Catalans aixakeuvus xD (#58)

1, 2, 3, 4, 511
bueno, anem a veure si anem a sopar.. es qe he berenat tarda.. després a fer una cervesseta..
Bon dia gent [bye]

ala a seguir estudiant...
bon dia.. a seguir baixant..hay! no dic surfejant..
La noche de ayer fue mítica, xD.
seerj escribió:La noche de ayer fue mítica, xD.

Es nota, no hi ha qui desxifri el post d'ahir xDD
Buah, es que madre mía, madre mía xD.

1.5 l. de birra en el Valhalla.

1.5 litros sangria en el chino de al lado

1 carajillo de bayleys en el chino de al lado.

media botella que me agencie de chupitos chinos (xD).

2 cubatas de ginebra en marina.

metal zone: 2 vasos gordos de cali y uno de birra.
La noche ya se acerca, la fiesta va a empezar,
tus botas brillan, tu cabeza una idea empieza a rondar,
unas birras tus colegas, unas risas en el bar,
has perdido ya la cuenta, no sabes ni donde estás

Oi! Oi! y cerveza, que no pare de correr
Oi! Oi! y cerveza, pide otra ronda que yo quiero beber,
Oi! Oi! y cerveza, no sé donde coño estoy
Oi! Oi! y cerveza, no sé si vengo o es que voy, Oi! Oi!

Nuestra casa está en la barra, con los colegas en el bar,
unos gritos y unas jarras y algo para tapear,
pero el dinero se acaba y algo hay que hacer,
eso no es ningun problema, otra ronda y a correr...

Otra cerveza, estoy enamoradoooooo,
una rubita.........
Oi! Oi! y cerveza, Oi! Oi! y cerveza,Oi! Oi! y cerveza que no pare de correr.
¡Dios te salve cerveza!

Ale, me voy al Camp Nou a ver a los mercenarios.

Las paredes hablan, jódete, yo no entiendo nada, jódete, lo tengo muy claro es demasiado speed.
esteu molt apagadillos no?? XD

no se us pot deixar sols, marxa una al finde i es troba això més mort... sou uns sosu!! XD
A mi no em miris que per un cap de setmana que puc fer el vagu [looco] no mel treu ningu :-P
lodis escribió:esteu molt apagadillos no?? XD

no se us pot deixar sols, marxa una al finde i es troba això més mort... sou uns sosu!! XD
io estic visquent a la biblio.. :(

Jo tinc vida més enllà de eol :P
jo tmb tic studiant...
me parece que la he cagado con lo de tusseries y no puedo entrar en la sección de series en VO... [buuuaaaa].

Re, estavem esperant la teva arribada X-D

seerj escribió:me parece que la he cagado con lo de tusseries y no puedo entrar en la sección de series en VO... [buuuaaaa].

Que passa? T'han banejat? :p
Me he registrado, pero en mi nick he puesto un '.' y no me lo detecta como usuario registrado. Pese a eso, puedo entrar al resto de la web, pero a susodicho apartado no...
seerj escribió:Me he registrado, pero en mi nick he puesto un '.' y no me lo detecta como usuario registrado. Pese a eso, puedo entrar al resto de la web, pero a susodicho apartado no...

Vols dir que el registre d'aquesta web no requereix activació?
Vull dir que no sigui la típica que t'envien un correu amb un link que has de clicar per activar la compta

I si no, sempre et pots tornar a registrar o bé tirar del gran bugmenot
Avui he vist al doctor_K ( crec recordar que el seu nik era aixi) Estava jo tranquilament treballan al mercat de st. Antoni, paso la vista pel carrer sense fixarme, i de cop i volta paro el cap, i el torno a girar, si, havia encertat, havia vist una cara coneguda. Despres de unes milessimes de segons, que el meu cervell analitzes la cara, busques a l'archiu, i la identifiques, l'he saludat, anava amb una noia. He preguntat si era d'EOL, m'ha dit que no, i li he cuntestat que ben fet. Perque us explico tot aixo, no ho se ben be, pero em feia gracia xD
queden 30 hores de curs i em fa mandra estudiar mates (que ja m'ho sé xD) i anar a dormir.
Cafetino escribió:Vols dir que el registre d'aquesta web no requereix activació?
Vull dir que no sigui la típica que t'envien un correu amb un link que has de clicar per activar la compta

http://elotrolado.net/www.bugmenot.com
Si, pero no m'ha arribat, es que se suposa que ha hagut un error, ja que s'ha pensat la web q el meu nom, al tenir un punt al mig, tenía menys caracters del permés, i llavors el meu compte s'ha quedat com en el llimb.

Cafetino escribió:I si no, sempre et pots tornar a registrar o bé tirar del gran bugmenot
Pel q he entes no puc tornarme a registrar per que se suposa q ja me registrat un cop y no em deixen més xD.
seerj escribió:Pel q he entes no puc tornarme a registrar per que se suposa q ja me registrat un cop y no em deixen més xD.

