Catalans aixakeuvus xD (#54)

16, 7, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:consideres Linkin Park un grup de rap??

ara si que flipo... ja em diràs on el veus tu el rap...


Jo mai he dit k sigui de Rap he dit k te parts de Rap i parts de Nu-Metal

Pero la majoria es Nu-Metal

Buenu gent em piru a casa d´un amic a viciar al Frets On Fire dew
tu mateix acabes de dir que: "A mi l´unic Rap k m´agrada es el de Linkin Park" amb això vols dir que entens que Linkin Park canta rap...

que tingui una cançó que podria passar per rap (cosa que no es rap) no vol dir que sigui un grup de rap ni molt menys, igual que no totes les seves cançons son del estil Nu-Metal.
morr escribió:PD2: Así me gusta en Lost, que venga Juliet y que le den por el culo a Kate.


La kate te un morbo brutal, la juliete aquesta a part de tenir els ulls blaus i ser rossa no és res de l'altre món.

L'important és que la serie ja torna a ser interessant.
Linkin Park son una mierda. Para los preadolescentes y adolescentes puede ser un buen inicio para conocer música más variada y de mejor calidad, pero siguen siendo una puta mierda, al igual que todo el rap y demás intentos de ser negro.

Por si algún hijo de Ana Frank va a salir intentando desprestigiarme o básicamente faltarme, ya os digo antes que en un tiempo muy lejano, escuchaba Linkin park y demás bazofia y mierda, pero con el tiempo he visto que son eso, pura y simple mierda.
linkin park/nois del playback [lapota] bazofia pura
Cafetino escribió:Ai mare de deu, com et senti el seerj xD

Si en seerj és un gran aficionat als Fallen Kids i al Malakian [carcajad]
¿Fallen Kids? ¿Qué mierda es ésa? Te lo perdono por que estamos en tu día festivo, o al menos el de tu religión xD.
seerj escribió:¿Fallen Kids? ¿Qué mierda es ésa? Te lo perdono por que estamos en tu día festivo, o al menos el de tu religión xD.

No siguis modest amb els teus déus musicals.. si vas als concerts i els hi tires tangues [carcajad][carcajad]

Jo sempre tinc festa, però treballo en festa i tot, com a bon català [barret]
uoles gent, acabu d'arribar de les terres del kurras i altres jejeje m'he passat tot el dia per girona [sonrisa]
oscuros escribió:uoles gent, acabu d'arribar de les terres del kurras i altres jejeje m'he passat tot el dia per girona [sonrisa]

ejem ejem X-D
Cafetino escribió:ejem ejem


no recordava ben be si erets o no de girona per aixo he posat i altres [angelito]
oscuros escribió:

no recordava ben be si erets o no de girona per aixo he posat i altres [angelito]

jeje era una conya home XD

Jo soc d'un poblet enganxat literalment a Girona, només atravessar un carrer i ja hi soc xD
Bon vespre

Kina viciada al Frets On Fire amb el meu amic

Vull k em funcioni jaaa!!!!!!!
buaa acabu de veure l'ultim capitol q han traduit de death note i és lúnic q puc dir es q és un dls millors animes q he vist mai, és el tipic de desitjar el següent capitol amb candaletes [jaja]
seerj escribió:Acabo de ver en el C33 unos raperos catalanes...

Jo no soc polac, jo soc català, i si no t'agrada, que't donin pel sac

[align=left]En fin... xD

[/align]


El Disop ;)

Lodis, el rap en espanyol es molt millor, al menys per a mi clar, deu ser perquè mai he escoltat un grup de rap americà de devor, per mi eminem, snoop dog y tots aquest estan més aprop del reggueton que del hip hop, en canvi, grups com Violadores del verso, Nach, el Chojin... aquest si que son bons jeje
qe wai! aixo d'aprendre a ser caixer va de puta mare! ara mateix estaba a l'opencor i hi havia una palla qe estava bona y no donava com anular el producte qe no volia i la dic: anular + intro... i es riu i em començat a parlar sense coneixer-la de res..
A vere si em de tornar a per una cola..
Joder que palazo me da salir hoy.
Bona nit em piru a dormir
bona nit!! acabo d'arribar de treballar, aqueta setmana es fa molt llarga i ja queda poquet [poraki]
a vere si d'aqui a poc torna tot a la normalitat.

