Catalans aixakeuvus xD (#54)

17, 8, 9, 10, 11
Joder mira k jo soc dormilega pero sk aixecarse a les 3...
quant tinguis novia i vaig a dormir a les 5 tocades després de fer exercici... XD ja ho entendràs XD
lodis escribió:quant tinguis novia i vaig a dormir a les 5 tocades després de fer exercici... XD ja ho entendràs XD

Ni que això fos requisit indispensable per aixecar-se a les tantes X-D
jo soc dormilega, normalment els findes aprofito per sobar unes 12h XD ja que entre setmana si arribo a les 8 fiesta XD jajaja

però mira es veu que aixecar-se tard en festes és pecat XD


tenies raó bestial el nou capítol de house ^_^
¡Semos peligrosos!

Esta noche también fiesta la 5 consecutiva.
morr escribió:
Esta noche también fiesta la 5 consecutiva.

I jo que segueixo malalt... merda semana santa... no em podre tajar...
A mi m´agradaria sortir de Festa pero cap amic meu surt de nit [buuuaaaa]
morr escribió:
Pues si me encuentro a la de la segunda foto, soy capaz de irme a vivir a Inglaterra por ella - aunque la rallaría todos los días de irnos a Suramérica (Uruguay-Montevideo) o a España-.

No sabéis de chicas majas. Igualmente aclaro que a mí me es absolutamente igual del palo que vayan las chicas, sólo que con skingirls tengo más afinidad por música, estilo de vida...


Tu veus una rossa amb ulls blaus i et cegues.

La de la segona foto fa pinta de fer uns 80 quilos.

Sempre que penso amb rossa amb els ulls blaus penso en una amiga que tenia (fa anys que no la veig) uns ulls increibles [amor] , rollo vanesa romero.
quin fart de patinar.. aprofito ara, qe no la setmana vinent qe estare a cerdanyola y allí no conec res.. per cert ja em trec el boardslide de backside(pel qe no ho sapiga es, relliscar amb la meitat de la tabla d'esquena)
Tinc alguna qe altra contusió pero res qe no sigui com al principi.. ja fa quasi 4 anys qe patino..
sgaesux escribió:
Tu veus una rossa amb ulls blaus i et cegues.

La de la segona foto fa pinta de fer uns 80 quilos.

Sempre que penso amb rossa amb els ulls blaus penso en una amiga que tenia (fa anys que no la veig) uns ulls increibles [amor] , rollo vanesa romero.


La verdad es que sí, es algo que me atrae, supongo que en parte será porque toda la familia de mi padre y mi hermano cumple este estereotipo, o porque simplemente me atraen físicamente ya sea por naturaleza o por anuncios y paridas. Igualmente, para nada hago ascos a una morena andaluza ( ayer estuve con una que era un preciosidad ), o una sensual árabe o persa y en menor grado una india.

Ciertamente las que no puedo ni ver son las pelirojas, las pecosas, las suramericanas estilo andino y caribeño ( no me gustan las brasileñas que bailan samba), las cachalotes inglesas que dan miedo, algunas animales bálticas que te pegan una ostia que te dejan baldao, las negras que son del tipo pelo rizado ( las del pelo liso tampoco me gustan pero más que las del rizado), las japonesas/chinas y asiáticas en general.

En honor a la verdad, se ha de decir que las españolas son casi perfectas.
El que esta bé d'espanya es la varietat, tan pots trobar rosses amb els ulls blaus, com morenes amb els ulls castanys. Ara m'atreuen molt les morenes amb els ulls blaus, pero no tinc cap mena de preferencia, de tots els tipus poden estar bones si bé es cert que hi ha algunes coses (com els cabells a lo 'muelle') que no m'atrauen.
A mi m'agraden molt les andaluses, lodis ja sap més o menys xDD, deu ser que gairebé tota la meva familia es andalusa (jo soc charnego :P) però no se, tenen aquella gràcia especial...

Però sobretot m'agraden les noies que sàpiguen ferme riure, amb les que es pugui cherrar bé, i sobre tot que sapiguen estimar (oohhh que bonic m'ha quedat, però no deixa de ser cert.)

Mota, t'ho he preguntat uns post mes enrere, tinc el metroid des fa uns dies, si vols en agreguem i ja farem unes partides!
okis, quan vulguis... jo ara mateix estic disposat.. si vols fem una mano a mano, aixi provo per segona vegada el micro.. [uzi]
Buenu gent em piru a dormir

Bona nit
uoles gent, avui toca sortir de festa per mataró [sonrisa]

jo em piru

nanit a tothom
Interessant questa nit, bona nit.
em pensava que estava sola per aquests mons i miro i em trobo a dos més ^_^ jajaja

bona nit!!
Ei! Bona nit!!! Que feu desperts? [toctoc]
jo que porto els horaris descontrolats a vacances XD a part de viciar-me la sims i la construcció d'una casa, res una xaboleta... XD jajajaja que tinc la expansió de les 4 estacions i mira [amor]
aprofito que estic malalta per estar-me fins tard aquí ^_^
tu que fas estes hores??
Pos mira.. he arribat de pendre algo amb els amics, i la veritat es que també porto els horaris descontrolats... havia sortit de casa sense sopar i he sopat ara :p

I res, demà tot el matí dormint, tarda i nit, i un dia menys.. com passa el temps...

