Catalans aixakeuvus xD (#57)

1, 2, 3, 4, 511
483. xzibit1979 (Girona ciutat)
Cafetino escribió:
Nuria llibertat, Nuria llibertat, Nuria llibertat, Nuria llibertat, xDD

Ese xDD sobra, aunque vaya con segundas. La chica lo debe estar pasando realmente mal.

Con acritud.
hi ha el del barça i després el skating barcelona, si no recordo mal el carrer roger de flor.

jo he estat els dos i els dos estan bé, sempre m'ha donat la sensació que el del barça és més gran (no se si per l'espai del voltant o es que la pista veritablement és més gran) pel preu, amb carnet jove tens descompte (no massa) i em sembla que era entre entrada + lloguer patins (porta guants o no podràs patinar) diria que eren entre 15€ i 20€ euros (més tirant cap a 15€, 17€ o així)

cafetino, doncs si, superat i aquest pont...encara més ^_^ [amor] vaig veure el nou de house i el anterior de anatomia, que els sub sempre surten més tard i ara posaré a baixar el nou d'aquesta setmana.

aya, em sembla que els 3 propers episodis (sobretot els 2 primers) so nels que jo et deia que [agggtt] i a sobre amb paron pel mig...
Jo al Skatin del Barça anire el 31 de Maig amb l´insti k encara no he anat mai pero m´han dit k es molt mes gran k el de Roger de Flor.

Al de Roger de Flor he anat varius cops ja k el tinc a 5 minuts caminan desde casa meva

salut
morr escribió:Ese xDD sobra, aunque vaya con segundas. La chica lo debe estar pasando realmente mal.

No ho dubto, però això no és motiu per empaperar mig girona i tot banyoles (segons m'ha dit un)

Que per cert, de la versió de la història només conec la que diuen els maulets...
aquí a baix també vam tenir un temps a uns quants d'empresonats i em sembla que encara n'hi ha alguns.

el cas més conegut el de la Núria Cadenas

cafetino, enxufa el msn, que tinc una feina per tu XD
Cafetino escribió:No ho dubto, però això no és motiu per empaperar mig girona i tot banyoles (segons m'ha dit un)

Que per cert, de la versió de la història només conec la que diuen els maulets...

Doncs es la bona. El pitjor de tot és que els fills de puta d'iniciativa s'aniran de rosetes, això al 21 hagués acabat amb en Saura en la cuneta amb un putu tret en el clatell.
seerj escribió:Doncs es la bona. El pitjor de tot és que els fills de puta d'iniciativa s'aniran de rosetes, això al 21 hagués acabat amb en Saura en la cuneta amb un putu tret en el clatell.

Tens algún link on ho expliquin? ja que això m'ho va explicar un colega en què el seu germà és dels maulets
educobainbcn escribió:
K es aixo de FSM?

Gent necesito ajuda

M´ha caducat el MCfea antivirus y no se kin antivirus ficarme

Kin es el millor? gratuit, clar

Es facil instalarlo y programarlo sk soc un patos XD

salut

AVG, es gratüit y bastant bo
Dicho sea de paso, es muy triste que anarquistas tengan que tener compadreo con indepes de mierda, para que de vez en cuando hagan fuerza en común y les puedan sacar las castañas del fuego.

En mi barrio, por no dar muchas pistas, tres colegas fueron acusados de actos terroristas ( además en serio, tenían 17 años entonces ), y los querían llevar a la audiencia nacional. Pero claro, ellos no tienen ningún contacto con la maulets y esa basura, y la CNT no movió a nadie ( sólo una mierda de abogado), menos mal que el juez se compadreó, pero excepto, nosotros, los colegas que íbamos a acompañarlos al juzgado y medio llorando esperando si le daban la libertad nadie movió un dedo.

Núria, ambigüa!.
morr escribió:Dicho sea de paso, es muy triste que anarquistas tengan que tener compadreo con indepes de mierda, para que de vez en cuando hagan fuerza en común y les puedan sacar las castañas del fuego.