Descanseu!! jo a les 7 em marxo a treballar xD
mota escribió:qe wai! aixo d'aprendre a ser caixer va de puta mare! ara mateix estaba a l'opencor i hi havia una palla qe estava bona y no donava com anular el producte qe no volia i la dic: anular + intro... i es riu i em començat a parlar sense coneixer-la de res..
A vere si em de tornar a per una cola..


en quin open?? el de reus o el de tgna?? ^_^ que així vindré a fer el cotilla jajaja


omega, jo sempre he preferit el rap americà,potser per que amb l'anglès li trobo més sentit i a vegades algunes coses en castellà trobo que queden peix, això si amb català fa pena. tot i que he estat a concerts de los violadores del verso, la mala rodriguez i la veritat, molt millor en directe que el disc ^_^
al de reus.. XD! una mica lluny no, per fer la cotilla? si vols vine, contra mes siguem, mes riurem

bona nit, marxo a dormir
apa gent, no puc dormir xD i em queda poc temps per dormir, dema estare tot el mati zombi xD aprofitant aquest es el meu post 500 jejeje estic content ^^ descanseu!
Al final me han convecido para salir y vuelvo ahora taja.
morr escribió:Al final me han convecido para salir y vuelvo ahora taja.

Molt malament això de tornar tan aviat X-D

---

Bones notx catalans i catalanes
Jo ara arribo i ara mirare alguna coseta, encara no se que..
JODER, que malito que estoy...

tapeo por el Besós + carajillo y birras + birras en marina + ron de mi casa + birras en marina + calimocho del metalzone = a resaca del 15, pero del 15, 15 xD.
Bon día a tots!!

Mota! acabo de veure que tens el metroid... tinc la DS desde fa 2 dies amb el metroid... vols que t'afegeixi com amic? així fem unes partides.
Bona tarda

Acabo d'arribar de ca una amiga, i vinc amb anime nou i a més ja he jugat a la ps3 i la wii X-D


Deu ni do com mola la wii, encara me la compraré un dia d'aquests i tot xDDD
Bon dia. Jo m'acabo daixecar. Jo he jugar a la wii, i la trobo una consola nomes per jugar amb amics.. nose, per jugar sol no m'acaba de fer el pes
La Wii es x jugar amb amics

Si jugues sol t´aborreixes
stà guai jugar a la wii amb amics, sol no ho he provat pero un amic meu es fot uns vicis ell sol [tomaaa]
I jo encara no conec ningu que la tingui ¬_¬
sgaesux escribió:I jo encara no conec ningu que la tingui ¬_¬


Jo tampoc

Jo la vaig jugar a un Centre Comercial k la tenien posada x provarla
Me voy a rapar la cabeza entera que ya estoy harto de tener pelo.
morr escribió:Me voy a rapar la cabeza entera que ya estoy harto de tener pelo.

skin head skin head skin head, hail!
Qué peligro las máquinas estas compradas a los indios, no me he dejado trasquilones de milagro.
Jo em vull tallar el cabell pero ma mare no em deixa i estic molt lleig aixi [buuuaaaa] [buuuaaaa]
Edu, puede que tú o un gemelo tuyo estuviera ayer por Marina?

De aquí nada a Hastings:

Imagen

y tendré un hijo con esta mujer:

Imagen
morr escribió:Edu, puede que tú o un gemelo tuyo estuviera ayer por Marina?


Yo no

Alomejor algun doble mio XD

O alomejor veias doble de la borrachera XD

Buenu em piru un rato dew
No se com et poden agradar les ties skins, aquests pentinats fan alergia.
sgaesux escribió:No se com et poden agradar les ties skins, aquests pentinats fan alergia.

Es ben veritat que sobre gustos no hi ha res escrit

A mi d'entrada em van unes altres :p
Deu ni do amb el 3x17 de house
Preciós quan obre l'uter de la mare per operar el nen, i aquest 'agafa' el dit d'en house
sgaesux escribió:No se com et poden agradar les ties skins, aquests pentinats fan alergia.


Pues si me encuentro a la de la segunda foto, soy capaz de irme a vivir a Inglaterra por ella - aunque la rallaría todos los días de irnos a Suramérica (Uruguay-Montevideo) o a España-.

No sabéis de chicas majas. Igualmente aclaro que a mí me es absolutamente igual del palo que vayan las chicas, sólo que con skingirls tengo más afinidad por música, estilo de vida...
mota el reus me queda aprop quant pujo a veure la família (viuen per la zona de mare molas, allí aprop del passeig ^_^ ) jajaja


jo me aixecat a les 3 i perquè han trucat al telf XD
lodis escribió:jo me aixecat a les 3 i perquè han trucat al telf XD

Serà dormilega X-D
[ayay] viag anar a dormir tard ^_ ^

i perquè estic a casa el meu xiquet i sa mare ha trucat per telèfon... XD


ara vaig a mirar el capi de house ^_^
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11