Catalans aixakeuvus xD (#52)

lodis escribió:depèn més de la gent que hi viu que de la zona, per exemple quant vaig estar a Madrid va ser quant tot lo de la tornada dels papers ja s'havia fet oficial (abans de que els portessin) doncs bé, vam anar de visita a Salamanca i no ens van dir res, i ma mare i jo pel carrer parlant en catalá justs al costat d'una taula que recollien firmes en contra de la tornada dels papers i allí ningú ens va dir res, igual que en altres llocs, on trobo més queixes és per la zona de València i Saragossa, allí a la més mínima et diuen de tot, et miren malament i si poden de pas et fan el discurset de que : "en España se habla español, todo lo demás son mierdas" així tal qual m'ho han dit.


Efectivamente. Eso me lo han dicho en Cataluña, en Inglaterra, en Grecia, en Francia... con la lengua habitual del hablante en cuestión. No es un problema inherente de los pueblos sino de la in-cultura de la gente y su cerradez de mente.

Igualmente, " donde fueres haz lo que vieres", para los sajones de este hilo " In Rome do as romans do".

PD: Seerj, te lo dije en su momento, y me reafirmo ahora, ¿ Ves posibilidades de una nueva entrada al loquero - en calidad de doctor-?
doncs si que está bé el curro ^_^ sobretot la relació hores - paga jaja
tu aprofita.

jo volia curra aquesta setmana santa, però ens han posat exàmens just la tornar i no es plan, lo que trobi en findes com aquest i el següent i ja veurem.

per això ho dic, que és més qüestió de les persones, que no pas si es de fora de Catalunya o no.
morr escribió:
Efectivamente. Eso me lo han dicho en Cataluña, en Inglaterra, en Grecia, en Francia... con la lengua habitual del hablante en cuestión. No es un problema inherente de los pueblos sino de la in-cultura de la gente y su cerradez de mente.

Igualmente, " donde fueres haz lo que vieres", para los sajones de este hilo " In Rome do as romans do".

PD: Seerj, te lo dije en su momento, y me reafirmo ahora, ¿ Ves posibilidades de una nueva entrada al loquero - en calidad de doctor-?





¿Un doctor? Pfff, ahí los únicos doctores que hay son doctores en psiquiatría, cosa que conlleva 10 años de estudio, y cómo que no xD. Trabajador social, P.A. y/o Auxiliar de enfermería es más aceptable, de cualquier manera, el espectro de trabajo dentro de la diputación es muy amplio, no solamente en el ramo sanitario (aunque si es donde más gente hace falta).

Yo ahí he "metido" a muchos colegas, no es nada ilegal, dudosamente legal o chanchullesco, dejo un curriculum en recursos humanos y cuando haga falta gente, que siempre hace falta, sobretodo en épocas festivas, suelen llamar, y si cumples, no será la única vez que te llaman. Ahora, en éstos casos, las posibilidades se reducen sólamente a P.A. o auxiliar de Enfermería.

Si estás interesado ya sabes, MP :P. Yo de momento en mis tiempos libres hecho una ojeada a un manual (aún no la he hecho la ojeada, pero bueno xD) para psiblemente intentar entrar en la bolsa de trabajo para que me llamen más asiduamente, que la prueba me han comentado que es bastante facililla.

Joder es que tener un sueldo de funcionario es un lujo, coño, espero de mayor ser uno, sin lugar a dudas xD. Cobras aprox. 10 € la hora y luego las extras o festivos las cobras como si fueras hijo de Ibrahim Zimermann xD. Ya lo he dicho, siendo pesimistas cobraré unos 1000 € por 12 miseros días xD.
Pues cuando pase semana santa te envio lo más seguro el MP que se me acaba el chollo del curro en que estoy ahora.

Una pregunta,¿ alguna vez has tenido que limpiar la mierda del paciente ? No es que se me caigan los anillos, lo haría y punto, pero es para saberlo.

Ya sé que no era de doctor hombre, era coña.
Grifore escribió:olaaaaa xd

jelouuuu

seerj escribió:joder menudo curro de lujo...

Vuelvo al loquero xD, pero ésta vez con un horario onanista.

Del 2 al 13 de Abril, de 10:00 a 18:00, jojojo, no tendré que madrugar y las noches las tendré libres para tajrme libremente xD.

