Catalans aixakeuvus xD (#54)

1, 2, 3, 4, 5, 611
lodis escribió:aya!! quant arribis fes-me toque al mòbil et necessito!!! a tu o a la lau

lodis toque fet que passa

peazo tarda hem vist mentes en blanco comença com si fos saw no val una merda pero anda que no he menjat i rigut [angelito] aixo de doblarla el grup es una passada XD!

pero jo vull bon tempss

i més el dimecres ^^
K heu fet avui?

Jo he estat tota la tarda a casa
Cafetino escribió:Els que hagin vist la sèrie ho entendran xDD

Imagen
Les religions freaks no compten.
M'estan dient que el fsm no es freak? Anda ia [poraki]

El que passa és que aneu de religió majoritaria... imperialistes!!!
Buenu gent ara si k em piru

Bona nit i fins dema
Vaig a mirar a mirar el 3x16 de house que fa dies que ronda pel discdur :p
uoles gent, per variar me mullat [tomaaa]
encara no l'has vist?¿ ais!! XD


res aya, paranoies [ayay]

després t'explico [360º]
el de demà kin num. és d'episodi de house¿?
de res ^_^

que ja els has vist tots??

vas una mica despistat [buenazo]
els segueixu casi sempre, vams q no mels perdu a no ser q passi algu, pero fa dues setmanes el q seria el 3x15 mel vaig perdre i no sabia kin numero era
lodis escribió:encara no l'has vist?¿ ais!! XD

El marujeo passa factura [jaja]
lodis escribió:doncs el 3x17 XD [carcajad]


Oscuros, crek k anava amb ironia.... ella va pel 17 pero cuatro no en porta tants de fets, +/- si els meus calculs son correctes van pel 13 +/-, sino entra a cuatro.es que segur que esta
Bona nit gent!! Com va aixo?
ESTA PLOVENT A BOTS I A BARRALS!!! [uzi] pq no pararà ja? Que demà teniem previst anar a passar el dia a bcn i a aquest pas.. ens quedarem amb les ganes [triston]
A veure si dimecres tampoc plou, eh Lodis? [sonrisa]
això espero i si plou...alguna solució trobarem jeje, XD
però mira encara que no sigui el dia oficial, prefereixo que no plogui XD
jo vindria a bcn, però tinc curset al mati [plas] i demà toca una de les millors parts [fies] que us ho passeu bé!!!

descansa per dimecres [inlove]


home de la forma que ho ha preguntat m'ho he pensat que ho seguia ja que el cafetino ho havia posat abans...
ahhh vale vale merci igualment XD
Bona nit.

Acabo d'arribar de treballar fet pols, he tingut un dels pitjors dies del any, he estatr aguantant a dues borratxes tota la tarda i nit al costat meu, molt cansat perque he treballat sense parar i ames a mes m'ha donat un par de baixades de tensio de les bones (jo soc de tensio baixa) a mes que encara em queda tota aqueta setmana per endevant a excepcio de que el dimecres tinc lliure, tenia planejat amb la meva xicota dormir junts el dimarts i ara per culpa seva s'en va amb una amiga a casa d'ella a veure una pel.licula i jo com un idiota em quedare en casa perque no puc fer plans, a mes a mes que dema arribgo a les 5 i fins a les 9 que no torno a entrar no la veure pas perque ella es tan llesta que s'en va a les 5, estic fet pols, a mes a mes que porto una temporada amb ella massa dolenta, n'hi ha molts cops que penso que aixo s'acabara, no vull i pel que sembla ella tampoc, pero ultimament totes les discusions que tenim, el culpable soc jo quan l'unic que he fet es escoltar, mare meva, sincerament avui estic molt malament, el dimecres m'anire a veure als meus amics perque fa mesos que no veig a cap, tenia planejat agafar el tren cap a atarragona a les 7 per anar a sant pere i sant pauEl momento elegido por el azar vale siempre más que el momento elegido por nosotros mismos.ero com que ella no em veura dema perque s'enva a les 5, m'anire a les 4 i m'estare una etona mes amb ells, un amic es quedara a dormir a la meva casa i jugarem tota la nit, a les 11 i mitja s'anira ell cap a tarragona i jo em quedare a casa esperant si ella vindra que segurament arribara a les 2,30/3 i jo a les 4 em tinc que començar a arreglar per anar a treballar, o sigui, que estare per lo menys fins dijous sense veurela tot per culpa que ella es ''pensava que avui dormiria amb mi i tindria temps per ella'' i s'enva amb la seva amiga.

