Catalans aixakeuvus xD (#54)

1, 2, 3, 4, 511
lodis escribió:uis jo vull fer marujeo quant tornis a la nit, eh cafetonet?? ^_^

Aquesta nit estarà dificil, perque abans de les 10 ja serè fora a no ser que m'enganxis a les 6-7 quan torni, si en tot cas tocarà fer-ho demà [Ooooo]
jo arribaré a casa a quarts 5 XD així que rondaré per aquí fins tard...jajaja XD ja veurem si et trobo sinó demà ^_^
uuu q b q he dormit! necessitva recuperar les hores de son q m'havia perdut al matí, i aixi puc sortir de festa amb totes les forces [oki]
Me voy al bar de un colega, luego a cenar a un japo con él y demás amigos, y luego la noche dirá, preveo una cogorza seria xD

De mientras, un poco de tito Sinatra :P.
Talladet jo també vull fer marujeo jo estare aqui tota la nit més tranquileta pel que veig ^^. Fare sessió de lectura, marujeo o fins i tot pelis [ayay]
Apa gent, marxo de festa

Avui per desgracia em toca....
Imagen

[+risas]
XDXDXDXD a mi tmb cafetino ^^
Aqui tots som uns marujas [+risas] Oooh



per cert records del RoKoKy suposo que quan pugui es passara
soc el amo xDD, estaba mirant haviam en quina posicio estic d'usuaris amb mes missatges i dic, va anire a la pagina trenta, estava a la tres, desde la barra de direccions, i plaff, apareixo alla amb casi 3500 missatges xDD

Kurras ets dels mes spamers de eol xDD
si es q el kurras es un crack aki a EOL...
Els que tenen casi 20k missatges qeu tenen micos que escriuen a maquina a lo simpsons?? es molt bestia i molt temps lliure xDD
seerj escribió:Acaba de veure a la 5 la vida de Maria i ara vol rajá de judas, més conegut en la seva reencarnació den kosher Ibrahim Zimmerman JeweTc_84vich xD.

No blasfemis malparit [uzi][uzi]
Vaya nit q he passat...la parelleta de turno s'ha discutit (crits a ple pulmó pel mòbil) i els q acabem pringan som els altres... vinga ves a buscar la senyora ofesa i tranquil·litza-la mentre els altres consolen el senyor culpable, i de rerefons les punyeteres obres q canvien cada dia les entrades als pobles, i amb pluja a tot drap...
A sobre va i sem carreguen la clau de casa... cawento
En resum: el pròxim dia em quedo a casa a dormir, q fa mes profit i no s'acaba amb un maldecap de la hòstia. I total, pq quan ja ens han esguerrat la nit als altres tornin a estar ells 2 tan feliços.
Bona nit!
Apa gent, acabo d'arribar a casa... els meus passatgers avui volien marxar més aviat X-D


Bona nit

Lodis, no et veig al msn així que millor deixem-ho per demà
kosher Ibrahim Zimmerman JeweTc_84vich escribió:No blasfemis malparit [uzi][uzi]
Que va :P.

Vaig molt i molt papa xD, llástima que al final al after no hem nat xD.
bon dia gent! buff kina nit [sonrisa]
Bon dia, vaig de cap cap a la dutxa :p
yo tb, a la duxa y a hacerme el dinar i un cubatet con toa la resaca del 15...
Joder, Noche Infructuosa II y encima mis colegas me dicen gilipollas por no haber atacado a una chabala que según yo se me puso atacable y según mis colegas se me puso a huevo. 26 años la chabala.

Imagen
bufff, porto dos hores intentant fer el llit i no puc, només faig que distreure'm xDD
a mi ma donat per viciarme als jocs del messenger
Morr, buida la bustia de mp
Bona tarda

dios els diumenges son una merda encara que siguin en vacances
Ja els diumenges son una merda i mes quan un amic m´ha deixat tirat
Vaig a fer-me unes crispetes i a mirar 1984
Buenu em piru dew i fins dema
hola gent!!

doncs el meu diumenge de puta mare, total que ahir arribem i no es va montar la festa, jo cobro igual així que millor que millor XD jajaja

i porto tot el dia fora i fins ara que no he arribat a casa XD



ahir estava ocupada cafetonet, m'ho expliques avui ^_^
drknss jo vull saber la raó de la discussió d'aquells dos que ja son mítiques XD
aya, hola guapa ^_^
La rao de la discussió... pues q a un q yo em se li va sortir la vena possessiva i la va trucar fastiguejant-la al sopar de feina, i com al local no hi havia massa soroll sen van enterar les seves companyes i tot...
l'altra va pillar el rebote del mil i jo i un altre vam pringar cotxe amunt i avall fins q la vaig convencer d'anar-lo a veure (si, a sobre vaig haver d'ana-hi jo).
Total, xarren un ratet i tornem a casa meva a deixar el meu cotxe i ja estaven tan feliços, i avui a la tarda (a sobre) empalagosos entre ells.
si es que el que jo em se es un torracollons, no només per això sinó el tema regals XD


hola eTc bona tarda.
Si q es el q tu saps, si. Porta una setmaneta bastant revolucionat, suposo q hi influeix el fet d'haver abollat de mala manera el cotxe per fer el capullo on no toca...
edito: q dius de l'eTc? tira patras i cita el post, q l'ha esborrat!
Aquest eTc, com li agrada postejar i després esborrar el post [burla3]
ha posat: "Hail", tampoc si ha matat massa ha escriure res jaja

eis ara entraré el msn d'aquí poc i fem xerrada conjunta ^_^
Jo ja hi soc simulant desconnexió (muajajaja!) x evitar xerrades poc interessants [toctoc]
jo estic per aquí amb ma mare quant acabi de xerrar entraré XD que me te aquí buscant coses per la senyora XD
Lodis la desapareguda!

Porto una hora amb el meu pare perque el pobre home no se'n recordava de la contrasenya del correu i jo davant que no em deia el quel i passava i fins que no m'he girat i l'he vist suant, no m'ha dit res i a més s'ho prenia amb calma [mad]


Vaig a sopar torno i fem conjunta
A mi em va passar q no men recordava de la del msn [tomaaa] i va i un dia per xorra (ja havia desistit) va i l'encerto [jaja].
Avui sessío completa de marujeo: una q ha d'estar per arribar i vosaltres pel msn XD!
Apa fins ara!
jo he estat desapareguda però amb un bon motiu : el novio [ayay] [amor]

ara entro XD
¿ Para qué quieres enviarme un mensaje privado porrero?

PD: Otro día más currando con resaca.
¿Cuál es la velocidad media de una golondrina sin carga?

PD: Sobre las alusiones personales, no tengo nada que aportar.
morr escribió:¿ Para qué quieres enviarme un mensaje privado porrero?


Para preguntarte editorial, autor.. del libro que me recomendaste, El hombre y los dados

Creo que ya no hace falta el MP xD
i aquesta cara cafetino??
lodis escribió:i aquesta cara cafetino??

Re el comentari del etc, que no li veig ni cap ni peus xDD
el de la golondrina?? mira el xiquet que en deu tenir davant de casa XD
lodis escribió:el de la golondrina?? mira el xiquet que en deu tenir davant de casa XD

O en el punt de mira [looco]
I després a la cassola
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511