Catalans aixakeuvus xD (#58)

1, 2, 3, 4, 5, 611
nanit lodis

Aya_cat escribió:A mi crec que és la contaminació el que m'afecta ara !!! Eso si se m'ha enganxat la canço de Don diablo >.< i no me la trec i a un que jo em sé també

... enkara tinc malsons amb akesta cançoneta [qmparto], q cruel aya... [jaja]
lodis escribió:es que jo també tinc un roflcopter XD i t'espio des de l'aire XD jeje

Aquesta ha estat bé [qmparto][qmparto]
roflll
roflllll
roflllllllll
roflllllllcopter!

Imagen
¡ODIO (AÚN MÁS) A DANI MARTIN! Desde que se que sale con la Patricia Conde...
Bon dia!
Aya escribió:p.d: etcetera si algun dia t'encarrego uns tomaquets me'ls podras portar és que els de ciutat molt de gust no tenen XD!
Aya, t'has de fer un mini-hortet a casa (de tomaqueres)! El problema serà quan les hagis d'emparrar a les canyes [+risas]
I ara a fer feina... [Alaa!] Fins més tard!
Aprofito que us agrada el manga per fer una pregunta.

Avui parlant amb els companys de classe sobre anime/manga, m'han recomanat que em mires els animes de Gantz, m'he baixat el primer per fer una ollada però, creieu que es recomanable per algú que no ha llegit gaire manga (de fet, només un del detectiu conan :P)

Seerj, ayer pude ver la serie en la que sale Dani y ... la serie está bien, pero el cabrón es mal actor y además yo creo que se esfuerza para que le salga así de mal xDD
Om3gA escribió:Aprofito que us agrada el manga per fer una pregunta.
Avui parlant amb els companys de classe sobre anime/manga, m'han recomanat que em mires els animes de Gantz, m'he baixat el primer per fer una ollada però, creieu que es recomanable per algú que no ha llegit gaire manga (de fet, només un del detectiu conan :P)

Jo vaig llegir els primers tomos del manga i no hi vaig trobar el què, apart de la protagonista q sempre surt casi despullada XD.
A mi em va semblar una petardada de comic, però bueno, ultimament té molt d'èxit així que dec ser de les poques persones que pensa així.
Tu fes una ullada als primers capis a veure què.
home is no ets molt aficonat al manga precisament Gantz no te'l recomanaria...

i si has seguti el detectiu conan encara menys; el vol del mateix estil o com?? tu explica més o menys el que busques i ja et direm uns quants.
joder, menuda mierda eso de los dibujitos japos: Capitan Trueno, Jabato, Pepe Gotera y Otilio, Rompetechos, 13 Rue del Percebe, Mortadelo y Filemón, TBO, El Jueves... Un poco de seriedad, señores xD.
Eh eh!! que yo he sido seguidor de Motadelo y filemón, Zipi y Zape...etc. pero para una vez que quiero cambiar...

Lodis, no vull res en especial, només ha sigut parlant de comics i això i m'ha picat la curiositat, però si busques algun, o seria directament el detectiu conan o un per l'estil.
Sembla ser que Microsoft va avançant pel que fa al us de català a la seva plataforma. A partir d'avui ja estan disponibles a la nova web http://www.microsoft.cat les traduccions per posar el Windows Xp, Windows Vista, Office 2003 i Office 2007 en català.

Per posar el Windows Xp, el Vista, l'Office 2003 o l'Office 2007 en català nomes heu d'entrar a aquesta web posar aquest codi 84-JT8ST3 i registrar-vos es completament gratuït. Un cop registrats ja podreu descarregar el paquet corresponent al sistema o aplicació que volgueu posar en català. Un cosa molt important a fer es posar aquest codi 84-JT8ST3 quant us el demani alhora de descarregar el paquet ja que així tindreu algunes traduccions extres com manuals i documents d'ajuda.

Un cop fet tot això rebreu un mail de microsoft per confirmar el email vostre feu click al enllaç i ja esta !!!

