Catalans aixakeuvus xD (#54)

pues aqui a parat de ploure.. [qmparto]
sgaesux escribió:Skinjueu ho portes clar, fins el dia de Sant Jordi res de res.


¿ Y cuándo es el día ese ?

PD: Vaya bazofia Prison Break, desde luego Heroes supera con creces tanto a Perdidos como a esta primera, aunque Perdidos últimamente está recuperando, a ver esta noche.
morr escribió:
¿ Y cuándo es el día ese ?

PD: Vaya bazofia Prison Break, desde luego Heroes supera con creces tanto a Perdidos como a esta primera, aunque Perdidos últimamente está recuperando, a ver esta noche.


L'ultim de Lost va estar genial, Heroes supera les altres, pero estan a la primera temporada ja veurem com acava si ho allarguen molt.
Apa gent, piro a fer de pringao a sou xD

Avui toca curar el pc d'un metge X-D
la reunió del calereo a em començat al matí ^_^ llavors es quant a començat a ploure i caure pedra just em arribat a casa meva, passen 5 minuts i comença a caure pedra ^_^


després vaig de sopar ^_^
lodis
una que ja ha aaribat a casa, deu n'hi do la que esta caient aqui >,< m'he mullat més aqui que de cami a l'estació


uoless conspiració nosaltres? com podeu pensar aixo [Ooooo]
Aya_cat escribió:uoless conspiració nosaltres? com podeu pensar aixo [Ooooo]

Perquè sabem que en el fons no sou tan inocents com sembla X-D

oscuros escribió:kina ironia no? [jaja]

Ja veus xDD

Al final no era el pc, si no el router linksys que li havia vingut un "xungo" i estava ben desconfigurat


Això sí, que be que paguen aquests metges [666]

FreakeTc_84 escribió:Frikis.

Mira qui parla [jaja]
jo marxo a sopar ^_^

fins més tard o demà!!
Hail! xD.

Despues de un día ajetreado, nada como currarte a las 10 y media un puto sofrito teniendo la casa como el culo y habiendo quedado a las 12 pa hacer unos kintos abajo xD. I'm rebented xD.
uoles gent, he desaparegut una estona [sonrisa]
ola ja soc aki un altre cop
FELICITATS LODIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












iaiaaaaa ^^ sas que tu dic amb carinyo


Vaig a fer recorregut XD!
Felicitats lodis

























I quants dius que en fas? tants com posts que tens en total a eol i cateol? [sati]
Cafetino escribió:Felicitats lodi
I quants dius que en fas? tants com posts que tens en total a eol i cateol? [sati]


XDDDDD +1
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit i fins dema
bona nit, educobainbcn! x aki, ens quedem uns quants amb la faba
------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: no se, a santo de qe, pero felicitats lodis
Bona nit catalans :)

Algú de vosaltres em podria recomanar algun lloc per passar un parell de dies amb la família? Parc Natural amb algun poble al costat, no se, coses d'aquestes....


[barret] [barret]
mota escribió:EDIT: no se, a santo de qe, pero felicitats lodis

Ai petit padawan, fixa't-hi bé Imagen xDD

----

Apa gent, bona nit xent
Uy cafetino... he notado un estremecimiento en la fuerza; el lado oscuro me ha podido

Para Paboh.. yo fui hace tiempo al Monasterio de piedra(Zaragoza) y me dejo un buen sabor de boca.. puedes pillar un hostal y pasar allí las noches, no se, es una idea
moltes gràcies!!!! ^_^


avui he tingut un bon dia, gràcies a vosaltres dues per venir aya y drknss, per la nit amb le s amigues i el meu xiquet ^_^
perquè tinc uns regals de tots que no vegis, per les vostres felicitacions al fil [ayay]
rouse blau, me vegut els xuputios de tekila a la vostra salut^_^

però demà encara ho serà més (bueno demà que ja és avui)


pd: en faig 22 que passa?? ^_^ tu ets més viejo cafetino ^_^
curiositats de la vida, avui dia 5 tb es el meu aniversari XD
felicitats!!!


si es que els aries som els millors ^_^ [sonrisa]

i quants en fas??
último día de curro hasta el martes, eseremos que sea igual de tranquilo que los otros xD.
sgaesux escribió:curiositats de la vida, avui dia 5 tb es el meu aniversari XD



Felicitats
Bon dia

lodis escribió:pd: en faig 22 que passa?? ^_^ tu ets més viejo cafetino ^_^

No tant no tant, et recordo que jo també en tinc [sati]
Almenys fins al juny xD



sgaesux escribió:curiositats de la vida, avui dia 5 tb es el meu aniversari XD

Uo, felicitats! [Ooooo]

I puc preguntar quants en fas, o és secret? X-D
¡Ragazzo dell'Europa!

