Catalans aixakeuvus xD (#54)

seerj escribió:I have arrive xD.


compte que en morr et fara fora del pais.
sgaesux escribió:compte que en morr et fara fora del pais.

o rly?
Cafetino escribió:o rly?

yes, sir, it rly
eTc_84 escribió:yes, sir, it rly

No way
A todos los de las abreviaturas,

Imagen
You're freaks
Imagen


Com mola el 2x22 de Prison Break, maten a mitja policia del Panamà.
[quote="Cafetino"][/quote]
Imagen
[quote="Cafetino"][/quote]
Imagen
doncs si, la peli de 300 està genials ^_^
per cert, el temps diu que potser demà no plou XD només que estigui ennuvolat ja estarà bé.
lodis escribió:doncs si, la peli de 300 està genials ^_^
per cert, el temps diu que potser demà no plou XD només que estigui ennuvolat ja estarà bé.

El meu widget del temps diu el mateix :p
[sonrisa] si es que no podia ser d'altre manera XD


avui he tingut dia rodó, cansada però rodó i demà més ^_^
acabo de hacer arroz con guisantes y gambitas mañana haré la tortilla francesa y la trozearé para meterla dentro y ya tendré arroz tres delicias xD. El sofrito no se cuando lo haré, a lo mejor hoy de aquí una hora me pongo xD.
aquestes hores i guisant..seerj ets tot un marujo ^_^
Aless aquesta nit a tirar del caldeiro perque dema no ploguii

[sonrisa]
No ens enganyis seerj, ja sabem que estas fent amb el caldeiro [poraki]
Mouchos, coruxas, sapos e bruxas.

Demos, trasnos e dianhos, espritos das nevoadas veigas.
Corvos, pintigas e meigas, feitizos das mencinheiras.

Pobres canhotas furadas, fogar dos vermes e alimanhas.
Lume das Santas Companhas, mal de ollo, negros meigallos, cheiro dos mortos, tronos e raios.

Oubeo do can, pregon da morte, foucinho do satiro e pe do coello.
Pecadora lingua da mala muller casada cun home vello.
Averno de Satan e Belcebu, lume dos cadavres ardentes, corpos mutilados dos indecentes, peidos dos infernales cus, muxido da mar embravescida.

Barriga inutil da muller solteira, falar dos gatos que andan a xaneira, guedella porra da cabra mal parida.

Con este fol levantarei as chamas deste lume que asemella ao do inferno, e fuxiran as bruxas acabalo das sas escobas, indose bañar na praia das areas gordas.

¡Oide, oide! os ruxidos que dan as que non poden deixar de queimarse no agoardente, quedando asi purificadas.
E cando este brebaxe baixe polas nosas gorxas, quedaremos libres dos males da nosa ialma e de todo embruxamento.

Forzas do ar, terra, mar e lume, a vos fago esta chamada: si e verdade que tendes mais poder que a humana xente, eiqui e agora, facede cos espritos dos amigos que estan fora, participen con nos desta queimada.
doncs si, a tirar del caldero ^_^

cafetino d'on has tret així?
lodis escribió:cafetino d'on has tret així?

Això és d'una tradició gallega.

No se quin dia a l'any fan una queimada i mentre l'estan fent es recita aquest conjur
vaja... ara m'ha vingut a la memória el viatge qe vam fer des de reus, amb tots els gastos pagats a galícia.. petita queimada qe ens varém fotre tots els voluntaris qe várem anar a Muxia..
Fins i tots ens convidaren a veure albariños... la de merda qe queda allá, no us o podeu ni imaginar...
sisi ja ho se tinc un tiet que és gallego ^_^ jaja no ho sabia que ho coneguessis XD
lodis escribió:sisi ja ho se tinc un tiet que és gallego ^_^ jaja no ho sabia que ho coneguessis XD

jeje, coses d'haver compartit classes amb un gallec durant una temporada a la uni ^^
bueno gent una que marxa a dormir ^_^

bona nit!!! [maszz]
Bona nit lodis

----

Com mola el joost aquest, ara mateix tic mirant slayers in english ^^

----

Bona nit malparits [poraki]
uoles gent, només em conectu pq he arribat ara [sonrisa]


bona nit a tothom


PS: no recomanu gens veure 300
Cafetino escribió:Com mola el joost aquest, ara mateix tic mirant slayers in english ^^


ja tens invitació? però si estaves molt aball de la cua de peticions, jo ni ho he intentat per la de gent que hi havia.
Bon diaaaaaaaaa


ales me'n vaig ^^
sgaesux escribió:ja tens invitació? però si estaves molt aball de la cua de peticions, jo ni ho he intentat per la de gent que hi havia.

Uix, el fil aquell és un caos.

Lo de fer-ho per ordre esta molt bé i utopic, pero creus tu que perquè dos o tres hagin decidit això, i que per casualitats de la vida estan força amunt a la llista, els que tenen invitacions ho han de fer així?
Pot sonar egoista, jo sincerament crec no

Ja hi ha qui s'estava queixant, pero bé, qui té invitacions es lliure de donar-les a qui vulgui i com vulgui, això si, seria un bon gest donar-les a gent d'eol.

Jo per la meva part, quan en tingui passaré primer per aquí i llestos, ja que el seerj i tu esteu interressats :p


[beer]
bon dia gent, tindré q mirarme una mica més això de dormir poc... ZzzZZ
Funcionaria be le joost aket amb una conexio de un mega cafetino?
Bon dia a tots!

