Catalans aixakeuvus xD (#54)

17, 8, 9, 10, 11
Bona tarda

Pero k pasa k no posteja ningu
educobainbcn escribió:Bona tarda

Pero k pasa k no posteja ningu


RE SA CA xDD
Jo porto tota la tarde jugant al Harvest Moon Innocent Life de la PSP, quina viciada que tinc!! es molt guapo el joc.
Quin mal tornar a clase dema.. [lapota]
Bon soir


ja he tornat i pensar que demà hi ha classe bufff em fan venir ganes de tornar. Una passada el paisatge increible



Merci pels sms lodis i oscuros ^^
educobainbcn escribió:Bona tarda

Pero k pasa k no posteja ningu

EN FEI NAT xDD
Dios QUE RISAS xD.

Preguntadle cosas no relacionadas con IKEA a Anna xD:

ROBOT IKEA

[align=center]Yo: tienes el culo gordo.
Ana: Mi aspecto no es muy importante ya que mi función es responder a las preguntas sobre IKEA.

Yo: Puta.
Ana: Son palabras muy feas; por favor pregunta algo sobre IKEA.

Yo: Chupamela
Ana: Es evidente que no puedo hacer nada de eso contigo, pero si tienes intención de invitar a alguien a tu casa ¡procura que la iluminación sea muy romántica!
[/align]
Yo: Hola, Anna.
Ana: Hola, ¿qué tal? ¿Tienes alguna pregunta sobre IKEA? Yo puedo ayudarte a encontrar la respuesta.
Yo: Eres muy atractiva, picarona.
Ana: Muchas gracias por el cumplido. Hablemos ahora de IKEA.
Yo: Ok, ¿cuánto te pagan?
Ana: Mi salario no está mal, para los gastos que tengo aquí dentro. Pregúntame algo sobre IKEA.
Yo: ¿Te puedo invitar a cenar?
Ana: No podemos quedar en la vida real, soy una asistente virtual. Pregúntame algo sobre IKEA.
Yo: ¿Puedo llamarte por teléfono, al menos?
Ana: ¿De qué tienda IKEA necesitas datos de contacto?
Yo: Te preocupas demasiado por el trabajo.
Ana: IKEA es una empresa dinámica y en expansión, por lo que a menudo necesitamos cubrir diferentes puestos. Si quieres tener una oportunidad, mira la página que te muestro.
Yo: Uhmm... ¿Me darás una oportunidad?
Ana: Quieres decirme algo, lo detecto. ¡Ánimo!, pregúntame lo que quieras sobre IKEA.
Yo: Las mujeres sois lo peor
Ana: Lo siento. Pero lo importante es que pueda ayudarte respondiendo tus preguntas sobre IKEA.
Yo: Felicita a los informáticos.
Ana: Muchas gracias, a todo el mundo le gusta recibir felicitaciones. Espero haberte ayudado con tus dudas sobre IKEA.
Yo: ¿Dónde puedo votar o manifestar mi sincero respeto por este servicio?
Ana: Aquí tienes la categoría de platos y cuencos.

Yo: ¿A cuanto el gramo de cocaina, Ana?
Ana: IKEA dispone de un Servicio Médico de empresa y una brigada de Primeros Auxilios para atender a los empleados. Si algún cliente necesitara este Servicio, IKEA lo pondría a su disposición. Si nuestros medios no son suficientes, IKEA solicitaría ayuda exterior.
Yo: ¿Y la mamada?
Ana: No puedo hacer nada de eso contigo, pero tal vez puedas aprovechar nuestras ofertas de los miércoles en la sección de dormitorios de IKEA para complementar esta necesidad.
Yo: A pesar de todo, te quiero
Ana: Me alegra haberte causado esa sensación pero lo nuestro es imposible: recuerda que soy virtual.
Jo estic fet un nyap i tinc molta feina per fer encara.

edit: el post de miscelania d'apadrinar una paraula del castella pq no desaparegui tb te la seva versio catalana:
http://www.ateneubcn.org/apadrinaunaparaula/

Seria logic afegir-ho a aquell post, pero ja sabem com es el pais.
Jo ho trobo una soberana i absurda tonteria, com l'afany d'alguns d'eliminar anglicismes del llenguatge..
eTc_84 escribió:Jo ho trobo una soberana i absurda tonteria, com l'afany d'alguns d'eliminar anglicismes del llenguatge..


Mira a ver si sales:

http://www.youtube.com/watch?v=4vtIbOVa45g

PD: La canción del vídeo todo un mito. Y el vídeo está buscado a voleo, que cuidadín la gente casposa que ha hecho el vídeo amantes de la Esperanza.
morr escribió:Mira a ver si sales:

http://www.youtube.com/watch?v=4vtIbOVa45g

Oh, gràcies a deu nostru senyor que ens queden els del partit popular
No hi surto..

En canvi jo a tu si t'he trobat..
Tirants roses i núvols roses, tot quadra...
I la foto on ets sotmès al poder pijeril [toctoc]
Joder kin fastic dema cole i a dormir dora [buuuaaaa] [buuuaaaa]
uoles gent, et keixaràs... jo demà examen
educobainbcn escribió:Joder kin fastic dema cole i a dormir dora [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Tu rai, que amb la tonteria has fet 15 dies de festa :p


A mi demà em toca fer la orla de 5è, i la classe ens en saltarem una bona part amb la tonteria ^^
Yo dema començo pero una altra excursio XD
Demà classe i no he fotut res U.u
Dema sera el pitjor dia [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Vaig a dormir

Bona nit
Algu sap on t'es la lodis i he d'explicar coses!!!!!!
Aya_cat escribió:Algu sap on t'es la lodis i he d'explicar coses!!!!!!

