Catalans aixakeuvus xD (#53)

17, 8, 9, 10, 11
el d'Ovidi és una mica més pesat perquè es juntant tots les noms hi és més lent de llegir, però els dos valent molt la pena.


quin de la isabel allende??
Ines del alma mia que no se de que va pero l'allende m'agrada molt com escriu i ja ni miro la sinopsis ni res els agafo a mi país inventado em va semblar brutal


i l'altre que reservava el de la bruixa de portobello no he pogut resistir-me i le començat
forofa de la lectura jejeej
lodis escribió:morr, ànims per lo de casa i una mica de paciència, lo de la multa espero que al final no sigui res i trobis una solució i per el tema xiquetes, ja en trobaràs alguna altre, no saps allò de que la mar hi ha molts peixos??


El problema es que ya casi no quedan princesas... :-(

Cuidado con lo de forof@ de la lectura, que aquí tienes otro especimen que se pirra por los libros. Ayer me compré uno muy MUY chulo : Freakeconomics, es la ostia.

Y estuve a punto de comprarme : El Perfume, pero pensé que mi madre se lo habría comprado y a ver si se lo robo.

PD: Una persona que lea es casi sinónimo de persona interesante con quien hablar, siempre que no sea como Utena y la otra que se pirraban por tonterías de ciencia-ficción que leía yo con 15 años.
lo de forofa lo decia solo por decir jejej a mi tmb me gusta leer pero me cuesta ponerme
El otro día estuve haciendo cálculos de todos los libros que tengo desparramados por la habitación... y salían unos 6000€ gastados. Tengo muchísimos. Y tengo un colega, que aún me supera, el años pasado se leyó 300 libros ( tiene un blog de literatura y todo cafemarat.blogspot.com ).
yo leo de todo y ciencia ficción es lo que menos, el perfume, yo no te l recomendaría, para mi fue un tostón, repetitivo y aburrido y la peli todavía más.

de que va el libro que te has comprado?¿
yo el último que he ledio: la dama del nilo.
El libro de freakeconomics es bonísimo, te lo recomiendo. Explica anécdotas un genio de la economía, cosas como "La ley del aborto reduce el crimen" estadísticamente probadas y cosas así. Puedes mirar por google más cosas y comentarios de "me ha gustado mucho", que sólo llevo 20 páginas leídas. Es un superventas mundial, además está en edición bolsillo ( ahora mismo lo único que me puedo permitir).

Hombre, ví la contraportada del Perfume, y leí niñas vírgenes violadas y cosas así, muy aburrido no puede ser.

PD: ¿ La siguiente semana en la universidad no hay clases no ?
no, es fiesta ^_^


pero no tiene nada que ver, lo mejor del libro está ne la contraportada, al menos para mi, pero ya me dirás que te parece, ya buscaré es que ahora por ahora tengo una lista de pendientes y hasta que no termine no empiezo a buscar otros.


otor que me interesa es la reina sin nombre.


bueno gent, marxo a comprar un regal, a sopar fora ^_ ^ i després al curro, demà ja diré que tal tot a veure que tal jeje.
Joder ara k anava guanyant a la Lodis al ranking d´spamers XD i em pirare d´aqui un rato

Bueno ya guanyare algun dia
Com ja t'he dit abans Aya, ja em diràs que tal el llibre, es un dels que sempre he volgut llegir, però al no conèixer a ningú que ho hagi fet sempre em fa mandra, però ja veig que lodis també la llegit.. jeje
a veure gent, em sembla q aixo del ranking està portant les coses una mica lluny no? akest fil no es una competicio i al final passarà el q diu la lodis i ens fotran un toque o el xaparan en el pitjor dels casos o sigui q aconsello q tampoc estiguem tots pendents de ranking ni osties, sinó tenir viu el fil com sempre em fet... és una opinió vaja.
Bona tarda!! ara acabo de formatejar el disc dur, porto tot el dia fora, m'he comprat una figura del resident evil y dos videojocs xDD es el meu vici, ara acabare d'instalar tot a l'ordinador :)

dew!
Esta tarde toca viciada a la Wii.
Buenu gent em piru

Dema x la tarda amb conectu segur akesta nit no ho se

Buenu dew
Pfff...encara em queden 3h de classe i poden ser mortals XD...
No se si tornare a entrar al vespre, o sigui q vagi molt be el finde i les vacances (els q en facin). ^^
Dws!!! [beer]
Bona nit acabo d'arribar de la uni

I per primer cop que en mesos que trepitjo el laboratori va i m'ofereixen uns lingotassos de whisky xDDD