Fes servir una altra adreça de correu i fes servir una compta pública de bugmenot i llestos :p
será per comptes de correu...yahoo al poder XD

jo estic entre autoescola, ressenyes de temaris, ara he de començar la biblio de moment aguanto al a terrassa de casa, i activitats varies ^_^

ais els exàmens, amb el solet que fa i tancar-se a estudiar...

i ara a més tinc una ds ben maca ^_^

sort que encara em de encarregar via internet la memòria per les copies de seguretat [qmparto] que sinó...
Bones!
Lodis, quan et pilli al msn t'explico un parell d'episodis més, q el cap de setmana ha sigut molt dur XD.
Aviam si avui puc arreglar lo de la web... com corri el de programacio amb aquella pudor a cavernícola suat em sembla q m'hi veuran poc per classe (a no ser q hagi descobert la dutxa, el sabó i els desodorants).
^^ Aixi q aquest cap de setmana ha caigut la DS (ja diràs q tal, q jo vull mirar algo aixi per matar temps mort a classe/casa).:)
Apa, concentreu-vos i q us vagin molt bé les sessions d'estudi a la biblio (les DS, PSP i similars tancades amb candau!). Fins al vespre!
Putu estress

Vaig de cul i a sobre la resta del món es dedica a fer-me la punyeta. Me n'anire a una cova com l'eTc i no en treure el cap fins que no acabi
¿Se sabe cuando se tendrá el 22 y sus respectivos subs? ¿Estarán hoy ya?
Bon dia gent, ala oficialment he acabat exàmens [sonrisa] res fins la sele ara
Cafetino escribió:Me n'anire a una cova com l'eTc i no en treure el cap fins que no acabi
[qmparto] No cal arribar a extrems... tanca't en una habitació/soterrani/traster...
Oscuros escribió:Bon dia gent, ala oficialment he acabat exàmens [sonrisa] res fins la sele ara
Ara a estudiar tota la matèria del curs a saco! Quan la feu la sele (dies)?
seerj escribió:¿Se sabe cuando se tendrá el 22 y sus respectivos subs? ¿Estarán hoy ya?

Mañana ya te avisaré.
drknss escribió:Ara a estudiar tota la matèria del curs a saco! Quan la feu la sele (dies)?

12,13,14 de juny... un mes
Ahora que me he registrado en ebay y en paypal, estoy acumulando cosas en casa para vender jeje.
el meu any va ser 17, 18 i 19, perquè el 20 era vaga general i per evitar posibles merders ho van adelantar un dia ^_^

et recomano que vagi de visita a Andorra per comprar, la resta via internet (jocs, memòria...aquestes coses tan maques de la tecnologia per guardar copies de seguretat XD) et sortirà a compte.

i si, ja et diré que tals ^_^

doncs al msn... fins la nit no m'hi veuràs pas i sinó mi veus tu parlam que potser estic desconnectada XD
[uzi] Torna a començar tot de zero... grrr
cagum tot!
Per deu quina tralla que foten els Napalm en directe. [carcajad]

Les festes de Lleida valen molt la pena. [chiu]
morr escribió:
Mañana ya te avisaré.
oks, ¡gracias!

¿Os habéis leído los mini-cómics? Hay bastante paja, pero al menos te explican historias paralelas en parte interesantes, cómo de qué se conocían Linderman y el padre de los Petrelli o cómo se conocen y se enamoran Niky y Peter en el futuro y demás.

eTc_84 escribió:Estudiar per la sele? [agggtt]
No todos hemos nacido judíos y hemos podido sobornar a las instituciones públicas, eTc... xD
Cafetino, al final he hagut de tornar a començar de zero per força, pq el merder era impressionant i per recuperar-ho m'hi podria passar dies T.T. però bueno, ja he tornat a instal·lar-ho tot i només queda arreglar la web en sí.
Lo bo és q no soc l'única q li ha petat el mysql XD
seerj escribió:No todos hemos nacido judíos y hemos podido sobornar a las instituciones públicas, eTc... xD

Veig que en tens experiéncia xDD
Hoy lunes por la tele no hacen nada no?
morr escribió:Hoy lunes por la tele no hacen nada no?
Em sembla que a telecinco (potser m'equivoco de canal ^^) fan CSI.
Hoy hacen Las normas de la casa de sidra en la 1 creo y una del wesley snipes de pañaum pañaum en la sexta.
la d las normas es en la cuatro [jaja]
Avui fan caçadors de paraules, en comptes dels SSerrano.
CSI a telecinco es lo més potable ^_^

pobre morr, el treus dels Serrano i es perd Xd

drknss ja estic per aquí si em veus explica'm allò.
Pues yo voy a ver la de pañaum pañaum del wesley xD, aunque zappeare con CSI que en el capítulo de hoy según he leído a Grissom se le pone morcillona al volver a ver a la madamme del antro sadomaso y me quiero reír un rato xD.
Avui no fan Ventdelpla?

El capitol de Csi d'avui el van passar ja a l'AXN i ja se com acaba [plas]

Genesis ja no ho fan?
si després de caçadors de paraules fan ventdelplà ho han anunciat.

està emocionant ^_^
doncs jo no penso mirar la tv, no fan res que m'interessi, merda de dia televisiu.
Joder, con el CSI de hoy, un doctor nazi que hace experimentos con humanos y con apellido judío xD.
jo he flipat amb el doctor akest nazi i amb les plantes rarissimes q tenia...
502 respuestas
1, 2, 3, 4, 511