Catalans aixakeuvus xD (#54)

Cafetino escribió:Jo només vull recordar que els posts de proves no compten [sati]


Apa piro un rato al gim


per això ho deia, si mires la seva data de quant es va registrar, mil posts son pocs XD jajaja ^_^


jo estic refredada al final el temps ha pogut amb mi i la pluja d'ahir nit va ajudar...

em quedo a casa fins l'hora de anar a sopar amb m'ha família que sinó...
Buenu em piru a donar una volta dew
jo avui tot el dia a casa cuidant les gosses de ma tieta i a sobre un moment q tinc lliure tinc q passejar les meves gosses [buuuaaaa]
Hail catalufs! xD

me voy a sobarla un rato y luego a beberla, 4 dias de fiestah! xD
Bona tarda ja estic aqui
Doncs 300 està força bé, visualment és brutal.

I ara a fer temps per anar a sopar fora.
jo encara no la he vista la de 300.. després de lo qe li va passar al preston4u, se m'han tret les ganes d'anar-hi... (últimament somio coses molt rares, no se si es xq he deixat de fumar o qe)
------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: ostias! quina coincidéncia, ja qe s'ha estat parlant de cumpleanys, lodis es va registrar el dia del meu aniversari.. [tadoramo] no se ni com m'he donat compte.. bueno si tot a vingut mirant el número de missatges qe he escrit
uoles gent!!! pues 300 a mi em va decepcionar, les escenes de batalla molt guais pero la resta... :?
lodis escribió:per això ho deia, si mires la seva data de quant es va registrar, mil posts son pocs XD jajaja ^_^

No m'hi havia fixa't

Proves és un niu d'alt frikisme, de moment resisteixo entrar per mantenir el nivell de salut mental que em queda xDD

Encara que no fa molt em va donar per posar un post xorra amb gif

--

A veure si hi ha sort i avui surto porai, que hi ha ganes i calers [plas]
Quina prto a sobre deu meu XDXD!XD!
Aya_cat escribió:Quina prto a sobre deu meu XDXD!XD!

Ja has begut?
Joveneta, que sàpigues que l'alcohol esta prohibit als menors
xDDDDDDDDDDD
Cafetino escribió:Ja has begut?
Joveneta, que sàpigues que l'alcohol esta prohibit als menors
xDDDDDDDDDDD


shhhh que avui he celebrat un aniversari i m'han convidat ens hem posat tot cecs i l a setmana q ve més : mola fer 18 XD!
[boing] [boing] [boing]

Ja puc passar la DS de la "lista de los deseos" a "Consolas actuales" a la signatura, la he comprat avui, al game, 100€ de segona mà i està molt be ^^ he comprat també el Metroid, a veura si configuro el wifi i li trec tot el partit possible :P
Aya_cat escribió:shhhh que avui he celebrat un aniversari i m'han convidat ens hem posat tot cecs i l a setmana q ve més : mola fer 18 XD!

Tu fins desembre res [sati]
¿Alguien sabe a que hora chapan el metro hoy? Me urge saberlo ^^U, que a lo mejor piro pa Marina xD.
Cafetino escribió:Tu fins desembre res [sati]


pero la resta durant l'any si [666]





seerj escribió:¿Alguien sabe a que hora chapan el metro hoy? Me urge saberlo ^^U, que a lo mejor piro pa Marina xD.



creo que a las 00 pero no estoy segura
a la meva colla ja no hi ha l'excusa de fer 18, ara ens inventem altres [plas]
buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.
seerj escribió:buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.
aixi m'agrada, vocalitzant.. [jaja]
seerj escribió:buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.

dios te han afectado bastante


a mi se m'ha trencat la colonia i m'estic col·locant de mala manera tota l'habitació airejantse i no hi ha manera
sou una colla de viciosus de l'alcohol [jaja]

haurieu d ser com jo [sonrisa] [+risas]

mira ki ha anat a parlar...
Jo com k no penso beure Alcohol mai no tindre problema
mai? juer q això si q és una persona sana
oscuros escribió:mai? juer q això si q és una persona sana


Jo ni Alcohol ni Tabac ni Drogues ni Merdes d´akestes
trenques una mica el model de rockero...
oscuros escribió:trenques una mica el model de rockero...


Si bueno ya se k als Rockeros els i va el Royo Alcohol, Tabac, Drogues i tal pero a mi no em va

A mi de Rock nomes m ágrada la Musica, ni els costums ni com van vestits ni res nomes la Musica

Iwal k el Punk m ´agrada la Musica Punk pero no m´agraden els seus costums
seerj escribió:buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.

