Catalans aixakeuvus xD (#58)

mota escribió:o sóc jo o no surto a la llista? sóc un immigrant il·legal, juas juas

En Digi ens té oblidats i no actualiza la llistaa

Benvinguda Moon

Que bé s'esta a casa sense fer res ^^
Aya_cat escribió:En Digi ens té oblidats i no actualiza la llistaa

nkara recordu el q em va costar q m'apuntés a mi [tomaaa]

benvinguda Moon

Que bé s'esta a casa sense fer res ^^

¬¬ kina sort la gent [jaja] clar q jo he fet 2 classes d 6 q en tenia q fer jajaja
Aya_cat escribió:Que bé s'esta a casa sense fer res ^^

Jo ara tic al despatx del curro sol, que mentres no soni el telefon (cosa molt extranya avui) estare tranquilet X-D
Però el parlar català (segons tu), per què en València no es parla català central, més bé es parla valencià, no implica que la gent sigui catalana. Com també passa a les Illes Balears. Crec que això no s'ha d'oblidar mai.
kelgar escribió:Però el parlar català (segons tu), per què en València no es parla català central, més bé es parla valencià, no implica que la gent sigui catalana. Com també passa a les Illes Balears. Crec que això no s'ha d'oblidar mai.

Ningú t'ho negerà, però si algú del pais valencià, les balears, la franja de ponent, la catalunya nord, l'alguer o el carxe, o sigui els paissos catalans (oblidant el sentit polític que hi donen certs sectors), es vol apuntar, no li negarem pas
kelgar escribió:Però el parlar català (segons tu), per què en València no es parla català central, més bé es parla valencià, no implica que la gent sigui catalana. Com també passa a les Illes Balears. Crec que això no s'ha d'oblidar mai.

Efectivamente pero aquí hay muchos flipados. Es como decir que un mexicano sea de una lista de españoles...

Los únicos que podrían son los cubanos de más de cien años, que los hay.
483. Moon (Lleida)

I VISCA CATALUNYA!!!!!

S'ha produit un error a Matrix
[rtfm] A la cola

capzo escribió:Ni aparezco casi por el hilo de los prueberianos ni creo que lo vaya a hacer mucho por este.
Es que no crec en els fils aquestos de germanor i tota la pesca, no em va massa...pero afegiu-me, cony!!
483. Capzo. (Pineda de Mar)

[fumeta]

Estàs parlant de discriminar als valencians o balears que volen aparèixer a la llista?
eTc_84 escribió:Benvinguda Moon, pero la llista aquesta està desactualitzada, el compte el porta el kurras o el DiGiJoS :P
perquè sempre se m'involucra? A mi que ningu em digui res de perque esta desactualitzat XD

Benvinguda Moon
Es que em sonava que hi tenies a veure, no sé XDXD
eTc_84 escribió:Es que em sonava que hi tenies a veure, no sé XDXD
fins fa poc tenia actualitzada la llista al meu PC, pero res mes XD
No, jo no parlo de discriminar pas a ningú, l´única cosa que estic dient és ben simple. El parlar valencià no és ésser català. No està bé que la gent que vegi 4 barres sobre fons groc pensi que tot ha de veure amb Catalunya o Aragó. A veure si d'una vegada se'n adona la gent que amb ximpleries de "païssos catalans" no es va enlloc, i que un mexicà serà mexicà sempre encara que parli espanyol, però que precissament, un valencià no serà mai català.
kelgar escribió:No, jo no parlo de discriminar pas a ningú, l´única cosa que estic dient és ben simple. El parlar valencià no és ésser català. No està bé que la gent que vegi 4 barres sobre fons groc pensi que tot ha de veure amb Catalunya o Aragó. A veure si d'una vegada se'n adona la gent que amb ximpleries de "païssos catalans" no es va enlloc, i que un mexicà serà mexicà sempre encara que parli espanyol, però que precissament, un valencià no serà mai català.
Sincerament, pixes fora de test.

