Catalans aixakeuvus xD (#53)

i jo també m'hi passo força estona que avui dic va aprofito perm rarme montures noves i res de res totes gruixudes i que sortien molt U.U
ensenyam foto de els ulleres ^_ ^ara faré de les meves jeje

les primeres van ser metal·liques també rectangulars, primes i de color blau, les segones de pasta blau lilós, les terceres granates de pasta però molt prima i al estiu se'm van trencar i tinc les d'ara també blaves XD
jo tres: les primeres que no me'n recordo i crec que millor que no faci, les segones que eren una mica allargades de pasta i de color lavanda que les tinc de recanvi i aquestes que són les que més duren i les que més resisteixen que s'han endut cada patacada pobretes


Imagen
aquí les meves d'ara, i segurament les següents també eran blaves XD

Imagen

Imagen


així tu encara et fan mona? (a mi ara un ou de xocolata mitjanet) a part dels regals que ajuntem mona + aniversari ^_^
seerj escribió:¿La wii ya tiene CHIP? jodo. Teniendo en cuenta que la Cube tenía como estandarte su supuesta invulnerabilidad, menuda chusta la wii...

Collons amb el hardcore gamer.. sé més jo dels xips de les consoles sense tenir-ne ni una que ell [qmparto]

PD: Gafapastas.
per cert, com portes anatomia?? jo demà a la espera del capítol d'avui que ja en tinc ganes XD la que s'ha liat...has de baixar-te els nous capítols però YA XD
No es que me la facin jo la vull més que res per la xocolata i a ma mare com també li encanta la xocolata no diu que no XD! [angelito] i el meu padri alguns anys s'ha oblidat i sempre he tingut dos mones [ayay] aixi que jo feliç

anatomia el que fare es aquesta setmana seguir cuatro i la que ve baixarme el del dijous que ve :-p i l'altre
Aya_cat escribió:No es que me la facin jo la vull més que res per la xocolata i a ma mare com també li encanta la xocolata no diu que no XD! [angelito] i el meu padri alguns anys s'ha oblidat i sempre he tingut dos mones [ayay] aixi que jo feliç

anatomia el que fare es aquesta setmana seguir cuatro i la que ve baixarme el del dijous que ve :-p i l'altre



vale suposo que amb la parada de 15 dies i diria que van fer 2 parades, cuatro ja deu anar casi al dia, quin capítol posen avui??

per això mateix a mi també en fan un ou XD jaja
MAñana se van mis padres... MENUDA PAPALIDAD. Mi casa se va a convertir ésta semana santa en sede pontifícia de la Santa Iglesia de ESTRELLA DAMM.
Diria que avui toca el Seis dias parte I el 3x11 vaja
Seerj, tu da alguna señal de que sigues vivo ;) jaja
ja em puc imaginar el panorama... pobres veïns XD

ostres, aquestes dos capítols son molt bons, però per mi els millors, 15, 16 i 17 ^_^ avui/bueno demà m'he de baixar el 20.
A mi Anatomía de Grey no m'agrada gaire, suposo que es perquè no la segueixo molt, soc més de House i Prison Break [looco]

lodis i aya... encara que no ho sembli esitc treballant eh!! xDD
si tu ho dius et creiem va

i en morr també es podria passar més sovint [+risas]
sisi... msn, foro [qmparto] dissimules molt bé per ser que treballes ;)
és broma!! tu distreu-te un rato per aquí.

jo vaig començar amb house i anatomia vaig tenri que fer intensiu (diria que els 6 primeres capítols) que no l'havia seguit però m'hi vna enganxar.


Rouse!!! ara he vist el teu post, diossss si amb el últim de la segona temporada ja has plorat..preparat a al 3era i ja no et parlo de la 4rta... uff ja no tindrem més OC [buuuaaaa]
com que no tindrem més OC como que no como que no!!!!!!! que no [mamaaaaa] no la poden treure
ara que buidi el pc em poso a baixar les temporades OC totes >,<
la quarta temporada és la última i com no tenia molta audiència (sobretot per la sortida de noves series com prison, heroes..) doncs només te 16 capítols ^_^

ja pots preparar-te, però em sembla que al estiu tve 2 tornarà a comprar els drets.
llavors m'espero que aquest estiu el passare a casa passant calor i currant
però no estic segura, eh?? perquè el any passat durant el curs la van deixar penjada...tu baixa-t'ho perqué com soltin algun spoiler fliaparas.
Ja el baixare llavors


algu ha vist la peli de una verdad incomoda?
vaig a sopar, llesques d'escalivada no se si amb tonyina o anxoves ^_^ que no tinc massa gana que fa un rato m'he acabat la bossa de risketos (abans i he fet foto per els que no sabeu lo que és)
jo ara vaig a sopar i avui n ose el que hi ha. quan no m'ho diuen o una de dos: verdura o peix U.u

que són els risketos¬¬ [agggtt]
ostres!! el roger richard li han donat un dels premis més important d'arquitectura, és com els oscars, segur que algú ho heu vist, el nou hotel speria, crec que està o ha hospitalet o bellvitge.


