Catalans aixakeuvus xD (#53)

1, 2, 3, 4, 511
lodis escribió:jo soc de tarragona!!

ole ole més mafia del sur


com mes serem, mes riurem xDDD
que estudies?? ^_^ que he mirat les fotos i no et tinc vist XD
a veure si apareix mes mafia de granollers i afores
la mafia del centre revoluciona poc ultimament
uooo un stewie akatsuki! [flipa] q bo!!! [carcajad]
lodis escribió:ole ole més mafia del sur

No subestimis mai les tropes del nord comandades pel omar eTc de l'empordà
mwhahahahahah xD
si, vaig fer cicle formatiu mitja y ara estic fent batxillerat tecnologic ^-^

PD, si que mola el meu avatar, no se com, pero un dia va apareixer al meu ordinador xDD
en quin insti fas el bat??



uis el senyor eTc crec que està al seu món

per cert, les tropes no eren comandades per lady lodis spamer? en el seu ataca del 28 de desembre?? que vas escriure tu els còrniques XD i tu dirigies el món XD
Dhorne escribió:PD, si que mola el meu avatar, no se com, pero un dia va apareixer al meu ordinador xDD

S'et devia colar amb alguna baixada a saco de pr0n xDD
És conya


--

Lodis: Crec que era un pel diferent la cosa :p
Un fatídic 28 de Setembre de 2006 els exercits del Rei Aleix I l'implacable (conegut com Alejo I el implacable) comandats per la generalisima LadyStarlight aconsegueixen tancar el fil de catalans a EOL.

En resposta a l'agressió per part del fòrum opressor eolià, el Rei eTc LXXXIV el talibà, ordena a les seves tropes spamerils comandades per Lodis i Aya_cat a realitzar diversos actes de resistència arreu dels diferents fil del imperio.
En un intent per evitar veus discordants, decideix convidar a un núvol rosa de sucre a morr el sharp-skin i emborratxar a base de cerveses a seerj el maulet feixista.

Aleix I, emborratxat de poder, ordena a la resta dels seus esquadrons reprimir qualsevol activitat del fòrum, destruint el fil de Barcelonistes, madridistes, el ciruelo, el d'Euskadi, entre altres..., quedant només intacte el valencià, declarat religió oficial del fòrum encapçalat pel arcabisbe jiXo de Wisconsin.


Però no tot està perdut, el nostre gran rei ens ofereix la possibilitat d'unir-vos als escamots de resistència.

Jo m'uneixo... i vosaltres?
uiiii a la lodis ja se li ha pujat el titol al cap [jaja]
que va [qmparto] encara que millor aquest títol que altres coses que em diuen,...em traumen, avui el Frutos m'ha traumat :-p

em pensava que el rei eres tu XD però amb el eTc queda millor ^_^
si et soc sincer no em se el nom xDD es que abans estava en l'institut de sant pere i sant pau pero em vaig cambiar a vilaseca i vaig perdre el primer trimestre sencer y nomes porto un parell o tres de mesos en aquest xD
es que jo en conec un que va al insti a vila-seca per això preguntava
lodis escribió:que va [qmparto] encara que millor aquest títol que altres coses que em diuen,...em traumen, avui el Frutos m'ha traumat :-p

em pensava que el rei eres tu XD però amb el eTc queda millor ^_^

Es que eTc LXXXIV queda molt bé X-D
oscuros escribió:q és, el nou rei?¿ [qmparto]

Això va ser una conya del dia de sants inocents, en que ens van tancar el fil, i alguns vam muntar la resistència a proves xDD
he mirat i nomes posa institut de vila seca ¬_¬ xDDD no se, n'hi ha dos pero l'altre no se on para, no em conec el poble sencer, no m'agrada, em recorda a silent hill xD
osti i jo no em vaig enterar d'això¿? on coi seria jo akell dia¿?
uis jo de vila-seca només conec la zona de prop del castell quant i anava a córrer.

prefereixo cambrils o saluo abans que vila-seca
jo d'allà l'unic q mig conec és torredembarra (s'escriu aixi¿?)
Jo del sud l'únic que conec es port aventura i asco II X-D
si, es aixi

a mi vilaseca no m'agrada gens, ho sento pero no m'agrada, nomes la part nova que es per on visc jo es maca, pero res mes. jo prefereixo sant pere i sant pau que es lo millor :)
jo portaventura i comarruga
buenu port aventura tmb ho conec [toctoc]
oscuros escribió:jo d'allà l'unic q mig conec és torredembarra (s'escriu aixi¿?)


a si? de que? perque? quan vens? [burla2]

Bona nit catalanets/etes!

