doncs no, em toca pasqual...però la pasta és la pasta a mi com si son marca dia...
però els de maduixa si que m'agraden, espero que ne sobrin i cap a la saca, que d'aquest finde tinc un carregament de caramels de la caixa, bolis, camisetes... però com al estiu amb els gelats res de res
jo al estiu ja se on em toca, com els altres anys...amb els crios jajaja, si trobo alguna altre cosa millor però sinó...tampoc si està tant mal, a part que aquest any fijo que em toquen també tots els dinars que ja anàvem curts el anys passat, així que cobraré més pasta que ja me renovat el títol de manipulador d'aliments.
Lo vostre no té nom, me'n vaig a classe i em feu varies pagines noves al fil xDD
educobainbcn escribió:No parleu de MSDOS em fa fastic xd
El mític msdos mereix un respecte
educobainbcn escribió:X lo k m´han dit la meva pantalla no reconeix MSDOS i em cabreja xk el Frets On fire crec k esta fet x MSDOS i x aixo no puc jugar i x aixo em fa tanta rabia el MSDOS
El fof no està fet per msdos, es per windows
lodis escribió:en fi, ja tinc una altre feina per aquest finde, promo de yogurts pasqual, algú en vol??
Jo també en vull ^^
lodis escribió:(jo soc un perill...jaja) el cafetino t'ho pot dir que normalment el segresto per el msn
Jo em deixo segrestar eh! però després no val deixar-me anar així com així dient que si menjo massa, que si els diners del rescat no compensen tot el que t'has gastat en menjar per mi... xDD
El gif de cafetino crec que ho diu tot xDD
educobainbcn
Baneado
1.309 mensajes y 1 foto desde feb 2007 en Barcelona
El k en fara un amic xk em vagi el FOF sera pujar la seva pantalla i conectarla al meu PC, aleshores l´arrancara i cambiara la resolucio fins k la meva pantalla vagi be el joc
uoles gent, avui es la primera vegada q em passu per aki... dec estar de baixa jejejeje, el q té adormirse i fotre el camp corrent cap al cole i no tornar a kasa fins ara
http://www.noticies.cat/pnoticies/notItem.jsp?item=noticia&idint=182091 escribió:La COPE i Losantos hauran d'indemnitzar ERC amb 60.000 euros per comparar-la amb ETA mes gran mida del text
Segons ha sabut TV3, l'Audiència de Barcelona ha condemnat la COPE i el seu locutor dels matins, Federico Jiménez Losantos, a indemnitzar amb 60.000 euros Esquerra Republicana de Catalunya i els seus líders, Josep-Lluís Carod-Rovira i Joan Puigcercós. Després de la reunió de Carod-Rovira amb la cúpula d'ETA el 4 de gener del 2004, el locutor va comparar reiteradament la formació republicana amb la banda terrorista i va acusar Carod-Rovira de pactar-hi. També va qualificar Puigcercós de terrorista reciclat.
Davant el discurs de Jiménez Losantos, la formació independentista i els seus líders el van demandar i ara l'Audiència de Barcelona els ha donat la raó. A banda de la indemnització econòmica, la justícia condemna el locutor a publicar la sentència en dos diaris, l'"Avui" i "El País", i en dues emissores de ràdio, Catalunya Ràdio i la Cadena SER. Jiménez Losantos encara pot recórrer contra la sentència davant el Tribunal Suprem.
Ja li està bé
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
Editado 1 vez. Última: 26/03/2007 - 21:18:29 por oscuros.
roig escribió:eTc_84 el homenet que va escriure lo de la teva firma si que es un figura xD. El millor de tot es que encara va donant pel sac a altres forums.
xDDDDDDDDDDD
Si tu sabessis... tens un MP.
PD: La firma encara no està acabada.. estic fent lo de les estrelletes