Sueldo por las casi 2 semanas: más o menos 1000 € [toctoc] [toctoc] [toctoc]

No està gens malament :p


A mi de l'ambulatori des de nadal que no m'avisen per res, i en part no m'estranya, ja que em van dir que a partir d'aquest any es miraven amb lupa els gastos i allà hi havia potser 'massa' gent treballant
Nunca, la verdad, ese tipo de pacientes están en la sala de demencias por lo general, y suelen meter a chicas ahí, xD. De todas maneras, los novatos siempre pecan y si por ejemplo el contrato es de 3 meses, se de casos que un par de días o tres han tenido que estar ahí.

Tampoco he tenido, a excepción de un día que estuve en Hospitalización (casos de ingresos temporales que pasan ahí X días o noches), que usar la fuerza, de cualquier manera, nuca estás solo y siempre hay refuerzos por si en ésos sitios se tuerce la cosa, que no suele pasar, la verdad.

Por lo general tu trabajo, si es de mañana, se basa en poner camas, dar la medicación del almuerzo y la comida y si es el caso, preparar los enseres para comer, aunque en casi todos los pabellones se lo curran los mismos enfermos a modo de terapia. Si es de tarde, tu trabajo es mucho menor, por por general no hacen el huevo. Y de noche ni te digo ya, el de noche es el de pro, si, acabas molido por el cambio horario, pero el sueldo, es EL DOBLE casi de lo que comentaba antes, y ahí si que no haces nada, pero nada, nada.
Osti seerj, però el torn de nit és digne de tota una peli de terror [plas]
doncs no está gens mal i a més si els pacients amb més problemes no estan dins la teva feina.


per cert, heu vist la que ha tornat a liar ERC?? ara li donen la presidència a Mas si aquest fa un referendem...
lodis escribió:per cert, heu vist la que ha tornat a liar ERC?? ara li donen la presidència a Mas si aquest fa un referendem...

Ja els hi val....

---

Apa me'n vaig a classe [bye]
entre això i les opes a endesa... tenim culebron per temps XD
lodis escribió:per cert, heu vist la que ha tornat a liar ERC?? ara li donen la presidència a Mas si aquest fa un referendem...


Que lo hagan, que vean el resultado y así me reiré un rato. Eso sí, luego haremos otro referendum para hacer que un mosso de Saura deje mudo a Carod y a toda su asquerosa prole.

Imagen
Imagen

PD: Joder con los de bicéfala, cada vez hacen productos más ocurrentes.
Hola a tots!

Com porteu el dia? jo ara vaig a treballar una estona desde casa, y aquest matí eh anat al metge per res, m'ha donat hora per d'aqui a 2 setmanas aprox ¬¬"

Porto uns dias pensant si comprarme o no la DS Lite, ja tinc la PSP, pero tots els meus amics tenen la ds y están viciadisims, no se que fer!! [+furioso] si tingues un sou més gran anaria de cap, pero com no es aixi, m'ho he de pensar xD
morr, ets un exhibicionista XD que fas ensenyat la teva col·lecció de roba interior? [jaja]


pd: omega, comprat la dns XD jo ho faré ara que s'acosta l'aniversari ^_^
Jo de huesca i altres bandesn o dic res Tan a Navarra, Huesca, com en altres llocs on t'he anat mai m'han dit res. Claru que hi ha a tota arreu que et miren malament per parla una llengua quen o sigui el castellà.


jo vaig a estirarme una mica al llit que he dormit poc. si eren casi les dues quej o seguia donan voltes per la casa i a sobrem 'he aixecat a les 6 [buuuaaaa]


I això d'ERC pensava que era una broma de les de la radio no es poden estar quiets no ...
Aya escribió: he dormit poc. si eren casi les dues quej o seguia donan voltes per la casa i a sobrem 'he aixecat a les 6 smile_[buuuaaaa]

+1 però jo m'he llevat a les 8 a base dels 40 principals a tota ostia[uzi]
lodis, segurament acabi per comprarla, peró em costa molt prendre aquestes decisions, sobretot coneixent a la meva mare y el que em dirà... pero bueno...