Això sí, ha estat fer-los i posar-me jo i un altre a programar en matlab X-D
jo he arribat ara a casa m'ha donat temps de dutxar-me amb calma posar-me la mascarilla 15 minuts... i fins i tot sembla imposible secar-lo amb el secador... (sempre em fot molt de pal, primer perquè no m'agrada el aire calent aquí al cap i segona amb la llargada i quantitat de cabel lque tinc fa pal, molt de pal XD)


i ara vaig a sopar i arreglar-me per el curro...en fi el jefe vindrà amb nosaltres i fijo que és qui la lias més...



omega, quin dels dos llibres dius? el de kafaka o el de ovidi?? els dos estan prou bé, jo sempre els recomano, el primer abans que l'altre, doncs ja parlarem del tema.


cafetonet tu creus que és normal això?? ^_^
per cert me oblidat de comentar-ho a tu, drknss i Yui, lo de ahir nit, res que ho vaig deixar en marxa que tenia son i total me aixecat aviat així que res vaig cap aquí i pam li dona i surt error en la pagina, me cagat amb un rato amb el ie i ja he plegat, demà amb calma ho tornaré a fer, de moment ara passaré tota la resta de coses que tinc i dema o faig i tals.
uoles gent, ara a veure si m'arreglo per sortir de festa [sonrisa]
uns s'arreglen per sortir de festa uns altres per anar a currar... ais que malament que està el món.

això si per sopar pasta i llibrets de la mama ^_^ [ayay]


aya on estàs?? en fi sinó et veig al msn que marxaré aviat, quant torni ja posaré relat ^_^
Tinc el llibre de kafka aquesta nit potser ja m'hi fico amb ell ^^


morr el d'el perfume a veure am i em va agradar sobretot per les sensacions pero hi han dem illors llegeite'l si vols
Jo m'he llegit un de el circo de la justicia que t'explica cada historia de jutjats que es dios de bojos


p.d avui feien sopar de classe he passat d'anar total són una colla de falsos i al final acabes pagan la seva beguda que no es precisament barat el lloc on van
lodis escribió:cafetonet tu creus que és normal això?? ^_^

Noia, no s'ha de fer el lleig a la gent X-D


O sigui, avui podré estar tranquil no al msn no?
Segurament hi haurà l'aya, però no és tan perillosa [sati]
Cafetino escribió:Noia, no s'ha de fer el lleig a la gent X-D


O sigui, avui podré estar tranquil no al msn no?
Segurament hi haurà l'aya, però no és tan perillosa [sati]



[666] no em subestimis que si vull segrestar segresto i fins les tantes
suda del tema, fa un temps es va comentar de fer sopar d'anitcs alumnes del cole paraules meves : no i vaig ni farta de vi; a la merda tots, els amics de veritat els vec ara i la resta que els bombin que ja vaig tenir prou que aguantar-los a calsse...

jo acabo de posar els llibrets al foc ^_^ així que acabaré de soapr i em despedeixo.


si pdoreu estar tranquils [buuuaaaa] que dolents que sou amb mi XD va no et queixis que la sessió de marujeo et va agradar XD
Aya_cat escribió: [666] no em subestimis que si vull segrestar segresto i fins les tantes

Avui no hi ha problema, els divendres es dels dies que vaig a dormir més tard (sense comptar els dies que surto de festa) :p
lodis escribió:
si pdoreu estar tranquils [buuuaaaa] que dolents que sou amb mi XD va no et queixis que la sessió de marujeo et va agradar XD



lodis tia que jo et trobare a faltar [ayay] has de veure uns videos de la gala de miss espanya que et mors despres si encara estas te'ls passo


vaig a sopar ^^
lodis escribió:si pdoreu estar tranquils [buuuaaaa] que dolents que sou amb mi XD va no et queixis que la sessió de marujeo et va agradar XD

Visca tomateol :Ð
Feu por de veritat xD

No oblido xD

Anava a posar missatges subliminals, però passo xD
em vaig a canviar, arreglar-me i posar-me la meva super camiseta XD ja us la ensenyaré jaja

ja me'ls passaràs, arribaré de 4 a 5 a casa...


shhhtt cafetino demà t'ho passo si et queixes massa et quedes sense res [poraki]


no feu gaires dolenteries [burla2]


pd: voleu dir que el seerj seguix viu?¿ XD [toctoc]
lodis escribió:shhhtt cafetino demà t'ho passo si et queixes massa et quedes sense res [poraki]

Demà xungo, depenent de que faci al final, i sinó diumenge X-D



lodis escribió:pd: voleu dir que el seerj seguix viu?¿ XD [toctoc]

Jo diria que si, una altra cosa és que es pugui moure del sofa/terra/llit/escala dels veins/andana de metro/borera/etc.../etc... xDD
cafetonet jo ja la tinc
lodis deia el de kafka... fa temps que el vull llegir..

