Catalans aixakeuvus xD (#52)

17, 8, 9, 10, 11
Bon dia


---

Lodis, ho sento, acabo de veure que ahir em vas dir algo pel msn i no et vaig contestar [+risas]
bon dia. Quin mal anar a practiques a les 8..
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Aviam si algú sap on trobar el concert d' en LLuis LLach que van emetre el dissabte per TV3 que el meu pare està d' un pesat... :o
Bon dia a tots!!

Com va el poc dia que portem? Jo estic a casa, ara escoltant algunes cançons que feia temps que no escoltava jeje, quins records xD

PD: Uee, ja es veu la foto del meu perfil xDD
Yo estic aqui al PC sense fotre res xd

Aixi em pasare 2 setmanes xd
http://img134.imageshack.us/my.php?image=pbfreakvz7.png

jejeje, aquí en el búnker donde resistimos los últimos íberos, ya hemos visto esa imagen.

¡ Resistir es vencer!

asturianuquenovivióel1934 escribió:Mira hijo, conozco PERSONALMENTE la mayoría de puticlubs de Asturias. Cosas de las compañías, ya sabes


Buen trabajo de búsqueda y de información de primera mano. Felicidades jewetc.
Yo ara em piru a duchar

fins despres
kurras escribió:bon dia. Quin mal anar a practiques a les 8..

Les 8.... aquesta hora existeix? [poraki]


Apa, vaig a fer el dinal :p
PuMa escribió:Aviam si algú sap on trobar el concert d' en LLuis LLach que van emetre el dissabte per TV3 que el meu pare està d' un pesat... :o



doncs per la mula segur que surt en algun moment o altre, però també tens la opció de la pagina de tve 3, a lo de 3 a la carta, on pots mirar programes que ja s'hagin fet...


no passa res cafetonet, si vaig escriure i pirar XD jajaja


estic donant instruccions a ma mare per gravar música que ja no es torna a recordar com es fa...la que es pot liar...
Bona tarda ja he acabat de dinar

Lo del concert proba de miraro tambe a youtube
Bona tarda

tots els pares iguals l'any passat em van trucar mentres estava a Paris només per preguntar com es baixa musica per la mula [decaio]



Ales vaig a angles i fins el 10 d'abril res de res [plas]
Si buenu tots els pares son iwals

La meva mare no sap ni navegar x internet xd
intenet si que ho saben fer anar [jaja]
uis, jo ho tinc ben montat sempre que he de buscar coses per a treballs i em fa pal li dic a ma mare, es passa aquí tot el rato que faci falta per trobar-me coses [plas] això si, coses en castellà o català XD
lodis escribió:uis, jo ho tinc ben montat sempre que he de buscar coses per a treballs i em fa pal li dic a ma mare, es passa aquí tot el rato que faci falta per trobar-me coses [plas] això si, coses en castellà o català XD



la meva fa el mateix només cal dir-li una cosa que a la nit ja et porta la informació
juer... "mares-diccionari" eu pensat en patentaru [jaja]
morr escribió:Buen trabajo de búsqueda y de información de primera mano. Felicidades jewetc.

[qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

És el que tenen les fonts conspiranoiques... són extretes de llocs de dubtosa reputació [jaja]

PD: Frikis.
uiiiii per aki frikis uns kuants... jo no [jaja]
Gent! com va la tarde?? yo treballant y escoltant / veient un concert de Nach del disc "Poesía difusa", com m'agrada [amor]

Nach - Poesía difusa escribió:Soñador, aún duermo con Peter Pan a mi lado,
Preguntándome si alguien ahí fuera entenderá a un tipo tan complicado,
Pero una extraña fuerza me persigue,
Me dice tú simplemente vive, tu simplemente escribe,
Decide en tiempo record y olvida el rencor,
Y recuerda lo que el viejo dijo..."hijo, en lo que sea pero el mejor"
Bona tarda

Ara quan he sortit de la uni ha tocat a anar a fer un pont al cotxe de me mare que s'ha quedat sense bateria... maques les xispes que han saltat mentre intentava connectar els cables xDD

---

EDIT: Ara veig que per aqui tinc una carta del ministeri i una altra del agaur dient-me que puc optar a una beca per anar a estudiar anglès a l'estranger

Estic temtat de tirar la solicitud, a veure si hi ha sort, encara que el meu anglès tan en listening com en speaking em costa una mica
Bon vespre gent

Aket es el meu Post 400

Nomes em keden 100 x ficar el k vulgui al Status aunke encara no se k ficar xd
Aya_cat escribió:uoless


Ola Aya
Bona nit gent!