Vaig a fer una mica de publicitat dels meus posts xDD pero si voleu podeu passar per aquí y donar consell xD -> http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=733550
jajaaj amb lo marujes que som el trio XD ara ens passem a veure el que ^_^ a que si xiquetes?? XD

per cert, d'on ets?

jo en tinc ganes i ma mare no te res a dir quant m'ho pago jo, ara la dona li ha pegat per dir que te ganes de tenir alguna per ella...en fin, amb sort a veure si la timo per agafar la wii XD
lodis escribió:jajaaj amb lo marujes que som el trio XD ara ens passem a veure el que ^_^ a que si xiquetes?? XD

per cert, d'on ets?

jo en tinc ganes i ma mare no te res a dir quant m'ho pago jo, ara la dona li ha pegat per dir que te ganes de tenir alguna per ella...en fin, amb sort a veure si la timo per agafar la wii XD


[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Jo no veig a la meva jugant ni a la wii ni a la DS xDD, ma mara avans em deia que cuan jo tingues un sou podria comprarme cosas, ara que el tinc sempre te comentaris negatius per tot el que vull comprar.

Soc de Barcelona ciutat.

A veure si despres m'animo y cerco alguna foto pel perfil, que tinc una al movil meva que m'agrada xDD
la meva si que li agrada, la wii perqué es veu que una de els seves amigues la te a casa (bueno per son fill) i la vap robar aquest finde i li ha agradat XD ella es viciava la tetris o al columbs del a mega dirve XD jajaja jo amb la dns ja em conformo ^_^

en se d'un altre pare que te la dns per ell i no la vol compartir massa eh que si? [carcajad]
os vuelvo a molestar... sabeis algun programa de vocabulario de catalana? si puede ser que sea interactivo...

He buscado y no he encontrado nada...

A ver si me podeis echar una manita

Moltes gracies!

Un saludo!
shhhhhhhhh que per la nit li agafo XD!

a casa meva mai han estat de consoles es més el meu germà va anar esalviant per comprarse la play (que no podia pensar ni en jugar-hi) .

pero eso que amb el meu pare de dia ni pensar-ho U.u
Javierkun escribió:os vuelvo a molestar... sabeis algun programa de vocabulario de catalana? si puede ser que sea interactivo...

He buscado y no he encontrado nada...

A ver si me podeis echar una manita

Moltes gracies!

Un saludo!


te quoteo para que alguien lo vea, porqué yo ni idea, como no sea en alguna web oficial..

pd: aya, j ja to vaig dir, li has de robar, l'amagues i quant la busqui li dius, veus papa tant de brain training i et fas vell i perds la memòria [burla2]
Yo prefereixo la PSP xk la DS no em mola
es que en webs oficiales no encuentro nada... es que puede que dentro de poco me vaya a vivir unos años a barcelona a hacer el superior... y quiero estar bien preparado y aprender todo lo que pueda...

Hace poco se abrio un hilo sobre La pell freda... creeis que podria leerlo en catalan? para ir aprendiendo segun voy leyendo o es demasiado complicado?

Un saludo!
en lite hay el hilo, lo que podrías hacer es tener los dos libros, catalán y castellano, para poder mirar lo que no entiendes aunque el vocabulario no es muy complicado, quizás alguna palabra suelta; es un buen libro, yo te lo recomiendo.

ya te preguntaré que conozco alguno del foro que también quiere aprender que me diga dónde a buscado.
Ok gracias probare a leerlo en catalan y si lo veo muy dificil pues lo comprare en castellano o algun diccionario en catalan...

Un saludo!
Jur, pensaba que te referías a un corrector ortográfico y ya te había encontrado uno xD

http://softcatala.org/wiki/Enlla%C3%A7os_de_llengua#Recomanacions.2C_reculls_i_normatives

Aquí tienes alguna cosa, aunque está también en catalán, pero no creo que sea demasiado dificl de entender.
si tienes dudas pásate por aquí o en el mismo hilo de lite que rondamos unos cuantos catalanes por allí ^_^
os vuelvo a molestar... sabeis algun programa de vocabulario de catalana? si puede ser que sea interactivo...

He buscado y no he encontrado nada...

A ver si me podeis echar una manita

Moltes gracies!

Un saludo!


