Catalans aixakeuvus xD (#58)

No foteu home. Ara em vindreu a dir que per que una persona parli català és català. I un japonés que parli anglés, també ho és? ho seria de japonés? o d'inglés? Vinga home, una mica de rigor. Que us voleu sentir catalans? Molt bé, però si una persona per parlar una llengua ha d'ésser d'un territori mal anem. D'això se'n diu colonialisme lingüístic i per aquest motiu surten els blavers.
Què hi faig jo? Si parlo castellà sóc espanyol, i si parlo català no ho sóc? I que hi passaria si parlés portugués, hauria d'ésser portugués? A veure si d'una vegada la gent obri els ulls i es dona compte de què això dels 'païssos catalans' com a nació és una falàcia que no ha reconegut cap institució sèria, i que per què una persona es senti d'un lloc determinat, no canvia el fet que hagi neixcut a un altre.
kelgar escribió:No foteu home. Ara em vindreu a dir que per que una persona parli català és català. I un japonés que parli anglés, també ho és, de japonés? o d'inglés? Vinga home, una mica de rigor. Que us voleu sentir catalans? Molt bé, però si una persona per parlar una llengua ha de ser d'un territori mal anem. D'això se'n diu colonialisme lingüístic i per aquest motiu sorten els blavers. Què hi faig jo? Si parlo castellà sóc espanyol, i si parlo català no ho sóc? I que hi passaria si parlés portugués, hauria d'ésser portugués? A veure si d'una vegada la gent obri els ulls i es dona compte de què això dels 'païssos catalans' com a nació és una falàcia que no ha reconegut cap institució sèria, i que per què una persona es senti d'un lloc determinat, no canvia el fet que hagi neixcut a un altre.

per la meva part, aquest tema és sobre la llista de catalans de EOL. No es tracta de cap cens oficial ni res, per tant qui es senti català i vulgui està a la llista benvingut sigui.
kelgar escribió:No foteu home. Ara em vindreu a dir que per que una persona parli català és català. I un japonés que parli anglés, també ho és, de japonés? o d'inglés? Vinga home, una mica de rigor. Que us voleu sentir catalans? Molt bé, però si una persona per parlar una llengua ha de ser d'un territori mal anem. D'això se'n diu colonialisme lingüístic i per aquest motiu sorten els blavers. Què hi faig jo? Si parlo castellà sóc espanyol, i si parlo català no ho sóc? I que hi passaria si parlés portugués, hauria d'ésser portugués? A veure si d'una vegada la gent obri els ulls i es dona compte de què això dels 'païssos catalans' com a nació és una falàcia que no ha reconegut cap institució sèria, i que per què una persona es senti d'un lloc determinat, no canvia el fet que hagi neixcut a un altre.
per la meva part, aquest tema és sobre la llista de catalans de EOL. No es tracta de cap cens oficial ni res, per tant qui es senti català i vulgui està a la llista benvingut sigui.
Adoro lo la comprensió lectora que tenen alguns...

kelgar, rellegeix les respostes de la gent, perquè juraria que ningú ha dit:
parlar català => ets català
Cafetino escribió:Adoro lo la comprensió lectora que tenen alguns...

Ok, cito:

sgaesux escribió:Quina manera de perdre el temps discutint, un català també es considera a la persona catalanoparlant sigui d'on sigui.

Això no vol dir que un que parli català serà català sigui d'on sigui? I si és de de Almería? També és català?
Kelgar escribió:No foteu home. Ara em vindreu a dir que per que una persona parli català és català. I un japonés que parli anglés, també ho és? ho seria de japonés? o d'inglés? Vinga home, una mica de rigor. Que us voleu sentir catalans? Molt bé, però si una persona per parlar una llengua ha d'ésser d'un territori mal anem. D'això se'n diu colonialisme lingüístic i per aquest motiu surten els blavers. ...

[plas]
[oki]

Mare meva, quanta saviaesa.

+1 [tadoramo]

[faltes ortografies Activades]
Jo sóc català, i la meua llengua materna es el castellà, tot i això sempre parlu en castellà a tot arreu (menys quan em parlen en català, que intentu parlar en català).

Tot i això, amb sentú molt català, però crec que la gent es pensa que no, jaja

[/faltes ortografies Activades]
DEW :-P

PD: No estic a la llista Oooh (pensaba k sip)
kelgar escribió:

Ok, cito:

sgaesux escribió:Quina manera de perdre el temps discutint, un català també es considera a la persona catalanoparlant sigui d'on sigui.

Això no vol dir que un que parli català serà català sigui d'on sigui? I si és de de Almería? També és català?