En mi barrio, por no dar muchas pistas, tres colegas fueron acusados de actos terroristas ( además en serio, tenían 17 años entonces ), y los querían llevar a la audiencia nacional. Pero claro, ellos no tienen ningún contacto con la maulets y esa basura, y la CNT no movió a nadie ( sólo una mierda de abogado), menos mal que el juez se compadreó, pero excepto, nosotros, los colegas que íbamos a acompañarlos al juzgado y medio llorando esperando si le daban la libertad nadie movió un dedo.

Núria, ambigüa!.
Bueno, seguro que estás hablando de CNT-Barcelona, dónde hasta hace nada, era controlada por unos impresentables que más que nada la estaban jodiendo viva. Menos mal que algunos de sedes periféricas acabaron por poner el sentido común y parece que ahora está cogiendo otro rumbo.

Yo para movidas de éstas, lo mejor es irse a CNT-Terrasa, dónde si se mueven y sí se lo curran. Véase el tema Núria, por la cual han hecho ya varias cenas para recaudar fondos.
mira am i lo que em va fer més gracia va ser quant lo del xiquet del harry potter la que es va liar... si amb cagades com aquesta i encara insisteixen tot i que es veu que es una cagada, ja no vull pensar lo que pot passar si en ves de 13 en tens 18 o més...
bona tarda gent, avui es presenta una nit trankila [buuuaaaa]
doncs jo avui pinta una tarda/nit molt bona ^_^

me'n vaig a torredembarra XD que baixa la blau per uns premis de literatura que és finalista i aprofitem per quedar les de torre i jo ^_^

blau, se que llegeixes d'amagat i aprofitant que potser ja no estàs a casa...estic plantejant fer una pancarta [fies] encara que després em matis... XD
mare meva kins personatjes.... i això han fet de peli...
La cantante está buena.

xD.
Ei que pasa gent com es nota que avui es divendres i no hi h ningú per aqui. i jo currantratataaaa
doncs jo tinc una resssssssaca brutal
Bon dia ^^

ia he tornat de la capital.. quin festival ahirr!!

Quanta pijeta de la resi [looco] [looco]
Yo me voy a acicalar y me voy a la fiesta de cumpleaños de mi señora en Calella, mañana ya estaré por aquí.
Apa, ja tinc el nou monitor de 20" panoràmic instal·lat ^^

Deu ni do la resolució i la sensació d'espai que dona
Cafetino escribió:Apa, ja tinc el nou monitor de 20" panoràmic instal·lat ^^

[poraki][poraki]
Cafetino escribió:Apa, ja tinc el nou monitor de 20" panoràmic instal·lat ^^

res com un crt de 19 pantalla plana a 1600x1200 [Ooooo]
Me piro de fiesta, como parece que estáis todos.
Jo en breu.

Avui poc alcohol.
jo he tornat ara...que maques elles!!!!
nada que dentro de poco nos vamos a balaguer, no?? XD jejeje

mañana os paso als fotos ^_^

aya, on estàs??
uoles gent, al final he sortit... de pub pero algu es algu [plas]

nanit
Acabo de llegar xD.

Solo decir que Calella es un sitio curioso y decadente para salir, con todo de baretos que se pueden llamar "retro", con música de hace 7 años mínimo sonando como si fuera un greatest hits actual...
io ahir vaig na a dormir a les 11 com un bon nen.. estava rebentaoo

pero avui tornemii, segurament la ultima festa de la temporada.. ara a posarse a estudiar [mamaaaaa]

avui nem a buscar pis a Platja d'Aro per aquest estiu!! [looco] [looco]
A ver si ayer mis colegas no fueron a la feria de abril y hoy les convenzo, quiero ver si se mullan gitanos xD.
Madre mías las conversaciones de ayer:

- En el hipotético caso de tener que follar, sí o sí, y tener delante a un tío o a una cabra, ¿tú que harías?