Fes-ho el Català t'ho agrairà i passa-ho a tots els teus contactes.

P.D: També estaria bé que si trobeu algun ordinador d'algun amic, biblioteca o de la uni amb el windows o l'office en castellà el poseu amb català descarregant-vos el paquet corresponent de la web de microsoft.cat seguint el procediment explicat en aquest mail.

I si un cop traduït no us fa el pes el podeu desinstalar des del panel de control i el windows o Office tornara ha esta igual que abans.

Utilitza aquest codi: 84-JT8ST3 per descarregar-te de forma senzilla les llibreries de Windows Vista, Windows XP, Office 2003 i Office 2007 a https://profile.microsoft.com/RegSysProfileCenter/wizard.aspx?wizid=4c6a413e-df0c-4779-8b31-86c67e46f76c
seerj escribió:joder, menuda mierda eso de los dibujitos japos: Capitan Trueno, Jabato, Pepe Gotera y Otilio, Rompetechos, 13 Rue del Percebe, Mortadelo y Filemón, TBO, El Jueves... Un poco de seriedad, señores xD.

Y Tintín tío.

eTc_84 escribió:Sembla ser que Microsoft va avançant pel que fa al us de català a la seva plataforma. A partir d'avui ja estan disponibles a la nova web http://www.microsoft.cat les traduccions per posar el Windows Xp, Windows Vista, Office 2003 i Office 2007 en català.

Per posar el Windows Xp, el Vista, l'Office 2003 o l'Office 2007 en català nomes heu d'entrar a aquesta web posar aquest codi 84-JT8ST3 i registrar-vos es completament gratuït. Un cop registrats ja podreu descarregar el paquet corresponent al sistema o aplicació que volgueu posar en català. Un cosa molt important a fer es posar aquest codi 84-JT8ST3 quant us el demani alhora de descarregar el paquet ja que així tindreu algunes traduccions extres com manuals i documents d'ajuda.

Un cop fet tot això rebreu un mail de microsoft per confirmar el email vostre feu click al enllaç i ja esta !!!

Fes-ho el Català t'ho agrairà i passa-ho a tots els teus contactes.

P.D: També estaria bé que si trobeu algun ordinador d'algun amic, biblioteca o de la uni amb el windows o l'office en castellà el poseu amb català descarregant-vos el paquet corresponent de la web de microsoft.cat seguint el procediment explicat en aquest mail.

I si un cop traduït no us fa el pes el podeu desinstalar des del panel de control i el windows o Office tornara ha esta igual que abans.

Utilitza aquest codi: 84-JT8ST3 per descarregar-te de forma senzilla les llibreries de Windows Vista, Windows XP, Office 2003 i Office 2007 a https://profile.microsoft.com/RegSysProfileCenter/wizard.aspx?wizid=4c6a413e-df0c-4779-8b31-86c67e46f76c

¬_¬ ¡Hipócrita!
morr escribió: ¬_¬ ¡Hipócrita!

Imagen
Beba vino
Pilar Rubio no puede ser de éste planeta...
doncs semblant tens el Loki ^_^ en manga i anime jeje.

vols dir com aquests seerj?? XD

Imagen
uoles gent, avui dia d profit jeje pelu, rentar el coxe, passejar gosses [jaja] etç...
Iep companys.

Una pregunta, us agradaria jugar a videojocs en català?

No se, un Singstar o un Guita Hero per exemple amb cançons catalanes, o altres jocs com un FF, un Halo, un Mario, no se el english training o el Brain trainig.