Marxo ja, bona niiiitttt!!!!! [ginyo]
claro que si tu sopes a les 5 del matí jo esmorzo a les 3 de la tarda... XD som unes cracs jajaja


vaig bé!!!

jo demà dinar amb mon pare i a preparar la mona per dilluns a verue que fem al final amb les amigues...
Jo he sortit de festa amb uns amics qe feia temps qe no veia, després em jugat a la consola i he tornat ara, qe es quan m'he ficat el cap aqui, vere qe feieu

bona nit
Bé, ja he perdut força temps al arribar a casa , ja és hora d'anar a dormir.
Bona nit, vaig mig papa, lo just per ser conscient de tot i no tenir tanta vergonya com de costum xDD

Gran nit "tirant la xarxa", però com de costum res.

Noies tinc un dubte "existencial" però ja us plantejaré un rato d'aquests pel msn xDDD


Bona nit [beer]
Menuda papa, con pelea ncluida..xD

morr, no estarias x marina este viernes y no avisaste, no, maldito hijo de ana frank?

me voy a hacer pasta y a dormir xD.
Encara no surto a la llista...
Bon dia a tots!

Mota, t'acabo d'afegir ara mateix, ahir no vaig poder jeje, jo he jugat només una vegada online i em van fer pols xDD
Vaig a veure la Carrera de F1 dew
uoles gent, per fi m'he dspertat ZzzZZ

festa de la bona ahir a mataró i com q no soc original avui tmb a mataró a fotrens una paella [babas] [sonrisa]


ens veiem dspres
seerj escribió:morr, no estarias x marina este viernes y no avisaste, no, maldito hijo de ana frank?


Sí, con unas chicas de Granada. Estaba más muerto eso que un cementerio.

PD: Escuchando: Devolvednos nuestro día de San Jorge - Retaliator ( Give us back our St. George's Day)
Mira que em paso poc per aquí, però amb la uni el poc temps que tinc es per mirar el foro de PSP xDD.

Suposo que a tots us va bé, gaudiu de les poques vacances que queden :P!
Pollo PS2 escribió:Encara no surto a la llista...
fins que en DiGiJoS no actualitzi.. i fa un pilo de temps que no ho fa.. aixi que paciencia.
Hace un día espléndido, estoy en la terraza de mi casa tomando el sol.
i aketa tarda.. de festa fins les tantes! ja tocava; menudo ciego qe pillare, eso si, de birras only!
Bona tarda

Salutacions desde ca el cat_os a sant feliu de guixols X-D
morr escribió:Hace un día espléndido, estoy en la terraza de mi casa tomando el sol.


Si avui fa sol i un dia molt macu

Ja era hora
Estoy flipando con el rollo que se llevan el mundillo panky y esquinjer en inglaterra. Estoy viendo la película "This is england" ( en inglés y sin subtítulos, no hay nada en la red), y joder un skin de 10-11 años al que una panki se lo lleva afuera de la casa cuando le dice que es virgen. Yo flipo, deberían de aprender las catalanas.
Hola gent

Acabo d´arribar de fer un partidet de futbol amb els colegues

Y ara vaig a jugar al Test Drive Unlimited de la PSP al modo Online

Si algu d´aki te la PSP i li agraden els jocs de cotxes os el recomano
uoles gent, ja he arribat de mataró XD la paella tava bonissima [sonrisa]

avui toca anar de tranki per la nit [jaja]
cafetonet més tard ens expliques els teus dilemes ^_^ jajaja

avui me posat les botes a dinar i a sobre com una hora després em anat que hi ha una fira montada a buscar xurros i patates XD jajaja

nosaltres em passat de anar a menjar paella demà a carn a la brasa XD
Bona nit

Deu ni do la cua que hi havia per tornar de sant feliu... provocada pels de can fanga per variar [jaja]
els pixapins sempre la lien a les carreteres no saben sortir de casa ^_^

per aquí baix també, no falla tots els merders de trànsit ells estan allí XD
hola un altre català per a la llista ;)
benvingut makuh!!! ^_^


cafetonet no passi de mi XD
Benvingut makuh

lodis escribió:cafetonet no passi de mi XD

I ara, amb lo pendent que estic del msn sempre X-D
Benvingut makuh

Buenu gent em piru a dormir

Bona nit

Joder dema sera l´ultim dia de Festa [buuuaaaa] [buuuaaaa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11