Aquesta gent de València o Mallorca que surt a la llista s'han adscrit per propia voluntat per que es senten catalans. Si tens cap problema, envia'ls-hi MP's a tots aquestos, pero aquí ben be no te sentit el que tu creguis o deixis de creure, al igual que no te sentit el que nosaltres creguem o no, ja que son aquestes persones per pròpia voluntat que han demanat ser inscrites en la llista de catalans d'EOL.

El sentiment identitari es quelcom individual, i si una persona de la Franja D'Aragó se sent catalana, no soc ningú ni jo ni cap veí seu per dir-li el que se sent o deixa de sentir-se. Això de pregonar que un valencià es un valencià o un mallorquí es un mallorquí por que ho dic jo o un paperet em sembla molt pitjor i prou més greu que qualsevol ximpleria de Països Catalans i demés pajes mentals catalanistes.
Si es sent català i vols estar a la llista, no veig cap problema, sigui valencià, murcià o aragonès.
I, malgrat el sentiment blaver, hi ha valencians que es senten catalans.
A mi tant se me'n fot el sentiment blaver. Jo parlo de que una persona que va nèixer a València, per molt que el foti, seguirà essent valenciana, l'agradi o no. Què és volen sentir catalans? Molt bé, però una de los coses que no és poden escollir a la vida són la família, i el lloc de naiximent.
kelgar escribió:Molt bé, però una de los coses que no és poden escollir a la vida són la família, i el lloc de naiximent.

Ahí está. Yo me puedo sentir muy ruso, muy japonés... pero soy español.

Es que incluso es discutible que tenga derecho a sentirme berciano/leonés/gallego, aunque casi toda mi familia sea de allí.

PD: Me voy a la Academia para refuerzo de asignaturas xD.
A mi lo que me parece una chorrada es querer etiquetar a alguien por la región que ha nacido o por lo que pone en su pasaporte. Me parece bastante patético.

Una persona es lo que ella siente, y no lo que le digan los demás o lo que diga un puto mapa de mierda, la verdad.
kelgar escribió:A mi tant se me'n fot el sentiment blaver. Jo parlo de que una persona que va nèixer a València, per molt que el foti, seguirà essent valenciana, l'agradi o no. Què és volen sentir catalans? Molt bé, però una de los coses que no és poden escollir a la vida són la família, i el lloc de naiximent.

Segueixo sense entendre què té a veure això amb el fil.
Què ens vols dir, que no vols valencians a la llista de catalans ?

A mi lo que me parece una chorrada es querer etiquetar a alguien por la región que ha nacido o por lo que pone en su pasaporte. Me parece bastante patético.

Es el gran i fabulós nacionalisme no reconegut.
bones!!

aquest matí me aixecat a quarts de 8 i he anat de cap a la biblio, que aplicada m'estic tornant ^_^

benvinguda moon ^_^

vagi bé per la capital shock :)

aya, menys rascar-se la panxa i més centrar-se ne la sele (tinc el teu paquet damunt la meva taula...)

que consti que ella mateixa em va dir que li fotés bronca si la veia fer el vago [angelito]

doncs jo trobo que si un de Galícia per dir un lloc es sent català s'hi pot apuntar...

i fins a on jo tinc entès, des de Fraga al oest, a l'Alguer al est i de Salses al nord i Guardamar al sud son llocs de parla catalana, en conseqüència independentment de si pertanyen a una comunitat autònoma o a una altre poden ser considerats catalans.
Prometo que a partir de demà em posare les piles!

Espero rebre el paquet [Ooooo] ^^

Respecte a la conversa jo estic amb la gent si una persona se sent d'un lloc perque se li ha de prohibir
Aviam, una persona es pot sentir d'on vulgui, però l'agradi o no, va nèixer a un lloc que ell/ella no va escollir. Què no es senten valencians i si catalans? Em pareix molt bé, però van nèixer a València i son valencians, tant com si els agrada o no.
Doncs si et sembla tan i tan bé, no sé que fas discutint aquí, la veritat. Que posa al primer post “QUIEN SEA/SE SIENTE CATALÁN NO PUEDE SER O SENTIRSE DE OTRA MANERA”? Em sembla que no.