Ok, fallo meu, per no haver vist el post de sgaesux

El pròxim cop cita per evitar confusions/errors
th3pr0d1gy escribió:
[faltes ortografies Activades]
Jo sóc català, i la meua llengua materna es el castellà, tot i això sempre parlu en castellà a tot arreu (menys quan em parlen en català, que intentu parlar en català).

Tot i això, amb sentú molt català, però crec que la gent es pensa que no, jaja

[/faltes ortografies Activades]

Ho dius per mi? Crec que no en tinc cap als meus escrits. Si tinc alguna errada, sisplau, m'ho pots dir sense cap incovenient. Així aprendré a no fer més errades.

Cafetino escribió:El pròxim cop cita per evitar confusions/errors

Ho faré si cal, aquesta vegada no ho he fet per que he pensat que tothom s'ho havia llegit.
Algú està intentant fer missatges per entrar a C/V demagogiant i donant voltes a la pilota? [jaja][jaja]

Com odio a la puta gent que em truca sense que tingui el seu número.. atpc cawento cawento

morr, llegeix això [plas][plas], sobretot l'últim punt [plas][plas]
Kelgar escribió:Ho dius per mi? Crec que no en tinc cap als meus escrits. Si tinc alguna errada, sisplau, m'ho pots dir sense cap incovenient. Així aprendré a no fer més errades.

No no, ho dic per mi, jaja

xao
Jo fa molt de temps que ja he entrat a C/V. I és l'última vegada que ho dic. El fet de "sentir-se" no és cap prova vàlida per a que una persona negui la seva procedència. Jo puc ésser català i passar-me tota la meva vida en Badajoz, he de renegar d'ésser català? O quan escolti a la gent insultar els catalans? Mai de la vida renunciaré de la meva terra. Però això no és compatible amb que jo em senteixi d'un o altre lloc. La realitat és la que es. I voler negar-la, és una bajenada. Tal vegada una persona és millor o pitjor persona per haver neixcut a un lloc diferent d'un altre? No. Doncs això mateix, i precisament per això, no ha de renegar d'on va nèixer, i sentir-se ben orgullós. I si desprès et vols sentir d'on vulguis, de puta mare. Però això no és cap motiu, per negar la teva preocedència. Si aneu a estar discutint si tot el que té quatre barres es català o no, paso del tema.
benvingut als nous ^_^

xiquets com la lieu....no se us pot deixar sols ^_^

aquí mano dura [sati]
lodis escribió:xiquets com la lieu....no se us pot deixar sols ^_^

jeje

Jo sincerament, tothom (o casi) ja ha dit lo que havia de dir, lo que ve després ja son ganes de liar la troca.
Dios a mi los Serrano me alegran todas las noches de los martes, primero sale una nueva chica ( hermana de la Candela ) que es preciosa. No tiene un cuerpo 10, un cuerpo normal, pero tiene una sonrisa que es imposible que no te cautive.

PD: Etc_84, es obvio, todos los nacionalismos periféricos están hechos mediante la pasta, a cuánta más pasta, más potente es el nacionalismo.
morr escribió:primero sale una nueva chica ( hermana de la Candela ) que es preciosa. No tiene un cuerpo 10, un cuerpo normal, pero tiene una sonrisa que es imposible que no te cautive.
io he flipat [amor]
kurras escribió:io he flipat [amor]

Imagen

Dios, que descojone, cuando el Diego ha dicho que se casa con el negro? jajajajaja
Cafetino escribió:jeje

Jo sincerament, tothom (o casi) ja ha dit lo que havia de dir, lo que ve després ja son ganes de liar la troca.

per això dic que no se us pot deixar sols...

ja toca posar foto de la gossa per veure la evolució.

per cert, si algú de vosaltres vol un gosset recent nascut de fa menys de 1 setmana li regalo, n'hi han 8...

la mare es una gossa de caça el pare mm no se com es diu en català un labrador (el del anunci de scotex perquè m'entengueu)

hi han de marrons més foscos com al mare i altres més clarets i rodanxons com el pare.
morr escribió:PD: Etc_84, es obvio, todos los nacionalismos periféricos están hechos mediante la pasta, a cuánta más pasta, más potente es el nacionalismo.

Els rics volen dominar als pobres, quina gran ironía quan el nacionalisme centralista vol fer el mateix [jaja]
I mira també les xifres [carcajad]
Hola catalans!!!

Necessito ajuda de gent de barna (ciutat)...

El dia 14 ho mès segur és tingui que fer las proves de l'ESMUC! i m'agradaria saber algun hostal o hotel barat per a dormir allí la nit anterior...

alguna recomendació?

Gràcies!

Se m'olblidava! l'ESMUC está prop de la sagrada familia

Moltes gràcies de nou!

Deu
Estoy indignado y sulfurado, no sé a santo de qué se me ha ocurrido después de ver a los gloriosos Serrano ver en Antena 3 "El Español más grande la Historia". Os juro por la Santa Inquisición, que me he estado acordando contínuamente de aquellas palabras del célebre, y gran español, Maragall, de "Adiós España".

