Catalans aixakeuvus xD (#58)

1, 2, 3, 4, 511
aquesta que feia olor a mort, vaig llegeir en un article que es veu que la mateix temps només fa una flor al any i es maquíssima la flor però no vegis com olora, la van tenir en una exposició a NY crec recordar.
jo era com morr, pero va ser perdrem uns capitols i ara estic desenganxat..
Avui estic baldat.. vaig a dormir i dma a les 7:30 en peu
mota escribió:jo era com morr, pero va ser perdrem uns capitols i ara estic desenganxat..
Avui estic baldat.. vaig a dormir i dma a les 7:30 en peu

Yo no entender. Seerj, de aquí cuatro horas sale el capi de Heroes, y sobre las 12.00 los subtítulos de mala calidad, y sobre las 16-17.00, los subtítulos de buena calidad. ¡ De nada !
bona nit gent!!!

^_^

aya com es nota que fas el vago, merci per fer-me companyia fins tard!!

cafetino, tens problemes amb el msn perquè t'escrivia i rebia els missatges, avui t'has perdut una sessió de marujeo maca maca, demà et farem resum ^_^
¡Gracias! Me voy pa la uni, cuando llegue éste mediodía ya tendré el 22. Salud!
bon dia gent [bye] ala avui com a molt a l gimnàs, la resta fer el vago [sonrisa]
Bon dia gent l'hora que es i encara estic [maszz] [maszz].
Aquí tienes un subtítulo sergio, luego vendrá el de Heroes Foro que es el de mejor calidad.
la verdad es que ya llevaba la mitad vista sin subtitulos, pero bueno, ya que los tengo, tendré una mejor comprensión, ¡gracias!
em vaig a currar people, una fartada de 3 hores mes a fora!
Joder, está poco interesante la serie, esperando el capítulo doble de la semana que viene con ansias xD.
seerj escribió:la verdad es que ya llevaba la mitad vista sin subtitulos,

Friki.

mota escribió:em vaig a currar people,

cawento
seerj escribió:Joder, está poco interesante la serie, esperando el capítulo doble de la semana que viene con ansias xD.

Está interesante sí, pero mucho más Perdidos/Lost. Acabo de ver el episodio.
morr escribió:Friki.

Si, que li farem xD.
morr escribió:Está interesante sí, pero mucho más Perdidos/Lost. Acabo de ver el episodio.
Yo Lost la dejé a mitad de la primera temporada y me da palo repescarla xD.

Creo que poco pueden hacer por NY, aunque al final quien sabe xD.

Por cierto, ¿nadie se ha dado cuenta de quién interpreta al padre de Hiro? ¡Velocidad factor 1, Sr. Sulu! [tadoramo] xDDD
Joder sembla que tenim un altre viciat a Heroes XD

Per cert a CSI em fa molta rabia la nova veu de la rossa, l`anterior era molt caracteristica.
si q era característica... pq la deuen haver cambiat? :-?
¿Qué rubia? ¿La warra ex-prostituta madura? Yo no le noto nada...

Por cierto, un amigo y colega de la facultad ha quedado campeón de España de Kyokushinkai, menudo crack está hecho, jajaja. Y el pavo, siendo de Endavant, y, todo sea dicho, bastante stalinista, lleva tatuado en el brazo una estrella roja bien grande y en el medio els Països Catalans y justo encima en letras góticas PPCC, podéis imaginaros las bromas de hoy xD.

He aquí una representación rápida y cutre de lo que tiene xD:

Imagen
¡Qué le zurzan, España no honra a traidores!

PD: http://www.youtube.com/watch?v=ax4HOVdC1Q4
morr escribió:Aquí tienes un subtítulo sergio, luego vendrá el de Heroes Foro que es el de mejor calidad.

Sergio no, Serjew
Salutacions desde la cova
Cafetino escribió:Salutacions desde la cova
Q heu fet un canvi de vivenda amb l'eTc_84?
Bromes apart, com va la feina? Ja podàs sortir aviat de la cova o encara et queda període de reclusió?
Bon vespre a tothom ^^
uoles gent, dia aburrit per variar... sort q he anat a fer algu d'sport...
drknss escribió: Q heu fet un canvi de vivenda amb l'eTc_84?

No, ara soc veí de l'eTc xDD

Però deu ni do, entre els crits de 'yihad' i la música de soad a tota pastilla, estic apanyat [looco]

drknss escribió: Bromes apart, com va la feina? Ja podàs sortir aviat de la cova o encara et queda període de reclusió?

