Catalans aixakeuvus xD (#53)

17, 8, 9, 10, 11
Cafetino escribió:Anda, passa'n una miqueta garrepa X-D

I demà al mati no oblidis fer el "desayuno de los campeones" un vodka amb cola-cao i com nou xDDD
MI desayuno de campeones consta de a) birra b) embutido del país c) pamtomacamaju d) vino del país y d) carajillo xD.
bon dia!!! juer a això si q se li pot dir desayuno de campeones [babas]
Buenu gent

Em piru a dinar i a preparat les coses x marxar
Joder, al fin, SOLO xD


[align=left]Preparando cogorza fiestera par ésta noche xD.
[/align]
Kina sort estar sol a casa seerj

Jo si estigues sol ficaria algu de Metal a tot volum
Y los vecinos?
Piensa en ellos.... ;) ;)
Me las suda los vecinos XD
A mi me la pelan mis vecinos y mis viejos, la música siempre la escucho a niveles destructores xD.

Si me alegro por mi soledad casera es por la utilidad del m² privado, puesto que en el barrio se ha hecho imposible beber o fumar en la calle, así traigo a mis colegas y pasamos el rato sin gastarnos demasiada pasta xD.

Voy a por mi carajillo xD.
Aixi es parla seerj si estas sol a casa fes el k et dongui la gana

I si als dames no els hi agrada k es fotin
Algún dia tus vecinos se vengaran... Y será un día en el que la resaca, el cansacio y la somnolencia esten haciéndote compañía....

Remember it, remember it....
Cafetino escribió:Una hora per a que? xDD


Ah, però encara no has començat setmana santa? [sati]



avui ens han fet anar per mirar una verdad incomoda pero la veitat es com si l'hagues començat el dimecres
hume_ escribió:Algún dia tus vecinos se vengaran... Y será un día en el que la resaca, el cansacio y la somnolencia esten haciéndote compañía....

Remember it, remember it....
¿Y? si tuviera que estar atento a las consecuencias de todo lo que hago durante mi vida, no haría nada, menuda vida más triste.

En mi casa hago lo que em roti, que para algo es mi casa y no la de ellos. Si tienen quejas, que se quejen, están en su derecho, de momento nadie se ha quejado.
Pues yo ahora estoy solo y estoy escuchando un grupo de Death Metal k se llama All That Remains y lo estoy escuchando a todo ostia XD

Seerj si te gusta el Death Metal te recomiendo este grupo

Aqui te dejo un video

http://www.youtube.com/watch?v=UcfLkrDXdn8

Ya me diras si te gusta
¡MUERTE AL METALCORE!, ¡MUERTE!

[align=left]No me gustan nada los All Thaht Remains, me encanta el death metal, pero no el metalcore barato [tomaaa].
[/align]


ÉSTO es DEATH METAL.
mmm.. que bons que estaven els spaghuetis ^^
Joder amb la puta mula!!! portu 2 hores x descarregar una canço i encara ni a començar
La mula en la meva humil opinió carda pena en general. Per això prefereixo bittorrent (i si es utilitzant animersion millor), i en el cas de no trobar-ho, com a última opció queda la mula
Va, ara deixaré anar una de les meves xDD

El Hip-Hop es millor [poraki] porto tota la setmana escoltant el nou disc del Chojin, m'encanta [babas]

PD: Cafetino... no tindràs invitacions d'animersion no? porto tota la setmana buscant, y al foro d'animersion no m'agradaria demanar-la, em sembla penós el que et fan fer per donar-te una, sembla que t'has d'arrossegar
[tomaaa] sempre fent publicitat subliminal ehh
Menudas mariconadas que escucháis, por dios...
En vaya líos serios estoy metido... cagon dios.
És la maleïda canço, que em té enganxat xDD

----

morr, que has fet ara? :p
Si es por rollos de tías, lo mejor es no intentar pinchartelas, si es otros royos, ya no puedo opinar tan genéricamente.

Salud!
que ha pasado para que n ose te vea el pelo
Om3gA, pasame el del chojin, que no me sale por la mula
Para comenzar tengo una multa de 3000€ por tirar unos conos que yo no hice y que por supuesto está recurrida. Después tengo unos problemones en mi casa alucinantes que no sé como va a acabar, posiblemente con mi expulsión/ida y la de alguno de mis hermanos. Con las chicas - son casi todas unas putas, confirmado 101%-- ya ni comento, porque ese camino sólo me lleva a la ruina, a la mala leche, y a instintos asesinos de matar. Y luego los colegas, que desde que curran a destajo parecen todos unos abuelos, el otro día jugando al dominó 4 horas en el bar de barrio.

A ver si esta semana se hace algo.

PD: Además han desalojado el CSO de un colega, y estoy muerto de trabajar, y casi no me paso por la universidad y tengo parciales después de semana santa.