Las respuestas impagables, y las caras de las chiquillas que nos acompañaban aún más.
bon dia gent.... q bo això d la cabra morr [qmparto]
Bon dia

Ahir vaig anar a dormir d'hora
Bon dia, que bé he dormit avui ^^

morr escribió:- En el hipotético caso de tener que follar, sí o sí, y tener delante a un tío o a una cabra, ¿tú que harías?

Las respuestas impagables, y las caras de las chiquillas que nos acompañaban aún más.

Esteu tots com una cabra [qmparto]

I bé, explica alguna resposta no?
Cafetino escribió:I bé, explica alguna resposta no?

Nos acabamos llamando maricones y zoofílicos entre nosotros. Y discutiendo que era peor durante dos horas cerveza en mano.
Bon dia

Joder a mi em pasa de tot

Avui m´he pillat el dit amb una porta i em fa molt de mal, m´han posat una tirita xk em sortia molta sang [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Lu bo k x fi m´he tallat el cabell

salut
lodis t'has enterat que han llicenciat lovenista i ja no posaran cap capitol més?
és un manga que estava penjat en una web pero només havien fet un capitol i estava interessant pero clar no el continuaven i ara resulta que esta llicenciada U.U
lodis escribió:jo he tornat ara...que maques elles!!!!
nada que dentro de poco nos vamos a balaguer, no?? XD jejeje

mañana os paso als fotos ^_^

aya, on estàs??

amb aquesta hora vaig arribar jo a casa
oi tan!! ja mirarem dies i tot pk vingueu!! [ayay]
petons i malegro de coneixet!!!
[angelito]
Blau escribió:
[angelito]

blau felicitats!!!!! que ja m'han explicat algu de com va anar

morr suspalu que encara tinc el dinar U.U
Ssssiiiiiii!!!!! ia tenim pis!! del 15 al 30 d'Agost piset a platja d'aro!! Festivalassuuu assegurat
Blau escribió:
[angelito]

ja vaig veure la perdi i m'ho vaig pensar ^_^

m'heu de passar fotos, que al final amb la tonteria de els piles jo en vaig fer 2 XD jajaja

aya que dius!!!! la mare que els va... i segur que aquí sortirà per glenat i au paga 8 euros... en fin..a estalviar...sort que son 2 tomos.
pot ser que per això només hi hagués el 1er capítol si ja corrien rumors...
lodis escribió:aya que dius!!!! la mare que els va... i segur que aquí sortirà per glenat i au paga 8 euros... en fin..a estalviar...sort que son 2 tomos.
pot ser que per això només hi hagués el 1er capítol si ja corrien rumors...

Si es que el vostre yaoi es fa pagar [sati]

kurras escribió:Ssssiiiiiii!!!!! ia tenim pis!! del 15 al 30 d'Agost piset a platja d'aro!! Festivalassuuu assegurat

Vaia sort

---

Jo m'he enterat que un col·lega te un apartament a l'escala, així que dilluns i dimarts és probable que siguem fora

FESTIVAAAAAAAAAAAL!!
doncs aquesta sèries no es yaoi XD es shojo, bueno, una mica pujat de to... [+risas]

el yaoi que tinc jo, cap és de glenat XD listo [poraki]
Cafetino escribió:Vaia sort
sort no, que deunido lu que haurem d'amoquinar xD

pero 15 dies alla am totes les guiris pot ser un espectacle [666]
lodis escribió:doncs aquesta sèries no es yaoi XD es shojo, bueno, una mica pujat de to... [+risas]

El shojo provoca danys irreversibles al cervell [poraki]
Però he de reconèixer que vaig veure els 6 primers capis de Peach girl, només per cridar a ple pulmo:
PUTA PUTA PUTA PUTA PUTA PUTA
xDDD

Cert colega meu, també la va començar a veure per això, i crec la va acabar i tot [+risas]

----

kurras, si es pot saber, quant us han demanat, i entre quants pagueu?
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511