Catalans aixakeuvus xD (#57)

Jo si le vist

Aveure si tens sort

Tu truca a la tia akella li dius k vol li deixes les coses clares y ya ta
Uoo no mas dit que me la punxi XD

Crec que la trucare i li dire que em dongui el seu msn i avere que vol...
Pero em fa po que no tingui amics aixi "chungus" i em fotin el pal...

Que em recomaneu penya catalana?
Pamali escribió:Uoo no mas dit que me la punxi XD

Crec que la trucare i li dire que em dongui el seu msn i avere que vol...
Pero em fa po que no tingui amics aixi "chungus" i em fotin el pal...

Que em recomaneu penya catalana?

Era x seguir el royo dels dames XD

Pero ara en serio

Trucala li damanes el MSN i depen el k vulgui li segueixes parlant a la envias a la merda i al teu germa no li diguis res
PUNXA-TE-LA [sati]

---

Juas amb la gossa, avui abans de treure-la va i se'm pixa a l'habitació... manda webs
talladet, ja t'ho he dit, heu de aprofitar ara que és petita per educar-a, amb una mica de paciència, renyant quant faci algo malament i premiant-la quant faci algo bé.

qui punxa el que?¿
lodis escribió:qui punxa el que?¿

Mira el Post del pobre Pamali i donali consell al pobre

Em piru a dormir Bona nit
Grandioso el Liverpool, y grandioso los Serrano.

PD: Fiti: Pero venga hombre, no tengas miedo... si la fauna ibérica es entrañable
Edu, que em vacil·les??

perquè si es això, encara et queda molt per aprendre, com per exemple:

que vol dir LOL (no de posar-ho perquè ho diuen els demés)
de escriure mitjanament correctament(hi han uns preciosos correctors)
de no imitar a la gent amb tot lo que fa...

si tinguessis una mica de comprensió lectora veuries que era una ironia; ja que ell no explica de que va el tema, es veu que em de ser "adivins" i saber de que parla; llavors si expliqués el tema, potser li podríem donar consell, no pots venir aquí exigint que li donem consell (o que jo li dongui, ja que m'has citat a mi individualment) sinó sabem de que va el tema.

això si tu solta una de les teves i per varia marxa a dormir i llavors quant entris demà segur que passes del tema, com fas sempre, oi que si??
Pamali escribió:Pero em fa po que no tingui amics aixi "chungus" i em fotin el pal...

Así va España, más cojones es lo que falta.
inah escribió:bon rotllu! ejje

Aquests missatges no ajuden massa al bon rotllo, ja que el tema no va per a tu, aixi que el millor es callar de vegades :)

PD: Benvingut

PD2: El missatge no va amb mala intenció, eh? Es com un "petit consell" :)
Seerj has ido als jardinets de gràcia?
abarth escribió:
Aquests missatges no ajuden massa al bon rotllo, ja que el tema no va per a tu, aixi que el millor es callar de vegades :)

PD: Benvingut

Tampoc és el lloc indicat per a posar-se així crec jo... i no ho deia amb mala fe. La gent su pren tot a la valenta...

PD: Acabo de veure la correció...ajjaja. Dacord, cap problema XD
Es que el missatge meu havia quedat una mica borde XD

[beer]
Una que te insomni hi ha algu per encomanar-li?

p.d: bona nit
Afegeix-me, soc català i amb molt de gust de ser-ho, Soc d'un poble del baix camp, tarragona.

SALUT I SORT!!
Bon dia gent, a la merda el profe de mates, tot el pont tancat a casa per arribar a classe i q digui q aplaça l'exàmen cawento

PS: benvingut BoitanO

PS 2: kina por la lodis [tomaaa]
oscuros escribió:Bon dia gent, a la merda el profe de mates, tot el pont tancat a casa per arribar a classe i q digui q aplaça l'exàmen cawento

PS: benvingut BoitanO

PS 2: kina por la lodis [tomaaa]

Els professors són uns fdp, clar està...
Bon dia pel de matí

inah escribió:Els professors són uns fdp, clar està...

En aquest món hi ha de tot, des del més cabró fins al que és un tros de pa.
Així que millor no generalitzar :p
En aquest món hi ha de tot, des del més cabró fins al que és un tros de pa.
Així que millor no generalitzar

stic d'acord [oki]
Sí, tens raó... jo no em puc queixar però tinc la costum de generalitzar quan me'n trobu algun de cabró... Culpa meva, ejej.
Imagen

Agenda d'actes culturals

HISTÒRIA/POLÍTICA

Reflexió i lliçó sobre els Fets de maig del 37.

Ramon Alquézar, Francesc Bonamusa, Just Casas i Francesc Gallego.

Sala d’actes 19 h.

Ateneu Barcelonès. Canuda, 6. 08002-Barcelona.
Seerj ha arribat a les meves orelles que el dissabte ¿12? de maig per la festa major de Lleida toquen GRATIS Vidres a La Sang+Napalm Death
sgaesux escribió:Seerj ha arribat a les meves orelles que el dissabte ¿12? de maig per la festa major de Lleida toquen GRATIS Vidres a La Sang+Napalm Death
Sip, amb uns coleges, el haemophagia, mol bons per cert.

