Catalans aixakeuvus xD (#57)

uoles gent, aki studiant mates cawento

aya em sembla q ja se pq veuràs la serie de cuenta atras [jaja]
Ruxii escribió:Com és que aquest fil no té 5 estrelles ? qui ens saboteja ? [666]

Pots enviar un MP a la Lady y preguntar-li-ho, a veure si t'ho pot dir.. jo tinc possibles candidats, infiltrats o externs..

A mi Herois, ni fu ni fa, la veritat..
eTc_84 escribió:Pots enviar un MP a la Lady y preguntar-li-ho, a veure si t'ho pot dir.. jo tinc possibles candidats, infiltrats o externs..

És molt senzilla elaborar-la xDDD

L'Aleix I és a la teva llista? [sati]
¿Alguien tiene remota idea de si existe alguna forma o programa de coger una carpeta con sub-carpetas, y crear un documento .txt o de lo que sea con todos los nombres de las mismas?

Es decir, por ejemplo que me diese algo así:

MI PC
- C:
- - Archivos de programas
- - - Microsoft Encarta
- - - ...
- - ...

Si no en teniu idea, sabeu en quin subforum tindría que preguntar-ho?

Gracias de antemano! [beer]
seerj escribió:¿Alguien tiene remota idea de si existe alguna forma o programa de coger una carpeta con sub-carpetas, y crear un documento .txt o de lo que sea con todos los nombres de las mismas?

Es decir, por ejemplo que me diese algo así:

MI PC
- C:
- - Archivos de programas
- - - Microsoft Encarta
- - - ...
- - ...

Si no en teniu idea, sabeu en quin subforum tindría que preguntar-ho?

Gracias de antemano! [beer]

Ains, m'has fet engegar el windows X-D

Imagen

Per fer-ho és força fàcil la cosa:
- Inicio
- Ejecutar
- Escriu "cmd" i fes click a aceptar
- A la consola de ms-dos escriu:
tree c: > out.txt

On evidentment "c:" és la carpeta d'on vols treure la seva estructura, i "out.txt" el fitxer on anirà a para tot

salut [beer]

PD: Vai a treure la gossa a passejar X-D
Cafetino escribió:Ains, m'has fet engegar el windows X-D

Imagen

Per fer-ho és força fàcil la cosa:
- Inicio
- Ejecutar
- Escriu "cmd" i fes click a aceptar
- A la consola de ms-dos escriu:

On evidentment "c:" és la carpeta d'on vols treure la seva estructura, i "out.txt" el fitxer on anirà a para tot

salut [beer]

PD: Vai a treure la gossa a passejar X-D
i el txt on anirà a parar? (gracies :P)
seerj escribió:i el txt on anirà a parar? (gracies :P)

Al directori actual.. si no posa c:\malakian.txt

PD: Cafetonet, t'han pillat [qmparto]
seerj escribió:i el txt on anirà a parar? (gracies :P)

eTc_84 escribió:Al directori actual.. si no posa c:\malakian.txt

Pos això, per no liar-la, millor posa c":\fitxer.txt"

eTc_84 escribió:PD: Cafetonet, t'han pillat [qmparto]

Això serà a tu X-D
¿Y no hay otra manera de hacerlo? Me dice que hay demasiados parámetros [agggtt]
hola adew!! tot be gent? espero que si

saluts xD [jaja] [jaja] [jaja]
Cafetino escribió:Pos això, per no liar-la, millor posa c":\fitxer.txt"

Bé, el seerj segur que té uns quants malakians, un malakian_nude.jpg, malakian_sexy.jpg, malakian_xxx.jpg ... per tant, millor que faci el que dius..
seerj escribió:¿Y no hay otra manera de hacerlo? Me dice que hay demasiados parámetros [agggtt]

Pots fer copy&paste del que has posat i del que ha sortit?
A vore, ara m'ateix t'ho dic de memoria...

tree D:\XXXX\XX\XX > out.txt

Llavors s'ha creat l'arxiu al fitxer pero a dins posaba quelcom semblant a "demasiados parámetros bla bla".
seerj escribió:A vore, ara m'ateix t'ho dic de memoria...

tree D:\XXXX\XX\XX > out.txt

Llavors s'ha creat l'arxiu al fitxer pero a dins posaba quelcom semblant a "demasiados parámetros bla bla".