Doncs us volia dir que s'està fent una enquesta per moure-la per tal de recollir els jocs que els catalans preferirien abans que cap altre per poder-lo jugar en català. (i amb videojocs de regal per als que participin)

A veure is hi participeu

I si ho podeu difondre, de conya.
La primavera la sang altera

No sé si serà cert, però per aquestes dates un no pot treure el nas, encara que sigui per un moment, a la civilització, perquè deu ni do com van algunes mosses X-D
cafetino escribió:No sé si serà cert, però per aquestes dates un no pot treure el nas, encara que sigui per un moment, a la civilització, perquè deu ni do com van algunes mosses smile_X-D

Ui... n'hi ha que en ple febrer i de nit van en jerseis sense tires i minis amb mitges de reixa...
De totes maneres, aquí entre pol·len, vent i pinta de voler ploure casi q es tapen més (algunes XD)
PD: Passen per davant de la cova? ô_ô jo q em pensava q estava lluny de la civilització...
drknss escribió: PD: Passen per davant de la cova? ô_ô jo q em pensava q estava lluny de la civilització...

Ojala :p

He hagut d'anar a una reunió a la uni, així que ha tocat exposar-se als reig del deu sol

PD: Ay que me lol
PD2: Per fi!! ^^
L'únic bo de l'estiu són les vistes, tot lo demés fot fàstic [looco]
Cafetino escribió:PD: Ay que me lol
Pero ésto no es nuevo, eh.
Ruxii escribió:Iep companys.

Una pregunta, us agradaria jugar a videojocs en català?

No se, un Singstar o un Guita Hero per exemple amb cançons catalanes, o altres jocs com un FF, un Halo, un Mario, no se el english training o el Brain trainig.

Doncs us volia dir que s'està fent una enquesta per moure-la per tal de recollir els jocs que els catalans preferirien abans que cap altre per poder-lo jugar en català. (i amb videojocs de regal per als que participin)

A veure is hi participeu

I si ho podeu difondre, de conya.

Ostia ara me enrecordat que et vaig dir que canviesis el subtitul de la web i ho vas fer (lo de parlem de viedeojcs en la teva llengua) xD
Ojala pasi algun dia pero costara molt, si fa dos dies no n'hi havein ni en castella en catala enkra hauran de pasar uns anys més malauradament...

etc, el windows es pot tenir en catala desde fa temps, jo fa anys que tenia el xp i office en catala vaig trobar el patch en softcatala, pero al reinstalar el putu windows s'em va perdre i desprse ja vaig pasar de instar-ho.
Aixo si, si amb aquesta web es fa mes public millor.

Ara com que utilitzo molt el linux aquet si que esta en catala, excepte alguns programes.

Pregunta tonta de linux, on puc trobar per posar que s'apagui el monitor al cap de x minuts? esque no ho trobo (mes igual tenir que ferho per consola de comandos, buscar un fitxer i modificarlo o que em digueu la ruta del kde per trobar-ho)
en breve me voy al cine a ver LAS COLINAS TIENEN OJOS 2 o su traducción española de mierda EL RETORNO DE LOS MALDITOS.

Por cierto, JEWTC, ¿te has percatado que se están apropiando de los dos primeros discos de SOAD los de La Sexta para promocionar sus programas? Es de agradecer, la verdad. Me acuerdo aún cuando los de C+ cuando era de emisión abierta utilizó los riffs de Toxicity [Ooooo].
La Sexta i Cuatro estàn aconseguint reunir la millor programació que es recorda en molts anys, encara que això emprenyi a uns quants neofatxes de sempre.
eTc_84 escribió:La Sexta i Cuatro estàn aconseguint reunir la millor programació que es recorda en molts anys
La sexta no ho sé pq no s'agafa b, pero pel que fa a Cuatro +1.
jo tampoc agafu la sexta :( pel q fa a Cuatro d conya jeje
seerj escribió:en breve me voy al cine a ver LAS COLINAS TIENEN OJOS 2 o su traducción española de mierda EL RETORNO DE LOS MALDITOS.

La vaig veure hi ha un a escena que em va encantar i vaig ser la unica que va disfrutar que grans, el cine em mirava malament pero m'es igual XD!

Jo per la tv de l'habitació només cuatro per la del menjador i la de l'habitació dels meus pares les dues i [tadoramo]

p.D. Ningu se'n recorda d'Asterix i Obelix o que?
Sevillista seré hasta la muerte... [sati][sati][sati][sati]
merda d sevilla... volia q guanyés l'espanyol només pq el dl nido es tragués les seves paraules...