Yo uso el salt 3.0, que está hecho para valenciano pero vamos pilla sin problemas todas las palabras, lo malo es usarlo al revés para traducir castellano a catalán ya que te dará la forma valenciana. es decir "demane" en vez de "demano" o "eix" en vez de "surt"
en softcatala.org también tienes algunos programas y diccionarios, los del firfox o el openoffice van de lujo
mira-la que aplicada ella!!! ^_^

puedes probar y ya dirás si te funciona ^_^ suerte Javierkun
ok muchas gracias chicos os debo dos ya jaja

Un saludo!
nada, tu me envías un play 3 o una dns lite y a disponer XD >_<

te haremos catalán de adopción, y si quieres practicar ya sabes este es tu hilo.
he encontrado uno un poco antiguo pero voy a ver que tal va... esta en MS DOS xD

http://www.ub.es/slc/ffll/accgex.htm
alguna altre cosa per a windows( o linux, no se que tens instal·lat) ha de haver-hi, que no em crec que només hagi per MSDOS (sembla mentida però se que és) XD


-----


alguna que otra cosa para windows o linux que no se que tienes instalado tiene que haber es raro que solo haya para MSDOS. (que hasta se lo que es) XD
Javierkun escribió:he encontrado uno un poco antiguo pero voy a ver que tal va... esta en MS DOS xD

http://www.ub.es/slc/ffll/accgex.htm


Lo de un poco... es irónico, no? xDD joer en ms dos... Babylon no se si tiene traducción catellano - catalán... si no, también tienes este online: http://www.softcatala.org/traductor/

lodis, merci pos los consejos en el otro post :P
No parleu de MSDOS em fa fastic xd
edu no et queixis tant tu perqué ja no ho deus haver agafat, però el meu 1er pc anava en msdos...
lodis escribió:edu no et queixis tant tu perqué ja no ho deus haver agafat, però el meu 1er pc anava en msdos...


He utilitzat molts cops MSDOS els ordinadors del cole quan era petit en tenien i ara tambe pero ja no la fem servir

La odio xk la meva pantalla es rara i tot el k vagi amb MSDOS no es veu

X lo k m´han dit la meva pantalla no reconeix MSDOS i em cabreja xk el Frets On fire crec k esta fet x MSDOS i x aixo no puc jugar i x aixo em fa tanta rabia el MSDOS
Ei, a veure que dieu del dos i les línies de comandament :P que per als que ens hem criat amb elles es com veure a espinete [buenazo]
ostres...els pcs del cole en msdos... deurien fer por...

el últim any que vag estar la cole es quant van fer la renovació i van posar la meitat en pantalles planes... cabrons

pd: jo ja ho he dit, el meu primer pc va ser així i els 1ers del cole també però en seguida van canviar-los... XD
A la puta merda MSDOS

Bueno millor dit a la puta merda la meva Pantalla xd
Podries explicar aixo de que a la teva pantalla no es veo tot lo que vagi por MS DOS?? no ho entenc xDD [flipa]

Yo de msdos per sort vaig fer poc, pero linux, només amb consola y sense entorn gràfic es lo pitjor xDD
0m3gA escribió:Podries explicar aixo de que a la teva pantalla no es veo tot lo que vagi por MS DOS?? no ho entenc xDD [flipa]


Jo tampoc ho entenc sk tot el k tinc a casa es raro weno millor dit, tot lo meu es raro

Pos el k pasa sk quan ficu algu de MSDOS a la pantalla surt OUT OF RANGE i no es veu res

Ja m´ho han vingut a mirar varios cops i diuen k es molt raro
Te pinta de ser per la resolució de la pantalla, quan surt això es que la teva pantalla no suporta aquella resolució. Que la cosa es extranya? dons molt, bastant xDD

Quan obres la cmd també et passa?
morr escribió:PD: ¿Has currado este fin de semana jewect? 150€ que me he sacado yo.

Yo ya tengo apalabrado trabajar todos los fines de semana hasta que empiece la temporada alta si no pasa nada... en semana santa veremos, pero puede tocar cada día, igual que en verano.
0m3gA escribió:Te pinta de ser per la resolució de la pantalla, quan surt això es que la teva pantalla no suporta aquella resolució. Que la cosa es extranya? dons molt, bastant xDD

Quan obres la cmd també et passa?


No se k es la cmd xd

Lo k sempre em surt quan iniciu el PC em surt OUT OF RANGE una bona estona fins k surt Windows
A casa meva el primer ordinador que vam tenir anava amb msdos
eso si quan jo vaig ocmençar a tocar el pc ja va ser amb windows
La consola de comandes del windows xDD Inicio -> Ejecutar -> escribes "cmd" sin comillas, y enter.

A mi em passava abans igual, amb la TFT, la vaig portar al tècnic y oh! miracle, la va endollar al seu pc y perfecte, y a partir d'aquell moment funciona be (em passava lo de arrancar, no lo del msdos)
Bueno ya probare

Ara em piro amb un amic fins despres dew
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911