Catalans aixakeuvus xD (#58)

16, 7, 8, 9, 10, 11
morr escribió:Grande la firma seerj, yo me quiero hacer una bien grande que ponga : 11-M ¡Aún queremos saber!

Té machote:
Imagen
lodis escribió:
aya drknss us he d'explicar una cosa!!! material de primera [jaja]

Una presente per explicar-li la noticiaaaa

lodis hem de quedar perque m'ajudis amb la ds!

i aquesta tarda possiblement també vegi en Jack [chulito]

Bon diaaaaa a tothom!!
oks, ja et diré el que.

si no en quant acabem exàmens, amb sort acabo el dia 13; m'espero a que acabis tu i pujo a veure't ^_^
lodis escribió:eTc!! avui he vist un rocofter!!! D bueno, era un mini helicopter però me posat a riure al mig de la rambla i ma mare ma mira't mal [qmparto]

Jur..
No ho havia vist això [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:Jur..
No ho havia vist això [qmparto][qmparto]

ets un empanat de la vida XD

surt de la cova que et toqui el aire XD
Hola a tothom i bon dia!! Es el primer cop ke escric aquí.
¡¡Per fi ja es divendres!! [beer] [boing] [beer] [boing] [beer]
ZáNàrKänD escribió:Hola a tothom i bon dia!! Es el primer cop ke escric aquí.
¡¡Per fi ja es divendres!! [beer] [boing] [beer] [boing] [beer]

benvingut!!

maco el nik ^_^
lodis escribió:benvingut!!

Gràcies lodis!! [sonrisa]

lodis escribió:maco el nik ^_^

Gràcies un altre cop!! [sonrisa]

PD: aquest finde platjetaaaa... wWuoÓ!!
morr escribió:
¿Tú Rude Boy? Venga hombre, dudo que sepas de donde viene eso exactamente, y aunque lo sepas distas mucho de eso. Respecto a todas las otras soflamas, ¡muy bien!, vas por buen camino al infierno.

morr, te he dicho alguna vez que eres mi nuevo ídolo? xD

Demà es el meu cumple! 21 anyets, estic fet un xaval, això si, jugant a futbol faig 2 carreres i estic fet merda xD

ZáNàrKänD benvingut ;)
així m'agrada que avisis amb temps per felicitar-te XD

esperem que la informació es guardi fins demà [ayay]

ZáNàrKänD, suposo que es perquè t'has inspirat amb el Final Fantasy XII ^_^ per això ho deia, mira m'ha fet gràcia veure un nik així.
lodis escribió:així m'agrada que avisis amb temps per felicitar-te XD

esperem que la informació es guardi fins demà [ayay]

[qmparto][qmparto][qmparto]

Sembla mentida, però tinc ganes de que sigui demà, per poder-ho celebrar amb les noves amistats [Ooooo] això si, demà toca partit al matí i gimnàs a la tarde xDD
Benvingut X-D

---

Feu feu, que jo continuu treballant xD
Jeje gràcies a tots.
Doncs no lodis, em vaig inspirar en una cançó, em sap greu decebrat [buuuaaaa] . Poc temps després em van informar daixò del Final Fantasy... no ho sabia :p
Que maques les infermeres que acaben de sortir per la porta del despatx X-D

PD: Falta un quart
lodis escribió:pd: drknss t'he truca't la veure el sms, ja tenies el mòbil apagat de la que t'has salvat...preparat per la bronca smile_XD "angelet meu del meu cor" smile_XD
:-| dona, la intenció era bona... a més a aquella hora tampoc t'he despertat (suposo XD).
M'avorria molt... feien aquella serie nova q fa pinta de més que previsible, i van passar un capi de sin rastro repetit fins a l'infinit...si et serveix de consol la cadena no la vaig començar jo, "angelet del meu cor"
Vaya chute de mates hoy en la academia de repaso, con el cálculo de áreas, los diferenciales y demás basura...

¿ Alguien va a salir este fin de semana con los exámenes tan cerca ?

Kurras, me han invitado a una fiesta privada el martes por la noche en Pachá.
0m3gA escribió:morr, te he dicho alguna vez que eres mi nuevo ídolo? xD

Ya podrías ser una chica, con 21 años como yo cumpliré en julio, seguro que haríamos buena pareja.

morr, mira als teus amics feixistes

La misma mierda en otro rincón de nuestro amado país.
buenas, yo quiero ser catalan adoptivo, mi novia es de catalunya, de vilafranca concretamente, y el 8 de junio voy a visitar vuestra ilustre tierra, por cierto yo soy de valladolid

saludos!