Aya_cat escribió:p.D. Ningu se'n recorda d'Asterix i Obelix o que?

:-?
Imagen
Son ben bojos aquests romans!!!
:P
que bona eTc!!! ^_ ^

doncs si, jo els tenia per un cantó en anglès i l'altre en catalá jeje

demà curro de 16 a 22 hores ^_^ en una nauguració de no se que a Reus XD
eTc_84 escribió:Sevillista seré hasta la muerte... [sati][sati][sati][sati]

perico que canta, navaja en la garganta jajaja
que fas rodolins i tot morr?? ^_^

doncs fins ara no he vist el resum ha estat força bé le partit no??
Hemos visto al final Sunshine, no coments...
lodis escribió:que fas rodolins i tot morr?? ^_^

Són frases conegudes entre els culés de veritat..

Llega la peste llega el....
con esos cuernos que saltan a la vista... [sati]
ets.... XD

bueno gent una que va a dormir que demà he de matinar i per la tarda el curro...

bona nit!!
Me llevat d'hora per res... si, estare als ordinadors de la uni fins les a les 10... kina putada que no hi hagi ningun lloc per dormir.
Bueno, bueno, ya estoy adquiriendo por DDL, el reciente capítulo de Lost del cuál ya están los subtítulos. ¡ Qué ganas !.

Caminado de Tercio, me he comprado un libro mítico : El Maestro y la Margarita ¿ Qué pasaría si el Diablo visita la Rusia de los años 30?
seerj escribió:en breve me voy al cine a ver LAS COLINAS TIENEN OJOS 2 o su traducción española de mierda EL RETORNO DE LOS MALDITOS.

Jo tinc ganes de veure 28 semanas después, la de 28 dias después era collonuda i aquesta fa pinta de tenir més sang XD. Si la segona la trobés bé de preu la posaria al costat de Ichi the Killer.

Dani Martín és un actor lamentable, em recorda a la Vanesa Romero amb polla, la Vanessa es follava al productor ,a qui li deu xarrupar el Dani?
On es pot demanar hora per les psicòlogues lodis i aya? necessito una sessió aquesta nit xDD

sgaesux a la Vanesa Romero jo si que li donava feina on fos xDD hi ha molt pocs actors espanyols (i catalans xDD) de tele que es salvin, perquè es veu cada cosa...
La rubia del final me recuerda un poco a...

Imagen

Joder, tenemos una temporada de famosas arias de calidad cómo Vanesa Romero, Kira Miró, Pilar Rubio, Patricia Conde, Carolina Cerezuela... Spanien ist gut, ja
fa tres quarts d'hora qe sortit de treballar.. n'estic fins als pebrots; dino, em relaxo i tonrem-hi.
Es veu qe aquesta tarda ve a fer-se la foto al meu curro el montilla.. jeje qe bó, no podra comprar res perque no hi anaven els ordinadors i no s'han pogut fer etiquetes..
Vere si demanara el full de reclamacions..
Bones!!!
Imagen
Ja trobava raro q no diguessis res ultimament... em pensava q això d'haver de domesticar el roflcopter era massa per a la gent de les coves[666]
Edito: Tu vas dient pijos a la gent, però mira quin negoci té el noi als terrenos del voltant de la cova
Imagen
sgaesux escribió:Dani Martín és un actor lamentable, ...
+1. La sèrie és de lluiment, q hi vols fer. [boing]
0m3gA escribió:On es pot demanar hora per les psicòlogues lodis i aya? necessito una sessió aquesta nit xDD

jo aquesta nit tinc lliure ^^ [Ooooo]

bona tarda

Ales vaig a preparar les coses per anar a Angles que porten massa sense veure'm el pel [+risas]
Ya se que muchos sois de ésa generación de retards posterior del 86-87 y no os suena, pero hoy me he puesto nostálgico cuando he visto en una web cierta imagen del pasado:

Imagen

xD
502 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611