Catalans aixakeuvus xD (#58)

17, 8, 9, 10, 11
Bona tarde a tots!!

Buff, avui hem guanyat el partit de futbol, així dona gust fer anys :P llàstima que aquesta tarde no pugui anar al que han organitzar aquí a EOL
felicitats omega!!! ^_^ ma vingut una inspiració ^_^ vas dir que era avui , no?¿ [tomaaa]
Si, avui es lodis, ja tinc el primer regal, dels meus papas, un rellotge lotus, molt maco :P

Merci oskuros i lodis ;) i a aya, que m'ha felicitat pel msn xD

I aquesta tarde al karting indoor a celebrar-ho [carcajad]
Yo soy Valenciano y po nada del mundo quiero ser catalan [rtfm]
DaViD_GrAnOtA escribió:Yo soy Valenciano y po nada del mundo quiero ser catalan [rtfm]

Mira que es facil, no entres aqui.
DaViD_GrAnOtA escribió:Yo soy Valenciano y po nada del mundo quiero ser catalan [rtfm]

Yo soy catalán y por nada del mundo quiero ser valenciano. Es lógico, pero vamos, tampoco creo que les interese mucho a los valencianos.

PD: Qué tiempo más precioso hace hoy, y a las 22.00 el Barça.
morr, hoy pinchaís y el madrid gana :P (después me tendré que tragar mis palabras, pero bueno jaja)

Yo soy Castellano-leones y no quiero ser valenciano [burla3] , en cambio no me importa ser catalan

El que se mete con Cataluña se mete con Castilla....y como te metas con Castilla la has mangao tio xD

Pero una cosa que quede clara eh, la liga es pa' el Real este año [sati]

Saludos!
putowarrior escribió:
Yo soy Castellano-leones y no quiero ser valenciano [burla3] , en cambio no me importa ser catalan

El que se mete con Cataluña se mete con Castilla....y como te metas con Castilla la has mangao tio xD

Pero una cosa que quede clara eh, la liga es pa' el Real este año [sati]

Saludos!

No se si te aceptaremos como catalán adoptivo siendo del real XD

[beer]
Ja he tornat de madrid
sgaesux escribió:
No se si te aceptaremos como catalán adoptivo siendo del real XD

[beer]

En realidad soy del pucela, pero despues del blanqui-violeta me tira mas el merengon [ayay]

El espanyol tambien esta bien ehh xD [tomaaa]
putowarrior escribió:
En realidad soy del pucela, pero despues del blanqui-violeta me tira mas el merengon [ayay]

El espanyol tambien esta bien ehh xD [tomaaa]

Uy, Uy, Uy, a ver si lo de la navaja va a ir en serio jajaja.
morr escribió:
Uy, Uy, Uy, a ver si lo de la navaja va a ir en serio jajaja.

[qmparto] [qmparto] [qmparto]

........visca el barça....... [oki]

P.D. es broma [chulito]
putowarrior, tranquilo, no estás solo jajaja

A part de Edu, algú més d'aquest fil va al partit de futbol d'avui a barna?

Jo volia anar, però al final no puc [tomaaa]

¿ quieres un pin ? ¿ o un plato de lentejas ?

muahua un perico [sati], duro con él [poraki]

PD: Encara ningú ha encertat de què ve lo de contro [fies]
0m3gA escribió:A part de Edu, algú més d'aquest fil va al partit de futbol d'avui a barna?

Yo iría, pero me da un palo acojonante.

Además sobre las nueve estaré en el Camp Nou xD.
Perico??? [jaja] Casi soy Granota... (Del Levante)
Bueno, no iba para tí, pero al menos eso te honra, sólo faltaba encima que fueras xoto XD
DaViD_GrAnOtA escribió:Perico??? [jaja] Casi soy Granota... (Del Levante)

Es el força on tour! ¡Nadie nos parará es el força on tour!
Un crit, que cau desde el Gol Nord, lluita amb força Llevant Ue!
A mi lo del contro em sona a paraula de jugador de cartes.
Por favor, mirad esto y opinar, ¡ qué risas !

http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE&eurl=http%3A%2F%2Flaislaesmeralda%2Eblogspot%2Ecom%2F2007%2F05%2Fel%2Dnivel%2Dcultural%2Dde%2Dalgunos%2Ehtml

A uno le pregunta, ¿ Cuántos lados tiene un triángulo ?

- Damm, four.

jajajaja.

Y lo de dime un país que comienze por U, y son incapaces de decir no ya Uruguay sino United States of America jajajaja.
Els americans no destaquen especialment pel seu nivell cultural, o si no, mireu a quin president tenen.
Bé, aquí tampoc és que anem sobrats, sobretot a l'època que es votava a l'amic de'n Bush.

seerjew, he trobat el teu fil, anonadado me hallo.
eTc_84 escribió:
PD: Encara ningú ha encertat de què ve lo de contro [fies]

Potser t'has menjat la ultima ele? ....
morr escribió:Eiss tío, Kafetino, antes le he hecho una oda a tu aldea y no me dices nada.... [uzi]

I ara, si es molt bonica ^^

S'ha de reconeixer que en castellà ha quedat molt bonic, a veure quan en fas una amb la teva estimada llengua catalana :p

PD: Noies, el veredicte demà, que avui és jornada de reflexió [sati]
al fnl carpes bora bora q em trobu guai [sonrisa]

jornada d reflexió? ui això sona a q no sap q triar i no vol quedar malament jejeje
jo estic miran't el Barça, ja veurem la segona part amb 10 com va...
la que és pot liar al ritme de que va repartint targetes...entre la vermella del Ronnie i la groga del Eto'o...