aquí la foto dels risketos XD

Imagen

ara ho eh vist, amb lo del terratrèmol el pont de Besalú ha patit i l'estan reforçant els ciments..amb lo maco que és...
seerj escribió:MAñana se van mis padres... MENUDA PAPALIDAD. Mi casa se va a convertir ésta semana santa en sede pontifícia de la Santa Iglesia de ESTRELLA DAMM.

Serà jueu xDD
Me voy a volver politeísta xD:

Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

Imagen


Mañana acabo de comprar todo lo necesario para sobrevivir ésta semana santa (más alcohol, vamos xD)

[beer]
Això vol dir que postejaràs més sovint, encara que sigui per comentar la papa no? xDD
lodis escribió:ostres!! el roger richard li han donat un dels premis més important d'arquitectura, és com els oscars, segur que algú ho heu vist, el nou hotel speria, crec que està o ha hospitalet o bellvitge.







Bellvitge és barri d'hospitalet

si i és el mateix que va fer el pompidou que per cert no puc amb ell
amb l'arquitecte o el pompidou XD si és molt majo [666] (t'entenc)

a mi l'obre que em va tornar més boja va ser del carlo fontane, diosss per aprendre cada simbologia i decoració que mal [tomaaa]
el pompidou sembla una gàbia per hamsters [burla3]
les gàbies dels meus hamsters son més maques que "allò" això si es una currada, però per estudiar-lo...

ara ja comencen sin rastro.


algú li sona una versió de la cançó alleluya, només tocada per una guitarra, cantada per un home, així molt lenta; ha sortit en varies pelis, es que ara no em ve al cap el nom i m'interessa ^_^
uoles gent ja he arribat [sonrisa]
jo estic amb anatomia que gran els siamesos
bones!!!

i on has estat?? ^_^


que esteu tots desapareguts en combat?
lodis escribió:algú li sona una versió de la cançó alleluya, només tocada per una guitarra, cantada per un home, així molt lenta; ha sortit en varies pelis, es que ara no em ve al cap el nom i m'interessa ^_^
Me parece horrible, pero horrible que no conozcas a Jeff Buckley, pedazo de artista, lástima que solo nos dejara su único disco antes de suicidarse...

La canço es Hallelujah, de l'esmentat Jeff Buckley.
si que el conec, però el nom no, es que soc molt dolenta jo per els noms. merci per dir-me'l i el link jeje ^_^
jo tota la tarda per granullers i he anata una plaça q feia la tira q no i anavem i feia anys cada tarda
Jo estat aki vigilant de k parlaveu

Aveure si parleu d´algu mes interesant
educobainbcn escribió:Aveure si parleu d´algu mes interesant

buenu mira no es pot tenir tot
com que algu interessant :O
doncs mira, lo que surti ^_^ avui ha tocat això altres dies ens dona per el cotilleo...


vaia rasca que fa...espero que demà surti el sol, necessito el sol!!
oscuros escribió:
buenu mira no es pot tenir tot


Si tens rao

Pero sk jo no tinc res
doncs au, a treure un tema entre tots, així obrim un debat ^_^

també podem fer apostes del estat del seerj amb la seva festa alcohòlica XD
sol nooooo, jo vull pluja aki i neu al pirineu, si pot ser a port-ainé!!! juer q vull eskiar enkara q sigui un dia en condicions i fer fora pistes fins kedarme'n tip! [looco]
Lo unic k ser k aket temps esta com una cabra XD
jo vull sol que vull portar les camisetes d'estiu ja :o
Aya_cat escribió:jo vull sol que vull portar les camisetes d'estiu ja :o


Jo tambe vull Soooool

Pero amb akesta merda de temps encara keda xk aket temps esta boig
nooo l'estiu kuan toci, ara toca fred jejej bueno en relaitat no toca pero es igual
oscuros, en serio no i vaig a fora pistes ni torrat, amb el temps que ha fet, ara es quant més risc d'allaus hi han, inclús entre pistes... no cal anar massa lluny per trobar-te'n...


jo a part de la roba que ja tinc ganes de canviar una mica, és per el sol, el necessito, son vitamines per mi ^_^
oscuros escribió:nooo l'estiu kuan toci, ara toca fred jejej bueno en relaitat no toca pero es igual


Sembla k es cambiin els papers:

A l´iver a fet calor i a l´estiu fara fred (espero k no pasi pero jo soc gafe i tot lo dolent k dic es compleix)
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811