Ja fa temps q es parla, llástima que em foti pal n'ari xD.

Aquest mes entre destruction, unleashed, devourment, suffocation, immolation, grave i krisiun ja en tinc prou crec xD.
seerj escribió:Aquest mes entre destruction, unleashed, devourment, suffocation, immolation, grave i krisiun ja en tinc prou crec xD.

juer...
juer quin plan de concerts

mm lodis s'ha de parlar
aya, ja estic aquí!!

encara babejo pel concert, tot de músiques de pelis i la segona part tota de james bond [amor] la directora era increïble i la OBC encara més [babas]
Vengo de ver la película "Off the Map" ( fuera del mapa ), una bella película, algo lenta visualmente ( no todos los americanos son iguales, no todos los americanos son ignorantes, no todos los americanos hacen películas mata-mata con efectos escpeciales); trata de un inspector de Hacienda que conoce a una familia que en un lugar dejado de la mano de Dios, vive sin dinero y sin casi contacto con el exterior. Le impresiona sobremanera la forma de vivir, y la calma total que se respira.

Para mí, la película es un 9/10, aunque mi opinión es totalmente subjetiva, pues siempre me han gustado muchísimo estos temas de vivir sin dinero, de autoproducción, autogestión, de autoconocimiento personal.

¡Os la recomiendo!

Reírse del... dinero. ¡Realidad!

PD: Ha sido detenida la Pantoja, polla que veo polla que se me antoja.
Bon dia gent, ala avui tot el dia studiant... altre cop [tomaaa]
Jo tinc examen d'historia.... [decaio]
Com és que aquest fil no té 5 estrelles ? qui ens saboteja ? [666]
Ruxii escribió:Com és que aquest fil no té 5 estrelles ? qui ens saboteja ? [666]

Està clar que algún amargat de la vida...

Però bé, jo diria que som prous per tornar a posar les estrelletes al seu lloc no?
Que és aixo de les estrelles? Esque fa poc que entro al foro i vaig una mica perdut...que algu m'ho expliqui [360º]
inah escribió:Que és aixo de les estrelles? Esque fa poc que entro al foro i vaig una mica perdut...que algu m'ho expliqui

on diu "valora este hilo" pots votar la puntuació que li dones al fil

Ruxii escribió:Com és que aquest fil no té 5 estrelles ? qui ens saboteja ?

segur q ens saboteja akell tal willow... [noop]
Ah ok, merci doncs...tot i que no veig on posa això de valorar el hilo xD
al final de tot, al costat de "responder" hi ha la casella ^_^

últimament molts fils que tenien 5 estrelletes han baixat a 4, no som els únics; però em de remuntar ^_^
seerjjjjjjjj estàs per aquí?

Quin programa era aquell que feies servir per escoltar música al win? Que demà toca anar a una l@n party i pressento que em tocarà tenir engegat el maligne X-D
seerj escribió:foobar2000 ^^

Aquest és un que em vas dir, però crec que farà temps me'n vas dir un altre ^^
para administrar, mediamonkey, pero yo no lo uso como reproductor, eh :P
Aquest ^^

Merci noi, aquesta nit quan faci els preparatius l'instal·laré :p
lodis escribió:al final de tot, al costat de "responder" hi ha la casella ^_^

merci, ja l'he valorat :)
bon dia, quin estress pre-examens ia.. [enfado1]

i per fi hem "començat" a parlar sobre el viatge de fi de carrera.. [+risas]
Impresionante el capítulo de Perdidos, lleva un sentido ascendente bestial.
uf ara veig que m'acaben de comprar les accions del Santander

broker I am xD
No he visto heroes en castellano, pero en catalán pinta bastante bien.

Por cierto, dos series que preveo que me van a tener enganchados, La habitación perdida y heroes. Muy grandes las dos xD.
heroes a mi em va encantar, vaig flipar [Ooooo]

Vale ja he fet dos examens menys i no han anat malament i dels de demà només temo per un >.< , pero almenys ja puc descansar una micaa

Ales men vaig al dentistaa

jo ja he pagat lu de la graduació vaya sablazo ens han fotut
Aya_cat escribió:heroes a mi em va encantar, vaig flipar [Ooooo]

Doncs a mi Herois hem va deixar força indiferent. A més, no puc posar al pantalla en panoràmic per culpa dels subtítols.
la de la habitación perdida creo qeu si que me va enganchar a parte de que el prota [babas] salía en la serie Las Vegas XD jeje

la de heores... no em va agradar quant me la vaig baixar i ara per la tele doncs no la miro XD no la segueixo i per sort els dimecres fan entre fantasmas XD

marxo cap a classe, fins després!!
Si jo feia entre fantasmas pero en Jess en las chicas gilmore i Peter en Heroes em tira massa [sonrisa]

encara no he treuen els aparells aixo si vaig millor U.U xorrades

i el dimarts comença cuenta atras a cuatro >.< la veure la veuree
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711