Catalans aixakeuvus xD (#57)

1, 2, 3, 4, 511
Cafetino escribió:kurras, si es pot saber, quant us han demanat, i entre quants pagueu?
el que hem pillat val uns 1600, entre 4 o 5 seran 400 per cap por ahi..

N'hi havia de mes baratus pero esta a tocar de mar i ben aprop del Black & White, Atyco i tot el meollo [babas]
jo tmb bull algu aixi... [tomaaa]

parlant de platja d'aro, demà hi vaig [sonrisa]
jo demà a veure si anem a cambrils o sinó el dilluns, uff ja em sembla estrany que estiguem a dissabte...

sinó se ni en quin dia visc...
jo hi anire cap a finals de juny principis de juliol pero de camping i per celebrar que ja s'ha acabat tot

que arribi ja que arribi jaa
perfecte, la 1era setmana de juliol és le cuncrus de focs ^_^ jeje a part si torno a currar amb els crios com l'any passat les tardes les tinc lliures així que...podem quedar, vindré fins aquí al camping ^_^
mmmm ja et dire perque em de decidir dates i tot pero tu pujes ^^ i coneixes les pirades de la meves amigues [Ooooo]
io men vai a sopar i de festa!! Probablement l'ultima de la temporada.. ara a traslladarse a la biblio.. [tomaaa]
joder me acabo de levantar, xD.

Me piro a beber, dws xD.
uoles gent, cada dia veig q la juventut puja pitjor... mare meva algus estan fatal...
joder joder joder joder
Bon dia gent

Joder segon dia malalt i a sobre esta plobent moltisim

Jo k dema volia anar a la Platja, espero k dema no plogui i jo estigui be

salut
Bon dia

M'acaben de regalar l'expansio del WoW, i me l'estic instalant :D
Jo he anat al gimnas aquest matí ^^ i estic mortaaaaa [snif] com es nota que feia temps que no hi anava jups
kurras escribió:Quina secaa [beer]

Pero vas pescar o no vas pescar ahir? X-D
Cafetino escribió:Pero vas pescar o no vas pescar ahir? X-D
que va, ahir em vaig quedar am les ganes.. aixo que hihavia noies ben makes.. pero es que portava una torta.. [plas]
kurras escribió:que va, ahir em vaig quedar am les ganes.. aixo que hihavia noies ben makes.. pero es que portava una torta.. [plas]

Deu ni do
Pero almenys t'hi veies lo suficient per vindre'm a saludar [jaja]
Soc Novato un altre cop XD
jo ahir vaig acabar força contenta XD sort que anava amb el meu xiquet ^_^ jajaja.

aya!! ja ho tinc tot instalat, entro hi has desaparegut, ara amb qui faig marujeo jo?? XD [toctoc]

molt malament kurras, has de començar un entrenament per la pesca d'estiu XD
Quizás el "martini" me ha hecho recordar
nena, ¿ por qué no volviste a llamar?
Creí que podía olvidarte sin más
y aún a ratos, ya ves.

Y al irse la rubia me he sentido extraño,
me he quedado solo, fumando un cigarro,
quizás he pensado, nostalgia de ti
y desde esta curva donde estoy parado
me he sorprendido mirando a tu barrio,
y me han atrapado luces de ciudad.

El amanecer me sorprenderá
dormido, borracho en el Cadillac,
junto a las palmeras luce solitario

Es lo que tiene dejar escapar uno de los trenes de tu vida.

Me voy a trabajar.
morr que ahir se't va escapar la pesca a tu??

no et cansis gaire a la feina!!

no et posis tan filosòfic de bon mati que no es bo ;)
lodis escribió:morr que ahir se't va escapar la pesca a tu??

Que se me escape una zorra de una noche me es igual, otra cosa es que se te escape -varias veces- un tren.

no et cansis gaire a la feina!!

Aún me queda una hora y siete minutos xD. Pero gracias.
no et posis tan filosòfic de bon mati que no es bo ;)

El alcohol actúa de depresivo, y me he tomado 2 Martinis con hielo con mi madre.

