Catalans aixakeuvus xD (#52)

17, 8, 9, 10, 11
Segons la meva familia si jo estic un pel boja es gracies a la tramuntana

Pero buenos que encara em queda molt per comprar un pis

p.d: Bona nit a tots
Bona nit Aya

Jo tambe em piru a dormir

Bona nit i fins dema
bona nit gent, em piru a sobar a veure si demà em trobu b i em passu pel cole ZzzZZ
bona nit guapa!!

vagi bé a sitges ^_^
Lodis, que fas venint i anant del msn? tinc sindrome d'estocolm xDDD

EDIT: Entenguis, posant-se ausente i connectada cada 2x3 :Ð
[jaja] [jaja]

es per el protector de pantalla XD quant salta salta el msn XD

ara ja el tinc canviat ^_^
guapetona!! encara rondes per aquí?? [sonrisa]
Bon dia ^^

Ales avui fins les 9 res de res :-p
Cafetino escribió:Bona tarda
EDIT: Ara veig que per aqui tinc una carta del ministeri i una altra del agaur dient-me que puc optar a una beca per anar a estudiar anglès a l'estranger

Estic temtat de tirar la solicitud, a veure si hi ha sort, encara que el meu anglès tan en listening com en speaking em costa una mica


Cabrón, yo ya he puesto lo mismo antes. Date prisa que es hasta el 31 de Marzo, lo tienes que enviar por correo administrativo ( cuesta un poquillo más de 2€).

Luego tarda un máximo de tres meses en hacerse realidad, pero 1600€ vienen de puta madre. Jojojo, alomejor nos vemos en el extranjero.

PD: ¡ Feos y malvados ! No queda otra salida, ¡ prostitución !
http://www.youtube.com/watch?v=31esOvVNnQU
PD2: Me voy a hacer un tatuaje - la telaraña típica de pankis y skins- en el hombro en breves. 120€ la broma.
morr escribió:Cabrón, yo ya he puesto lo mismo antes. Date prisa que es hasta el 31 de Marzo, lo tienes que enviar por correo administrativo ( cuesta un poquillo más de 2€).

Tenint en compte lo inútils que són els de correus a mi em va arribar ahir la carta.

Tinc algun que altre dubte, però hi fotrem un parell de pebrots i llestos.

Sobre enviar-lo suposo que això es fa per correus no?

morr escribió:Luego tarda un máximo de tres meses en hacerse realidad, pero 1600€ vienen de puta madre. Jojojo, alomejor nos vemos en el extranjero.

jeje, tot és possible, el món és gran i petit a la vegada :p
Sí, se hace en Correos.
morr escribió:PD2: Me voy a hacer un tatuaje - la telaraña típica de pankis y skins- en el hombro en breves. 120€ la broma.

Un colega skin de Palau tb se la ha hecho hace nada, encima en el mismo sitio xD; y sobre el mismo precio. La suya ocupa todo el hombro, no sé como será la tuya, pero eso a ése precio, es una ganga.
Que bona estava la truita de patates de me mare n_n

---

Lodis tinc una coseta per tu X-D
a mi ma tocat verdura... no es q no m'agradi pero no mata :(
jo estic mirant vaires beques, també compto amb el fet de família nombrosa i el salari que entra a casa, encara que a part de a fora, també estic mirant la sèneca, perqué m'interessa Madrid.


ja fa 3 dies que plovisca, fa fred i està tot el dia núvol, merda de temps...


edit: que ja has arreglat lo de ahir nit?? ^_^ ara vinc al msn jeje
lodis escribió:jo estic mirant vaires beques, també compto amb el fet de família nombrosa i el salari que entra a casa, encara que a part de a fora, també estic mirant la sèneca, perqué m'interessa Madrid.

Uo, familia nombrosa? quants sou a casa?
casa meva, de mon pare, algo bo tenia que tenir que mon pare es tornés a casar XD


pd: us deixo que marxo fora lo que queda de dia.

aya, quant arribi a casa et deixaré toxaco al msn vale??que encara no te vist el pel.

a veure si xapeu el fil XD
lodis escribió:casa meva, de mon pare, algo bo tenia que tenir que mon pare es tornés a casar XD

I quants sou en total, si no és molta molestia? :p
jo i dos més XD lo just. ejej.

d'aquí un ratet vaig a cobrar de les feines ^_^ [666] que feliç que seré. i que m'expliquin algo del nou curro del finde, que s'ha suspès lo dels yogurts!! jo que me'n volia emportar cap a casa...
lodis escribió:d'aquí un ratet vaig a cobrar de les feines ^_^ [666] que feliç que seré. i que m'expliquin algo del nou curro del finde, que s'ha suspès lo dels yogurts!! jo que me'n volia emportar cap a casa...

Esta clar, no et volen aprop dels yogurins X-D
doncs cobraré lo mateix i amb menys hores de feina XD

ets dolent [buuuaaaa]

tu ets més viejo que jo així que... XD
lodis escribió:doncs cobraré lo mateix i amb menys hores de feina XD

Aixi encara esta molt bé la cosa :p

lodis escribió:tu ets més viejo que jo així que... XD

Això sembla, però no per gaire [sati]
uauu us porteu un any... em sembla q no hi ha gaire diferencia [jaja]
lodis, que sortiràs corrent a comprar-te la DS? xDD

Buff, quina mandra em fa treballar des de casa, quines ganes de que es curi el dit y poder sortir de casa, que em tiro tot el dia menjant xDD
oscuros escribió:uauu us porteu un any... em sembla q no hi ha gaire diferencia [jaja]

Jo encara diria mes

No arriba a l'any [sati]
si tu ets del 84, i jo del 85, és un any XD jajaja


que va, la ds per al cumple, potser amb sort cau com a regal XD
lodis escribió:si tu ets del 84, i jo del 85, és un any XD jajaja

Si, però si filem prim ja no és un any, tu ets del 04/1985 i jo del 06/1984 X-D
un any és un any XD jajaja va si vols 10 mesos... perqué no diguis
lodis escribió:un any és un any XD jajaja va si vols 10 mesos... perqué no diguis

Veus, si en el fons ets una bona persona [Ooooo]
Bona tarda

lodis escribió:a veure si xapeu el fil XD


Sense tu sera dificil, pero keden pocs misatges aixi k ha tancar fil sense la lodis
jo ho se que soc bona persona XD si soc un angelet jajaja
educobainbcn escribió:Sense tu sera dificil, pero keden pocs misatges aixi k ha tancar fil sense la lodis

N'estàs segur? xDD
oscuros escribió:uauu us porteu un any... em sembla q no hi ha gaire diferencia [jaja]

Hi ha més pro's que contres.. [jaja][jaja]
eTc_84 escribió:Hi ha més pro's que contres.. [jaja][jaja]

Per exemple?
que vol dir amb això??

està clarisim, jo soc més guapa XD
lodis escribió:està clarisim, jo soc més guapa XD

Això està per decidir, aqui cal un concurs de miss del fil xDD
home, no em diràs que tu ets guapA XD a tot cas guapo ^^
lo del concurs el kurras que es presenta a mister eol XD
Vols que participi o faci de jurat? xD
fem un de misters al fil i després ja farem el de miss
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11