Podria anar millor, de feina fixe esta la de la uni(practiques) i el curro de matins a l'hospital, després m'estan collant per tot arreu, ahir em van cridar per un problema a l'oficina que quan vaig arribar ja estava arreglat, avui tocava reunió alla també, pero he sudat d'anar-hi. I lo de becari ahir vaig tindre reunió i que estan collant que dona gust, demà volen fer una altra reunió i que tingui algo ja fet :s

En fi, feia molt de temps que no estava tan estressat
¡ME CAGO EN LA PUTA! Están desalojando Christiania.... Puta policía y putos políticos...
cafetino escribió:No, ara soc veí de l'eTc xDD
Però deu ni do, entre els crits de 'yihad' i la música de soad a tota pastilla, estic apanyat [looco]
[qmparto] T'ho canvio per 3 equips de paletes amb emissores de ràdio diferents cada un, de 8'00-17'00 XDD.
Ara casi q no et deu quedar temps ni per treure la gossa. Clar que "por esos lares" no cal ni q la treguis, la deixes córrer per les proximitats de la cova i ja s'esbafa.
Cafetino escribió:No, ara soc veí de l'eTc xDD

Ja t'agradaria ser veí meu XD, però hauries de renunciar a la teva mescla talibano-quinceañera-pija, cosa que et costaria bastant..
Ja m'agradaria a mi tenir a un veí que posés SOAD, sobretot els discs vells, en els nous, l'amant del serjew ha agafat el mando i fot pena.. FUCK MALAKIAN.
Cecilia de los SSerrano, viva HispanoAmérica coño!
ja feia temps qe no reia als serrano.. m'he enrecordat dels vells temps..
res res, en quant acabi los serranos el miguelito [plas] a que si aya?? ^_^
Acabo de veure el capitol 18 de house (per la fox), ha estat be, ja deuen quedarne pocs, no?
fins el 24 ^_^ jo ja he vist fins el 22, ara toca esperar, a final de mes s'acaba, com casi totes.
lodis escribió:res res, en quant acabi los serranos el miguelito [plas] a que si aya?? ^_^

primer deixem acabar de veure al dani i despres mirare al miguelito amb el seu don diablo [plas] [Ooooo]
Visca la mare que em va parir
Per fi he acabat de picar codi en matlab per avui

Mirarem un capi d'alguna coseta i cap al llit

Bones notx a todus i todeees
millor amante bandido ^_^ el look es millor jajaja [plas] a lo elvis amb tupe i moviment de cadera XD

ais el dani... [angelito]

bona nit cafetino!!
lodis escribió:millor amante bandido ^_^ el look es millor jajaja [plas] a lo elvis amb tupe i moviment de cadera XD

ais el dani... [angelito]

bona nit cafetino!!

Pero es que quan vaig descobrir el de Don diablo que fort i la canço flipaaa :-p . amante bandido es miticaaa XD!!

Bona nit cafetino ^^

el dani és el dani >.<
¿Dani?

Joder, definitivamente los segismundo tienen razón, ¡ Esta no es mi generación!
la aya, adora el Dani Martín, el cantant del canto del loco, que ara es le prota de una serie a cuatro XD
Si pero alhora de fer aparicions al bose en sus años mozos XDDD!!!!!
Aya_cat escribió:primer deixem acabar de veure al dani i despres mirare al miguelito amb el seu don diablo [plas] [Ooooo]

[mad][mad]
[lapota]
[lapota]
[mad][mad]
eTc_84 escribió:[mad][mad]
[lapota]
[lapota]
[mad][mad]

no t'assutis home!!

és el títol del a canó estrella XD jajaja com la de amante bandido ^_^
eTc_84 escribió:[mad][mad]
[lapota]
[lapota]
[mad][mad]

Si almenys sortisis de la cova sabries de que parlem XD!
es que allí no te cobertura i claro no veu la tele ni al radio viu al seu món XD
lodis escribió:es que allí no te cobertura i claro no veu la tele ni al radio viu al seu món XD

Es viu millor del que penseu :Ð
eTc_84 escribió:Es viu millor del que penseu :Ð

ja m'ho penso, t'aixeques a l'alba, surts a caçar i a recollir els fruits del hortet, et rentes al riu, dorms a la llum de les estrelles...llàstima dels pixapins que ho evadeixen tot oi? XD
Els pixapins són una plaga a exterminar, si, sort que no s'acosten gaire XD
PD: Em vigiles? Ho has clavat..
eTc_84 escribió:Els pixapins són una plaga a exterminar, si, sort que no s'acosten gaire XD
PD: Em vigiles? Ho has clavat..

es que jo també tinc un roflcopter XD i t'espio des de l'aire XD jeje

d'aquí poc tindré instal·lada la càmera ^_^ tu sobretot mira cap dalt que sortiràs més maco XD
a vegades crec q steu fatal [qmparto] [qmparto]

tmb ki parla... [jaja]
això anava dir jo... XD

que va, uns per aire massa pur i altres per la contaminació de petroquímiques, un dia saltem tots pels aires...

bueno xicotets i xicoteta, marxo a fer nones, bona nit!!
petons guapa.
Bona nit!!!!!!

A mi crec que és la contaminació el que m'afecta ara XD!!! Eso si se m'ha enganxat la canço de Don diablo >.< i no me la trec i a un que jo em sé també [qmparto]

p.d: etcetera si algun dia t'encarrego uns tomaquets me'ls podras portar és que els de ciutat molt de gust no tenen XD!
502 respuestas
1, 2, 3, 4, 511