Perdoneu per tot el que he escrit pero es que estic tan amargat que si no ho posava en algun lloc explotava.

Bona nit
juer t'has desfogat bé


Bona nit una que no pot dormir i ja he acabat el llibre del Coelho
Aya_cat escribió:Bona nit una que no pot dormir i ja he acabat el llibre del Coelho

És el moment ideal perquè acabis (d'una vegada per totes) de llegir Death Note [looco]
Cafetino escribió:És el moment ideal perquè acabis (d'una vegada per totes) de llegir Death Note [looco]


Amb quina serie t'estas viciant tu?
Aya_cat escribió:Amb quina serie t'estas viciant tu?

Doncs no sabia quina mirar, i estic fent un revisionat de School Rumble ^^

----

Apa gent bona nit
Imagen
Bona nit jo també abandono per avui ^^
Jo envio un sms, que dema no m'en recordare, i tb piro a dormir.

[bye]
bon dia gent!!! 2n dia de pluja
Bon dia

pero la que ha caigut aquesta nit no se la treu ningu
Que feu spammers que no postejeu?
Me gusta que llueva, ojalá siga así 2 semanas.

Imagen
Va parir ahir a la tarda vaig anar a Manresa i no vegis quin xaparron... amb els limpies a tota hòstia i tot i així certs trossos no véiem gaire tros del davant XD.
Wenu, almenys va servir per engreixar el costipat
Que morr, fent campanya amb els teus grans amics de 33? [plas]

---------

Apa gent, me'n un rato a currar a l'oficina, que em reclamen, entre una que esta borde amb mi i cert element que li ha donat per començar a tocar ja la tenim liada xDD


dew
morr escribió:...


Canvia el 'parla català' per un 'No parlis anglès' i ja tens cartell per la firma.
bones gent!!!!

jo estic morta he marxat a les 9 i poc de casa i no he arribat fins els 3 i mitja.. XD

aquí no ha pogut fins el migdia a la 1 un rato i ara a les 4.
Bona tarda


aqui porta plovent tot el dia crec dese la meva habitació n oes veuen caure les gotes U.U


que deman o plogui que dema no plogui >,<
per si si de cas agafa impermeable que podem tombar tapades si plovisca com ara.

si fa com avui, fins la hora de dinar el temps aguanta llavors es quant comença a ploure, però com ja estarem en un lloc tancat cap problema ^_^


jo ara d'aquí un rato aniré a donar un tomb que plovisca i de moment encara es pot anar per el carrer.
jo avui aprofitaré per anar al cine
ostres!! bona idea, podria anar a veure 300... vaig a trucar a veure si encara hi estem a temps de anar a veure-la...

ja tinc la tarda solucionada ^_^
bona tarda a la vila del pingüí..
Bona tarda

Ja van 2 dies sense sortir x la puta pluja

x cert acabo de veure la peli de 300 i esta molt wapa
Jo la vaig a veure avui. Que plogui no impedeix que surtis, ahir vaig surtir, em vaig mullar, si, pero m'ho vaig pasar de conya amb dues amigues
He sortit a donar una volta i ha caigut 12monos precintada per 2,50€

Fa dies que em ronda pel cap comprar-me un volant, si trobo algo tirat de preu...
Jo com que estic malalt mes igual que plogui xDD inclus millor que ja feia falta que aquest estiu pasarem escassetat d'aigua com no segueixi plovent.
Jo volia jugar a futbol amb els amics pero com plou no he pogut
NGC escribió:Jo com que estic malalt mes igual que plogui xDD inclus millor que ja feia falta que aquest estiu pasarem escassetat d'aigua com no segueixi plovent.


Et faig companyia, jo tinc un dit del peu trencat, així que de sortir al carrer poc, si ja en sec amb les crosses soc dolent, imaginat amb pluja xDD

Encara em queden 3 setmanes si tot va ve, crec cawento
Buenu em piru dew i fins dema
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611