PD: Grandioso el vídeo que ha puesto Campanilla http://www.youtube.com/watch?v=vzT_oDrR8U0 .
valeps, si es el mismo tren tienes 2 opciones, o te pones ne medio de la vía y lo paras de una vez para subir, o planteate cambiar de vía e ir a por otro tren...

a mi m'agrada moltisim camera cafe XD jeje
No ens enganyem a vegades el tren no és capaç de passar tres vegades que ja ho podria fer ...

el video m'encanta XD!!
mira, en qüestió de trens, a vegades puges i son lo pitjor, per sort sempre pots baixar a la següent parada.

els trens sempre passen, el problema es que molts cops no passen quant nosaltres volem.
Joder la Mula

Avui m´he baixat l´ultim CD d´Artic Monkeys y amb 1 minut a 50 KB

Nou record XD

Pero estic boig jo baixant de la Mula sense Antivirus es x matarme

salut
educobainbcn escribió:Joder la Mula

Avui m´he baixat l´ultim CD d´Artic Monkeys y amb 1 minut a 50 KB

Nou record XD

Pero estic boig jo baixant de la Mula sense Antivirus es x matarme

salut
UY si, estás viviendo al límite...

La mula ya cubre suficientemente el tema de virus, en 8 años o más usándola sin antivirus nunca me ha pasado nada. Con otro programa aún, pero estos gestores de p2p están bastante bien en cuanto a seguridad.
A mi per una estranya raó els trens van abans d'hora i jo hi arribo tard o simplement els perdo.

Eso si si m'he pujat a algun i no m'ha molat baixo
A ok Seerj sk a mi me han dicho k la Mula es una de las Fuentes mas faciles para k se te cuelen Virus
Aya_cat escribió:A mi per una estranya raó els trens van abans d'hora i jo hi arribo tard o simplement els perdo.

Eso si si m'he pujat a algun i no m'ha molat baixo

[rtfm] t'has de posar les piles, oh yeah!my baby [sati]

mira-t'ho per en cantó positiu, tens trens ;) jeje només et queda arreglar el rellotge o no ;) perqué segons que...
educobainbcn escribió:A ok Seerj sk a mi me han dicho k la Mula es una de las Fuentes mas faciles para k se te cuelen Virus
Pues están bastante equivocados. Con el Kazaa por ejemplo aún (eso si que era un coladero), aunque creo que la versión lite arreglaba ése problema.

Por cierto, ésto de hablar metafóricamente es una mariconada y una chorrada, joder, parece que esteis rajando más de RENFE que de las cosas de la vida... xD.
lodis escribió:

[rtfm] t'has de posar les piles, oh yeah!my baby [sati]

mira-t'ho per en cantó positiu, tens trens ;) jeje només et queda arreglar el rellotge o no ;) perqué segons que...

Ja segons quin més val no pujar-s'hi

i aixo d'arreglar-me el rellotge de moment tampoc hi ha pressa. I tinc un estiu per posar-me les piles :-| [sonrisa]

pd: viva la sinceridad!!!
también se puede rajar de renfe que al ritmo que van de desastres...

a sido el morr XD ha empezado él [+risas] pero a que queda más bonito así en metáforas? XD

ya fuisteis a la pelu?

pd: al estiu baixa que per aquí hi ha gent que s'ha de colocar les piles XD

et vigilo ;)
I tan que baixare!!!!!!! [beer] i jo em poso les piles i ajudo a posar les iles a qui calgui

i anda que no mola hablar metaforicamente
Renfe cada dia va pitjor U.U
bones eolians.. com va el cap de setmana? ara tinc ganes de fer una bacaïna pero no se qe fer.. potser truco a un amic qe fa temps qe no veig y em porto la wii a casa seva [jaja] per fotre uns vicios y passar la tarda.. alguna recomanació?
bahhh, tothom sap que els virus informàtics entren als pc's per art de magia o bé son fruit d'alguna maladicció que recau sobre vosaltres[/ironic]

seerj: El problema que hi habia amb el kazaa oficial (fins on jo sé), és que duia spyware integrat, després a la versió lite li treien i a més hi afegien alguna que altra coseta
Uff no vull ser Gafe pero...