Aya, ja m'explicaràs que tal està!

A mi avui em toca sessió de revistes d'informàtica, que en tinc 2 per llegir alguns articles i intentar acabar "El alquimista"
Aya_cat escribió:
cafetonet jo ja la tinc

Així m'agrada ^^


0m3gA escribió:A mi avui em toca sessió de revistes d'informàtica, que en tinc 2 per llegir alguns articles i intentar acabar "El alquimista"

Uix, revistes d'informàtica, l'última vegada que en vaig agafar una no vaig parar de riure de lo promicrosoft descarats que eren, i de les grans cagades que hi havia en articles tècnics.
buenu gent em piru de festa [chulito] no us passeu gaire amb l'spam [poraki]

areuuuu
oscuros escribió:buenu gent em piru de festa [chulito] no us passeu gaire amb l'spam [poraki]

areuuuu

I ara xDD
Doncs jo aniré a fer unes birretes...


Aquesta setmana santa iniciaré una sèrie nova, The Office.
Pos jo estic aqui llegint i segrestant al cafetonet dissimuladament XD
Aya_cat escribió:Pos jo estic aqui llegint i segrestant al cafetonet dissimuladament XD

Ains, veig que la teva mestra t'esta ensenyant be [+risas]

Tot just he acabat de llegir el 1r tomo de fma i mola, ja varia en varis aspectes respecte l'anime ^^
Marxo ja bona nit



lodis esta el 15 de desire climax ja ^^ [amor]
Bona nit aya

Lodis, només faltes tu xD
21h seguides sense dormir... arribarem a les 24h?
eTc_84 escribió:21h seguides sense dormir... arribarem a les 24h?

Imagen

Es pot saber que has fet? T'ha tocat fer guàrdia? xD

Bah, jo en el seu dia vaig estar 40 hores xDD

Per cert, hi ha probabilitats aquesta setmana que ve d'una l@n party per part del cat_os&cia, t'apuntes? xD
Cafetino escribió:
Bah, jo en el seu dia vaig estar 40 hores xDD

El meu rècord són aproximadament 40 també... el primer any de universitat xDD i d'hores seguides dormint.. 19h [plas]
Cafetino escribió:
Per cert, hi ha probabilitats aquesta setmana que ve d'una l@n party per part del cat_os&cia, t'apuntes? xD

Impossible, treballo [snif]
eTc_84 escribió:El meu rècord són aproximadament 40 també... el primer any de universitat xDD i d'hores seguides dormint.. 19h [plas]

Veus, d'hores seguides dormint no m'hi he parat mai a pensar xD

eTc_84 escribió:Impossible, treballo [snif]

Llastima, no sé quin horari fas, però no estaria malament que vinguessis a treure el cap per allà un ratet si el tens :p
aya ets una empanada de la vida, fa com 3 setmanes que et vaig dir que el 15 ja estava XD que me'l baixava i després de llegir-lo et vaig dir que volia el 16, i la teva resposta va ser jo ara també el baixo... sin comentarios...



la nit força sobrada, fins al 1 no ha vingut molta gent, he acabat amb gorra, camiseta, encenedors (demà carregaré més) i preservatius amb el sabor del licor aquest XD jajaja
la música era molt decent, la gent si fa no fa també excepte algun passat de voltes i ens em trobat amb una amiga així que bé ^_^
demà si que hi haurà més feina; a part que ara fa un rato s'ha posat a ploure...

sou molt "penosos" us heu quedat a 7 de tancar.. XD jajaja
No et queixaràs, acabes d'empatar amb l'edu en el top spam X-D

Apa, bona nit, que tanquin els més matiners [plas]
Repeteixo el que vaig dir fa una setmana, LOST va a millor episodi a episodi. Molt bó el 14.
uoles gent, ja he tornat de festa, lu mes raru de tot es q no heu tancat fil Oooh aixo si q no mu esperava [jaja]

ala gent men vai a dormir q ja toca ZzzZZ
lodis escribió:aya ets una empanada de la vida, fa com 3 setmanes que et vaig dir que el 15 ja estava XD que me'l baixava i després de llegir-lo et vaig dir que volia el 16, i la teva resposta va ser jo ara també el baixo... sin comentarios...






ja ara acabo de veure que ja el tenia >,< dios soc un desastre. T'anava a dir una cosa ah si de lovenista passen una mica no?



i per cert t'estavem esperant a tu ¬¬ per tancar




Bon dia
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11