Catalans aixakeuvus xD (#53)

jo tmb vaig pensar en un i al fnl s'ha kedat akest estatus
oscuros podriem conspirar com fan la lodis i el cafetino aixi pujem al ranking d´spamers del fil XD
ombre ja q suposu q edu es el teu nom i el meu tmb [jaja] haurem de fer-ho



però hauré de desistir jeje prefereixu el metode tradicional i currarmu [fumeta]
oscuros escribió:
ombre ja q suposu q edu es el teu nom i el meu tmb [jaja] haurem de fer-ho



però hauré de desistir jeje prefereixu el metode tradicional i currarmu [fumeta]


Ja ho vaig veure k et deies Edu, ens direm l´ekip dels Edus XD


Explica algu k si no pensaran malament de nosaltres XD

Edit weno ya ens pujen ara mentres els altres no estan XD
mmmmm desisteixu jeje q pensin malament jajajaja
Jo akesta tarda he kedat amb un colega pero mentres no ve estare aki
oscuros que es aixo de conspirar ¬¬
nooooo jo no conpiru i menys contra el grup del vudú [looco]

edit: q ja he estat malalt massa temps [jaja]
Jo si k conspiru contra el grup del vudu XD

Aya, al ranking d´spamers et guanyare un altre cop

Pero necesito la ajuda d´algu sino sera xungu
Aixo ho veurem al final del fil

No tinc por
Joer, ara que lodis no hi es no tinc amb qui parlar pel messenger, haure de treballar [buuuaaaa]
ala gent jo em piru fins suposu q la nit

ala fins dspres
Fins despres oscuros

0m3gA escribió:Joer, ara que lodis no hi es no tinc amb qui parlar pel messenger, haure de treballar [buuuaaaa]


Spameja una mica home
Perque no aneu a correr? ¬_¬
Jo surtire daki un rato quan vingui el meu amic
Acabo de veure l'ultim capitol d'O.C. de la 2a temporada... quina plorera que m'ha agafat [buuuaaaa]

Baixant-me la 3a subtitulada ^^
Bona tarda, una imatge val més que 1000 paraules [jaja]

Imagen
kurras escribió:Perque no aneu a correr? ¬_¬


Es complicat amb un dit del peu trencat ¬_¬

Cafetino, això es potoxó, a mi no m'enganyes xDD, jo porto 2 setmanes sense anar a classe per lo del dit xD
0m3gA escribió:Cafetino, això es potoxó, a mi no m'enganyes xDD, jo porto 2 setmanes sense anar a classe per lo del dit xD

potoxó? Si està fet amb el movil per immortalitzar el gran moment xD
Cafetino escribió:potoxó? Si està fet amb el movil per immortalitzar el gran moment xD


Ja ho se home! ho deia en broma, a mi, segons quina assignatura hagi de fer, si falta el profe em dona mes ràbia que un altre cosa, anar fins a classe per res [+furioso]
0m3gA escribió:
Ja ho se home! ho deia en broma, a mi, segons quina assignatura hagi de fer, si falta el profe em dona mes ràbia que un altre cosa, anar fins a classe per res [+furioso]

Nosaltres hem aprofitar per començar una pràctica que hem d'entregar per després de setmana santa, així que hem discutit la feina que hi ha, ho hem repartit i ja està ^^
0m3gA escribió:Es complicat amb un dit del peu trencat ¬_¬


no ho deia en sentit literal.. Pero es que em sembla una mica trist que l'unic motiu per postejar aqui ultimament sigui per guanyar el ranking d'spamer..
kurras escribió:
no ho deia en sentit literal.. Pero es que em sembla una mica trist que l'unic motiu per postejar aqui ultimament sigui per guanyar el ranking d'spamer..


A mi això no m'importa gaire, de fet, no sabia que existia fins quan va acabar l'altre fil, y si postejo es per comentar alguna cosa, tampoc ho faig per pujar posts.