Personalment, crec que si una persona que viu a 600 km de Catalunya se sent catalana, me la porta bastant fluixa, no m’importa gens. Es que sembla que a alguns els surti urticària si veuen a un valencià o mallorquí dient que se senten catalans, coi.

Sense cap tipus de rancúnia, però crec que no et sembla tan bé com dius que gent de fora de Catalunya pensi diferent a tu, per que si no, que algú m’expliqui tot aquest enrenou per veure a la llista gent de fora de Catalunya que se sent catalana i ha demanat sortir-hi...
T'ho explicarè, a mi m'és igual, i t'ho dic sense cap acritud. Tu posaries a un català que ha viscut tota la seva vida a València, com és el meu cas, dins d'una llista de "persones valencianes"? Jo em puc sentir valencià després de viure 25 anys aquí a València, però no puc negar la meva procedencia, i ben orgullós que hi sóc, d'ésser català! Però per molt valencià que jo em senti, sóc català, tant si m'agrada com si no. [barret]
kelgar escribió:T'ho explicarè, a mi m'és igual, i t'ho dic sense cap acritud. Tu posaries a un català que ha viscut tota la seva vida a València, com és el meu cas, dins d'una llista de "persones valencianes"? Jo em puc sentir valencià després de viure 25 anys aquí a València, però no puc negar la meva procedencia, i ben orgullós que hi sóc, d'ésser català! Però per molt valencià que jo em senti, sóc català, tant si m'agrada com si no. [barret]
Pensa que l'únic que t'impedeix sentir-te com tu vulguis ets tú matéix, no unes linies al mapa o un carnet. Jo personalment visc a Catalunya, España, i no em sentu ni català ni espanyol, ves tu xD.

Encara no m'has explicat el perqué d'aquest enrenou per una simple qüestió de sentiments personals si dius que et sembla tot tan bé.
Doncs jo hem sent catalana en el mateix sentit que un andalús es pot sentir espanyol sense deixar de sentir-se andalús.
Abans del maleït segle XVIII tots ens anomenàvem catalans sense cap problema, i això no volia dir que es deixaren de sentir valencians, alacantins, eivissencs.... també s'adreçaven documents oficials entre les corts catalanes i valencianes, escrits en "llengua valenciana" i ningú deia res al respecte, tothom entenia que era el mateix que la "llengua catalana".

No sé, supose que algunes persones no ho volen entendre, jo estic ben orgullosa de ser valenciana com també de ser catalana en el sentit ample de la paraula, el sentit cultural. no podem oblidar que no només compartim la llengua, amb les variants corresponents, també moltes altres coses, la literatura per exemple, la gastronomia (nosaltres també refreguem la tomaca en el pa ;) ), les cançons populars (el Joan petit que ací diem San Felip, la lluna la bruna que ací diem la lluna la pruna, caragol caragol... ) moltes altres coses de la cultura popular per exemple, a Algemesí o a L'Alcúdia en la Ribera (una de les comarques centrals del país valencià) es fan castellets i pilars, no tan grans com els que es fan a catalunya però es una costum que existeix de fa segles i la sentim molt nostra, el tirant fou escrit en valència per un valencià i això no fa que la resta de gent culturalment catalana no el senta com un llibre propi de la seua cultura, com nosaltres sentim com propies les grans cròniques o en Catalunya es lligen les novel·les de Ferran Torrent o es veu autoindefinits [jaja]

En fi, que es un sentiment tan lògic com el que es sent espanyol, que jo hem senc, i no veig per que ningú pot dir el contrari.

Vinga, besos a tots i VISCA LA TERRA!!!!!
quin dia mes asqueros!!