Grande seerj [tadoramo] [tadoramo]




Apa gent, piro a fer unes birres amb els colegues [beer]
Jo quan acabi de baixar una peli marxo

lodis t'enviare la postal XD! encara que siguin 4 dies



que vagi bé per aqui
Buenu gent jo em piru a sobar

Bona nit i fins dema

Aya k vagi be
¡Dempeus i alerta!

Todo por ella por la más bella...
seerj escribió:buah, tme iba a igr a hora, xkgo me he cfargaro dmadiaso los cubatas de ginebra, ceor qeu me voy a dormmir rlña moma.

Et cito perquè no ho puguis editar.. [sonrisa]
Això et passa per anar a bars jueus amb els teus colegues de creença i anar pimplant directament del barril, estil Barney.
I sobre anar taja a las 21:30.. :-| :-|
guapetona!!

que vagi bé!! i esperaré la teva postal ^_^

te trobaré a faltar molt!!!


diosss XD el post del seerj es únic XD


----

pd: bona nit gent!!! que vagi bé el finde tots els que marxeu i els que no doncs també ^_^ i als currantes, no us canseu massa.
Tinc l'estomac a punt de rebentar, he menjat i begut massa.
Bona nit, tot just arribo xDD

Una mica més i se'n lia una de bona a la parada dels bocates, que un dels que servia anava hiperempastillat amb un somriure de orella a orella xDD
No beber es de débiles, hace más de 3000 años que se inventaron la fermentación de cereales y la destilación de diferentes frutas, hierbas, especias y agentes aromáticos.

Me voy a preparar otro, ésta vez menos cargadete y me pondré a arreglar la casa :P.

Kosher Ibrahim Zimermann JeweTc_84vich, ¿Te crees el único que me ha citado? ¿Acaso dudas que he ido borracho algunos días ya a las 10:00 a.m.? ¿O a caso estás así de raro por que mañana es el gran día, el Sabbath Judío? [sati].

Saludos a todos los Católicos Romanos Apostolicos xD.
Bon dia

Joder avui m´he aixecat i em fa mal l´orella dreta i no sentu res [buuuaaaa] [buuuaaaa]
seerj escribió:Saludos a todos los Católicos Romanos Apostolicos xD.


¡Presente!

Encima practicante que ayer me bebí demasiada sangre de Cristo.

PD: Me voy a jugar al Victoria.
PD2: Así me gusta en Lost, que venga Juliet y que le den por el culo a Kate.
Bon dia pel de mati

seerj escribió:Saludos a todos los Católicos Romanos Apostolicos xD.

[cartman]
Cafetino escribió:Bon dia pel de mati


[cartman]
¡Blasfemo!, serías un buen objeto de estudio para la Inquisitio Haereticae Pravitatis Sanctum Officium, bendita la época de Tomás de Torquemada y de Pedro Sarmiento y sus Estatutos de limpieza de sangre... ¡Viva el Edicto de Granada! xD
seerj escribió:¡Blasfemo!, serías un buen objeto de estudio para la Inquisitio Haereticae Pravitatis Sanctum Officium, bendita la época de Tomás de Torquemada y de Pedro Sarmiento y sus Estatutos de limpieza de sangre... ¡Viva el Edicto de Granada! xD

Ja ho deia l'altre dia, soc un pagà que segueix les grans ensenyances del Haruhisme X-D
bon dia!!!

jo me llevat a la 1, a veure si em torno a prendre un xute de medicaments i funciono tot el dia, encara que avui la gola no em pica tant ^_^ i per sort de moment no plou...
Acabo de ver en el C33 unos raperos catalanes...

Jo no soc polac, jo soc català, i si no t'agrada, que't donin pel sac

[align=left]En fin... xD

[/align]
Cortesia del friki del cat_os

Imagen

xDD
una mica bastant de pena si que dóna sentir això... XD
el rap per mi lo millor en anglès.
A mi l´unic Rap k m´agrada es el de Linkin Park
educobainbcn escribió:A mi l´unic Rap k m´agrada es el de Linkin Park

Ai mare de deu, com et senti el seerj xD

Linkin park jo no ho consideraria rap, més aviat una "barreja" de varis estils, entre ells una especie de cosa que s'assembla al rap
Buenu tens rao es una barreja entre Nu-Metal i algu de Rap

Pero no em diguis k la canço In The End es casi tota Rap
educobainbcn escribió:Pero no em diguis k la canço In The End es casi tota Rap

Gran cançó, i tal com has dit, té una part de "rap" (notis les cometes) :p
consideres Linkin Park un grup de rap??

ara si que flipo... ja em diràs on el veus tu el rap...
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911