Ha sido patético, esta no es mi España, la España de Miguel Hernández, de Quevedo, de Cortés, del Gran Capitán, de Durruti, de Josep Plà, esta es la España de la incultura por doquier, de la pandereta como forma de vida impuesta por Franco y aceptada con alegría...

Ha quedado primero el Rey, y quinta la Reina, por no hablar que la decimocuarta española más grande de la Historia es doña Leticia...

¡Ha sido asqueroso!
Menudo conciertazo hoy en apolo, Suffocation, Devourment, Despise y Viral Load, y fotos con todos, jorl!
morr escribió:...esta es la España de la incultura por doquier, de la pandereta como forma de vida impuesta por Franco y aceptada con alegría...

Benvingut a la realitat dels teus amics patriotes [sonrisa]
Javierkun escribió:Hola catalans!!!
El dia 14 ho mès segur és tingui que fer las proves de l'ESMUC! m'agradaria saber algun hostal o hotel barat per a dormir allí la nit anterior...
alguna recomendació?
Gràcies!
Moltes gràcies de nou!
Deu
Et cito pels que no hagin vist el post i et puguin ajudar; ja que malauradament jo de hostals/hotels de BCN no en tinc ni idea.
PD: Vagin bé les proves! Jo me'n torno a fer feina. Dws [bye]
Bon dia gent [bye]

soc d canovelles/granollers o sigui q ni idea d'hostals per barna...

ala un parell d'horetes i sabré les notes jejeje
Cafetino escribió:Adoro lo la comprensió lectora que tenen alguns...

Torno a parlar de polisèmia, que sembla que la gent no ho enten ho no ho vol entendre.

Si parles català no ets català com habitant de catalunya, ets català com a catalanoparlant, 2 conceptes diferents relacionats a la mateixa paraula.

Pero bé si algú no vol entendre la diferencia no l'entendrà mai, com el tema nació.
morr escribió:Ha quedado primero el Rey, y quinta la Reina, por no hablar que la decimocuarta española más grande de la Historia es doña Leticia...

[qmparto] ajajajaj

sort que no ho he vist!!!!

[bye]
eh penya! agregueume a mi a la llista! :D
krosk escribió:eh penya! agregueume a mi a la llista! :D

benvingut. ia t'agregaran algun dia (o no XD)

Quin dia mes peste.. necessitu vacances ia..
kurras escribió:Quin dia mes peste.. necessitu vacances ia..

jo tot el contrari, avui ha estat un dia molt guai [sonrisa]

PS: Benvingut krosk
¿Por qué cataEOLonia está tan muerta?

La semana que viene lo más seguro es que marche a Murcia una semana o dos, así que me veréis (aún) menos el pelo.

Del 21 al 25 de Junio a Clisson, Francia.

Y en Octubre dos semanas a Egipto de ruta turísticas con los colegas de la uni, me han prometido barra libre así que no les llevaré la contraria xD.

Salud!
seerj escribió:Y en Octubre dos semanas a Egipto de ruta turísticas con los colegas de la uni, me han prometido barra libre así que no les llevaré la contraria xD.
O_O Jo tmb hi vull anar... Ja sabeu més o menys què visitareu i tals?
seerj escribió:¿Por qué cataEOLonia está tan muerta?

La semana que viene lo más seguro es que marche a Murcia una semana o dos, así que me veréis (aún) menos el pelo.

Del 21 al 25 de Junio a Clisson, Francia.

Y en Octubre dos semanas a Egipto de ruta turísticas con los colegas de la uni, me han prometido barra libre así que no les llevaré la contraria xD.

Salud!

Yo estoy pensando en,

Venezuela con un colega que su padres son de allí durante un mes.
Irlanda gaélica con la beca del Ministerio de Interior y otro colega.
El Bierzo a finales de verano a ver a mi abuela.

Sin contar los posibles viajes a conciertos que supongo que caerá otra vez Inglaterra y Francia.

El dia 14 ho mès segur és tingui que fer las proves de l'ESMUC! i m'agradaria saber algun hostal o hotel barat per a dormir allí la nit anterior...

alguna recomendació?

Gràcies!

Moltes gràcies de nou!

Deu

Imagen
Barcelonins!

alguna recomendació?

Gràcies!

Moltes gràcies de nou!

Deu

Jo de Barna ciutat no sóc, soc de rodalies.. i hostals i hotels barats no en conec cap pero podries mirar algun ibis o aixi i despres traslladar-te en metro. És una possibilitat que veig ...
seerj escribió:
si Peter puede volar, por qué Nathan se ha de sacrificar...