Aquest migdia m'han posat una multa de 150€ per tenir "el vehicle estacionat destorbant la circulació"

Que collons vol dir destorbant?? Els cotxes passen o no passen i punto.. Per puta mitja hora que tinc per dinar.. [uzi] [uzi]
La diferencia es que els amics nacionalistes ejpanyols del morr no poden acceptar altres nacionalismes mentre que el nacionalisme català si pot acceptar l'espanyol.
I d'aquí no en sortireu.
lodis escribió:i fins a on jo tinc entès, des de Fraga al oest, a l'Alguer al est i de Salses al nord i Guardamar al sud son llocs de parla catalana, en conseqüència independentment de si pertanyen a una comunitat autònoma o a una altre poden ser considerats catalans.

Siguiendo tal argumentación lógica podríamos considerar a los guineoecuatorianos españoles, a los ecuatorianos españoles, a una gran parte de los EEUU ( California, Texas, La Florida, Nuevo México...) españoles, a los chilenos españoles...

Además, podríamos considerar a los angoleños portugueses, a los marroquíes franceses...

¿ No veis que no tiene ningún sentido ?

Una cosa es que un paraguayo sienta apego por la Madre Patria, pero nunca ( a no ser que lleve viviendo más de 15 años en España, que entonces seguirá siendo paraguayo pero también español, paraguayo-español ), será español.

Por lo mismo, aunque hablen catalán, un valenciano, un mallorquín, un francés del sur y un alguerés ( en estas dos últimas zonas el catalán es testimonial ) podrán ser catalanes.
morr escribió:Por lo mismo, aunque hablen catalán, un valenciano, un mallorquín, un francés del sur y un alguerés ( en estas dos últimas zonas el catalán es testimonial ) podrán ser catalanes.
Culturalmente hablando sí, pero bueno no hay mayor sordo que el que no quiere oir.
morr escribió:Descansa una mierda, es que me toca los cojones sobremanera las idioteces y el no discutir las cosas razonablemente. Un español culturalmente hablando es MUY parecido a un Argentino, un Venezolano y a un Italiano, y no por ello se van diciendo idioteces por la vida. Al igual que un alemán se parece mucho a un austriaco.

Y lo de los rótulos, notas de la comunidad de vecinos etc... , no tiene nombre. Cuando avance un poco la tecnología ya se meterán hasta en nuestras casas a fisgonear que hacemos o dejamos de hacer.

A mí nadie me tiene porque vigilar en mis negocios privados y en mi vida privada, que sexualidad tengo, que ideología tengo, que lengua uso, si me hago pajas mirando al tintín, si me gusta beber vodka mientras echo un cinquillo con mi hermano ....

Es que me parece demencial que haya gente que sólo por un idea discuta sin razonar.

PD: Bah me voy a cenar de mala ostia, que éstas cosas, cuando no se respeta los derechos humanos me sulfuran sobre manera.

A què ve tot això ein?
eTc_84 escribió:A què ve tot això ein?

Ya lo borré porque creo que este hilo no tiene porque pagar las idioteces de los demás.

Me voy a estudiar sociología.
vale ara contesteu-me aixó:

una persona ha nascut a catalunya, viu a catalunya, però com els pares son alemanys han preferit donar-li la nacionalitat alemanya, per aquest motiu aquesta persona NO pot ser catalana? no pot estar en una llista de catalans?

crec més que es una cosa de sentiment que el fet de ser legalment o no català, que és lo que voleu discutir si per no ser català de catalunya no pot estar en una llista de catalans.
jo es q realment crec q kuan algú diu q se'l posi a la llista pq se sent català, per mi com si és d l'altra punta dl món, algu q es declara català pq no hauria d'estar a la llista? vaja es que no li veig gaire importància jo [tomaaa]
bona nit gent.. marxo a dormir qe tinc son
per als de la llista.. avui crec qe us haveu rallat amb lo de la llista. A sigut tot un avorriment.. espero qe dema sigui diferent sino em sembla qe tocare el dos
bajando el 23 de Heros, me duxo y pa clase :P
Bon dia des del despatxet de Bofhs [sati]
Bon diaa a la vila!