P.D. estoy intentando aprender catalá xD
putowarrior escribió:buenas, yo quiero ser catalan adoptivo, mi novia es de catalunya, de vilafranca concretamente, y el 8 de junio voy a visitar vuestra ilustre tierra, por cierto yo soy de valladolid

saludos!

P.D. estoy intentando aprender catalá xD

Yo no soy ningún inquisidor en estos temas, pero me parece que tú firma supera ampliamente los límites permitidos.

Chaval, o te la cambias o te pego un navajazo.
morr escribió:
Yo no soy ningún inquisidor en estos temas, pero me parece que tú firma supera ampliamente los límites permitidos.

Chaval, o te la cambias o te pego un navajazo.

eres el primero que me lo dice, no he recibido quejas por parte de ningun moderador asi que creo que tendras que soportar mi firma tal como esta por mucha rabia que te de.

de todos modos menudo recibimiento que me has dao "chaval", ya podias haberlo dicho con mas delicadeza, pero como ya te he dicho, o un moderador me dice que la cambie porque pasa los limites permitidos o seguira estando como esta.

saludos!

P.D. los navajazos te los guardas pa' otros
putowarrior escribió:
eres el primero que me lo dice, no he recibido quejas por parte de ningun moderador asi que creo que tendras que soportar mi firma tal como esta por mucha rabia que te de.

de todos modos menudo recibimiento que me has dao "chaval", ya podias haberlo dicho con mas delicadeza, pero como ya te he dicho, o un moderador me dice que la cambie porque pasa los limites permitidos o seguira estando como esta.

saludos!

P.D. los navajazos te los guardas pa' otros

¡ Qué es en coña hombre lo del navajazo!

A mí como si quieres tener la firma con toda la pantalla, sólo te digo que me ha parecido demasiado grande.

PD: Aquí en Cataluña no queremos gente sin sentido del humor, directamente te mandamos al Llobregat. [poraki]
morr escribió:
¡ Qué es en coña hombre lo del navajazo!

A mí como si quieres tener la firma con toda la pantalla, sólo te digo que me ha parecido demasiado grande.

PD: Aquí en Cataluña no queremos gente sin sentido del humor, directamente te mandamos al Llobregat. [poraki]

emmmm vale tenias que ver la cara que se me ha quedao [carcajad]

pos na', sentido del humor si que tengo, pero es que si veo que me atacan me pongo a la defensiva cagando leches xD

saludos!
putowarrior, no le hagas caso a morr, es la mascota facha del hilo [looco][looco]

Bienvenido, a ver si los que se encargan de la lista COF COF te añaden, que lleva tiempo desactualizada.
eTc_84 escribió:putowarrior, no le hagas caso a morr, es la mascota facha del hilo [looco][looco]

Pero de la Falange auténtica, no se me vaya a confundir usted.

Me voy a estudiar otra vez, vaya mierda los exámenes.
Imagen
morr escribió:Pero de la Falange auténtica, no se me vaya a confundir usted.

¿ No se ha tomado hoy su medicación ? Ud se presentaba por el izquierdoso partido cuyo nombre es C's..
Déjese de batallas, abuelo, que los nacionales ya no gobiernan, es tiempo de repúblicas.
Bé, al final el gruix de feina ha baixat així que...

Es ven cova de 200cm^3 de 2a mà. Estalactites i estalagmites incloses.
Situada en terres de l'alt empordà.

Feu senyals de fum per posar-vos en contacte
si inclou una visita turística amb el rocofter jo m'hi apunto XD

però te la instal·lació elèctrica montada o que??

per cert, inclou un tros d'hort?¿ XD

pd: ofereixo 3 bosses de doritos, 2 paquets de galetes principie i sushi (avui per la nit n'he fet i ben bo que ha quedat) afegeixo coc de llimona, de yogurt i flam XD
lodis escribió:si inclou una visita turística amb el rocofter jo m'hi apunto XD

Millor encara, podras aparcar el teu roflcopter a la plana que hi ha davant

lodis escribió:però te la instal·lació elèctrica montada o que??

No, hi ha lloc per fer foc, i uns ganxos per posar les espelmes o antorxes

lodis escribió:per cert, inclou un tros d'hort?¿ XD

No, el bosc situat aprop serà la teva font d'aliment

pd: ofereixo 3 bosses de doritos, 2 paquets de galetes principie i sushi (avui per la nit n'he fet i ben bo que ha quedat) afegeixo coc de llimona, de yogurt i flam smile_XD

Quien da mas?
jo veig l'oferta i sumo tomaquets de l'hort de l'avi, creppes, pa de pessic i alguna cosa més
Antes de irme a descansar la mente, y como mera información confirmo la existencia de dicha cueva.