PD2: Voy a comer.
S.h.O.c.K escribió:Om3gA, pasame el del chojin, que no me sale por la mula


Tienes un privado ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ov2iVLq-M9o

[babas]

Per cert, ja m'he registrat a l'altre foro, però no tinc permisos per accedir a cap lloc crec xD
Jo em vaig a preparar la moxilla xk em piru daki un rato llarg

I ha omplirme el mp3 de musica i la MS de la PSP de jocs
Om3ga escribió:Per cert, ja m'he registrat a l'altre foro, però no tinc permisos per accedir a cap lloc crec xD

Tranquil... això s'arregla postejant [jaja]!
De totes maneres, la nova web està per caure, i tothom tornarem a estar a zero.
0m3gA escribió:

Per cert, ja m'he registrat a l'altre foro, però no tinc permisos per accedir a cap lloc crec xD


has de fer un minim de posts

Anims morr
Deu ni do morr... ÀNIMS [oki]

-----

Apa gent piro un rato a la uni que tinc una reunió i després he quedat per fer una pràctica
Aya_cat escribió:
has de fer un minim de posts

Anims morr


No ha de fer cap minim de post te k donarli el Frutos acces

Animo morr

Ja m´he preparat la moxilla i ja tinc la MS plena de jocs XD
perdo ja no ho recordava ...
No pasa res Aya

Aveure si li donan dora el Ruter nou al Frutos i obra la web

Omega ara hi ha aket forum pero daket forum es fara una web

Pero bueno ja t´enteraras
educobainbcn escribió:No pasa res Aya

Aveure si li donan dora el Ruter nou al Frutos i obra la web

Omega ara hi ha aket forum pero daket forum es fara una web

Pero bueno ja t´enteraras


lodis em va fer un resum l'altre dia jeje, pero no em va donar la direcció del foro [buuuaaaa]
el Frutos, si vol, li pot donar accés, però per anar bé, s'ha de seguir les normes, es a dir, un mínim de posts, i a la gent que després els hi ha donat accés manualment es perqué anaven amb una "recomanació" al darrer.


si ho dius per el concurs, en quant el Frutos tingui el router, o ganes o temps perquè també ha de tenir una vida social, es deixarà caure per aquí i ja dirà alguna cosa.


aya, ja dono senyals de vida ^_^


seerj, tu disfruta de tenri a la casa per tu sol.


morr, ànims per lo de casa i una mica de paciència, lo de la multa espero que al final no sigui res i trobis una solució i per el tema xiquetes, ja en trobaràs alguna altre, no saps allò de que la mar hi ha molts peixos??
Joder no venen els meus amics i estic aburrit

morr como ya he dicho te deseo mucha suerte con tus problemas, haver si se pueden arreglar

Una pregunta la formula 1 es la setmana k ve veritat?
merda ara el seerj deu estar al seu món... jo que tenia una pregunta per ell...


algú li sona la marca JAGERMEISTER?¿ em pot dir que és?? es alcohol, vale fins aquí arribo que és la promo que faig avui i dem+a la nit però ni idea.
uoles, ni idea lodis dl q es?
No l´havia sentit amb la vida akesta marca
sona a marca de cervesa pero ni idea
dubto molt que sigui cervesa, em sorprendria molt per el lloc que és, a part moltes d'aquestes promocion solen ser pilles cubata i et donen un rasca o algo que tens des de xancles, camisetes, motxilles, gorres, tovalloles...


seerj!! menys beure i més contestar-me ;) jajaja ^_^
Dubtu k el seerj contesti

Esta de festa i no esta x res mes k x la festa
Anda algu k coneix akesta marca XD
gràcies eTc si es que ets bon xiquet (presentat ni que sigui per simpatia que tens el meu vot ;) ) jejeje ^_^

vale ara ja se d'on surt el cervol de la camiseta jaja però exactament que és? perqué amb un got fred al costat sembla rollo xupito...


només me tocava emprenyar al seerj per msn, que en aquestes hores potser només s'ha pres el carajillo XD
Segons el link que ha posat 'eTc és un licor popular de Sajonia

lodis has llegit la Metamorfosis de kafka? que aquesta tarda marxo a comprar-lo que tinc curiositat i m'ajudara a fer un treball de lite universal. És facil de llegir?
si que le llegit, jo el vaig trobar interessant, hi ha gent que diu que és una mica complicat, però per el tipus de llibres que llegeixes i que t'agrada llegir no et resultarà massa pesat (vale, algun tros que altre si) però trobo que et pot agradar força.

i com a metamorfosis, el llibre de metamorfosis d'Ovidi també està molt bé te'l recomano de cara selectivitat perquè aclareix molts dels mites i relacions per a preguntes culturals, fes-hi una ullada (agafa'l de la biblio i listo)


si, licor d'herbes, es que no s'obria la pagina.
El de les metamorfosis d'ovidi també he de fer treball si veig que no me'n surto agafare el llibre de la biblio pero sino buscare a internet.



;'estic reservant un d'isabel allende per l'estiu aixx parare boja que tinc ganes de llegirme'l
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11