Avui he tornat a fer campanaaaa, total que portem 3/3 X-D A veure demà que faig... [360º]
*Rouse* escribió:
a si? de que? perque? quan vens? [burla2]

Posant la directa, eh? xDD


*Rouse* escribió:Avui he tornat a fer campanaaaa, total que portem 3/3 X-D A veure demà que faig... [360º]

Això si que és començar be la setmana santa
juer amb l'interrogatori [qmparto] ho conec pq uns familiars i tenen un apartament i de tant en tant mel deixen [toctoc] [toctoc]
Cafetino escribió:Posant la directa, eh? xDD

Això si que és començar be la setmana santa


A veure.. quan una té certa edat no pot encantar-se amb xorrades ;-)

I si, preferiria començar així la setamana santa que no com segurament l'acabaré, amb les notes a les mans, amb 4 supeses de 4... suposo que té a veure amb l'estadística d'abans del 3/3 campanes, que he dut a terme tot el que porto de curs [tadoramo]

Edito:

Pos oscuros, si mai vens a l'apartament i t'aburreixes... conta amb mi per nar a donar una volta!!! :-p
Aquí qui no corre, vola, s'emborratxa o es tatúa.
oscuros escribió:juer amb l'interrogatori [qmparto] ho conec pq uns familiars i tenen un apartament i de tant en tant mel deixen [toctoc] [toctoc]


quina enveja, a mi quan els meus pares ni els meus germans no hi son a casa li dono gracies a deu, no m'enrecordo de que es la tranquilitat i una mica de silenci xD
jo fins demà he tingut molta trankilitat, ma germana una setmana a itàlia, torna demà... i el meu pare no torna d'argentina fins d'aki a dues setmanes [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]
Joder em piru a sopar i veig 3 pagines d´spam jue

Rouse, k t´han dit de la tinta del treball XD
es q aki desapareixes uns minuts i s'omple d'una manera impressionant
Com ja he dit abans no podre lluitar x el ranking pero intentare estar aki mirant el k feu XD

Os vigilu d´aprop xd
jo ara em començaré a posar les piles a veure si entru entre els 3 primers jeejje
*Rouse* escribió:A veure.. quan una té certa edat no pot encantar-se amb xorrades ;-)

No et falta raó, però això si fos un cotxe et costaria punts del carnet [sati]
I quan dius que pujaràs per Girona xDD
educobainbcn escribió:Joder em piru a sopar i veig 3 pagines d´spam jue

Rouse, k t´han dit de la tinta del treball XD


Si no he anat a clase.. no m'han dit res!!!! [looco]



Cafetino escribió:No et falta raó, però això si fos un cotxe et costaria punts del carnet smile_[sati]
I quan dius que pujaràs per Girona xDD



Si deu vol... aviat! [Ooooo]
oscuros escribió:jo ara em començaré a posar les piles a veure si entru entre els 3 primers jeejje


El meu lloc el tens asegurat
Ai, els padawans han perdut el respecte pels mestres :p
Cafetino escribió:Ai, els padawans han perdut el respecte pels mestres :p


Respecte de k?
padawans¿??¿? q jo fa temps q stic per aki enkara q no estigui al vostre nivell d'spam
No us poseu així, era una conya ;)
Cafetino escribió:No us poseu així, era una conya ;)


Vale jefe XD
muahahahaha!!!!!! esteu bojos!!! [tadoramo]
*Rouse* escribió:muahahahaha!!!!!! esteu bojos!!! [tadoramo]


Sk si no fem spam ens aburrim
boig jo¿? el dubte ofen [jaja]
*Rouse* escribió:muahahahaha!!!!!! esteu bojos!!! [tadoramo]
Imagen
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511