jo encara no la he vista la de 300.. després de lo qe li va passar al preston4u, se m'han tret les ganes d'anar-hi... (últimament somio coses molt rares, no se si es xq he deixat de fumar o qe)
------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: ostias! quina coincidéncia, ja qe s'ha estat parlant de cumpleanys, lodis es va registrar el dia del meu aniversari.. no se ni com m'he donat compte.. bueno si tot a vingut mirant el número de missatges qe he escrit
oscuros
L'ull q tot ho veu
2.211 mensajes desde ene 2004 en Canovelles (Catalunya)
Ja puc passar la DS de la "lista de los deseos" a "Consolas actuales" a la signatura, la he comprat avui, al game, 100€ de segona mà i està molt be ^^ he comprat també el Metroid, a veura si configuro el wifi i li trec tot el partit possible
seerj escribió:buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.
Et cito perquè no ho puguis editar..
Això et passa per anar a bars jueus amb els teus colegues de creença i anar pimplant directament del barril, estil Barney.
I sobre anar taja a las 21:30..
lodis
MegaAdicta!!!
8.323 mensajes y 1 foto desde may 2006
Editado 1 vez. Última: 6/04/2007 - 03:30:12 por lodis.
No beber es de débiles, hace más de 3000 años que se inventaron la fermentación de cereales y la destilación de diferentes frutas, hierbas, especias y agentes aromáticos.
Me voy a preparar otro, ésta vez menos cargadete y me pondré a arreglar la casa .
Kosher Ibrahim Zimermann JeweTc_84vich, ¿Te crees el único que me ha citado? ¿Acaso dudas que he ido borracho algunos días ya a las 10:00 a.m.? ¿O a caso estás así de raro por que mañana es el gran día, el Sabbath Judío? .
Saludos a todos los Católicos Romanos Apostolicos xD.
educobainbcn
Baneado
1.309 mensajes y 1 foto desde feb 2007 en Barcelona
¡Blasfemo!, serías un buen objeto de estudio para la Inquisitio Haereticae Pravitatis Sanctum Officium, bendita la época de Tomás de Torquemada y de Pedro Sarmiento y sus Estatutos de limpieza de sangre... ¡Viva el Edicto de Granada! xD
seerj escribió:¡Blasfemo!, serías un buen objeto de estudio para la Inquisitio Haereticae Pravitatis Sanctum Officium, bendita la época de Tomás de Torquemada y de Pedro Sarmiento y sus Estatutos de limpieza de sangre... ¡Viva el Edicto de Granada! xD
Ja ho deia l'altre dia, soc un pagà que segueix les grans ensenyances del Haruhisme
jo me llevat a la 1, a veure si em torno a prendre un xute de medicaments i funciono tot el dia, encara que avui la gola no em pica tant ^_^ i per sort de moment no plou...
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana