ho dubto molt, la prova està en que ha fet més calor del normal al hivern, el fred ha vingut i ha marxat (ara torna ha estar aquí) i les prediccions per la estiu és de calor, molta calor... ens fregirem ^_^
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
Fa més de 4 mesos que em va deixar i avui encara ploro, es que mai podré acabar amb aquesta tortura? Necessitaré algú altra que ocupi el seu lloc? estic destroçat i no vull plorar pero em cago en tot.. es que sembla inevitable...
Si ja sé q no pinta res això aquí pero així em desfogo.
roig escribió:Fa més de 4 mesos que em va deixar i avui encara ploro, es que mai podré acabar amb aquesta tortura? Necessitaré algú altra que ocupi el seu lloc? estic destroçat i no vull plorar pero em cago en tot.. es que sembla inevitable...
Si ja sé q no pinta res això aquí pero així em desfogo.
endavant estem oberts a confesions, desfogaments...
aquestes coses requereixen temps, per "curar-te" i per trobar algú altre, perquè si encara et fa mal pensar en ella, no pots estar amb una altre noia, ja que no hi estaries 100% per ella.
Jo x la meva part fare cas a les noies i sera el k elles vulguin, si volen k siguem primers serem primers, pero elles despres ja veuran el k els espera