
M'agradaria veure la imatge del jimenez losantos donan-li un talo de 60.000€ al Vendrell de erc, ex de terra lliure [qmparto] [qmparto] [qmparto]
eTc_84 escribió:PD: Estrenant firma [toctoc]

No és un pel grossa?
Buenu gent

Piru a dormir

Bona nit
Cafetino escribió:No és un pel grossa?

Jo crec que no.. però si ho és, ja l'editaran..
eTc_84 escribió:Jo crec que no.. però si ho és, ja l'editaran..

Que rebel [jaja]
etc, tornes a ser activista o k? (he mirat els links de les estrelletes)
Vigila amb la moderacio endurida xDD
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11