és possible que només pugui usar 1 poder a l'hora i com que el del la bomba no el pot controlar no en pot usar cap més

De totes maneres els ultims episodis son bastant fluixos, els guions em semblen inconsistens.
sgaesux escribió:
és possible que només pugui usar 1 poder a l'hora i com que el del la bomba no el pot controlar no en pot usar cap més

De totes maneres els ultims episodis son bastant fluixos, els guions em semblen inconsistens.

Ya ves, todo lo contrario a Perdidos que los últimos episodios ( del 6 hasta el 23) están siendo geniales.

Ahora estoy viendo la parte dos, de la Sesión Final.

PD: Parabellum dijo : " No seas imbécil, te mereces lo mejor, pero sin embargo esto es una canción de amor, ¡os quiero!"
Aya_cat escribió:
Jo de Barna ciutat no sóc, soc de rodalies.. i hostals i hotels barats no en conec cap pero podries mirar algun ibis o aixi i despres traslladar-te en metro. És una possibilitat que veig ...

Ok graciés, el problem és que vaig amb un instrument de 2 metres... i m'agradaria anar en cotxe més que en metro...

Amb que no este molt lluny de la sagrada familia em conformo...

Gràcies de nou!
¡Qué pereza me está entrando en comenzar a ponerme en serio a estudiar !

alguna recomendació?

Gràcies!

Moltes gràcies de nou!

Deu

Has provat de mirar webs del tipus de viajar.com,...? Potser trobes alguna ganga que estigui be per aquella zona.
Pican bastant el preu dels hotels.
hola! hem vull donar d´alta com a usuari catala! jijiji hem de fer patria si senyor!! 1 nacio 1 seleccio! 1 pais 1 bandera! visca la terra! lliure! jijiji paro k hem surt la vena rude boy! jijijij
stiloadicto escribió:hola! hem vull donar d´alta com a usuari catala! jijiji hem de fer patria si senyor!! 1 nacio 1 seleccio! 1 pais 1 bandera! visca la terra! lliure! jijiji paro k hem surt la vena rude boy! jijijij

Benvingut stiloadicto!
eTc!! avui he vist un rocofter!!! D bueno, era un mini helicopter però me posat a riure al mig de la rambla i ma mare ma mira't mal [qmparto]

benvinguts als nous.

Javierkun, pregunta-ho al fil de Barcelona, que a lo millor algú d'ells et pot aconsellar.

aya drknss us he d'explicar una cosa!!! material de primera [jaja]
Bona nit catalans!

Com esteu?

Buaa [amor] Vinc ara mateix del cine de veure Piratas del caribe 3!!

Jack Sparrow [babas]

Holaaa Hola Lodis [risita]
que cabrona per aquí refregant que has v ist la jack!!! mala persona...

jo hi aniré demà segurament, si puc XD

per cert, en quant acabin exàmens em de fer kdda a la platja totes les xiquetes ^_^ jeje.

petons guapa.
Perfect!

KDD playera, KDD a balaguer xD, KDD de Ds... KDD per tot!

De debó a veure si arribaaa aviat el desitjat estiuuu i podem gaudir i fer de les nostres allá on sigui! xDDD

Piro al llit a somiar amb el Jack Sparrowww :p

*Quan l'hagis vist ja em dirás alguna cosa i la comentem!

mentres....seré bona i estaré calladeta [reojillo]

Bona nit a tothom.
tinc unes ganes....

demà en quant arribi t'aviso i parlem!!! ^_^

bona nit guapa.

si, de la ds també em de quedar que en som unes quantes que la tenim XD

pd: drknss t'he truca't la veure el sms, ja tenies el mòbil apagat de la que t'has salvat...preparat per la bronca XD "angelet meu del meu cor" XD
Bon dia des del despatxet

Per fi es divendres!!!
¿Que os parece mi propuesta de firma?

ARBEIT MACHT FREI

Imagen

[align=left]xDDDDDDDDDDDDD
[/align]
Bon dia si es que es pot dir aixi..

Cafetino escribió:
Per fi es divendres!!!

A aquestes altures tan me carda si es divendres com dilluns... [triston]
stiloadicto escribió:hola! hem vull donar d´alta com a usuari catala! jijiji hem de fer patria si senyor!! 1 nacio 1 seleccio! 1 pais 1 bandera! visca la terra! lliure! jijiji paro k hem surt la vena rude boy! jijijij

¿Tú Rude Boy? Venga hombre, dudo que sepas de donde viene eso exactamente, y aunque lo sepas distas mucho de eso. Respecto a todas las otras soflamas, ¡muy bien!, vas por buen camino al infierno.

Grande la firma seerj, yo me quiero hacer una bien grande que ponga : 11-M ¡Aún queremos saber!
502 respuestas
15, 6, 7, 8, 911