Bona nit.
Acabo d'arribar de treballar fet pols, he tingut un dels pitjors dies del any, he estatr aguantant a dues borratxes tota la tarda i nit al costat meu, molt cansat perque he treballat sense parar i ames a mes m'ha donat un par de baixades de tensio de les bones (jo soc de tensio baixa) a mes que encara em queda tota aqueta setmana per endevant a excepcio de que el dimecres tinc lliure, tenia planejat amb la meva xicota dormir junts el dimarts i ara per culpa seva s'en va amb una amiga a casa d'ella a veure una pel.licula i jo com un idiota em quedare en casa perque no puc fer plans, a mes a mes que dema arribgo a les 5 i fins a les 9 que no torno a entrar no la veure pas perque ella es tan llesta que s'en va a les 5, estic fet pols, a mes a mes que porto una temporada amb ella massa dolenta, n'hi ha molts cops que penso que aixo s'acabara, no vull i pel que sembla ella tampoc, pero ultimament totes les discusions que tenim, el culpable soc jo quan l'unic que he fet es escoltar, mare meva, sincerament avui estic molt malament, el dimecres m'anire a veure als meus amics perque fa mesos que no veig a cap, tenia planejat agafar el tren cap a atarragona a les 7 per anar a sant pere i sant pauEl momento elegido por el azar vale siempre más que el momento elegido por nosotros mismos.ero com que ella no em veura dema perque s'enva a les 5, m'anire a les 4 i m'estare una etona mes amb ells, un amic es quedara a dormir a la meva casa i jugarem tota la nit, a les 11 i mitja s'anira ell cap a tarragona i jo em quedare a casa esperant si ella vindra que segurament arribara a les 2,30/3 i jo a les 4 em tinc que començar a arreglar per anar a treballar, o sigui, que estare per lo menys fins dijous sense veurela tot per culpa que ella es ''pensava que avui dormiria amb mi i tindria temps per ella'' i s'enva amb la seva amiga.
Perdoneu per tot el que he escrit pero es que estic tan amargat que si no ho posava en algun lloc explotava.
Bona nit