Ara mateix estic maleïnt a ma germana... un puto treball que faig i que he d'entregar demà, que és un cada 4 mesos com a molt! POS NO HI HA TINTAAAAAAAA!!!! [+furioso]

[mamaaaaa] Que he fet per mereixer això?
Joder ROUSE aixo si k es mala sort
Pos si.. espero que a la professora no l'importi que estigui tot el text de color lila [tomaaa]
educobainbcn escribió:Bon vespre gent

Aket es el meu Post 400

Nomes em keden 100 x ficar el k vulgui al Status aunke encara no se k ficar xd


Et reportare els misatges que siguin spam pk te'ls descontin xDDD


es conya xDD
*Rouse* escribió:Pos si.. espero que a la professora no l'importi que estigui tot el text de color lila [tomaaa]


Al meu insti com hagi un Error de tinta treball suspes i no pots ficar excuses, putos profes

Esperu k a tu no et pasi i k tinguis sort
Acabo de ver 300. Menudas risas... Entre el mariconismo PERSA, los discursos sobre la libertad de los ESPARTANOS, los escudos ATENIENSES de los ESPARTANOS, los más mariconismos persas, los RINOCERONTES DE COMBATE, los MEGAHIPERCHUPIELEFANTES DE MIL METROS DE COMBATE, LO GOAUL QUE ERA JERJES, el URUK-HAY DEL NORTE, el QUASIMODO-GOLLUM y demás, de las comedias más agradables que he visto en los últimos tiempos xD.

Por cierto, película que me pensaba que iba a ser un chasco y es muy recomendable: HANNIBAL RISING.
NGC escribió:
Et reportare els misatges que siguin spam pk te'ls descontin xDDD


es conya xDD


Ja se k es conya xd pero aki un 99.9% dels misatges son Spam
educobainbcn escribió:
Ja se k es conya xd pero aki un 99.9% dels misatges son Spam

Ho dubto [toctoc]
educobainbcn escribió:Ja se k es conya xd pero aki un 99.9% dels misatges son Spam
pero tampoc cal estar recordant-ho continuament.. [tomaaa]
Cafetino escribió:Ho dubto [toctoc]


El k dubtes k el 99.9% dels misatges siguin Spam?
educobainbcn escribió:
El k dubtes k el 99.9% dels misatges siguin Spam?


Els teus si, els meus no :P
NGC escribió:
Els teus si, els meus no :P


[+risas]
Bona nit, vaig a fer algo de feina :p
Bueno gent, marxo a veure House!!

Bona nit a tots!!
bones!!!

que tal el dia? jo he fet força el vago i demà encara més jaja lo millor, demà vaig a cobrar ^_^

no em crec que marxis a fer feina cafetonet, confessa que vas a veure anime ^_^
jo demà a sitges un lloc desconegut on maaaaai hem anat

aixo si no fem classe
lodis escribió:no em crec que marxis a fer feina cafetonet, confessa que vas a veure anime ^_^

No estic mirant anime, encara que sembli mentida :p
que aneu de visita al cau ferrat??

a mi m'agrada molt Sitges, si tingués pasta em compraria un pis allí, a poder se un del passeig ^_^ tinc clixades un parell de cases sempre que hi vaig me les quedo un bon rato mirant
si anem al cau ferrat pero es que jah em anat 4 vegades aquest, perque quan anem a veure pelis en frances anem alla

jo si em compro un pis seria per l'Emporda
buff jo a l'empordà ni de conya... m'agrada el vent però no tant
[Ooooo] jo amb la tramuntana m'hi porto bé
Aya_cat escribió:jo si em compro un pis seria per l'Emporda

Compte no et quedi gaire aprop la cova de l'etc xD
Jo udiu el vent

I si he de comprar un pis seria a prop de bcn
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11