Avui es presenta un dia avorrit com les dues setmanes que porto...però espero que el meu cunyat pugui anar a comprar-me la DS lite [Ooooo]
Bufff, quina ruïna, he anat a comprar dues mones més a una pastisseria del meu poble i que cars, de 20€ no baixaven, al final n'he comprat dues d'iguals de 23€ i llestos...

Ah si, també he comprat uns bunyols per fer postres avui :p

NGC escribió:Funcionaria be le joost aket amb una conexio de un mega cafetino?

Ostres, doncs t'ho hauria de mirar, ara mateix no tinc cap eina per mirar el transit a la xarxa en el mac, i en el windows crec que tampoc
Estic molt fart de Rodalies, cada dia els trens arriven més tard. Averies, reconstruccions, obres...

Tinc ganes de tenir el cotxe ja U.U.

PD: Beraforte (Badalona - Barcelona)
Benvingut beraforte, jo tmb stic fart de rodalies pero jo ja tinc cotxe [jaja]
Benvingut Beraforte. M'en vaig a dinar, qe tinc una fam qe em menjaria un bou amb banyes..

salut
Bona tarda

Benvingut Beraforte

Aquesta tarda sembla k no ploura
Juas, ja la tenim liada al fil de les invitacions.

---

A veure si faig algo de profit aquesta tarda




PD: mmm, que bons estan el bunyols ^^
Vaya problemón, ¿ Cómo puedo acceder al router sino se la clave de acceso porque no me acuerdo ?

Es que necesito saber la clave Wifi, para conectar a mi madre a la red.
morr escribió:Vaya problemón, ¿ Cómo puedo acceder al router sino se la clave de acceso porque no me acuerdo ?

Es que necesito saber la clave Wifi, para conectar a mi madre a la red.

Vas canviar la clau en el seu dia, o vas deixar la que venia de fabrica?

Si és lo primer, la solució és fer un reset al router, perdent així totes les configuracions i deixant el password per defecte.

Si és lo segon, mira al manual o busca pel google amb el model de router més algo de l'estil "default password"


[beer]
Es una putada, porque esto va por VOIP, y como resetee el router todos los puertos abiertos y demás basura que yo no puedo controlar se me jode. Igualmente ya la he conseguido conectar a la red, porque windows tenía almacenada la clave, pero es sólo unas cuestión temporal hasta que la encuentre.

PD: Ahora llevo la Wii, a casa de un colega que la tiene sola. Será divertido ver a esquinjers jugar al Wario Ware.
Buenu em piru a sortir un rato dew
NGC escribió:Funcionaria be le joost aket amb una conexio de un mega cafetino?

Acabo de mirar al faq, i he vist això
How much bandwidth does the application use?

IMPORTANT NOTICE for users with limits on their internet usage

You need to read this carefully if:

* you have an upper limit on your monthly internet usage, or
* you pay for internet usage as you go (i.e. you pay per megabyte you download, instead of a flat fee).

Joost is a streaming video application, and so uses a relatively high amount of bandwidth per hour. In one hour of viewing, approximately 320Mb data will be downloaded and 105Mb uploaded, which means that it will exhaust a 1Gb cap in 10 hours. Windows users should note that the application continues to run in the background after you close the main window. For this reason, if you pay for your bandwidth usage per megabyte or have your usage capped by your ISP, you should be careful to always exit Joost client completely when you are finished watching it.

To stop using bandwidth, you need to exit the application entirely, as follows:

* Windows users: right-click on Joost icon in the system tray (at the bottom right hand corner of your screen) and choose Exit.
* Mac users: exit the application normally.
Voy a ver el capítulo de Prison Break.

Sgaesux -mierdanick-, ¿ cuándo comienza heroes, la siguiente semana ya no ?

Vives los recuerdos de tu vida anterior, dicen que estás muerto, sólo y acabado, joven inexperto atrapada en el cambio generacional...

¡Esta no es tu generación! ¡Realidad! ¡Esta no es tu generación!

Por darte una oportunidad, se arrodilla, traga, presto a suplicar, por lo tanto has vuelto a recordar...

Los momentos cuando sentías de verdad, preso por protestarle, revolucionario todo Dios te mirará, preso de cada instante, eres consciente, ya no soy el que era ayer..., y sientes, y sientes,

¡ Te has vendido ! ¡ Esta no es tu generación!

Cafetino escribió:Acabo de mirar al faq, i he vist això


A uns 100KB/s duran 1 hora serien uns 350 MB, per tant no hi ha problema de descarrega ja que puc arriba fins a 110 KB/s (supero amb escreix els 320MB), la pujada ja esta mes fotuda ja que a uns 30KB/s de baixada serien 105 MB en una hora.... i segons el faq el minim son 105 xDD estaria al limit.

Acabo de fer el medidor de velocitat de adslzone i tnic un dowload de 111kb/s i de upload 31,5kb/s. Em funcionara en principi, aixo si, primer espera la invitacio xDD
doncs des de tgna amb amor records de la drknss la aya i una servidora ^_^ que fins ara no ha començat a ploure i em voltat, ara les tinc a casa meva jeje.
Skinjueu ho portes clar, fins el dia de Sant Jordi res de res.
lodis escribió:doncs des de tgna amb amor records de la drknss la aya i una servidora ^_^ que fins ara no ha començat a ploure i em voltat, ara les tinc a casa meva jeje.

Ai quina por, ha començat la reunió clandestina de conspiradores xDDD

Anireu avui a veure taurons? xDD

---

NGC: Quan tingui invitacions ja passaré per aqui, de moment ja en sou 4 a la meva cua xD


PD: Aqui també plou a bots i barrals
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711