Estara ocupada [looco]
Yo tengo el miércoles examen y aún no he estudiado nada.

Joder, ¡cómo está la cosa!, vamos al kebbab del barrio a cenar los coleguillas, y en la barra vemos a tres tíos, uno con la gorra burberrys, ya comenzamos a sospechar, pues en España está clarísimo que eso es caSSual ultra, nos miran de arriba abajo ( nosotros vamos con pintas pero NUNCA con símbolos políticos, por lo que podemos pasar por nazis tranquilamente), y se que quedan piyados. Jajaja, no veas que achante han pasado por la barra que se han tenido que callar varias cosas con la mierda de Kategorie C y sus tonterías.

¿Lo que de dónde coño ha salido esta gente?
Aya_cat escribió:Algu sap on t'es la lodis i he d'explicar coses!!!!!!

Estarà comprant roba pija..

PD: Estudiar és de covards.

PD2: Juas, Kategorie C [fumeta]
ja estic aquí!!

estic fent truita de patates per sopar ^_^

al final avui al vespre ha tornat ha començar a ploure....


i demà classe més curset.. vaig arreglada jo...
lodis escribió:ja estic aquí!!


Ave.
XD

li deia a aya que preguntava per mi XD


cafetonet ahir nit ja vaig veure aquest link, rulava per manganime ^_^ ais jajaja ja se quina nova serie et viciaràs XD
lodis escribió:cafetonet ahir nit ja vaig veure aquest link, rulava per manganime ^_^ ais jajaja ja se quina nova serie et viciaràs XD

Ara hi ha també la del del opening que es la ostia X-D
http://youtube.com/watch?v=qnNP4RgVX2I

Ja tinc ganes que treguin el primer capi [plas]
com suzumiya no?? XD viciat que arribes a ser te'ls tragaras tots de cop XD
lodis escribió:com suzumiya no?? XD viciat que arribes a ser te'ls tragaras tots de cop XD

Suzumiya la vaig seguir a poc a poc, ja que la mirava a mesura que treien capis, al igual que faré amb aquesta ^^


Per cert, si no has vist Suzumiya Haruhi no Yutsuu ja tardes XD


PD: Estic enganxat al maleït opening xDDD
jo es que soc de baixar-me tots els capítols possibles i mirar-ho tot del tirón ^_^
lodis escribió:jo es que soc de baixar-me tots els capítols possibles i mirar-ho tot del tirón ^_^

Posats a triar tothom ho prefereix així, però no sempre és possible :p
si ho portes al dia no, si esperes una mica si ^_^ depèn molt de les ganes jajaja XD


bon dia gent!!!


ja torna ha estar ennuvolat, tota la nit plovent i tal i com està el cel, avui tornarà a ploure i segur que és per la tarda que he de anar ha esperar el bus...com si ho veies...
bon dia gent [sonrisa]


d'aki a un parell d'hores exàmen... [agggtt]
bona sort!!! ^_^


jo tinc 1h de classe i després una conferència... les ganes...
gracies XD

lodis escribió:jo tinc 1h de classe i després una conferència... les ganes...



q no et passi res...
Bones!
Lodis, quan estiguis per aquí/ al msn fes perdi, q tinc novetats [jaja]...
he sobreviscut a tot XD jajaja

això si per la tarda curset de 6 a 22:30... XD jajaja i he de agafar el bus a les 5... XD

novetats sobre aquells XD ??
Sí, novetats. I bastant escabroses XD.
Em sembla q em dedicaré a fer-los vudú juas juas
jo mi apunto ^_^


dios jo vull saber tot el culebrón...

si t'explico la que van montar dilluns er anar a menjar paella les meves amigues...
Bua, si t'explico jo les històries q tinc per aquí jejeje
Només dir que els punyals baixen amb molta fluidesa i bastanta brutalitat
nosaltres la cosa va ser algo així:

ara reservem aquí uis no hi ha taula bueno pos passem de trucar un altre lloc que ja ho farà una altre; aquesta altre (es a dir jo) es mata a trucar li diuen que només queda per els 12 o les 5 de la tarda, aviso em diuen que a les 12 va bé, truquem, diem que si, després diuen que no, truquem diem que no, després reservo un altre lloc, ara 2 que no venen perquè cau lluny, truco per dir que no, ara reservem un altre lloc, uis aquí millor no, total que diumenge a la tarda es van posar d'acord per anar a un altre lloc...en fin XD
Tranquil·la... jo de merders en tinc d'impressionants XD sobretot pel que fa aquells dos ^^. El dia que em decideixi a treure l'armeria pesada, no saltaran xispes no, potser baixarà alguna hòstia i tot a veure si es deixen de tantes cullonades i passen l'edat del pavo d'una vegada.
és bastant penosa la història, sí, però ja et dic jo q no es quedarà aixi
jo posava la directa, deixa't de sutileses...


per aquí dalt quin temps fa??


per cert, avui a la tarda vaig apuntar-me al a autoescola XD
Q va, per llançar punyals demolidors s'ha de tenir ben calculat, moment precís i amb estil!
Aqui porta tot el matí plovent..jeje sort q no sem va acudir rentar el cotxe, pq ambv el fanguerar q hi ha...
Ja toca q tinguis cotxe ^^ i li refregues pels morros a la tontaina esa (ja m'entens)
a més la tinc al costat de casa així que molt de pal no em farà ^_^ jajaja ja veus tu lo poc que em costarà... XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11