Bueno, encara no estem a Abril i ja tinc les dues revistes que sempre compro cada mes ara estaré entretingut xD
uoles, al fnal no he complert, deia q no tornaria fins la nit pero ake stic suposu q un ratet
oscuros escribió:uoles, al fnal no he complert, deia q no tornaria fins la nit pero ake stic suposu q un ratet

És que eol enganxa :p
Cafetino escribió:es q EOL enganxa

si, pero akesta no ha estat la raó [poraki]
Cafetino escribió:És que eol enganxa :p


Si EOL enganxa

Bueno em piru a veure un entreno del Barça dew

Quant torni ja fare mes ImagenImagen
dew
Collons, ara m'han trucat per anar a l'oficina per problemes a la xarxa... qui els va parir, espero que certa persona no hi sigui perquè avui no em penso callar.
Cafetino escribió:Collons, ara m'han trucat per anar a l'oficina per problemes a la xarxa... qui els va parir, espero que certa persona no hi sigui perquè avui no em penso callar.

A vegades va bé rebotar-se (amb mesura) pq certa gent es calli la boca i es limiti a fer allo per lo q els paguen.[beer]
drknss escribió:
A vegades va bé rebotar-se (amb mesura) pq certa gent es calli la boca i es limiti a fer allo per lo q els paguen.[beer]

Ja veus, l'altre dia quan es va rebotar vaig anar de bon rotllo, però ha quedat clar quin peu calcen algunes allà.

I per cert, m'acaben de tornar a trucar, es veu que el problema s'ha solucionat sol [plas]
Cafetino escribió:I per cert, m'acaben de tornar a trucar, es veu que el problema s'ha solucionat sol smile_[plas]

Millor, menos feina i maldecap per tu XD.
Bona tarda!
ja he tornat, tenia que fer unes quantes coses i de pas m'he comprat un budokai 3 XDD pero m'agrada molt mes la meva edicio [poraki] [poraki]


Edito: ya he puesto 5 estrellas ;)
Joder al final no he anat al camp nou
Ieps, ja ha passat el típic amargat a votar malament el fil :p

Els que no haveu posat les estrelletes ja sabeu que heu de fer
joders. marxa una unes hores i es troba amb tot això escrit...

que no teniu res millor a fer?' ^_ ais! quina gent jeje.

en serio, em de demanar canvi de nom del fil, catalans spamejadors...


drknss et buscava ^_^ no marxis gaire lluny
Uoleees

vinc de demanar les lentilles noves i que han pujat 20 euros aixo no es normal [flipa]
que t'ha canviat molt la graduació o son diferents de les altres??

joders 10 euros per llentilla... quin mal...


com son els que portes? de un any, 6 mesos de cada mes?
lodis escribió:joders. marxa una unes hores i es troba amb tot això escrit...

que no teniu res millor a fer?' ^_ ais! quina gent jeje.

en serio, em de demanar canvi de nom del fil, catalans spamejadors...


Jo anava a anar al Camp Nou he veure Entrenar als jugadors del Barça pero al final no he trobat la Targeta de Metro i em feia pal anar a compar una i el meu amic i jo ens em kedat viciant
no no no no
6 jocs de lentilles a 75 euros i son les mateixes ambl a mateixa graduació, mateixa marca, son de les toves
bueno no està mal ^_ ^ jo aprofito quant vaig andorra, ara aviat em toca pujar que només em queda un joc per estrenar i l'altre que vaig obrir fa poc, també son de les toves; ara no em recordo del preu, espero que les meves tampoc hagin pujat massa...
jo a Andorra compro les ulleres de sol més maques elles [amor] només veureles ja vaig dir per mi!
jo només les lentilles, tot lo altre aquí, tant les normals com les de sol.
jo amb les normals tinc problemes perque tinc la cara petita i totes les ulleres son més grans i sobresurten massa [enfa] i em queden fatal
Buenu em piru un rato

Aveure quantes pagines em trobo al tornar
dona petita però allargada, la meva es petita i rodona, no et queixis que sempre les eh de portar igual rectangulars de pasta i primes... ^_^ això si em passos el rato que faci falta fin que trobo unes XD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711