Catalans aixakeuvus xD (#53)

1, 2, 3, 4, 5, 611
bon dia gent!!! ala una horeta a classe i a fer dissabte q ja toca :(
Bon dia

I de propina tira comica que potser agradarà a algú de per aquí X-D
Imagen
Apa, piro un ratet cap a Girona
un altre dia ennuvolat, amb sort avui no plou... a les 8 del mati el telefon sonant, l'agafo i era propaganda...li he soltat 4 de bones a la telefonista, li he penjat i me tornat al llit, joder es que ara ja no es pot ni dormir ni sopar perquè a la hora de sopar també truquen...
Bon dia a tots!!

Vaig a fer competencia a cafeino amb els gif's :P

Imagen

Com diria el meu gran amic Muzaman, de Cálico Electrónico..."Que me meo coño" xDD

Es un dels millors videos que he vist en la meva vida, y la millor versio del YMCA
per YMCA, jo en se un del fil que hi té una tirada tot vestit de (mecànic, era?) amb el mono i el casco [qmparto] [qmparto]
Bueno em piru a Viciar al Emulador de la Sega de la PSP

dew
en quin joc??

com el sonic cap ^_^
Bueno m´estic viciant al Sonic

Despres al Dragon Ball i despres al Mortal Kombat k x mi es el millor joc de Mega Drive i aket es el millor Mortal Kombat de tots x mi
el sonic per mir era el millor joc, juntament amb els lemings XD
la mega drive...quins temps...
Ara m´acaba de dir un amic k la te k la semana k ve vagi a casa seva a jugar kines ganes
jo la vaig tenir fins ara fa 5 anys o així que la vam donar a uns coneguts, a part que casi que no la tocava, que era ma mare quí es viciava XD
Si es que no es pot sortir amb calés porai, he anat a Girona a enviar la solicitud i a comprar una de les dues mones que em toca comprar, i per postres he acabat comprant la botiga dels manga's xDD

La captura han estat els dos primers tomos de fma i Orion, que feia un piló que el buscava.
volem fotos ^_^ jajaja


home, lo de comprar la mona ja està bé ^_^ has de ser un bon padrí, i la mona com és? tota de xocolata?
Lodis si vols viciarte algun joc de Sega amb la PSP si es k la tokes clar, enviem un MP o digamu x MSN i jo et dic com es fa
lodis escribió:volem fotos ^_^ jajaja

De la mona o dels manga's? :Ð

lodis escribió:home, lo de comprar la mona ja està bé ^_^ has de ser un bon padrí, i la mona com és? tota de xocolata?

Com que el nano es petit barcelonista en potència li he comprat una mona amb l'escut del barça tot de xocolata i una figureta del tiburón puyol :p
en principi ho deia per la mona, però ja de pas de tot ^_^
Buenu em piru un rato dew
lodis escribió:en principi ho deia per la mona, però ja de pas de tot ^_^

Pos apa :p

Imagen Imagen

La mona no es veu gaire, però em fa cosa treure-la de la capça, ja els hi ha costat al tarlà(famosa pastisseria de Girona) posar-la a dins X-D
bueno més o menys es veu bé, sobretot el puyol

jo demanava cases de xocolata d'una pastisseria de aquí que eren massisses...[babas] tenia xocolata per dies i dies ^_^
lodis escribió:jo demanava cases de xocolata d'una pastisseria de aquí que eren massisses...[babas] tenia xocolata per dies i dies ^_^

Diga'm català, però lo que eren les cases i coses molt més elaborades el preu ja es disparava una mica més, i apart un rato d'aquests toca comprar-na una per la fillola i una altra probablement per la seva germana perquè no hi hagin baralles [+risas]
la mona es regala al fillol, li dius això i en paus, però si el seu padrí i padrina no estan disponibles llavors si, ni que sigui una de més petita ^_^

jo ho tenia ben muntat fins als 11 tenia mona de xocolata dels 2, després fins les 13 només de la padrina i el padrí que fes regal (com l'aniversari queda aprop) i després regal els dos o la seva versió de diners en mano ^_^ i que jo trii lo que vull.
bon dia a tothom!!!
ara m'en vaig a menjar i despres a portar al meu germa a estudiar, acte seguit m'anire a estudiar pel carnet de cotxe, suposo que vindre mes tard.