estic orgullosa de mi tinc 22 anys d'edat mental al brain traingin ^_^ jeje. [amor]

més li val que trii bé XD
jo al brain training vaig fer una prova q en comptes d'edat et donava una nota i un perfil, i a mi em va dir q tenia un 8 sobre 10 i q era polític [mamaaaaa]

vaya partit més extrany el dl barça [tomaaa] caigudes continues, l'arbit q ho fa com el cul... una merda en general, si inclus el gol dl barça hauria estat fora d joc si ho hagués fet b l'arbitre (i això q sóc culé)
vols dir que era el brain traingin?¿ i no el big acadèmia o algo així?¿ ^_^

una pregunta que hi ha una normativa nova de que no poden portar malles/esclafadors sota els pantalons?¿ jurs que raro jo he vist més d'un jugador portar-ne...
lodis escribió:una pregunta que hi ha una normativa nova de que no poden portar malles/esclafadors sota els pantalons?¿ jurs que raro jo he vist més d'un jugador portar-ne...

no eren jugadors, eren nenazas xDD

El arbitre no hauria hagut de suritr mai de la cova (tots els de la lliga aquesta de pandereta, on els compites li treuen les tarjetes a uns que van de blancs i a la resta mai), que dolent, la mare que el va parir...
lodis escribió:vols dir que era el brain traingin?¿ i no el big acadèmia o algo així?¿ ^_^

una pregunta que hi ha una normativa nova de que no poden portar malles/esclafadors sota els pantalons?¿ jurs que raro jo he vist més d'un jugador portar-ne...

Si són del mateix color que el pantaló no pasa res.
He arribat fa una estona, i maborreixo, qui hi ha ? Dema tinc que matinar, pero em fa pal anar a durmir xD
Vengo de fiesta de una noche gloriosa.

Madre mía, vaya día más guapo, seriamente cada día soy más español del siglo XVI, hoy he conocido a la que MUY seriamente será mi novia, una filipina de ascendencia por ambas partes española ( vamos, que es española nacida en filipinas).

Por primera vez en mucho tiempo soy casi feliz.
Us faig una crida per reviure Cataeolonia, paseu-vos siusplau, que el Frutos de moment no dona senyals de vida.
Joder, yo es que desde que Doctor K me dijo que propusiera una nueva KDD y el Frutos me pidiera que me esperara una semana para que estuviera él más libre, no he sabido nada más, y de éso hace una década cómo mínimo xDDD.
Jo també sóc catala!!!

Santa Coloma Farners - Girona

|l*l|
benvingut system_042!!!

us explico, resultats de la meva taula electoral:

66 vots PP
61 PSC
47 CIU
17 Ciutandants
13 ERC
6 ICV
4 TGI_FIC (el grup de independents per taragona)
1 NO SOM AUP
1 AN
7 en blanc.

tot apunta que el PSC guanyaria l'alcaldia de tarragona, un fet que des de que el Nadal va dir que no es presentava estava cantat.

altres apunts importants.

paperets en diverses seus electoral del PP de manresa...
lodis escribió:benvingut system_042!!!

us explico, resultats de la meva taula electoral:

66 vots PP
61 PSC
47 CIU
17 Ciutandants
13 ERC
6 ICV
4 TGI_FIC (el grup de independents per taragona)
1 NO SOM AUP
1 AN
7 en blanc.

tot apunta que el PSC guanyaria l'alcaldia de tarragona, un fet que des de que el Nadal va dir que no es presentava estava cantat.

altres apunts importants.

paperets en diverses seus electoral del PP de manresa...

Traduzco... Tarragona sigue siendo España.

PD: Como se nota, que los catalanes estamos totalmente asqueados de la política, la participación más baja de todo el Imperio.
A Hospi guanyara el Corbacho si es que esta cantat
Yo he votado nulo, para que los judíos sigan mandando, pues la verdad...
Jo he votat als de sempre.

Lo que tinc clar és que mai ha de sortir el mateix partit a Salt que a Girona, que després passa el que passa.
aquí dels 7 en blanc, un era una butlleta en blanc a palo seco (no se perquè han dit que era blanc i no nul però bueno) i l'altre molt original un tros de paper del vater XD)

Eis, dic a la meva taula, normal mola senyora gran; però guanyarà el PSC està molt cantat.

i como no el típic comentari, ois que guapo no el Ballesteros... en fi que els senyores han votat per guapo XD

de joves posem pel cas que en el col·legi electoral han votat 500 persones, 10 eren menors de 25 anys i uns 10 més entre 25 i 30 i pocs, tot lo altre de 50 cap amunt.

lo de ciutadants també m'ha sorprès.
Seerj ho sento, pero Ultramort es convergent 100% xDD

http://www.locales2007.mir.es/muni/DMU091720399.htm
CIU 105 73,94% 5
ESQUERRA-AM 44 30,99%
PSC-PM 26 18,31%
A mí lo que me sorprende son los putos 33 de Plataforma Per Catalunya lo que han subido, llegando a ser 2 fuerza política en dos ayuntamientos.
VENGA, 2300 votos de momento para C's en mi barrio... Cuantas balas necesita ésta sociedad...
mira lo que han sacado sólo en mi mesa... y en las otras era por un estilo, si sigue igual, se llevan 1 escaño.
morr escribió:A mí lo que me sorprende son los putos 33 de Plataforma Per Catalunya lo que han subido, llegando a ser 2 fuerza política en dos ayuntamientos.

Són del pal 33? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
3.076 y aún falta el 12 % para escrutar.... Qué asco me dan.
502 respuestas
17, 8, 9, 10, 11