Jo estic malait y la meva pantalla i altaveus del PC tambe U_U

K no pasi res el meu pc
Sóc l'únic que no fa pont?
sgaesux escribió:Sóc l'únic que no fa pont?

em sembla que si ^_^

cafetino pero si dones senyals de vida i tot!! XD
bua quin sobe mirant el tenis.. ZzzZZ ZzzZZ

lodis escribió:molt malament kurras, has de començar un entrenament per la pesca d'estiu XD
si em vos donar alguna lliço.. [666]

no es pot pillar sempre, aqui esta la gracia de tenir parella.. pero el risc mola mes.. Dijous a bcn per exemple, allo semblava un repartiment de cromos [qmparto]
lodis escribió:cafetino pero si dones senyals de vida i tot!! XD

Només faltaria, ni que ahir hagués arribat tant malament a casa X-D

Apa, marxo a veure el barça, per la nit ja farem el tomateol de sempre xDD
cafetino si enkra estas per aki, o sino despres, tinc un dubte del beryl 2.0, tambe cal allo k em vas pasar fa temps per les targetes nvidia o ja no fa falta? Si fa falta torna-ho a escriure, siusplau. Merci!
NGC escribió:cafetino si enkra estas per aki, o sino despres, tinc un dubte del beryl 2.0, tambe cal allo k em vas pasar fa temps per les targetes nvidia o ja no fa falta? Si fa falta torna-ho a escriure, siusplau. Merci!

Jo he instalat ubuntu avui, i no he aconseguit instal·lar beryl, ni tan sols els drivers d la tarja Ati de vídeo >_<
NGC escribió:cafetino si enkra estas per aki, o sino despres, tinc un dubte del beryl 2.0, tambe cal allo k em vas pasar fa temps per les targetes nvidia o ja no fa falta? Si fa falta torna-ho a escriure, siusplau. Merci!

Si tens els driver 9xxx de nvidia, nomes cal que retoquis la configuració de les xorg tal com indiquen a:
http://wiki.gentoo-xeffects.org/NVidia#Xorg.conf_Modification

Així que no et cal que tinguis ni xgl i aiglx

0m3gA escribió:
Jo he instalat ubuntu avui, i no he aconseguit instal·lar beryl, ni tan sols els drivers d la tarja Ati de vídeo >_<

Fes un cop d'ull a:
http://wiki.beryl-project.org/wiki/Install_Beryl_on_Ubuntu#Ubuntu_7.04_.28Feisty_Fawn.29

A veure si tens sort
Quasi n'és preferible no tindre trens, així no t'hi capfiques tota la nit qual mussol.

Yo en serio, con las tías me quedo atónito, os váis con subnormales, feos y garrulos, que os van a tratar peor que a las perras y sóis incapaces de establecer una relación en condiciones. Todo según mi experiencia claro está, cada año que pasa comprendo más a los misógenos.

PD2: ¡Casuals FCB en el barrio Tour!
morr escribió:Yo en serio, con las tías me quedo atónito, os váis con subnormales, feos y garrulos, que os van a tratar peor que a las perras y sóis incapaces de establecer una relación en condiciones. Todo según mi experiencia claro está, cada año que pasa comprendo más a los misógenos.

Amén

Jo no ho diria per totes, però la cosa és flipant a vegades....

morr, aquestes mosses no saben apreciar lo bo [poraki]
Cafetino escribió:morr, aquestes mosses no saben apreciar lo bo [poraki]

Ellas se lo encontrarán, a los 26 años divorciadas como dos amigas mías, y si llegan a los 40, con maltratos.

PD: Voy a ver como está la pizza.
avui és el dia internacional de la pizza o que?? XD

també et pots trobar a capullos intregrals disfressats de bons xiquets que donen pena que només saben que plorar...

per sort en le meu cas tinc un dels pocs decents que queden i es meuuu tot per mi ^_^
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511