Arreveure!
anava a dir un altre que fa de conductor de germans, però nops, poc et falta ^_^


aprofiti!!

jo d'aquí un ratet també aniré a dinar: llibrets [babas] i no se que més hi ha però amb això em conformo ^_^
Apa marxo cap a classe

No feu gaires postegeu massa [beer]
aquestes hores a classe...uff quin pal...no et cansis massa

ales ja m'han cridat, vaig a dinar ^_^
Cafetino i Lodis tota akesta conversa ja se xk la heu fet aixo es trampa U_u
Hoy ya tengo instalado el chip de la wii.
morr escribió:Hoy ya tengo instalado el chip de la wii.
¿La wii ya tiene CHIP? jodo. Teniendo en cuenta que la Cube tenía como estandarte su supuesta invulnerabilidad, menuda chusta la wii...
Hablando de Scene

K asco Dark_Alex el mayor Scener de PSP se pasa a Xbox 360 [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Dark_Alex no nos dejes
guapetona!!


m'has de confirmar lo que et vaig dir ahir, després em conectaré i sinó enviam mp o el que sigui ^_^
educobainbcn escribió:Hablando de Scene

K asco Dark_Alex el mayor Scener de PSP se pasa a Xbox 360 [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Dark_Alex no nos dejes


eso puede ser muy bueno [jaja]
està confirmat 100%?? o és un rumor més??
Dhorne escribió:
eso puede ser muy bueno [jaja]


Para los Users de 360 muy buena noticia xk ya vereis es un crack, pero para los Users de PSP como yo es la Peor Noticia k se ha oido en mucho tiempo [buuuaaaa]

Esta confirmat,

El k no es sap si deixara la PSP o continuara amb las 2
educobainbcn escribió:
Para los Users de 360 muy buena noticia xk ya vereis es un crack, pero para los Users de PSP como yo es la Peor Noticia k se ha oido en mucho tiempo [buuuaaaa]

Esta confirmat,

El k no es sap si deixara la PSP o continuara amb las 2


tengo la psp y gracias a el la disfruto a tope XD es lo unico que le pedia yo a la psp un emulador de psx X-D
gent marxo un bon rato, ens veiem més tard ^_^


morr, ja t'has fet el tatuatge?
uoles gent, bufff vaia dia q portu fent dissabte, un comença i no acaba [burla3]
Buff quina putada si deixa la PSP D_A es un geni, impresionant.

Jo encara estic barallant amb ma mare per lo de la DS, ahir es va enfadar amb mi, diu que tinc moltes consoles, y ho diu per totes las Game Boy del meu germà que las te totes xD

Algú de vosaltres juga a oGame? m'han passat avui el link d'una versió caxonda, es molt bo. Es diu Ugamela
Fins despres Lodis

Jo em kedo x aki aburrit
uoles lodis aquesta nit tu dic que fins a la nit no el veig a veure si el faig canviar d'idea


jo vull mona ( es que he vist que parlaveu de mones >,< ) els meus pares em compraran una [chiu] perque la meva padrina viu lluny i el meu padri suda. I jo vull xocolata ^^ [ayay]
jo em sembla q mona n'hauré menjat dues o tres vegades en tota la vida cawento
seerj escribió:¿La wii ya tiene CHIP? jodo. Teniendo en cuenta que la Cube tenía como estandarte su supuesta invulnerabilidad, menuda chusta la wii...


Jo tinc la teoria que ara no estan posan pegues i d'aqui un any o aixi fotran una actualitzacio de firmware que deixara tots els xips inutilitzats, pero al cap d'uns dies el modificaran i tornaran a funcionar, perp tornaran a actualitzar el firm,.... sera una roda.
Les cosnoles de nova generacio al tenir firmmwares actualitzables pot ser una batalla constant entre sony/microsoft/nintendo vs. scenners xDD

Jo espero haviam si surt algun emulador de wii per al pc xDD total ja saben com fer funcionar el wiimando pel pc, y veien que la arquitectura de la wii es igual que la de la gc....
lodis escribió:morr, ja t'has fet el tatuatge?


En semana santa lo más seguro en la tienda de tatuajes - propiedad de un italiano- del barrio.
Joder treieu algun tema de conversa k portu 398 post amb aket i vull arribar als 500
q hi ha mes fils per EOL ehhh [poraki]
Si tens rao XD

1 puto post nomes 1 mes
buenuuuu vale et faré el favor d'escriure algu



algu [jaja]
Merci tio

Ya tinc 501 Post!!!

De moment ficare aket status, si s´ham ocorreix un millor el cambiare
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611