Todo ello viene a cierta excursión que se realizó en mi etapa escolar, y que tuvo lugar en cierta pedanía de Gerona, denominada por los lugareños Salt, de donde curiosamente es natural el buen samaritano Kafetino. En dicha - y no por dichosa, no se vayan a pensar - aldea, tienen recursos naturales en cantidades notables. Como habrán podido averiguar si son perspicaces no es petróleo, ni siquiera níquel, sino como el propio nombre en una extraña variante dialectal del español indica, minas de Sal.

Allende de la entrada seguí yo al buen guía, que con parsimonia y dedicación nos deleitó enseñándonos las maravillas que puede formar Gaia dentro de las montañas de Era, entre ellas una preciosa sala llamada - por su majestuosidad - : La Ópera. Además de estalactitas que si vieran, hubiesen contemplado al Cid, a Godofredo, a Wamba y las más sabias - por viejas - a Jesús de Nazaret.

Finalmente, con cierta animosidad, y no poca melancolía, nos encontramos con aquellas duchas que tiempo ha, sirvieron para aclimatar los cuerpos de nuestros valerosos mineros.

PD: Para que luego digan que el Español no es un idioma que se presta a la belleza. El periodista Enric Juliana, me ha marcado, y ha marcado escuela a la hora de escribir.
mireu que bé que m'ha quedat, és el primer cop que me poso a fer sushi ^_^

Imagen

jo amb el cole hi he estat dos cops ^_^ em va agradar molt.

pd: veig la oferta de aya i canvio la plaça de aparcament del rocofter per la llum ^_^ i afegeixo fideuà.
veig la teva fideua i poso una paella

p.d: que bonito te ha quedado morr
Aya_cat escribió:veig la teva fideua i poso una paella

p.d: que bonito te ha quedado morr

si, s'ha aplicat i tot ^_^

veig la teva paella i afegeix-ho truita de patates ^_^
lodis escribió:

si, s'ha aplicat i tot ^_^

veig la teva paella i afegeix-ho truita de patates ^_^

pero la truita de patates amb ceba o sense? perque si es sense jo afegeixo la amb ceba XD!!!! [qmparto]
collons la truita de tota la vida amb ceba ^_^

com aquesta

Imagen
uolesss

sius plau prou parlar d menjar q tinc la panxa... [burla3]
resaca o mal de panxa?¿ XD
Jo veig tot el que aposteu i dic que CONTRO!
Tres horas de juerga por barrio.

Me estoy volviendo responsable y pensando en el estudio, oh, ¡Dios mío!, ¡Me estoy convirtiendo en Kurras!

Jo veig tot el que aposteu i dic que CONTRO!

Explícate.
bon dia, agafo els trapaus i cap a la biblio.. [maszz]
Bon dia :P !
eTc_84 escribió:CONTRO!
¿? :?
kurras escribió:bon dia, agafo els trapaus i cap a la biblio.. [maszz]
Fins i tot el dissabte al matí? Això és ser responsable i aplicat i lo demès parides (jo no tinc ànims de llevarme d'hora un dissabte al matí per estudiar...com a molt dedicar-hi un parell d'horetes a la tarda).
PD: S'ha acabat la subhasta de menjar?:-| qui és la guanyadora de la cova? [jaja]
Bon dia gent XD

lodis escribió:resaca o mal de panxa?¿ XD

mal d panxa [buuuaaaa]

vaya merda al final aniré al metge q aixo ja ta durant massa, avui al matí... res jeje i per la tarda a estudiar una mica i a la nit si em trobu b carpes bora bora [sonrisa]
Bon dia, per fi un matí que no toca llevar-se aviat a fer lo de sempre xD

Imagen

PD: drknsss que gran la pagina que em vas dir ahir [tadoramo]
una que ja ha tornat de la biblio ^_^

cafetino, volem saber qui s'emporta la cova ^_^
Eiss tío, Kafetino, antes le he hecho una oda a tu aldea y no me dices nada.... [uzi]

PD: Joder, he estado una hora intentado estudiar, y oiga, no hay quien haga integrales a las 12 de la mañana.
suposo que contro = contreau , no etc?
NGC escribió:suposo que contro = contreau , no etc?
¿contro?¿contreau? qué puta mierda de país es éste, ya no se respeta ni los alcoholes más selectos... COINTREAU, COINTREAU, coño xD.
drknss escribió:¿? :? Fins i tot el dissabte al matí? Això és ser responsable i aplicat i lo demès parides (jo no tinc ànims de llevarme d'hora un dissabte al matí per estudiar...com a molt dedicar-hi un parell d'horetes a la tarda).
Dissabte i diumenge.. xD No es ser aplicat, es que per collons, si no despres venen les castanyes..
502 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11