Tengo una resaca acojonante, cayeron muchos Martinis rossos y un montón de cerevezas en casa de un colega. Después vinieron unas "chicas" y casi me convierto en un pederasta, dos colegas míos lo consumaron.

Me voy a duchar y a beberme un litro de zumo de naranja. Por cierto alomejor mañana emigro a Francia concretamente al norte ( a 100km de Burdeos).

¡Sin gel KamaradaSS! ¡Qué no tengo sueño cagon Dios!
Que haceis a estas horas levantados?
bon dia gent!!! avui toca cuidar de dues gosses


edit: felicitats sgaesux
morr escribió:Tengo una resaca acojonante, cayeron muchos Martinis rossos y un montón de cerevezas en casa de un colega. Después vinieron unas "chicas" y casi me convierto en un pederasta, dos colegas míos lo consumaron.

Jo tinc un col·lega que va tenir la seva època de 'jovenetes'(16-17), qui el va parir... [+risas]

---

Apa piro a fer uns encàrrecs que tinc pendents
S.h.O.c.K escribió:Que haceis a estas horas levantados?


Currando ! [mamaaaaa]
Cafetino escribió:Jo tinc un col·lega que va tenir la seva època de 'jovenetes'(16-17), qui el va parir... [+risas]


Todavía menos edad Kafetino. Ya te digo que últimamente no nos chuta la cabeza, además ayer se me quedaron en la retina imágenes que no olvidaré nunca pese a ir borracho en su momento, como ver a un colega mío follar, a otro freír un huevo y casi quemar la casal. Bueno, bueno.
Que edad tenian, y que edad tienes ? Por lo que dices debian tener 15 ? Si a esa edad ya van con el coño abierto.. es problema suyo
S.h.O.c.K escribió:Que edad tenian, y que edad tienes ? Por lo que dices debian tener 15 ? Si a esa edad ya van con el coño abierto.. es problema suyo


Eh que yo no he hecho nada, pero no por la edad, sino porque la chica no me gustaba. Mis amigos tienen entre 20-22 y las chicas 15, aunque luego vinieron otras de 18. Para que te hagas una idea es como si tú te tirases a una niña de 9 años.

OStia se me olvidaba, les traje la Wii, e hicimos unos cuantos partidos al tenis, pero vamos, decían que eso era muy complicado y que pusiera el Street Of Rage, que nos lo pasamos 2 veces ( lo tengo bajado en la consola virtual ).

http://www.youtube.com/watch?v=LG00ImpNLq4

Imagen

Cinturón, tirantes y .... tirantes. Joder, lo he visto en otro foro y aún estoy impactado.
Bon migdia!!! ^^ Q tal proven els 22?
buas genials i ahir a sopar em vaig posar les botes ^_^ jajaja
això si, que avui m'enviessin sms per felicitar-me una mica abans de les 8 del matí....[enfado1] XD jajaja
Estás hecha una vieja.

¡Contingencia Catalana!

PD: Dedicado a todos ustedes con amor http://www.youtube.com/watch?v=evQqlGK4Ilw
Felicitats Lodis!!!

Bon diaa!!! Jo acabo de fer els 1000 posts!! :-P
Tela morr amb els teus col·legues, jo millor em callo certa anectoda, que sinó malament xDD

----

Juas com mola, he anat aquest matí a l'oficina i que bé que es sent un com certa borde de dies anteriors canvia d'actitud només perquè necessita ajuda [sati]


---

Tela amb me germana, s'ha pulit 4 dies l'anime de berserk i ara esta exigint com una yonki que li copiï el manga al seu pc [+risas]
*Rouse* escribió:Felicitats Lodis!!!

Bon diaa!!! Jo acabo de fer els 1000 posts!! :-P


com es nota que vius a probes ;) XD [sati]


merci, jeje, ja vaig rebre el sms i de pas ja em vaig veure un xupito de tekila a la teva salut ^_^

i avui sopar de dones de la familia XD jajaja
lodis escribió:com es nota que vius a probes ;) XD [sati]

Jo només vull recordar que els posts de proves no compten [sati]


Apa piro un rato al gim
bona tarda.. qe teniu pensat algú sortir de festa aquesta nit? jo poster surto

[toctoc]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811