Vaaaale, ja se que passa :p

El que passa és que la ruta té espais en blanc, i l'idiota del windows es pensa que que al tree li estas passant més d'un parametre.
La solució que hi ha és posar la ruta entre cometes dobles
tree "D:\XXXX\XX\XX" > out.txt

salut [beer]
Cafetino escribió:Vaaaale, ja se que passa :p

El que passa és que la ruta té espais en blanc, i l'idiota del windows es pensa que que al tree li estas passant més d'un parametre.
La solució que hi ha és posar la ruta entre cometes dobles

salut [beer]
weno, vaig a provar, mira que hay muchisimos directorios eh, que no sea que no puede dar a basto xD.

Me voy a hacer la masa de la pizza y comento luego después de hacerlo con comillas. Salud!
seerj escribió:weno, vaig a provar, mira que hay muchisimos directorios eh, que no sea que no puede dar a basto xD.

Me voy a hacer la masa de la pizza y comento luego después de hacerlo con comillas. Salud!

Si hi ha molta cosa i això tarda, senyal que la cosa va bé.

I jo de tu ho posava i després anava a fer la pizza X-D
Ya va, lástima que también me salgan las cosas que no son carpetas, de poco me sirve ahora ^^U.

Masa hecha, una horita en reposo y a darle caña hasta darle forma ^^.

PD: gracias per tot [beer]
seerj escribió:Ya va, lástima que también me salgan las cosas que no son carpetas, de poco me sirve ahora ^^U.

Que estrany, en teoria només haurien de sortir les carpetes

seerj escribió:PD: gracias per tot [beer]

De re noi
Vale, paja mental mía, me había rallado con las últimas sub-carpetas, que algunas no las tengo bien arregladas aún.

PD: la pizza me ha salido de muerte, es curioso lo que un poco de aceite, sal, cerveza, huevo y harina conjuntado con tomate, queso, orégano, atún, cebolla, tocino y berenjena a daditos puede dar de sí xD. Uno se siente orgulloso luego comiendo cosas hechas por uno mismo.
seerj escribió:PD: la pizza me ha salido de muerte, es curioso lo que un poco de aceite, sal, cerveza, huevo y harina conjuntado con tomate, queso, orégano, atún, cebolla, tocino y berenjena a daditos puede dar de sí xD. Uno se siente orgulloso luego comiendo cosas hechas por uno mismo.

Efectivamente, muerte a la comida moderna. ¡Viva las tradiciones!. ¡ Patria o Muerte!

PD: Y se me olvidaba... ¡ Viva Cristo Rey !
doncs jo he sopat carxofes del mas amb hamburgueses que fa la meva mare i els gnochis que havia fet jo de més de dinar que bons, amb una salseta amb ceba, avellanes i morcilla desfeta [babas]

aya espero que estiguis mirant anatomia!!!
jo amanida d'enciam, tomaquet i tonyina... altre cop [tomaaa]
i minibistec de vedella [jaja]

com tu curres no lodis?
bahh, amb lo bons que eren els biquinis del meu sopar X-D
jo pollastre amb amanidaa i estava molt bo ^^

si que esticm irant anatomia, per suposat!!!
jo ara he menjat coca de sucre sucada amb nesquick [amor]
conill a la brasa amb verdura recentment recol.lectada.
eTc_84 escribió:conill a la brasa amb verdura recentment recol.lectada.