Jo avui vaig a buscar les notes [mad]
Quin dia més raro, el telefon ha sonat 4 cops contats i el bofh porta dos hores perdut, i jo sense cap ordre xD

Aya_cat escribió:Jo avui vaig a buscar les notes [mad]

Bona sort ^^
Cafetino, si t'aborreixes molt, et passo la meva practica de java, que es fer l'othello (o reversi) i m'he quedat atascat, no se per on continuar xDD

Només em queda poder mirar si las fitxes del costat on jo faig clic son de color diferent o no, i no se com fer-ho >_<
kelgar escribió:¿como es que sale gente de Ibiza y Valencia si no es catalunya?

després de veure tot el liu muntat aquí he descobert la causa!!!

Qui es vulgui sentir català, que s'hi senti! i que entri a la llista. Personalment, cap problema...

Hi ha gent que accepta "Països Catalans" i hi ha gent que no, si algú s'hi sent crec que té tot el dret de voler-se anomenar català!.

Inclús si el Cruyff "sentís els colors" de la senyera, també, sota el meu parer, podria entrar-hi!

[bye]

PD: 4 estrelles? teniu infiltrats que us venen a putejar???
0m3gA escribió:Cafetino, si t'aborreixes molt, et passo la meva practica de java, que es fer l'othello (o reversi) i m'he quedat atascat, no se per on continuar xDD

No gràcies X-D

0m3gA escribió:Només em queda poder mirar si las fitxes del costat on jo faig clic son de color diferent o no, i no se com fer-ho >_<

Noi, si ho veus complicat és perquè no has fet una bona estructura de dades per tindre representat el joc. Perquè vaja, si no és això no li veig complicació :p

SwapNewbie escribió:PD: 4 estrelles? teniu infiltrats que us venen a putejar???

Portem un parell de fils que fan boicot. Ja s'ho faran

PD: 5 minuts i cap al carrer [sonrisa]

¡Gracias!

Joder, que grande el último capítulo, lo que no me cuadra es que
si Peter puede volar, por qué Nathan se ha de sacrificar...

Pero bueno, es lo que hay xD.

El final de Hiro Nakamura estaba bastante cantao, la verdad xD
seerj escribió:
si Peter puede volar, por qué Nathan se ha de sacrificar...

Yo tampoco lo entiendo.

Mírate esto:

- Milo Ventimiglia y Adrian Pasdar volverán la próxima temporada.
- Greg Grunberg también volverá pero Leonard Roberts está en duda, aunque en el #34 del cómic de Héroes, conocemos que D.L. se recupera de las heridas recibidas por el disparo de Linderman en el episodio 1x22.
- Ocurrirá 4 meses en el futuro, es decir, Marzo del 2007. Veremos a dos de nuestros protagonistas, uno de ellos ha perdido la memoria y el otro empieza a tener problemas con la bebida.
- Sylar no ha sido el único demonio que hemos visto en la Season Finale.
- Hiro se quedará en el pasado durante al menos 6 episodios, sin Ando por supuesto, aunque éste último volverá.

Fuente: Kristin

Y ha dejado un enlace con todos los cómics en formato pdf.
http://www.4shared.com/dir/2746758/308f98fc/Heroes_Comics.html
Cafetino escribió:Bona sort ^^

Moltes asiiiiiiiiies ^^

............................7 !
Un altre català aquí! De Barna!
Aya_cat escribió:
............................7 !
[plas] [plas] [plas]
Quina manera de perdre el temps discutint, un català també es considera a la persona catalanoparlant sigui d'on sigui.

És com discutir el tema nació amb els retrassats que no ho busquen al diccionari primer a veure si la paraula és polisèmica.
¿Os habéis enterado de toda la movida del kubotán?

Me he currado un artículo en Misce
502 respuestas
14, 5, 6, 7, 811