Uo aquesta tarda has sortit a caçar per la muntanya, i fins i tot t'has dignat a passar pel teu hortet?
Estic sorprès [sati]
eTc_84 escribió:conill a la brasa amb verdura recentment recol.lectada.

que has caçat el conill amb les mans o amb llança?¿
eTc_84 escribió:Enveja :o

és diu enveja cotxina XD [sati]
eTc_84 escribió:Enveja :o

Cap ni una xDD
Fes-te vegetarià i només hauràs d'anar a l'hortet X-D
Algunas fotos de la manifestación del 1 de Mayo:

Imagen
Imagen

Y los grandes invitados:

Imagen

Eso en la retaguardia, y protegiéndonos para que no nos robaran por las peligrosas calles de Barcelona, teníamos un querido cordón de guardaspaldas:

Imagen
no et pots queixar que anàveu protegits XD
Un colega subnormal de maulets me dijo que tiraron pintura amarilla a la pancarta de CCOO y UGT para protestar contra el sindicalismo amarillo. En fin... xD
Bon dia gent [bye]

juer kuants mossos no?

ala d'aki a un parell d'hores exàmen...
sindicalismo amarillo?¿ esto que es?¿

bona sort oscuros!!
lodis escribió:sindicalismo amarillo?¿ esto que es?¿

Los sindicatos franquistas, y en nuestros días, sus descendientes : UGT y CCOO.

PD: Tengo el primer examen el 5 de Junio y aún no he estudiado NADA de NINGUNA asignatura y en CUATRO de ellas no voy a clase.
morr escribió:PD: Tengo el primer examen el 5 de Junio y aún no he estudiado NADA de NINGUNA asignatura y en CUATRO de ellas no voy a clase.
Si et serveix d'algu io començo el 4.. i estic si fa no fa.. [+risas]
morr escribió:
Los sindicatos franquistas,

Però això no era lo que se'n deia el sindicat vertical?

morr escribió:y en nuestros días, sus descendientes : UGT y CCOO.

Esta clar que els sindicats majoritaris només fan que llepar al cul als de la patronal, només cal veure la de ett i contractes basura que hi ha

PD: Pero que feu estudiant un mes abans? Això és fa la setmana abans i apa [plas]
Atención a DAVID HASSELHOFF grabado por su hijo...
seerj escribió:Atención a DAVID HASSELHOFF grabado por su hijo...
xDD vaya pedoo!!
David Hasselhoff en estat seerj [+risas]
doncs si, al meu poble se li diu sindicat vertical...vales ara ja se situar-me XD

el crio a part de gravar-ho si ha lluit la penjar-ho [qmparto] deu ser alguna revenja per algun trauma infantil XD
una cosa es el sindicato vertical, cuando hablan de sindicalismo amarillo se refieren a la poca seriedad de los mismos y su poca implicación real con los problemas de los trabajadores. Igual que hay prensa amarilla, pues hay sindicalismo amarillo.

Vamos, o al menos así lo entiendo yo.
seerj escribió:una cosa es el sindicato vertical, cuando hablan de sindicalismo amarillo se refieren a la poca seriedad de los mismos y su poca implicación real con los problemas de los trabajadores. Igual que hay prensa amarilla, pues hay sindicalismo amarillo.

Vamos, o al menos así lo entiendo yo.

No, son aquellos que aunque sean muy serios y organizados, no defienden al obrero sino a la patronal. Muy típicos en la época franquista, y antes de la Guerra Civil en algunas casos.

PD: Me voy a estudiar matemáticas y la mierda de las integrales, Rokoky los tuyos sóis una basura.
uoles gent

morr escribió:PD: Me voy a estudiar matemáticas y la mierda de las integrales,

mira jo avui he fet l'exàmen d funcions i integrals
pues yo a las 7 me voy a la conferencia y luego directamente de birras xD, a ver si convenzo a mi profe q se venga de birras xD, cosa q no seria la primera vez xD.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811